Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha palstalla

Vierailija
24.03.2019 |

Olen huolissani palstalla ja muualla somessa esiintyvästä naisvihasta. Kahden tyttären äitinä avoin naisviha lähes keskustelussa kuin keskustelussa tuntuu todella pahalta. Toivon, että ylläpito puuttuu asiaan tiukasti. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi naisvihamieliset kommentit ja toivon, että muut tekevät samoin, jotta naisviha saataisiin kitkettyä palstalta. Muistetaan myös, ettei ruokita trollia ja jätetään muutoin huomiotta ja vastaamatta näihin kommentteihin.

Kommentit (450)

Vierailija
281/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on yllättänyt, että avaukseni poiki näin paljon kommentteja lyhyessä ajassa. Kertoo varmaan siitä, että aihe on tärkeä. Hieman pettynyt olen siihen, kuinka paljon tässäkin ketjussa naisia halventavaa kommentointia puolustellaan, saivarrellaan naisvihan määritelmällä ja yksinkertaisesti vain syytellään naisia.

Naisvihan nousu on valitettava tosiasia ja oikea ilmiö, joka elää myös tämän palstan ulkopuolella. Se, että olen huolissani siitä, ei tarkoita sitä, että vihaisin miehiä. Päinvastoin. Valtaosa tuntemistani miehistä on älykkäitä, empaattisia ja naisia arvostavia. Työskentelen itse miesvaltaisella alalla ja viihdyn miesten seurassa. Olen naimisissa ihanan miehen kanssa. Poikalapsia itselläni ei ole, mutta tytärteni luokkatoverit vaikuttavat mukavilta. Mutta jossain on miehiä, jotka syystä tai toisesta vihaavat naisia. Mediassa ilmiötä ja sen taustoja voitaisiin ruotia vähän enemmän. Ja kaikenlaiseen vihapuheeseen tulisi puuttua nykyistä tiukemmin. Tarvittaessa oikeuslaitoksen toimesta.

Ap

Vahingossa pääsitkin naisvihan juurisyyhyn kiinni. Itse viihdyt kovin hyvin miesten seurassa, koska miehet ovat ottaneet sinut sekä seksuaalisesti, ammatillisesti että kaverina kaikin tavoin avosylin vastaan. Ajattele, jos miehet olisivat kerta toisensa jälkeen joko ohittaneet sinut tai sitten ihan avoimesti haukkuneet. Kenties et olisi vihaaja, mutta olisitko kuitenkaan noin positiivinen?

Olen reilusti yli nelikymppinen. Kyllä tässä elämässä kaikenlaista on tullut vastaan ja myös ei-niin miellyttävää kohtelua miehiltä. Aloittaessani työuraani parikymmentä vuotta sitten taitojeni vähättely ja mitätöinti oli ihan tavallista. Vakituista työsuhdetta oli vaikea löytää, kun työnantaja palkkasi mieluummin miehen, vaikka vähemmällä koulutuksella ja kokemuksella. Naisia, myös minua, roikutettiin määräaikaisissa työsuhteissa. Ohitettu on varsinkin työelämässä moneen kertaan. On ollut kaikenlaista epäasiallista kähmijää ja puristelijaa. Mutta siltikään en yleistä tällaista käytöstä kaikkia tai edes valtaosaa miehiä koskevaksi enkä ole katkeroitunut koko miessukupuolta kohtaan.

Ap

Lisäksi olen joutunut teini-iässä todella ikävän päivittäisen kiusaamisen kohteeksi ulkonäöstäni johtuen. Kiusaajat olivat teinipoikia, joten todellakaan ei ole aina avosylin otettu vastaan koko miessukukunnan toimesta. Mutta kaikki teinipojat eivät kiusanneet, enkä koskaan ole ajatellut, että jokainen vastaantuleva poika olisi läpeensä paha, vaikka jotkut avoimesti haukkuivatkin päivittäin. Toisinaan kiusaaminen oli myös fyysistä esim. kirjapinon kaatamista päälle. Mutta asioista voi päästä yli. Ei edes tullut tämä ajanjakso enää ensimmäisenä mieleen, kun mietin, miten minua on vuosien saatossa kohdeltu vastakkaisen sukupuolen toimesta. On myös paljon hyviä kokemuksia.

Ap

Aivan niin, paljon on hyviä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Naisilla yleensä on, koska naisilla on arvoa ihan itsenään.

Monella miehellä ei ole minkäänlaisia positiivisia kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Miehen elämässä ei valitettavasti ole lasilattiaa, jos ei sitten lasikattoakaan.

Vain alfat koetaan seksuaalisesti miehiksi. Eritoten minua lyhyttä ja vaaleaa "miestä" ei pidetä miehenä lainkaan. Seksuaalista vallankäyttöä ja kiusaamista.

Voi, olin nuorena palavan ihastunut lyhyeen vaaleaan nuoreen mieheen. Pääsin eräissä juhlissa suutelemaan hänen kanssaan ja olin onneni kukkuloilla. Mutta seurustella hän ei kanssani halunnut, vaikka olisin niin toivonut, että meistä olisi tullut pari.

Juuri näin. Naisten toiveet voivat olla mitä tahansa, mutta kysynnän ja tarjonnan laki tulee vastaan. Sillä assertiivisella komistuksella kun on valinnan varaa vaikka muille jakaa, niin kedon vähemmän kauniit kukkaset ymmärtävät asian, eivätkä edes todellisuudessa sitä miestä tavoittele. Ihmisellä on onneksi luontainen defenssi siinä kohtaa, että moni ei edes tiedosta tätä tyytymisen mekanismia.

Tai sitten kyse on aikuisuudesta. Teininä on luonnollista ihailla julkkiksia ja tapetoida seinänsä kivannäköisen poikien kuvilla, ovat he sitten filmitähtiä tai laulajia. Etäihastumisen kautta opetellaan vähitellen tutustumaan omiin tunteisiin. Sitten tapahtuu aikuistuminen. Ensimmäinen seurustelu, toinen seurustelu, seksi, aikuiseksi kasvaminen. Ymmärretään, että parisuhteeseen tarvitaan ihan hemmetin paljon enemmän kuin kiva ulkonäkö tai tietty pituus.

Väitän ihan vakavissani, että osalla palstamiehistä kehitys on jäänyt teini-ikään. He ovat siinä samassa kehitysvaiheessa, missä tytöt olivat 14-16 vuotiaina ja pojat ehkä pari vuotta vanhempina.

Vierailija
282/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, enkä anna miesten tai naisten sanella minulle ketä saan vihata. Varsinkaan naisten, heillä on niin kieroutunut näkemys yhteiskunnan toimintamekanismeista. En ole mikään surullinen reppana, saisinb lut kilta pillua vaikka joka päiväksi, mutta koska omaan hienot standardit, en kajoa pilaantuneeseen lihaan. Miesten perään en ole, ne ainoastaan vituttavat minua suuresti, lähinnä sen mitättömän tissiposkisuutensa kautta. En voi sietää valkoritarointia, en cuckeja.

Suurin osa ihmisistä on täysiä persereikiä, pelkkiä perästä revuttyjä huoranpenikoita, äpäröitä.

Tälläkin "mielipiteellä" onnistuit kertomaan itsestäsi paljon enemmän kuin sonnanheittosi kohteista.

Surullista vain, että tuskin koskaan tulet sitä itse tajuamaan.

Sieltä taas joku hupakko huutelee fiksuja.

Näin miehenä hävettää, että tällasia itseään mieheksi kutsuvia on olemassa.

Nyt kyllä haiskahtaa oikein kunnon "kiltiltä" perheenisukilta, sellaiselta pullantuoksuiselta cuckilta. Onnea valitsemallasi tiellä; tulet tarvitsemaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin sukupuolivihan aiheuttama teko on se, että naiset suosii irtoseksistä vain noin 10% miehistä jättäen muut ilman.

Tässä ei ole mitään järkeä. Naiset eivät ole sinulle velkaa mitään. Mikset vain huolehdi omista asioistasi sen sijaan että piinsst itseäsi joillakin hatusta vedetyillä fantasioilla.

Se että joku ei toimi haluamallasi tavalla vaan toteuttaa vapaata tahtoaan on surkea syy vihata ketään.

Tässä tullaan asian ytimeen. Miksi minä sitten olen muka naisille velkaa? Ei ole minun asia jos jotain ahdistellaan kun en itse niin tee. Ei ole minun asiani jos joku hoitotieteilijä ei saa samaa palkkaa kuin dippainssi. Ei ole minun asiani, että kúllíkarusèllin vuoksi naisten pitää päästä säännölliseen píllucheckiin jne. Mutta näistä kaikista on tehty yhteiskunnallisella tasolla minun ongelmiani. Voi kun juuri te huolehtisitte omista asioista ilman, että ne pitää valjastaa kaikkien yhteisiksi asioiksi.

Tiedän, että ollaan ytimessä, mutta en oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.

Kukaan ei ole sinulta pyytänyt näitä asioita. Ne ovat osa valtavaa kokonaisuutta, jossa hoidamme yhteisiä asioitamme, niin miesten kuin naisten. Miksi haluat sanella mitä kenellekin kuuluu, kun sinulle sallitaan aivan samat asiat kuin naisillekin (jätetään se asevelvollisuus tästä nyt pois, se on miesten miehille järjestämä juttu).

Oletko valmis auttamaan toista miestä, mutta et naista? Miksi? Koska et saa p*llua? Ethän saa sitä mieheltäkään.

Yritätkö sanoa, että sinua harmittaa maksaa veroja? Ymmärräthän mikä on vaihtoehto?

Elät yhdessä maailman toimivimmista valtioista, mutta olet valinnut olla katkera. Miksi? Ikään kuin toivoisit naisille kärsimystä. Miksi?

Koska naiset aiheuttavat ja toivovat kärsimystä minulle. Yksinkertaista.

Ai koska eivät anna sinulle sitä p*llua? Eli jos minä tulen ja vaadin sinulta vaikka rahaa/hierontaa/televisiosi/apuasi/valokuviasi/marsusi/ihan mitä vaan etkä halua minulle sitä antaa, voin syyttää sinua hirviöksi joka aiheuttaa minulle kärsimystä. Sitten voin kiukutella lopun elämääni, kirjoitella sekopäistä vihatekstejä nettiin, inhota jokaista planeetan miestä ja toivoa sossutukesi lakkauttamista. Ja se olisi sinusta aivan oikein ja perusteltua?

Ei ihan niin yksinkertaista. Mutta juuri kollektiivina naiset ovat rajanneet minut ulos pelistä. En täytä niitä kriteereitä ja tämän vuoksi johdonmukaisesti minut on jätetty paitsioon. Noita mitä pyydät, varmasti joku on valmis antamaan ja kollektiivisesti miehet eivät ilman niitä sinua jätä. Suomeksi olen aivan stanan katkera, siitä millainen naisten miesmaku on.

Millainen on oma naismakusi? Tuskin sinäkään pidät ihan kaikenlaisia naisia viehättävinä? Sille kun ei oikein voi mitään että jostain asiasta tai ihmisestä pitää, toisesta ei. 

Ei tässä yksittäisten ihmisten mauista ole kyse, vaan kokonaisuudesta, joka on epätasa-arvoinen. Naismakuja on laidasta laitaan, joten kaikille naisille löytyy ihailua ja ottajansa. Miesmaut taas ovat kuin yhdestä muotista, joten osa miehistä jää kokonaan toisen sukupuolen kontaktia vaille.

Ei minun mieheni ole yhtään samannäköinen tai -tyyppinen kuin naapurin Minnan mies. En ole vielä edes tavannut ketään joka olisi kuin samasta muotista kuin minun mieheni. Sinun mielestäsi kaikki parisuhteissa olevat miehet ovat toistensa klooneja? Hämmentävää.

Samaa täällä mietin omalla seurustelutaustallani.

Eka tyyppi oli mahakas ja kookas hevimies, kunnon parta ja leijonan harja. Oli lävistyksiä ja tatuointeja muille jakaa. Tumma runoilija ja biisintekijä.

Toinen olikin sitten TOOOSI pitkä luuviulu hippi, jolle ei edes kasvanut parta. Harrasti sarjakuvia ja jaarittelua jopa tyhjänpäiväisistä asioista.

Kolmas olikin sitten 167cm kalju kitaristi. Oli kuulemma blondi luonnostaan. Harrasti elokuvia ja keräsi kitaroita. 

Näissä tyypeissä ei ollut mitään ulkoista yhteistä nimittäjää.

Olisitpa ollut mukana siinä tutkimuksessa, joissa 100 % naisista preferoi voimakasta miestä.

Edelleenkään sillä tutkimusasetelmapreferoinnilla ei ole paljoakaan tekemistä tosielämän kanssa. Tajuathan että voidaan tehdä vaikka sellainen tutkimus että kumman otat, Timo Soinin vai halla-ahon. Ja sitten uutisoida, että halla-aho on joka naisen unelmamiessssss!!!

Vierailija
284/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on yllättänyt, että avaukseni poiki näin paljon kommentteja lyhyessä ajassa. Kertoo varmaan siitä, että aihe on tärkeä. Hieman pettynyt olen siihen, kuinka paljon tässäkin ketjussa naisia halventavaa kommentointia puolustellaan, saivarrellaan naisvihan määritelmällä ja yksinkertaisesti vain syytellään naisia.

Naisvihan nousu on valitettava tosiasia ja oikea ilmiö, joka elää myös tämän palstan ulkopuolella. Se, että olen huolissani siitä, ei tarkoita sitä, että vihaisin miehiä. Päinvastoin. Valtaosa tuntemistani miehistä on älykkäitä, empaattisia ja naisia arvostavia. Työskentelen itse miesvaltaisella alalla ja viihdyn miesten seurassa. Olen naimisissa ihanan miehen kanssa. Poikalapsia itselläni ei ole, mutta tytärteni luokkatoverit vaikuttavat mukavilta. Mutta jossain on miehiä, jotka syystä tai toisesta vihaavat naisia. Mediassa ilmiötä ja sen taustoja voitaisiin ruotia vähän enemmän. Ja kaikenlaiseen vihapuheeseen tulisi puuttua nykyistä tiukemmin. Tarvittaessa oikeuslaitoksen toimesta.

