Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha palstalla

Vierailija
24.03.2019 |

Olen huolissani palstalla ja muualla somessa esiintyvästä naisvihasta. Kahden tyttären äitinä avoin naisviha lähes keskustelussa kuin keskustelussa tuntuu todella pahalta. Toivon, että ylläpito puuttuu asiaan tiukasti. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi naisvihamieliset kommentit ja toivon, että muut tekevät samoin, jotta naisviha saataisiin kitkettyä palstalta. Muistetaan myös, ettei ruokita trollia ja jätetään muutoin huomiotta ja vastaamatta näihin kommentteihin.

Kommentit (450)

Vierailija
1/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele naisviha. Tuomitsetko myös palstan miesvihan ? 

Vierailija
2/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan kerätä näitä esimerkkejä ja lähettää kysymyksen kera konsernin johdolle? Mietityttää ovatko tietoisia ongelmasta, vai onko konsernin ja lehden linjan mukaista antaa näiden rehottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämelle; oletko nähnyt miehistä samanlaista kirjoittelua, kuin nämä todella alatyyliset oksennukset naisista? Minä nimittäin en ole.

Vierailija
4/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Miehiähän täällä koko ajan vihataan. Naisvihaketjut ovat lähinnä reaktiivisia, eli niitä näyttäisi avautuvan kun ensin joku on aloittanut vastaavan ketjun miehistä. 

Vierailija
5/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan surutta asiattomaksi ilmoitusta ja laitan tarvittaessa myös palaute-sivun kautta ilmoituksen trolleista. Olen ollut myös yhteydessä päätoimittajaan, minkä jälkeen ylläpito on hetkeksi taas laitettu ruotuun, mutta esimerkiksi tänä viikonloppuna ylläpito on taas laiminlyöty.

Vierailija
6/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet opettanut tyttärillesi miten voi päätellä kuvasta onko mies sopiva kumppani tai ainakin ehdottoman epäsopiva?

Vierailija
7/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Miehiähän täällä koko ajan vihataan. Naisvihaketjut ovat lähinnä reaktiivisia, eli niitä näyttäisi avautuvan kun ensin joku on aloittanut vastaavan ketjun miehistä. 

Ilmeisesti ne ketjut joissa kaikkia (suomalaisia) miehiä kutsutaan mätisäkeiksi, spermaviemäreiksi ja kerrotaan miteen läpeensä pahoja tai täysin hyödyttömiä koska eivät anna kaikille halukkaille seksiä katoavat nopeammin kuin naisista vastaavat koska en ole niitä täällä nähnyt. Kysymys sitten kuuluu miksi naisviha ketjut pysyy kauemmin?

Vierailija
8/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä palstan miesviha? Ai kuten se "miksi tuoreet isät kävelevät haarat levällään"-keskustelu? Tai kun joku kertoo, että mies petti? Nämäkö nyt sitten ovat sitä kuuluisaa miesvihaa

Vierailija
9/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä palstan miesviha? Ai kuten se "miksi tuoreet isät kävelevät haarat levällään"-keskustelu? Tai kun joku kertoo, että mies petti? Nämäkö nyt sitten ovat sitä kuuluisaa miesvihaa

Jos täällä yksi (1) henkilö kertoo miten mies petti, tai löi, niin nämä miesasiamiehet hyökkää ketjuun välittömästi huutamaan miten aloitus on miesvihaa ja oikeasti syy on naisessa. Tämä sitten rönsyää yleensä yleiseen naisten haukkumiseen ja kaikkien naisten niputukseen jossa kerrotaan pitkään ja laveasti erilaisia negatiivisia yleistyksiä, sekä käytetään todella alatyylisiä haukkumasanoja. Joskus myös esitellään pitkiä pätkiä englanninkielisiä jenkkitutkimuksia ties mistä, mikä ei liity Suomeen, tai aloitukseen.

Vierailija
10/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erittäin yleinen ilmiö kaikkialla. Vauvapalstalla voi kirjoittaa rekisteröitymättä eikä kommentteja tarkasteta etukäteen, mutta samanhenkistä kirjoittelua, hieman hillitympään sanamuotoon puettuna toki, on ihan vaikka Hesarin kommenttipalstalla.

Tämä on yleismaailmallinen ilmiö. Naisvihan nousu on tosiasia. Meillä on pitkään ollut kausi jossa tasa-arvossa on menty paljon eteenpäin. Nyt on menossa vastaisku ja naisen arvon alasajo kiihtyy. Olen itsekin erittäin huolissani siitä mihin tämä vielä johtaa. Orjattaresi-romaanin dystopia ei nykyilmapiirissä enää vaikuta ihan epätodennäköiseltä tulevaisuudenkuvalta.

Vierailija
11/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha on ihan naisten aikaansaamaa. Katsokaa sinne peiliin.

Toisekseen, palsta on täynnä naisten omaa "parempaa" naisvihaa, ja naivaltaisilla työpaikoilla on eniten työpaikkakiusaamistakin. Olette itse niin toksisia, että olette sokeita naisvihan syille.

