Kuukauden Tinder Gold -kokemus ohi
Sain yli tuhat tykkäystä, mutta alle 10 tykkäystä omasta lähtökohdastani riippuen.
Ja näillä mennään. Kahden miehen kanssa olen enemmän tekemisissä ja toivottavasti heistä enemmän syntyy,
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä teksteillä ole oikeasti mitään väliä. Kyllä tätä ulkonäöllä pelataan.
Tämä on julkisesti todistettu jo n. 10 vuotta sitten, C. Rudderin toimesta. Kuvilla on 90% painoarvo, sekä miehille että naisille.
Joo, mutta kun suurin osa nuorista miehistä on ihan hyvän näköisiä. Jotenkin pitäisi erottua. Itse kiinnostun heti enemmän jos huomaan että huumorintaju on kohdallaan. Sen voi tuoda esiin tekstissä. Sen voi tuoda esiin kuvassakin, mutta luulen että se on monelle vielä hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on julkisesti todistettu jo n. 10 vuotta sitten, C. Rudderin toimesta. Kuvilla on 90% painoarvo, sekä miehille että naisille.
Joo, mutta kun suurin osa nuorista miehistä on ihan hyvän näköisiä. Jotenkin pitäisi erottua. Itse kiinnostun heti enemmän jos huomaan että huumorintaju on kohdallaan. Sen voi tuoda esiin tekstissä. Sen voi tuoda esiin kuvassakin, mutta luulen että se on monelle vielä hankalampaa.
Eikö sytytä yhtään hämärässä vessan valossa, alaviistosta napsaistu selfie, vakavalla ilmeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, nyt tajuan paljon asioita. Olen itse mies ja hommasin Goldin. Tykkäyksiä on tullut jonkun verran, ihan mukavasti. Olen varsin tavallinen perusmukavan oloinen ja näköinen, mutta nyt todella ymmärrän miksi ei mätsejä tule ns.omien tykkäyksien kanssa. Jos naiset saavat 500 tykkäystä illassa, niin taviksilla ole tuossa sovelluksessa kyllä mitään jakoa. Ei sitten mitään.
Onko sillä väliä jos heittää esittelyteksteihin ummet ja lammet miten on CEO ja tosi menestyvä ja ehkä vielä jokin enkunkielinen mietelause mukaan?
Haluatko naisen, joka kiinnostuu sinusta siksi, että olet menestyvä CEO?
Ja tuon täysin epärelevantin asian sinä päätit poimia koko tekstistä.
Tyypillinen naisen tapa mitätöidä koko asian pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika karua kieltään jos tuhannesta sattumanvaraisesta miehestä vain kymmenen on sellaisia keneen haluaa edes yhtään tutustua paremmin. Aika raakasti vedetään suurin osa sivuun. Pelkästään muutaman kuvan ja lyhyen tekstin perusteella ei voi saada kovin syvällistä kuvaa toisesta ihmisestä. Kuitenkin tuomio tehdään säälimättömästi.
Noh... Tämän takia suomalaiset ei pariudu ja syntyvyys matelee pohjamudissa. Naiset ja miehet ei kohtaa toisiaan. Oli siihen sitten syy mikä hyvänsä. Eihän se varsinaisesti kenenkään vika ole. Näin se vain yhteiskunnan kulttuuri on muovautunut.
Sen enempää mitään lietsomatta, niin kyllä naisten olisi syytä vilkaista tältä osin peiliin. Pitää muistaa aina miettiä myös se oma osa parisuhteessa eli mitä itse voin tarjota parisuhteessa puolisolle. Kaikilla naisilla on kuitenkin se reikä siellä jalkojen välissä, joten se se ei voi olla. Jos itse olet perushissukka pätkätöissä tai hömppämaisterin papereilla, niin ei ole järkevää vaatia puolison olevan huippumiehen statuksella varustettu.
Hissukka en ole, mutta "hömppämaisteri" pätkätöissä kylläkin. Ja voi että miehille kelpaa! Miksi ihmeessä oletat, että näillä avuin ei saisi huippumiestä? Oletko jotenkin yksinkertainen?
Ei miehille yleensä ole mitään merkitystä naisen koulutuksella. Hömppämaistereita on pariutunut jopa molemmille Englannin prinsseille. Nämä miehet nyt kuitenkin ovat miesten parhaimmistoa.