Ap

Vahingossa pääsitkin naisvihan juurisyyhyn kiinni. Itse viihdyt kovin hyvin miesten seurassa, koska miehet ovat ottaneet sinut sekä seksuaalisesti, ammatillisesti että kaverina kaikin tavoin avosylin vastaan. Ajattele, jos miehet olisivat kerta toisensa jälkeen joko ohittaneet sinut tai sitten ihan avoimesti haukkuneet. Kenties et olisi vihaaja, mutta olisitko kuitenkaan noin positiivinen?

Olen reilusti yli nelikymppinen. Kyllä tässä elämässä kaikenlaista on tullut vastaan ja myös ei-niin miellyttävää kohtelua miehiltä. Aloittaessani työuraani parikymmentä vuotta sitten taitojeni vähättely ja mitätöinti oli ihan tavallista. Vakituista työsuhdetta oli vaikea löytää, kun työnantaja palkkasi mieluummin miehen, vaikka vähemmällä koulutuksella ja kokemuksella. Naisia, myös minua, roikutettiin määräaikaisissa työsuhteissa. Ohitettu on varsinkin työelämässä moneen kertaan. On ollut kaikenlaista epäasiallista kähmijää ja puristelijaa. Mutta siltikään en yleistä tällaista käytöstä kaikkia tai edes valtaosaa miehiä koskevaksi enkä ole katkeroitunut koko miessukupuolta kohtaan.

Ap

Lisäksi olen joutunut teini-iässä todella ikävän päivittäisen kiusaamisen kohteeksi ulkonäöstäni johtuen. Kiusaajat olivat teinipoikia, joten todellakaan ei ole aina avosylin otettu vastaan koko miessukukunnan toimesta. Mutta kaikki teinipojat eivät kiusanneet, enkä koskaan ole ajatellut, että jokainen vastaantuleva poika olisi läpeensä paha, vaikka jotkut avoimesti haukkuivatkin päivittäin. Toisinaan kiusaaminen oli myös fyysistä esim. kirjapinon kaatamista päälle. Mutta asioista voi päästä yli. Ei edes tullut tämä ajanjakso enää ensimmäisenä mieleen, kun mietin, miten minua on vuosien saatossa kohdeltu vastakkaisen sukupuolen toimesta. On myös paljon hyviä kokemuksia.

Ap

Aivan niin, paljon on hyviä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Naisilla yleensä on, koska naisilla on arvoa ihan itsenään.

Monella miehellä ei ole minkäänlaisia positiivisia kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Miehen elämässä ei valitettavasti ole lasilattiaa, jos ei sitten lasikattoakaan.

Vain alfat koetaan seksuaalisesti miehiksi. Eritoten minua lyhyttä ja vaaleaa "miestä" ei pidetä miehenä lainkaan. Seksuaalista vallankäyttöä ja kiusaamista.

Voi, olin nuorena palavan ihastunut lyhyeen vaaleaan nuoreen mieheen. Pääsin eräissä juhlissa suutelemaan hänen kanssaan ja olin onneni kukkuloilla. Mutta seurustella hän ei kanssani halunnut, vaikka olisin niin toivonut, että meistä olisi tullut pari.

Juuri näin. Naisten toiveet voivat olla mitä tahansa, mutta kysynnän ja tarjonnan laki tulee vastaan. Sillä assertiivisella komistuksella kun on valinnan varaa vaikka muille jakaa, niin kedon vähemmän kauniit kukkaset ymmärtävät asian, eivätkä edes todellisuudessa sitä miestä tavoittele. Ihmisellä on onneksi luontainen defenssi siinä kohtaa, että moni ei edes tiedosta tätä tyytymisen mekanismia.

Tai sitten kyse on aikuisuudesta. Teininä on luonnollista ihailla julkkiksia ja tapetoida seinänsä kivannäköisen poikien kuvilla, ovat he sitten filmitähtiä tai laulajia. Etäihastumisen kautta opetellaan vähitellen tutustumaan omiin tunteisiin. Sitten tapahtuu aikuistuminen. Ensimmäinen seurustelu, toinen seurustelu, seksi, aikuiseksi kasvaminen. Ymmärretään, että parisuhteeseen tarvitaan ihan hemmetin paljon enemmän kuin kiva ulkonäkö tai tietty pituus.

Väitän ihan vakavissani, että osalla palstamiehistä kehitys on jäänyt teini-ikään. He ovat siinä samassa kehitysvaiheessa, missä tytöt olivat 14-16 vuotiaina ja pojat ehkä pari vuotta vanhempina.

Lähinnä tapahtuu se, että vähemmän halutut ymmärtävät Tinderissä swaipata kauniit/komeat vasemmalle (vai kumpi onkaan hylkäys?) ja kauniit/komeat swaippaavat vain toisensa. Kai sitä oman aseman ja mahdollisuuksien ymmärtämistä voi aikuistumiseksikin kutsua.

