Naisviha palstalla
Olen huolissani palstalla ja muualla somessa esiintyvästä naisvihasta. Kahden tyttären äitinä avoin naisviha lähes keskustelussa kuin keskustelussa tuntuu todella pahalta. Toivon, että ylläpito puuttuu asiaan tiukasti. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi naisvihamieliset kommentit ja toivon, että muut tekevät samoin, jotta naisviha saataisiin kitkettyä palstalta. Muistetaan myös, ettei ruokita trollia ja jätetään muutoin huomiotta ja vastaamatta näihin kommentteihin.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisviha on ihan naisten aikaansaamaa. Katsokaa sinne peiliin.
Toisekseen, palsta on täynnä naisten omaa "parempaa" naisvihaa, ja naivaltaisilla työpaikoilla on eniten työpaikkakiusaamistakin. Olette itse niin toksisia, että olette sokeita naisvihan syille.
Vähän samalla tavalla naisten omaa syytä kuin vaikka islamilaista lakia noudattavissa maissa miesten mielestä naiset ihan ehdottomasti ansaitsevat ne rangaistukset joita heihin kohdistetaan?
Tämänkin palstan miesten mielestä nainen on paha jos kehtaa pitää itseään ihmisenä, eikä jonain mitä nuorena käytetään kuin esinettä ja joka vanhempana muuttuu roskaksi joka joutaisi kaatopaikalle. Tämänkaltainen röyhkeys naiselta kirvoittaa palstamiesten näppiksiltä sivukaupalla myrkkyä tihkuvia vihaoksennuksia ja vielä tappouhkaukset päälle. Onpa täällä ollut ihan yksityiskohtaista suunnittelua naisiin kohdistuvasta joukkotuhostakin.
Mä oon havainnut palstalla pari ihan normaaliakin miestä, mutta jostain syystä nämä miesasiamiehet, jotka elävässä elämässä on mikroskooppisen häviävä tomuhiukkanen, on ottaneet tämän naisvaltaisen palstan nyt suosikkikohteekseen. Olisiko, että tämä on ainoa paikka missä ikinä ovat saaneet huomiota naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te oikein taiotte näitä naisvihoja ja syrjimisiä? Minä olen elämäni aikana törmännyt kerran syrjimiseen. Se oli 70-luvulla esikoulussa, kun tytöt eivät saaneet käyttää polkuautoja, pojat vain. Sen mielipahan toki muistan vieläkin, mutta muuten naiseudesta on ollut aina vain etua. Miehet olen aina saanut tanssimaan pillini mukaan, koska olen nainen.
Minua ei ole koskaan kiusattu koulussa. Mistä ihmiset siis oikein repivät, että koulukiusaamista olisi olemassa? Koulukiusaamista ei ole, koska minä en ole kokenut sitä. Kaikki ovat aina käyttäytyneet ystävällisesti minua kohtaan ja tanssineet minun pillini mukaan.
Luultavasti olet kuitenkin nähnyt koulukiusaamista. Mutta edes kukaan kaverini tai tuttuni ei ole koskaan valittanut mistään sellaisesta.
Kaikkia nuoria tyttöjä pitäisi kieltää tulemasta tänne.
Vanhemmat naiset ovat jo niin parkkiintuneet naisvihaan etteivät he mahdollisesti enää välitä. Vihan kohteeksi joutuu sekä livenä että netissä. Itse olen joutunut nuoresta asti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka saisi jakorasiaa enää kutsua jakorasiaksi?
Ihan on oma valintasi, negatiivinen ajattelu tekee sinusta negatiivisen ja ikävän ihmisen.
"Yhyy, toi sano pahasti".
Eikö naiset olleetkaan niitä miehiä vahvempia ja pärjäävämpiä, tilanteessa kuin tilanteessa?
Huvittaa aina tämä rusinoiden pullasta nyppiminen ja mielen muuttuminen useammin kuin tuuliviirillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen, palsta on täynnä naisten omaa "parempaa" naisvihaa, ja naivaltaisilla työpaikoilla on eniten työpaikkakiusaamistakin. Olette itse niin toksisia, että olette sokeita naisvihan syille.
