Kuinka nopeasti ihastut?
Kuinka nopeasti ihastut esim. Tinderissä ihmiseen? Voiko se tapahtua pelkästään netissä keskustelemalla, vai vaatiiko se tapaamisen? Kuinka nopeasti tämä on teillä tapahtunut?
myös ikä ja sukupuoli kiinnostaa, vastauksia kehiin siis!
Kommentit (18)
Kerran kahdessakymmenessä vuodessa.
Setämies.
Virtuaalisesti en ikinä, irl kahdessa sekunnissa.
Itse ihastun aika nopeasti, mutta ne menee ohi myös nopeasti. Mies 30v
Mukavaan ihmiseen monesti kun näen ensikertaa muutamien keskusteluiden jälkeen
Olen ollut mieheni kanssa 24 vuotta, eli ei ollut tinderiä, mutta oli maikkarin chat josta mieheni ilmoituksen huomasin, ja otin numeron ylös. Meni 3kk ennenkuin tavattiin, ja olin kyllä jo puhelimessa puhuessa ja viestitellessä aika nopeasti ihastunut, mutta kun ei ollut nähnyt miehestä kuin mustavalkoisen passikuvan, niin kyllä se tapaaminen sitten jännitti, että onko se mies sellainen jollaiseksi olen hänet kuvitellut. Rakastuminen tuli sitten siinä kun oltiin kuukausi tai pari tapailtu eli seurusteltu.
Vaatii tutustumista ihmiseen. Se ei yleensä johda mihinkään. Elän vain aikani sen tunteen kanssa.
N49
Itse ihastun vasta kun tunnen ihmisen kunnolla
mies ja ikää 28
Päätäpahkaa, mutta en tee asialle mitään..
N26
Itse vaadin tapaamisen ehdottomasti, mutta silloin saatan ihastua heti :3
Nopein kesti 3 kuukautta, hitain 10 vuotta 😄
En ole Hämeestä, mutta hidas.
En enää viitsi ihastua. Silkkaa itsepetosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastun aika nopeasti, mutta ne menee ohi myös nopeasti. Mies 30v
Sama mulla.
N43
Suojelen itseäni pettymykseltä eli siltä ettei saakaan vastakaikua tunteilleen.
Ihastun todella harvoin enkä koskaan pelkästään keskustelun perusteella, kyllä se vaatii aina tapaamisen. Sitten kun osuu sopiva tyyppi kohdalle, ihastun lähes välittömästi. Joskus on mennyt jo heti ensikohtaamisessa jalat alta. N30
Jos mies on komea, niin todella nopeasti. Harvemmin kyllä ihastun pelkän viestittelyn välityksellä, mutta jo pari minuuttia treffeillä hyvännäköisen miehen kanssa riittää siihen että olen korviani myöten ihastunut.
Riippuu panetuksesta. Reikää.
Siinä on se ihastus. Kieh.
Riippuu, kuinka hot ja mukava tyyppi on.