Vierailija
285/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin sukupuolivihan aiheuttama teko on se, että naiset suosii irtoseksistä vain noin 10% miehistä jättäen muut ilman.

Tässä ei ole mitään järkeä. Naiset eivät ole sinulle velkaa mitään. Mikset vain huolehdi omista asioistasi sen sijaan että piinsst itseäsi joillakin hatusta vedetyillä fantasioilla.

Se että joku ei toimi haluamallasi tavalla vaan toteuttaa vapaata tahtoaan on surkea syy vihata ketään.

Tässä tullaan asian ytimeen. Miksi minä sitten olen muka naisille velkaa? Ei ole minun asia jos jotain ahdistellaan kun en itse niin tee. Ei ole minun asiani jos joku hoitotieteilijä ei saa samaa palkkaa kuin dippainssi. Ei ole minun asiani, että kúllíkarusèllin vuoksi naisten pitää päästä säännölliseen píllucheckiin jne. Mutta näistä kaikista on tehty yhteiskunnallisella tasolla minun ongelmiani. Voi kun juuri te huolehtisitte omista asioista ilman, että ne pitää valjastaa kaikkien yhteisiksi asioiksi.

Kukaan ei ole sinulta pyytänyt näitä asioita. Ne ovat osa valtavaa kokonaisuutta, jossa hoidamme yhteisiä asioitamme, niin miesten kuin naisten. Miksi haluat sanella mitä kenellekin kuuluu, kun sinulle sallitaan aivan samat asiat kuin naisillekin (jätetään se asevelvollisuus tästä nyt pois, se on miesten miehille järjestämä juttu).

Oletko valmis auttamaan toista miestä, mutta et naista? Miksi? Koska et saa p*llua? Ethän saa sitä mieheltäkään.

Yritätkö sanoa, että sinua harmittaa maksaa veroja? Ymmärräthän mikä on vaihtoehto?

Elät yhdessä maailman toimivimmista valtioista, mutta olet valinnut olla katkera. Miksi? Ikään kuin toivoisit naisille kärsimystä. Miksi?

Ai koska eivät anna sinulle sitä p*llua? Eli jos minä tulen ja vaadin sinulta vaikka rahaa/hierontaa/televisiosi/apuasi/valokuviasi/marsusi/ihan mitä vaan etkä halua minulle sitä antaa, voin syyttää sinua hirviöksi joka aiheuttaa minulle kärsimystä. Sitten voin kiukutella lopun elämääni, kirjoitella sekopäistä vihatekstejä nettiin, inhota jokaista planeetan miestä ja toivoa sossutukesi lakkauttamista. Ja se olisi sinusta aivan oikein ja perusteltua?

Ei ihan niin yksinkertaista. Mutta juuri kollektiivina naiset ovat rajanneet minut ulos pelistä. En täytä niitä kriteereitä ja tämän vuoksi johdonmukaisesti minut on jätetty paitsioon. Noita mitä pyydät, varmasti joku on valmis antamaan ja kollektiivisesti miehet eivät ilman niitä sinua jätä. Suomeksi olen aivan stanan katkera, siitä millainen naisten miesmaku on.

Millainen on oma naismakusi? Tuskin sinäkään pidät ihan kaikenlaisia naisia viehättävinä? Sille kun ei oikein voi mitään että jostain asiasta tai ihmisestä pitää, toisesta ei. 

Ei tässä yksittäisten ihmisten mauista ole kyse, vaan kokonaisuudesta, joka on epätasa-arvoinen. Naismakuja on laidasta laitaan, joten kaikille naisille löytyy ihailua ja ottajansa. Miesmaut taas ovat kuin yhdestä muotista, joten osa miehistä jää kokonaan toisen sukupuolen kontaktia vaille.

Ei minun mieheni ole yhtään samannäköinen tai -tyyppinen kuin naapurin Minnan mies. En ole vielä edes tavannut ketään joka olisi kuin samasta muotista kuin minun mieheni. Sinun mielestäsi kaikki parisuhteissa olevat miehet ovat toistensa klooneja? Hämmentävää.

Eka tyyppi oli mahakas ja kookas hevimies, kunnon parta ja leijonan harja. Oli lävistyksiä ja tatuointeja muille jakaa. Tumma runoilija ja biisintekijä.

Toinen olikin sitten TOOOSI pitkä luuviulu hippi, jolle ei edes kasvanut parta. Harrasti sarjakuvia ja jaarittelua jopa tyhjänpäiväisistä asioista.

Kolmas olikin sitten 167cm kalju kitaristi. Oli kuulemma blondi luonnostaan. Harrasti elokuvia ja keräsi kitaroita. 