Niin juu, naisvihan "syyt", totta totisesti. Ei suostuta kumartamaan luomakunnan kruunua, halutaan samoja oikeuksia ja asiallista käytöstä, eikä edes anneta pildeä jokaiselle halukkaalle. (tosin tähän jotenkin mystisesti kuuluu myös haukkuminen, jos on harrastanut elämänsä aikana seksiä useamman kumppanin kanssa...) Siinä sitä onkin katkeruuden aihetta kerrakseen.
Pildeä ei kyllä kukaan kinua, vaikka silmistä näkee että hakua olis. Nimittäin kun on julkisesti ja reippaasti uskovainen. Sillä saa sen kunnioituksen, mikä naiselle kuuluukin.
Nää kuule niputtaa sut ihan samaan kastiin kaikkien muidenkin naisten kanssa, anonyymeinä kun täällä toimitaan. Enkä kyllä usko, että nämä miesasiamiehet sun uskovaisuutta mitenkään jalustalle nostaa, käypä lukemassa mitä ne suunnittelee teidän pään menoksi tuolla omilla palstoillaan.
Ja kylläpä se naisviha vaikuttaa niin, että alkaa halveksia miehiä yhä syvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele naisviha. Tuomitsetko myös palstan miesvihan ?
Käsi sydämelle; oletko nähnyt miehistä samanlaista kirjoittelua, kuin nämä todella alatyyliset oksennukset naisista? Minä nimittäin en ole.
Olet oikeassa, en ole nähnyt palstalla kirjoituksia naisten massamurhaamisfantasioista tai tyttövauvojen tappamisfantasioista, joita tällä palstalla olen miehistä nähnyt kirjoitettavan.
Näitähän on täällä koko ajan. Yksikin mies suunnitteli ryhtyvänsä samaan kuin ihailemansa kouluampujat, mutta ottavansa kohteekseen naiset.
Onko tämä se sama joka tulee eri ketjuihin uhoamaan miten lähtee ulos ja aikoo potkaista seutaavaa vastaan tulevaa naista naamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samalla tavalla naisten omaa syytä kuin vaikka islamilaista lakia noudattavissa maissa miesten mielestä naiset ihan ehdottomasti ansaitsevat ne rangaistukset joita heihin kohdistetaan?
Tämänkin palstan miesten mielestä nainen on paha jos kehtaa pitää itseään ihmisenä, eikä jonain mitä nuorena käytetään kuin esinettä ja joka vanhempana muuttuu roskaksi joka joutaisi kaatopaikalle. Tämänkaltainen röyhkeys naiselta kirvoittaa palstamiesten näppiksiltä sivukaupalla myrkkyä tihkuvia vihaoksennuksia ja vielä tappouhkaukset päälle. Onpa täällä ollut ihan yksityiskohtaista suunnittelua naisiin kohdistuvasta joukkotuhostakin.
Nettivinkki poliisille. A i n a.
Vierailija kirjoitti:
Ja kylläpä se naisviha vaikuttaa niin, että alkaa halveksia miehiä yhä syvemmin.
Livenä olen tällaisia täällä pyörivän kaltaisia meninistejä tavannut vain pari, joten eivät aiheuta miesvihaa, kun tiedän että kaikki muut miehet häpeävät heitä.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä ihan rauhassa mistä se naisviha johtuu?
Ihan syyttä, suotta ja tuulesta temmattua?
Ja naiset on tässäkin asiassa vain syyttömiä uhreja?
Joidenkin mielestä on jo naisvihaa kun on eri mieltä naisen kanssa jostakin sukupuolisidonnaisesta asiasta. Eivät kestä eri mielipiteitä. Sitäpaitsi on täällä aika paljon ketjuja "sellaisian en miehet on" negatiivisessa sävyssä. Ne vissiin menevät ohin näiden naisvihakohkaajien toimesta. Trollaamistahan täällä on paljon puolin ja toisin, jonka näkee selvästi. Onko ne vihaa, vai vain typerää trollaamista jonka voi ohittaa olkaa kohauttamalla? Kaikki ei siihen pysty, vaan julistavat sen "naisvihaksi".