Äsken oli puhe tinderistä ja nyt yhtäkkiä englannin kuninkaalliset on miesten parhaimmistoa. Aika lennokasta settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika karua kieltään jos tuhannesta sattumanvaraisesta miehestä vain kymmenen on sellaisia keneen haluaa edes yhtään tutustua paremmin. Aika raakasti vedetään suurin osa sivuun. Pelkästään muutaman kuvan ja lyhyen tekstin perusteella ei voi saada kovin syvällistä kuvaa toisesta ihmisestä. Kuitenkin tuomio tehdään säälimättömästi.
Noh... Tämän takia suomalaiset ei pariudu ja syntyvyys matelee pohjamudissa. Naiset ja miehet ei kohtaa toisiaan. Oli siihen sitten syy mikä hyvänsä. Eihän se varsinaisesti kenenkään vika ole. Näin se vain yhteiskunnan kulttuuri on muovautunut.
Sen enempää mitään lietsomatta, niin kyllä naisten olisi syytä vilkaista tältä osin peiliin. Pitää muistaa aina miettiä myös se oma osa parisuhteessa eli mitä itse voin tarjota parisuhteessa puolisolle. Kaikilla naisilla on kuitenkin se reikä siellä jalkojen välissä, joten se se ei voi olla. Jos itse olet perushissukka pätkätöissä tai hömppämaisterin papereilla, niin ei ole järkevää vaatia puolison olevan huippumiehen statuksella varustettu.
Ja kuitenkin edelleen jokainen saa määritellä ihan itse millaisista miehistä kiinnostuu vai kiinnostuuko kenestäkään. Nämä uikuitukset siitä, että minkä tahansa pitäisi kelvata on naurettavia ja säälittäviä.
Ei minä ainakaan uikuttanut, että kenen tahansa pitäisi kelvata. Mutta jotain järkeä karsimisessakin pitää olla. Jos 1000 miehestä 10 tai alle on sellaisia jotka voisi kiinnostaa niin jotain on pielessä, naisessa ja yhteiskunnassa. Tuolla menolla ihminen olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. Ja niin tosiaan näyttää länsimaalaisille käyvän.
Kai sitten yhteikunta ja etenkin minä on pahasti viallinen kun olen elämäni aikana tavannut kolme miestä (yksi kai lasketaan pojaksi kun olimme nuoria) kaikista niitä tuhansista ja taas tuhansista miehistä joita on tullut elämän aikana vastaan.
Ei vaan ole koskaan ennen käynyt mielessä että se on viallinen joka ei jatkuvasti ole kiinnostumassa parisuhdemielessä vastaan tulijoista joita ei edes tunne, niitähän ne siellä tinderissä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hissukka en ole, mutta "hömppämaisteri" pätkätöissä kylläkin. Ja voi että miehille kelpaa! Miksi ihmeessä oletat, että näillä avuin ei saisi huippumiestä? Oletko jotenkin yksinkertainen?
Ei miehille yleensä ole mitään merkitystä naisen koulutuksella. Hömppämaistereita on pariutunut jopa molemmille Englannin prinsseille. Nämä miehet nyt kuitenkin ovat miesten parhaimmistoa.
Äsken oli puhe tinderistä ja nyt yhtäkkiä englannin kuninkaalliset on miesten parhaimmistoa. Aika lennokasta settiä.
Katsos kun Englannin kuninkaalliset vie suomimiesten tindermätchit ja todistavat pariutumalla maistereiden kanssa ettei miehille ole väliä naisen koulutuksella.
Elämän pitää olla nykyään sellainen elämysvoittoinen itsensä voittamisen, henkisen kasvun ja pääoman kasvattamisen uraputki.
Näen tätä niin paljon ympärilläni.
aina vain täytyy pyrkiä kehittämään itseään, milloin milläkin maapalloa kuluttavalla menetelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun Englannin kuninkaalliset vie suomimiesten tindermätchit ja todistavat pariutumalla maistereiden kanssa ettei miehille ole väliä naisen koulutuksella.
Kyllä. Paras todistus siitä, ettei miehiä kiinnosta raha eikä koulutus on se, että kaksi tavoiteltua miestä pariutuu rikkaiden ja korkeasti koulutettujen ikäistensä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sytytä yhtään hämärässä vessan valossa, alaviistosta napsaistu selfie, vakavalla ilmeellä?
Vain jos kuvassa on myös kala.