Olisitpa ollut mukana siinä tutkimuksessa, joissa 100 % naisista preferoi voimakasta miestä.

Edelleenkään sillä tutkimusasetelmapreferoinnilla ei ole paljoakaan tekemistä tosielämän kanssa. Tajuathan että voidaan tehdä vaikka sellainen tutkimus että kumman otat, Timo Soinin vai halla-ahon. Ja sitten uutisoida, että halla-aho on joka naisen unelmamiessssss!!!

Meinaat, ettei tämä tulos ei enää päde, kun selaillaan miehiä Tinderissä tai saadaan lähestymisiä baarissa? Ei se varmastikaan ainoa asia ole, mutta taitaa se aika merkittävä olla kuitenkin.

Vierailija
286/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot miehet voivat tietenkin myös saada naisen, mutta sitten on aikamoinen takamatka juostavana. Varsinkin, jos puhutaan seksimarkkinoista.

Vierailija
287/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies, enkä anna miesten tai naisten sanella minulle ketä saan vihata. Varsinkaan naisten, heillä on niin kieroutunut näkemys yhteiskunnan toimintamekanismeista. En ole mikään surullinen reppana, saisinb lut kilta pillua vaikka joka päiväksi, mutta koska omaan hienot standardit, en kajoa pilaantuneeseen lihaan. Miesten perään en ole, ne ainoastaan vituttavat minua suuresti, lähinnä sen mitättömän tissiposkisuutensa kautta. En voi sietää valkoritarointia, en cuckeja.

Suurin osa ihmisistä on täysiä persereikiä, pelkkiä perästä revuttyjä huoranpenikoita, äpäröitä.

Tälläkin "mielipiteellä" onnistuit kertomaan itsestäsi paljon enemmän kuin sonnanheittosi kohteista.

Surullista vain, että tuskin koskaan tulet sitä itse tajuamaan.

Sieltä taas joku hupakko huutelee fiksuja.

Näin miehenä hävettää, että tällasia itseään mieheksi kutsuvia on olemassa.

Nyt kyllä haiskahtaa oikein kunnon "kiltiltä" perheenisukilta, sellaiselta pullantuoksuiselta cuckilta. Onnea valitsemallasi tiellä; tulet tarvitsemaan sitä.

Tämä on tavallinen keskustelupalsta, joten kaikki täällä eivät tiedä näitä teidän uskonlahkonne termejä. Mitä ovat nämä cuckit, valkoritaroinnit ja sen sellaiset? Voisitteko laittaa viestienne yhteyteen vaikka jonkun miesasia-suomi osion missä nuo olisi käännetty sellaiselle kielelle jota tässä reaalimaailmassa useimmat meistä ymmärtävät?

Vierailija
288/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Miehiähän täällä koko ajan vihataan. Naisvihaketjut ovat lähinnä reaktiivisia, eli niitä näyttäisi avautuvan kun ensin joku on aloittanut vastaavan ketjun miehistä. 

Hah. Mieslapsia jotka ei kykyne ottamaan vastuuta mistään.

Rentoudu hetkeksi, ei kaiken tartte olla naisille tyypilliseen tapaan sun kontrollissa koko ajan.

Vierailija
289/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi määritellä 'naisviha'.

Onko naisvihaa se, että miehet ovat parempia joissakin asioissa? 

Onko naisvihaa se, että kertoo rakenteista ja tavoista, jotka syrjivät miehiä tai miesten vaikeuksista?

Kaikki mikä ärsyttää ei ole "vihaa". Tuo on kovin ylikäytetty sana suomen kielessä. 

https://aijaa.com/SHxCks

Vierailija
290/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lautakeskustelu selvästi menee lautailijoilla tunteisiin kun pitää koko ajan poistattaa

Vierailija
291/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin kerran yhteen mieheen kaverimielessä (kaverimielessä siksi, koska olen lesbo), josta paljastui valitettavasti naisvihaaja. Jos olisin jotenkin tiennyt, että asiat menevät niin pahoiksi, en olisi koskaan häneen tutustunut .. :-( Aivan sairas ihminen ja vieläpä väitti, ettei vihaa naisia, vaikka kaikki hänen viestinsä olivat täynnä naisvihaa. Vihasi minua selkeästi sukupuoleni takia ja yllätys yllätys myös siksi, koska en kiinnostunut hänestä. Hänellä oli selkeästi joitain mielenterveydellisiä ongelmia, mutta ei vain itse sitä ymmärtänyt. Hän ei tavallaan nähnyt minua tuntevana ajattelevana ihmisenä, vain sukupuolena ja oletti, että olen aivan samanlainen, kuin kuka tahansa nainen.

Tää oli järkytys itselleni, koska oon aina pitänyt miehistä, kuten isästäni enkä olisi ajatellut, että joku ihminen voisi olla näin paha.