Jos täällä joku kiihkofemmari (onko tämä naisvihatermi?) julistaa miesten massamurhaa, niin minua lähinnä naurattaa millaisia hörhöjä jotkut ovat. Ei minulle jää miesvihatraumoja, vaikka näitä miesvihaajia tällä palstalla pyöriikin paljon. Aivan sama, ne voi ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että koska nainen muuttuu roskaksi? Minä olen yli 50 vuotta ja tuntuu että ihailu jatkuvasti vaan lisääntyy. Kukaan ei silti ole koskaan päässyt ”käyttämään” minua yhtään mihinkään. Ainoataan yhdeltä mieheltä olen elämäni aikana seksiä OTTANU. Aviomieheltäni nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon havainnut palstalla pari ihan normaaliakin miestä, mutta jostain syystä nämä miesasiamiehet, jotka elävässä elämässä on mikroskooppisen häviävä tomuhiukkanen, on ottaneet tämän naisvaltaisen palstan nyt suosikkikohteekseen. Olisiko, että tämä on ainoa paikka missä ikinä ovat saaneet huomiota naisilta?
Välillä tulee sitä latinoa ikävä kun lukee näitä palstamiesten juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämelle; oletko nähnyt miehistä samanlaista kirjoittelua, kuin nämä todella alatyyliset oksennukset naisista? Minä nimittäin en ole.
Olet oikeassa, en ole nähnyt palstalla kirjoituksia naisten massamurhaamisfantasioista tai tyttövauvojen tappamisfantasioista, joita tällä palstalla olen miehistä nähnyt kirjoitettavan.
Näitähän on täällä koko ajan. Yksikin mies suunnitteli ryhtyvänsä samaan kuin ihailemansa kouluampujat, mutta ottavansa kohteekseen naiset.
Onko tämä se sama joka tulee eri ketjuihin uhoamaan miten lähtee ulos ja aikoo potkaista seutaavaa vastaan tulevaa naista naamaan?
Tämä taitaa olla eri kuin se joka uhoaa miten tasa-arvo on mennyt liian pitkä ja kohta naiset alistetaan taas. Kumpikin pomppaa aina välillä esille ja raivoaa joka toisessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele miesviha. Tuomitsetko itse naisvihan?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä ihan rauhassa mistä se naisviha johtuu?
Ihan syyttä, suotta ja tuulesta temmattua?
Ja naiset on tässäkin asiassa vain syyttömiä uhreja?
Tää on ilmeisesti se tyyppi, joka tehtailre tänne aloituksia naisena, joka on pettänyt tai tehnyt jotain muuta halveksittavaa, ihan päästäkseen haukkumaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä palstan miesviha? Ai kuten se "miksi tuoreet isät kävelevät haarat levällään"-keskustelu? Tai kun joku kertoo, että mies petti? Nämäkö nyt sitten ovat sitä kuuluisaa miesvihaa
Jos täällä yksi (1) henkilö kertoo miten mies petti, tai löi, niin nämä miesasiamiehet hyökkää ketjuun välittömästi huutamaan miten aloitus on miesvihaa ja oikeasti syy on naisessa. Tämä sitten rönsyää yleensä yleiseen naisten haukkumiseen ja kaikkien naisten niputukseen jossa kerrotaan pitkään ja laveasti erilaisia negatiivisia yleistyksiä, sekä käytetään todella alatyylisiä haukkumasanoja. Joskus myös esitellään pitkiä pätkiä englanninkielisiä jenkkitutkimuksia ties mistä, mikä ei liity Suomeen, tai aloitukseen.
Älä jaksa olkiukkoilla. Teette täällä päivittäin tuhansia "ihan kaikki miehet"-yleistyksiänne.
Oletko noin sokea omallekin miesvihallesi?
Juurikin tämä. Noita yleistyksiä ja halventamista on about joka toisessa ketjussa. Ilmeisesti se on sitten hyväksyttävämpää näin päin kun ei jää edes muistiin
Vierailija kirjoitti:
Minä en naisena pidä mielipiteen ilmaisun rajoittamisesta. Jokaistahan joku vihaa. Mitä väliä sillä on? Varsinkaan silloin, kun vihaa somessa ei kohdisteta yksilöön, vaan johonkin epämääräiseen ryhmään. Sinäkin vihaisit minua, jos vaivautuisin vähän avaamaan mielipiteitäni...
Siis, ihmistenhän pitäisi kohdistaa vihansa henkilöön eikä RYHMÄÄN. Esim eivät kaikki naiset ole samanlaisia, tee samoja asioita, ajattele samalla tavalla ja niinedespäin.