IL: Kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista - "Olet kiva, mutta..."
Iltalehtikin jo kertoo kilttien miehien rajusta kohtalosta :D
"kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista"
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0c758f6a-4719-4f44-…
Juttu alkaa no shit sherlock tason avauksella: ”Naiset eivät kiinnostu köyhästä alikoulutetusta miehestä.”
Onko kiltti mies ilmiö jo meemi?
Kommentit (830)
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole pim ps aa saanut vaikka olen ollu t ystävällinen naisille. Tarjonnut treffeillä, kysellyt kuulumisia ja pitänyt ovea auki. Yhdenkin pakit antaneen naisen näin hullun sekopä än kanssa yhdessä, joka ha kkaa ja pieks ee. Olen menettänyt uskon naisiin ja kärsin mt ongelmista nykyään.
Miehet älkää ikinä luottaako naisiin.
Terveisin ikuisesti katkera
Että pillua olisi pitänyt antaa kun jopa tarjosit treffeillä ja pidit ovea auki. Jopa ystävällinen olit!!!
Nyt olet katkera kun et saanut noista uroteoista palkintoa eli pillua.
Et sitten itse näe mikä se sinun ongelmakohtasi tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti naisten saamiseen on tehonnut kusipää-leikki, vaikka olen kiltti mies.
Silti tämä pilke silmäkulmassa on taannut tulosta.
Väitän naisilla olevan joku alkeellinen, eläimellisyyteen pyrkivä osa aivoissa, jota voi tyydyttää siihen vastaava mies.
Naiset haluaa miehen joka ei ole täysi tossu ja ja kyvytön elättämään edes itseään saati lapsilaumaa. Miten tämä yksinkertainen asia on miehille niin valtavan vaikea ymmärtää. Miten ihmeessä evoluutiossa naisille olisi voinut kehittyä kiinnostus täysin saamattomia ja ihmisssuhdekyvyttömiä miehiä kohtaan joilla ei ole mitään itsetuntoa. Jälkeläiset ei jää eloon jos miehen itsetunto on nolla. Ergo, hanki itsetunto ja itseluottamus. Edes jonkinlainen. Käytä elämäsi johonkin mistä voit olla aidosti ylpeä.
Kumma juttu kun evoluutio-perustelu ei ole hyväksytty toisinpäin. Miksi miehen tulisi kiinnostua yli 23v vuotiaasta saati naisesta joka ei ole kaunotar, isorintainen ja muutenkin hedelmällisen näköinen sekä kiinnostunut keittiössä hääräämisestä?
Ei pidäkään. Jokainen tietää ihan itse, mistä kiinnostuu, ja kuten olen AINA itse sanonut, ei koskaan kannata tyytyä vähempään. Jos se toinen osapuoli ei ole myös seksuaalisesti kiihottava ja haluttava, niin suhteesta tulee vain ystäväsuhde. Jos se toinen osapuoli on vain seksuaalisesti haluttava mutta luonne ja arvomaailma eivät natsaa, suhteesta tulee vain panosuhde. Suhde toimii vain, kun kaksi ihmistä sopii toisilleen niin seksuaalisesti kuin arvomaailmaltaan, luonteeltaan jne.
Et aivan ymmärtänyt kokonaan asiaa. Kun mies vaatii tai sanoo, että kiinnostuu ja kelpuuttaa vain kys. naiset niin naiset rummuttavat kovaan ääneen, että mikä liikoja itsestään luuleva luuseri, naurettava vaatimus! Mutta kun nainen vaatii hyvästatuksista ja vakavaraista miestä _jonka_ tehtävä on perhe elättää niin naiset rummuttavat, että oikein!! Kenenkään ei tarvitse kiinnostua työttömästä luuserista!
Käytännössä naiset ovat niin kaksinaismoralistisia, että vain naisten vaatimukset ovat perusteltuja, miesten eivät ole.
Jos minulla on ikisinkkunaisna velaton omistusasunto ja uusi auto ja kauniisti sisustettu koti niin onko se jotenkin avaruudesta vedetty toive, että mieskin haluaisi elää jotain ns. normaalia elämää ja kykenisi siihen sekä yksin että perheessä? En kaipaa mitään miljonääriä tai yritysjohtajaa.
Mielenkiintoista. Kerroin täällä vauva-palstalla aikaisemmin ikisinkkumiehenä olevani suht varakas, koulutettu, omistavani velattoman omistusasunnon, omaavan työpaikan, auton, ystäviä yms. Minut tyrmättiin täällä täysin, KOSKA asuntoni oli todennäköisesti vääränlainen ja väärässä kaupunginosassa, ettei sinne kukaan nainen haluaisi muuttaa. Työpaikka ja koulutus ovat itsestäänselvyyksiä ja autoahan ei kukaan ympäristöstä välittävä enää nykyään omista. Eli minun(kin) mielestä normaali elämä tuomittiin täysin p*rseestä olevaksi, eikä kukaan nainen voisi tämmöisestä säälittävästä luuserista kiinnostua. Vikahan on aina peilissä, eli joku vika minussa on. Se "ihan kiva, mutta" -vika ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 on summannut tämän asian täydellisesti.
Melkein kaikkien naisten miesmaku on todellisuudessa about sama, pienillä eroilla. Tietyt "core" asiat pitää olla että lasketaan mieheksi. Toi että ottaa naisen oli yksi niistä.
Miesten oma moka oli kuvitella että nykyaikainen erilaisuusvouhotus koskisi miehiäkin. Ei se koske. Miehen muotti on yhä kapea, ja pariutuminen pitää siitä huolen. Muottiin sopimattomat poistetaan geenipoolista. Naiset voi ola erilaisia, mutta miesmaku on lopulta se sama. Vain perustelut muuttuu (samanlaisuus/erilaisuus).
Sun pitää sopia siihen miesmuottiin ja selviytyä miestehtävistä. Jos feilaat p.skatesteissä jolla tsekataan itsevarmuutta, tai ottamistestissä seksissä, reputat.
Paskatestejä harrastaa vain jännänaiset. Lopettakaa nyt ihan oikeasti niiden pintaliitojännänaisten vonkaaminen. Tää on niin huvittavaa kun kaikesta näkee keitä nää yrittää iskeä. Näiden valituksissa esiintyvä nainen ei yksinkertaisesti ole tavallisen näköinen kiva perusnainen.
Mikä motivaatio jännänaisilla olisi paskatestaamiselle...?
ohis
Jännänainen haluaa alfauroksen eikä mitään vellihousua. Siksi jännänainen paskatestaa. Tavallinen nainen haluaa tavallisen miehen eikä pelaa mitään pelejä. Mulla esim. ei ole tullut ikinä edes mieleen mikään paskatestaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Rajut syytteet Miss Helsingin pahoinpitelystä: Miesystävä hieroi koiran ulostetta Jessican hiuksiin!
Miesystävä ei ole koskaan hieronut koiran ulostettu mun hiuksiin. Enkä katselisi sellaista miestä hetkeäkään. Mutta en kelpaa, koska en ole Miss Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikkien naisten miesmaku on todellisuudessa about sama, pienillä eroilla. Tietyt "core" asiat pitää olla että lasketaan mieheksi. Toi että ottaa naisen oli yksi niistä.
Miesten oma moka oli kuvitella että nykyaikainen erilaisuusvouhotus koskisi miehiäkin. Ei se koske. Miehen muotti on yhä kapea, ja pariutuminen pitää siitä huolen. Muottiin sopimattomat poistetaan geenipoolista. Naiset voi ola erilaisia, mutta miesmaku on lopulta se sama. Vain perustelut muuttuu (samanlaisuus/erilaisuus).
Sun pitää sopia siihen miesmuottiin ja selviytyä miestehtävistä. Jos feilaat p.skatesteissä jolla tsekataan itsevarmuutta, tai ottamistestissä seksissä, reputat.
NYT NAISET TURPA KIINNI KUN MESTARI 1212121212 ON TÄÄLLÄ!
Hän tietää naisia paremmin mitä naisten päässä liikkuu ja kaikki muu on valhetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti naisten saamiseen on tehonnut kusipää-leikki, vaikka olen kiltti mies.
Väitän naisilla olevan joku alkeellinen, eläimellisyyteen pyrkivä osa aivoissa, jota voi tyydyttää siihen vastaava mies.
Naiset haluaa miehen joka ei ole täysi tossu ja ja kyvytön elättämään edes itseään saati lapsilaumaa. Miten tämä yksinkertainen asia on miehille niin valtavan vaikea ymmärtää. Miten ihmeessä evoluutiossa naisille olisi voinut kehittyä kiinnostus täysin saamattomia ja ihmisssuhdekyvyttömiä miehiä kohtaan joilla ei ole mitään itsetuntoa. Jälkeläiset ei jää eloon jos miehen itsetunto on nolla. Ergo, hanki itsetunto ja itseluottamus. Edes jonkinlainen. Käytä elämäsi johonkin mistä voit olla aidosti ylpeä.