Vierailija
292/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun teoriani on se että on olemassa jokin taho, joka tahallaan kylvää riitaa eri ryhmien välille. Tavoitteena on heikentää kansallista yhtenäisyyttä, aiheuttaa yhteiskuntaan sekasortoa ja haurastumista.

Tällaiset tavoitteelliset trollit suoltavat keskustelupalstoille saast aa naisista miehille, miehistä naisille, maahanmuut tajista isänm aallisille, uskovaisista uskonnottomille yms.

Surullista tässä on se että heikt yksilöt tarttuvat koukkuun. Jopa vahvemmat yksilöt alkavat taipua, kun tämä jatkuu vuodesta toiseen.

Kenen etu tämä voi olla?

Se, mitä maamme juuri nyt tarvitsisi, olisi yhtenäisyys ja vakaus. Ei vastakkainasettelu.

Tämä on olemassa oleva tilanne, johon tulisi puuttua valtakunnallisella tasolla.

En usko yleensä koskaan mihinkään salaliittoteorioihin, mutta periaatteessa tällainen toimintatapa voisi hyvin sopia taholle joka haluaa hajottaa, heikentää ja nakertaa sisältä päin yhteiskuntaa. Yksinkertaisemmat tai kokemattomimmat yksilöt todellakin voi saada mukaan vaikka miten älyttömiin vihakampanjoihin.

Vierailija
293/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele naisviha. Tuomitsetko myös palstan miesvihan ? 

Käsi sydämelle; oletko nähnyt miehistä samanlaista kirjoittelua, kuin nämä todella alatyyliset oksennukset naisista? Minä nimittäin en ole.

Tää palstahan ihan tihkuu näitä miesvihaprovoja!

Vierailija
294/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mammojen pitäisi lopettaa Sofian ja Siepin haukkuminen.

Haha tää on just niin tätä. Ainut "naisviha" joka palstamiehiä mukamas ahdistaa (ei oikeasti, kunhan haluavat vain "näpäyttää" mammoja "nokkelasti") näyttää olevan missien ja heidän tekemistensä (kiusaaminen, velkaantuminen ym.) "haukkuminen": Nainen ei ole nainen eikä hänen kohtalonsa palstamiestä kiinnosta, jos ei ole täyden kympin missi, MOT.

Vierailija
295/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin naiset sua miettivät lainkaan, vai miksi ihmeessä miettisivät? Itse sinä haluat jotain heiltä, jota he eivät ole valmiit sulle antamaan.

Hauskaa kyllä tuohan se alkusyy juuri on. Olen näkymätön naisille.--tuottaa kärsimystä. Sitten kun asiasta keskustellaan, mielipiteeni vuoksi toivotaan kuolemaani ja kärsimystä. Siinä on sellainen ikiliikkuja.

Itse toivot sitä muille, joten niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olet sairas ja paha ihminen. -ohis-

No niin neropatti. Juuri siitähän on kyse. Huonosta kohtelusta katkeruuteni juuri kumpuaakin.

No millä tavalla sinua on sittten kohdeltu huonosti? Anna kuulua, äläkä uhraudu. Maailmassa on paljon ihmisiä, joita on takuulla kohdeltu paljon huonommin kuin sinua. He eivät kuitenkaan ulise ja uhraudu kuten sinä.

eri

Vierailija
296/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että naisviha on naisten omaa syytä. Vähän samanlainen nökemys kuin perheväkivallassa väkivaltainen osapuoli (no yleensä se on mies ja tämä ei ole miesvihaa vaan fakta) syyttää uhria siitä, että väkivalta on hänen omaa syytään esim. käytöksestä johtuvaa. Uhri usein uskoo tämän.

Voin olla väärässä,mutta tietääkseni perheväkivaltaan syyllistyneet voivat halutessaan käydä psykiatrilla,ja saada diagnoosin väkivaltaisuudestaan. Jos nainen tämän jälkeen haluaa olla vielä miehen kanssa,ketä voi syyttää jos pahoinpitely tapahtuu?

Minun isälläni diagnosoitiin masennus ja väkivaltaisuus,mutta äiti ei lähtenyt,vaan jopa provosoi isää lyömään. Käytti mustelmiaan sympatian keräämiseen ja aiheutti sairaalle isälle valtavia sosiaalisia ongelmia,koska muut eivät tienneet isän tilasta.

Asiat eivät ole mustavalkoisia perheväkivallassakaan.

Edelleen se oli isäsi joka löi. Teki valinnan lyödä. Ja sinä syyllistät äitisi.

Olisi isäsikin voinut lähteä. Vai äitikö oikein pakotti jäämään ja lyömään itseään? Ei masennus ole mikään selitys. Oma veljeni on masentunut eikä ole koskaan lyönyt ketään.

Ja nyt pitäisi isukkia sitten vielä sääliä? Kun lyömisestä tulikin isukille ongelmia, nyyh nyyh.

Todellakin olet esimerkki misogyniasta, jossa nainen on vastuussa miehenkin käytöksestä.

Todellakin vihaan sairaan hyväksikäyttöä. Isä maksoi äidin pilipalifirman konkurssin koko työuransa aikana keräämällä omaisuudella. Sen jälkeen käski äidi häipyä talostaan. Ei lähtenyt,koska äidillä ei ollut muuta kuin sympatia,millä elää. Sori. Ja vakava masennus kyllä aiheuttaa alkavan alzheimerin kanssa väkivaltaisuutta.

Äitini oli,ja on edelleen ihmisen irvikuva.

Tuo "ihmisen irvikuva" synnytti sinut.

Minusta jos joku tässä on ihmisen irvikuva, niin väkivaltainen puolisonsa hakkaaja. Vastenmielisiä olette sekä sinä että isäsi.

Siis mielestänne väkivaltaiseen käytökseen ei vaikuta masennus missään tilanteessa?

Miten selitätte tilanteen,jossa synnytyksen jälkeiseen masennukseen sairastunut nainen pahoinpitelee lastaan?

Miksi se katsotaan sairauden aiheuttamaksi tilanteeksi, eikä väkivallaksi,josta pitäisi joutua oikeuteen,tai vähintäänkin saada pahoinpitelijän pysyvä leima?

Nämä ovat myös tappaneet lapsiaan. Oliko masennus vain tekosyy?

Eri asia, jos on oikea masennus toisin kuin isälläsi. Sekään ei silti poista syyllisyyttä ja perimmäistä vastuuta.

Vierailija
297/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla voimakkailla miehillä ei ole huomiota herättäviä lihaksia. Arvostan miehiä, jotka ovat niin vahvoja, ettei heidän tarvitse alistaa, vihata, halveksia tai solvata ketään tunteakseen itsensä vahvaksi.

Vierailija
298/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edes on naisviha? Eri mieltä asioista naisten kanssako. :DDD

Vierailija
299/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha on ihan naisten aikaansaamaa. Katsokaa sinne peiliin.

Toisekseen, palsta on täynnä naisten omaa "parempaa" naisvihaa, ja naivaltaisilla työpaikoilla on eniten työpaikkakiusaamistakin. Olette itse niin toksisia, että olette sokeita naisvihan syille.

Vähän samalla tavalla naisten omaa syytä kuin vaikka islamilaista lakia noudattavissa maissa miesten mielestä naiset ihan ehdottomasti ansaitsevat ne rangaistukset joita heihin kohdistetaan?

Tämänkin palstan miesten mielestä nainen on paha jos kehtaa pitää itseään ihmisenä, eikä jonain mitä nuorena käytetään kuin esinettä ja joka vanhempana muuttuu roskaksi joka joutaisi kaatopaikalle. Tämänkaltainen röyhkeys naiselta kirvoittaa palstamiesten näppiksiltä sivukaupalla myrkkyä tihkuvia vihaoksennuksia ja vielä tappouhkaukset päälle. Onpa täällä ollut ihan yksityiskohtaista suunnittelua naisiin kohdistuvasta joukkotuhostakin.

Mutta miten onkin että näitä kirjoittelevat erityisesti juuri naiset naisista, ja varsinkin ikään liittyviä alatyylisiä valhekommentteja. Ja älkää unohtako että Suomessa on meneillään muualta tänne muuttaneiden ihmisten yhteisöjä, jotka tykkäävät kiusata suomalaisia ja tietynlaista sivistystä, joka Suomessa kuitenkin vielä on, mutta onkohan kovin kauan? Jos joissain kulttuurissa on naisen halventaminen ja vääränlainen miehen malli ihan yleistä, mistä luulette sen johtuvan että tälläkin palstalla ilmiö nousee? Ei tänne kirjoittele vain suomalaiset vaan "suomalaiset" myös. Jos yhteiskunnassa on ikävää, niin on ikävää täälläkin. Ihan voi jo avata silmiä havaitsemaan tämä.

Vierailija
300/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mammojen pitäisi lopettaa Sofian ja Siepin haukkuminen.

Haha tää on just niin tätä. Ainut "naisviha" joka palstamiehiä mukamas ahdistaa (ei oikeasti, kunhan haluavat vain "näpäyttää" mammoja "nokkelasti") näyttää olevan missien ja heidän tekemistensä (kiusaaminen, velkaantuminen ym.) "haukkuminen": Nainen ei ole nainen eikä hänen kohtalonsa palstamiestä kiinnosta, jos ei ole täyden kympin missi, MOT.

Viihdeuutisten naiset on ainoita joita täällä haukutaan koko ajan nimeltä. Esim poliitikot ja toimittajat ei ole läheskään samalla tavalla linjalla, vaikka somessa ne koko ajan valittaakin saamastaan paskapostista.