Naisilla ne vasta surkeet profiilit onkin. 8/10 ei kirjoita mitään tekstiä kun eihän miehet lue niitä. 1/10 jakelee sitä instagram-tiliään seuraajien toivossa ja 1/10 heittää jonkun typerän lainauksen englanniksi. 1/20 kirjoittelee sitä samaa liirumlaarumia "tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä, tykkään matkustella ja viettää aikaa kavereiden kesken" lisätään tietty "olen liikunnallinen, niin toivottavasti sinäkin" eli salijäbä kelpaa vaan. 3/10 kohottaa sitä itsetuntoaan esittelemällä persettä stringeissä. Itse pelaan tuota peliä sillä, että suljen vaan pois surkeat mm. ylläolevat pois. Eipä siellä ole ykskään vielä kolahtanut mitenkään erityisesti, kun se kolahtaminen tapahtuu sitten naamatusten. Myöskin, jos vastaan tulee joku mikä herättää erityisen paljon kiinnostusta niin mitä sitten? Painat tykkää, niin eteen ilmesty uusi kuva. 2,5v ollut kyseisessä palvelussa ja 69 matchiä. Moti mennyt koko appiin jo ajat sitten, kun saat kaks kolme viikkoa pyyhkiä eikä ykskään osu kohille. Sekä, jos osuu niin tässä 2,5v aikana aloituksen on tehnyt ehkä 6 naista, joten tee ite kaikki. Eipä tuolta ykskään miespuolinen kaveri ole ketää koskaan löytänyt ja nekin juuri kyllästyneet appiin. Tyhmä saa olla, jos tosta haluaa sen 32e/kk maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ne vasta surkeet profiilit onkin. 8/10 ei kirjoita mitään tekstiä kun eihän miehet lue niitä. 1/10 jakelee sitä instagram-tiliään seuraajien toivossa ja 1/10 heittää jonkun typerän lainauksen englanniksi. 1/20 kirjoittelee sitä samaa liirumlaarumia "tykkään hyvästä ruoasta ja viinistä, tykkään matkustella ja viettää aikaa kavereiden kesken" lisätään tietty "olen liikunnallinen, niin toivottavasti sinäkin" eli salijäbä kelpaa vaan. 3/10 kohottaa sitä itsetuntoaan esittelemällä persettä stringeissä. Itse pelaan tuota peliä sillä, että suljen vaan pois surkeat mm. ylläolevat pois. Eipä siellä ole ykskään vielä kolahtanut mitenkään erityisesti, kun se kolahtaminen tapahtuu sitten naamatusten. Myöskin, jos vastaan tulee joku mikä herättää erityisen paljon kiinnostusta niin mitä sitten? Painat tykkää, niin eteen ilmesty uusi kuva. 2,5v ollut kyseisessä palvelussa ja 69 matchiä. Moti mennyt koko appiin jo ajat sitten, kun saat kaks kolme viikkoa pyyhkiä eikä ykskään osu kohille. Sekä, jos osuu niin tässä 2,5v aikana aloituksen on tehnyt ehkä 6 naista, joten tee ite kaikki. Eipä tuolta ykskään miespuolinen kaveri ole ketää koskaan löytänyt ja nekin juuri kyllästyneet appiin. Tyhmä saa olla, jos tosta haluaa sen 32e/kk maksaa.
Kuulostaa kyllä tylsältä. 😞 Tuo nyt minusta onkin ihan oikein että pyyhkii pois ne jotka ei kiinnosta, mutta ei tuo kyllä ilmeisesti oikein toimi miehillä. Ehkä siksi että niin moni mies tykkää kaikista ja sotkee tosiaan ne algoritmit. Onneksi seuraa on löytynyt ennen mitään Tindereitäkin.
Mä sain yli 4000 tykkäystä kuukaudessa ja tykkäsin takaisin alle kymmenestä :D
Pitäisi rajoittaa se jotenkin että monestako saa tykätä päivässä, niin että miesten massatykkäilyt loppuisi.
Kukasta kukkaan kirjoitti:
Eli sinusta piti tuhat miestä ja sinä pidit kymmenestä? Tuolla valikoivuudella on oivalliset mahdollisuudet päätyä alfan seksileluksi.
En ole ap, mutta itse tykkään aika taviksista ja valkkaan ne komistukset pois tietäen, että heillä varmaan vientiä riittää. Silti on vaikeaa. Joko heillä on lapsia eikä aikaa tapailla usein. Ja nyt tämä viimeinen osoittautuikin yrittäjäksi, joka vielä harrastaa golfia. Aivan liian kiireinen minulle. Ja todella potentiaalinen osoittautui kissamieheksi. Ihan mahdoton yhtälö kun itsellä on koira.
Niin ja tykkäyksiä tuli kuukaudessa 1753. Suuri luku johtuu myös siitä, että kävin reissussa Keski-Euroopaassa ja tykkäyksiä tuli siellä ensimmäisenä päivänä jopa yli 300.
Kaikkea tätä olen ounastellutkin.
Eli Tinder on naisille egonboostauspaikka. Sinne mennään huomaamaan että "oho minulla onkin vientiä!", uskoen että sometodellisuus on totta ja oikeasti etsimällä kumppania Tinderissä liven sijaan voi valkata tuhannesta alfasta.
Jos usko tähän järkkyy, Tinderistä poistutaan. Mutta tavismies ei enää käy, kun on kerran saatu usko että voisi saada huippumiehen. Sitten ollaankin mieluummin yksin kuin tyytymissuhteessa.
Edelliselle sanoisin että naisilla menee some ja todellisuus sekaisin.
Naisen mielestä hän on se miltä profiilikuvassa näyttää ja hänen elämänsä on sitä miltä lisäkuvat ja tarinat näyttävät.
Jos nainen on 8½ ja elämä on luksusta, tokihan vastaavaa miestä haetaan sitten. Pitää olla komea, pitkä (onhan nainen itsekin 168cm), menestynyt ja sosiaalinen. Mitä nyt että todellisuudessa nainen on 6- ja elämä on älypuhelimen selailua ja herkkujen mättämistä kerrostalokaksiossa.
Miehen profiili on yleensä realistisempi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tätä olen ounastellutkin.
Eli Tinder on naisille egonboostauspaikka. Sinne mennään huomaamaan että "oho minulla onkin vientiä!", uskoen että sometodellisuus on totta ja oikeasti etsimällä kumppania Tinderissä liven sijaan voi valkata tuhannesta alfasta.
Jos usko tähän järkkyy, Tinderistä poistutaan. Mutta tavismies ei enää käy, kun on kerran saatu usko että voisi saada huippumiehen. Sitten ollaankin mieluummin yksin kuin tyytymissuhteessa.
Nyt lähti jutut taas kovaan lentoon. Vai mihin perustat kaiken tuon spekulointisi? Pelkästään siihen että naiset saa paljon tykkäyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt vajaa viikossa 500 tykkäystä (ikähaitarina mulla 37-46 miehet). Niissä on jokunen kiinnostava, mutta kun PROFIILI ON NIIN VAJAA! :(
En ainakaan toistaiseksi uskalla olla yhteydessä ihmiseen vain ulkonäön perusteella... mitä jos se on joku hullu tai juntti.. :(
Miksei miehet laita tinderiin kuvausta, mitä tekee, harrastaa, onko lapsia jne.
Joku löpinä, että kaipaa läheisyyttä, niin eihän siinä mitään uutta saa verrattuna muihin.
Luuletko, että hullut eivät osaa kirjoittaa profiiliin ihan mitä haluavat? Pyskopaatithan osaavat tehdä juurikin ne kaikkein täydellisimmät profiilit, koska tietävät mistä naruista pitää vedellä. Niiden vajaiden profiilien takaa taas saattaa löytyä täyttä kultaa, vaikka ei olisikaan kovin noheva ilmaisemaan itseään sähköisessä deittipalvelussa.
Loppujen lopuksi treffeillehän sitä on mentävä, ennen kuin näkee mikä toinen oikeasti on.
Kyllä pitää olla todella vajaa jos ei osaa itsestään mitään kertoa. Liekö silloin edes luku- ja kirjoitustaitoinen?
Tai sitten on parempi olla kirjoittamatta mitään, kun mikään ei tunnu olevan oikein. Liian lässyä tai liian tavallista tai mitä lie, kuten täälläkin voi ketjuissa jatkuvasti lukea. Loppujen lopuksi se koko teksti on ihan sama vaikka sen perseestä repisi, koska tavattaessa syntyvä oleva kemia tai sen puuttuminen ratkaisee kaiken. Treffeille vaan, jos naama on yhtään sitä luokkaa että voisi kuvitella sen vierestä joskus heräävänsä.
Vaadin lisää keskustelua tästä, sillä nyt aletaan olla asian ytimessä.