Vierailija
12/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen, palsta on täynnä naisten omaa "parempaa" naisvihaa, ja naivaltaisilla työpaikoilla on eniten työpaikkakiusaamistakin. Olette itse niin toksisia, että olette sokeita naisvihan syille.

Niin juu, naisvihan "syyt", totta totisesti. Ei suostuta kumartamaan luomakunnan kruunua, halutaan samoja oikeuksia ja asiallista käytöstä, eikä edes anneta pildeä jokaiselle halukkaalle. (tosin tähän jotenkin mystisesti kuuluu myös haukkuminen, jos on harrastanut elämänsä aikana seksiä useamman kumppanin kanssa...) Siinä sitä onkin katkeruuden aihetta kerrakseen. 

Vierailija
13/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiamiehet ovat saapuneet ketjuun!

Vierailija
14/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä yksi (1) henkilö kertoo miten mies petti, tai löi, niin nämä miesasiamiehet hyökkää ketjuun välittömästi huutamaan miten aloitus on miesvihaa ja oikeasti syy on naisessa. Tämä sitten rönsyää yleensä yleiseen naisten haukkumiseen ja kaikkien naisten niputukseen jossa kerrotaan pitkään ja laveasti erilaisia negatiivisia yleistyksiä, sekä käytetään todella alatyylisiä haukkumasanoja. Joskus myös esitellään pitkiä pätkiä englanninkielisiä jenkkitutkimuksia ties mistä, mikä ei liity Suomeen, tai aloitukseen.

Älä jaksa olkiukkoilla. Teette täällä päivittäin tuhansia "ihan kaikki miehet"-yleistyksiänne.

Oletko noin sokea omallekin miesvihallesi? 

Ehkä en roiku täällä niin paljoa, että olisin huomannut jokaista aloitusta, mutta kun kerran tuhansia päivittäin, niin voisitko linkittää tähän vaikkapa sata, tai viitisenkymmentä kuvaamasi kaltaista aloitusta eiliseltä?

Vierailija
15/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein taiotte näitä naisvihoja ja syrjimisiä? Minä olen elämäni aikana törmännyt kerran syrjimiseen. Se oli 70-luvulla esikoulussa, kun tytöt eivät saaneet käyttää polkuautoja, pojat vain. Sen mielipahan toki muistan vieläkin, mutta muuten naiseudesta on ollut aina vain etua. Miehet olen aina saanut tanssimaan pillini mukaan, koska olen nainen.

Vierailija
16/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämelle; oletko nähnyt miehistä samanlaista kirjoittelua, kuin nämä todella alatyyliset oksennukset naisista? Minä nimittäin en ole.

Olet oikeassa, en ole nähnyt palstalla kirjoituksia naisten massamurhaamisfantasioista tai tyttövauvojen tappamisfantasioista, joita tällä palstalla olen miehistä nähnyt kirjoitettavan. 

Vierailija
17/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Mieslapsia jotka ei kykyne ottamaan vastuuta mistään.

Vierailija
18/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samalla tavalla naisten omaa syytä kuin vaikka islamilaista lakia noudattavissa maissa miesten mielestä naiset ihan ehdottomasti ansaitsevat ne rangaistukset joita heihin kohdistetaan?

Tämänkin palstan miesten mielestä nainen on paha jos kehtaa pitää itseään ihmisenä, eikä jonain mitä nuorena käytetään kuin esinettä ja joka vanhempana muuttuu roskaksi joka joutaisi kaatopaikalle. Tämänkaltainen röyhkeys naiselta kirvoittaa palstamiesten näppiksiltä sivukaupalla myrkkyä tihkuvia vihaoksennuksia ja vielä tappouhkaukset päälle. Onpa täällä ollut ihan yksityiskohtaista suunnittelua naisiin kohdistuvasta joukkotuhostakin.

Vierailija
19/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut av:lla monta vuotta,ja mielestäni täällä ei ole naisvihaa. Mielestäni naisvihaa on naisten aliarviointi tai mitätöinti,ja siihen syyllistyvät useimmin toiset naiset,ja raainta se on tosielämässä. Av:lta poistuu hyviäkin ketjuja milloin minkäkin mielipiteen takia,ja se tekee keskusteluista turhan varovaisia. Miksi tulla tänne jos ei kestä mielipiteitä? Eikös vasta-argumentointi ole hyvä keino muuttaa mielipiteitä? Totuuttakaan unohtamatta

Vierailija
20/450 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikein taiotte näitä naisvihoja ja syrjimisiä? Minä olen elämäni aikana törmännyt kerran syrjimiseen. Se oli 70-luvulla esikoulussa, kun tytöt eivät saaneet käyttää polkuautoja, pojat vain. Sen mielipahan toki muistan vieläkin, mutta muuten naiseudesta on ollut aina vain etua. Miehet olen aina saanut tanssimaan pillini mukaan, koska olen nainen.

Minua ei ole koskaan kiusattu koulussa. Mistä ihmiset siis oikein repivät, että koulukiusaamista olisi olemassa? Koulukiusaamista ei ole, koska minä en ole kokenut sitä. Kaikki ovat aina käyttäytyneet ystävällisesti minua kohtaan ja tanssineet minun pillini mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi