Naisviha palstalla
Olen huolissani palstalla ja muualla somessa esiintyvästä naisvihasta. Kahden tyttären äitinä avoin naisviha lähes keskustelussa kuin keskustelussa tuntuu todella pahalta. Toivon, että ylläpito puuttuu asiaan tiukasti. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi naisvihamieliset kommentit ja toivon, että muut tekevät samoin, jotta naisviha saataisiin kitkettyä palstalta. Muistetaan myös, ettei ruokita trollia ja jätetään muutoin huomiotta ja vastaamatta näihin kommentteihin.
Kommentit (450)
Naisen vihaaminen on Viisauden Alku.
Pelin säännöt ei ole helpot, eivätkä reilut, mutta hyvä kunkin tietää:
Intersektionaalinen feminismi pohjautuu marxilaiseen postmoderniin ajatteluun, jossa emme ole yksilöitä, vaan aina ryhmämme edustajia, sortajia ja sorrettuja, nämä ryhmät on saatava vastakkain. Marx ei halunnut yhteiskuntarauhaa, vaan vallankumouksen.
Naisvihan todentaminen on äärifeministien tavoite, osoittaa patriarkan sorto, uhriutua ja näin saada lisää kannatusta ideologialle. Provosointi on keinovalikoimassa ykkösenä. Feministi kirjoittaa tai käyttäytyy provosoivasti, ja saa jonkun miespuolisen urvelon nielaisemaan syötin ja hermostumaan.
Yksittäiset tapaukset yleistetään naisvihaksi. Yksi urvelo vastaa kaikkia miehiä, ja feministi taas kaikkia naisia.
Niin. Kuka hyötyy eniten vastakkainasettelusta? Ei ainakaan tolkun ihmiset.
Ai naisetko muka uhriutujia ja itsesäälissä vellojia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele naisviha. Tuomitsetko myös palstan miesvihan ?
Käsi sydämelle; oletko nähnyt miehistä samanlaista kirjoittelua, kuin nämä todella alatyyliset oksennukset naisista? Minä nimittäin en ole.
Minä ainakin olen - ja sitä on paljon enemmän kuin naisvihaa. Paljon enemmän.
Linkkaapa nyt sitten vaikka pari-kolme tähän malliksi. Naisvihan mallina toimii mianiosti tämä ketju (jonka juuri kahlasin läpi). Ei tämä pahimmasta päästä ole, paljon pahempaa täällä näkee vähän väliä, mutta jos edes tämäntasoista miesvihaa nyt ensi alkuun vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kukapa tietää. Onko palstan ”naisvihamielisten” viestien takana,,, ,,,,, ,,,, nainen. Trolli.
Poliittisesti ajateltuna se voisi olla hyvinkin loogista. Intersektionaalisessa feminismissä meidät jaetaan sortajiin ja sorrettuihin, miehet sortavat naisia, ja tätä viestiä meille nyt tyrkytetään. Miehet ja naiset on laitettu vastakkain. Vaikka yhdessä olemme enemmän, eli en usko tuohon sorto-agendaan.
Painan tämän mieleen. Seuraavan kerran kun joku vaahtoaa miesten ylivertaisuudesta, naisten huonommuudesta ja h•oramaisuudesta, k•llik•ruselleista, k•lttimiesten syrjinnästä, tasoteoroista ja muusta p•skasta, muistan muistutella, että asialla onkin... mikä se nyt olikaan... ruma, katkera ja vähä-älyinen kurppa, kuten joku joskus taannoin luonnehti. Hyvä tietää tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla kyse siitä että täällä on niin paljon vttumaisia naisia. Tavallaan itse kerjäävät sitä.
Tämä nyt on sanomattakin selvää. Eivät ne stereotypiat ja negatiiviset kokemukset tyhjästä synny, kyllä niissä aina on totuutta vähintään siteeksi.
Tarkoitatko tällä sitä, että miehet siis OVAT sikoja? Jos kerran "eivät ne stereotypiat ja negatiiviset kokemukset tyhjästä synny, kyllä niissä aina on totuutta vähintään siteeksi".
En ole nähnyt naisvihaa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt naisvihaa palstalla.
Tämän takia kannattaa aina kommentoida naisvihakommenttiin, että se on naisvihaa. Joillakin on niin huono näkö.
miesten mielestä naisvihaa... siis tarkoitin MIESVIHAA