Kumma juttu kun evoluutio-perustelu ei ole hyväksytty toisinpäin. Miksi miehen tulisi kiinnostua yli 23v vuotiaasta saati naisesta joka ei ole kaunotar, isorintainen ja muutenkin hedelmällisen näköinen sekä kiinnostunut keittiössä hääräämisestä?
Ei pidäkään. Jokainen tietää ihan itse, mistä kiinnostuu, ja kuten olen AINA itse sanonut, ei koskaan kannata tyytyä vähempään. Jos se toinen osapuoli ei ole myös seksuaalisesti kiihottava ja haluttava, niin suhteesta tulee vain ystäväsuhde. Jos se toinen osapuoli on vain seksuaalisesti haluttava mutta luonne ja arvomaailma eivät natsaa, suhteesta tulee vain panosuhde. Suhde toimii vain, kun kaksi ihmistä sopii toisilleen niin seksuaalisesti kuin arvomaailmaltaan, luonteeltaan jne.
Et aivan ymmärtänyt kokonaan asiaa. Kun mies vaatii tai sanoo, että kiinnostuu ja kelpuuttaa vain kys. naiset niin naiset rummuttavat kovaan ääneen, että mikä liikoja itsestään luuleva luuseri, naurettava vaatimus! Mutta kun nainen vaatii hyvästatuksista ja vakavaraista miestä _jonka_ tehtävä on perhe elättää niin naiset rummuttavat, että oikein!! Kenenkään ei tarvitse kiinnostua työttömästä luuserista!
Käytännössä naiset ovat niin kaksinaismoralistisia, että vain naisten vaatimukset ovat perusteltuja, miesten eivät ole.
Jos minulla on ikisinkkunaisna velaton omistusasunto ja uusi auto ja kauniisti sisustettu koti niin onko se jotenkin avaruudesta vedetty toive, että mieskin haluaisi elää jotain ns. normaalia elämää ja kykenisi siihen sekä yksin että perheessä? En kaipaa mitään miljonääriä tai yritysjohtajaa.
Mielenkiintoista. Kerroin täällä vauva-palstalla aikaisemmin ikisinkkumiehenä olevani suht varakas, koulutettu, omistavani velattoman omistusasunnon, omaavan työpaikan, auton, ystäviä yms. Minut tyrmättiin täällä täysin, KOSKA asuntoni oli todennäköisesti vääränlainen ja väärässä kaupunginosassa, ettei sinne kukaan nainen haluaisi muuttaa. Työpaikka ja koulutus ovat itsestäänselvyyksiä ja autoahan ei kukaan ympäristöstä välittävä enää nykyään omista. Eli minun(kin) mielestä normaali elämä tuomittiin täysin p*rseestä olevaksi, eikä kukaan nainen voisi tämmöisestä säälittävästä luuserista kiinnostua. Vikahan on aina peilissä, eli joku vika minussa on. Se "ihan kiva, mutta" -vika ilmeisesti.
Niin siis olivatko kirjoittajat sitä mieltä että sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa elämäntapatyötön nainen? No minusta ei todellakaan tarvitse eikä kannata. Hyvää kannattaa etsiä vähän pitempään. Mielestäsi sinulla, kuten myös samanlaisella naisella, on täysi oikeus etsiä samanlainen työssäkäyvä ja elämänhallintaan kykenevä ihminen, eikä se ole mitään ylöspäin pariutumista vaan normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT NAISET TURPA KIINNI KUN MESTARI 1212121212 ON TÄÄLLÄ!
Hän tietää naisia paremmin mitä naisten päässä liikkuu ja kaikki muu on valhetta!
No siis periaatteessa mies on ollut enemmän naisten kanssa tekemisissä parisuhteissa kun nainen. Siksi tietää paremmin millainen nainen on suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on näköjään nyt kaksi älynväläystä: "teille kelpaa vain jannihussit" ja "te halauisitte jotain epävakaita rikollisten naisia". Kiinnostaa tämä jälkimmäinen. Minkälaisia tyyppejä te olette jotka sanotte noin? Mitä puoluetta te äänestätte? Veikkaan että kokoomusta. :D Miten se on teiltä pois jos joku on valmis "laskemaan rimaa" ja kelpuuttamaan ihmisten kastiin nekin naiset joita te ette kelpuuta?
No nyt oli kyllä hämärää logiikkaa. Se, että ei halua parisuhteeseen epävakaata rikollista tarkoittaa, että ei laske näitä henkilöitä ihmisen kastiin?
Ja kun pointtihan on siinä, että tähänkään keskusteluun tulevien miesten viesteistä ei varsinaisesti välity sellainen mielikuva, että rimaa oltaisiin laskemassa edes niihin tavallisiin naisiin vaan pitäisi tosiaan saada se jannihussi. Jolloin on "hieman" erikoista vouhkata siitä, millaisia miehiä joku todella häiriintynyt ja yleisesti ottaen miesten karttama naistyyppi suosii.
Ja tuon kokoomuksen kanssa olet kyllä ainakin allekirjoittaneen kohdalla niin väärässä kuin olla voi.
Todellinen rima menee niissä naisissa, joilla on nyt huonommat miehet kuin riman asettaja. Se on realismia, koska se ei ole oman tason yläpuolelle yrittämistä. Haaveilurima menee husseissa, koska saahan sitä haaveilla. :) Se että tähän väliin jää tavallisia naisia, on yhdentekevää, koska heihin ei ole mahdollisuuksia, kuten nämä tavalliset naiset ovat tässäkin ketjussa jo moneen kertaan ihanasti lausuneet. Niin joo, ja onhan kokoomuksen lisäksi toki persutkin.
NAL, olet vuosia jankuttanut tuota fantasiaasi väkivallan kostuttamista rei'istä sekä täällä että suoli24:ssä. Olet ammattiavun tarpeessa, olet ollut jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö sellainen kiltiksi itsensä luokittelvea mies voi sitten tehdä itselleen jotakin?
Treenaa kroppaa ja laihduta
Käy parturilla ja teetä magee tukka
Pukeudu coolisti
Ole persoonallinen
Harrasta jotakin
Lähe mökistäsi pihalle
OpiskeleEntäs sitten kun nuo on tehty?
Ja lisään vielä että ihminen vanhenee, lihoo, tulee selkäkipuja, kokee ikärasismia työmarkkinoilla jne, mutta yli-ihmiseksi pitäisi vaan muuttua kun ei omana itsenään kelpaa.
Sitten päästään niihin miesten vaatimuksiin. Naisen pitää milloin biologian sanelemana tai sitten vaan omien mieltymysten mukaan olla aina nuori. Mitä kun tapahtuu se luonnollinen asia ja nainen vanhenee?
Itse olen ruma, mutta älykäs ja kouluja käynyt DI 5k kuukausiliksalla. En mitenkään pysty hyväksymään rumaa, tyhmää ja lihavaa naista. Keharinaisia, narkkeja yms ei tarvi edes perustella, miksi ei. Ei, ei, ei
M33
Haluaisin vätysnaisen jonka kaussa on hauska juoda kaljaa kotona. Ei tarvitse täyttää edes "normaaleja" ulkonäkömittareita. Seksikään ei ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö sellainen kiltiksi itsensä luokittelvea mies voi sitten tehdä itselleen jotakin?
Treenaa kroppaa ja laihduta
Käy parturilla ja teetä magee tukka
Pukeudu coolisti
Ole persoonallinen
Harrasta jotakin
Lähe mökistäsi pihalle
OpiskeleEntäs sitten kun nuo on tehty?
Ja lisään vielä että ihminen vanhenee, lihoo, tulee selkäkipuja, kokee ikärasismia työmarkkinoilla jne, mutta yli-ihmiseksi pitäisi vaan muuttua kun ei omana itsenään kelpaa.
Sitten päästään niihin miesten vaatimuksiin. Naisen pitää milloin biologian sanelemana tai sitten vaan omien mieltymysten mukaan olla aina nuori. Mitä kun tapahtuu se luonnollinen asia ja nainen vanhenee?
Toimii molemmin päin. Siksi pitäisikin ymmärtää että vastapuolikin aina rapistuu kun ikää tulee lisää. Siksi tuo itsensä kehittäminen ei välttämättä ole paras ratkaisu löytää parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee.
Naiset ovat vähän miehiä liberaalimpia yhteiskunnallisesti.
Mutta naiset ovat aivan h-vetisti miehiä konservatiivisempia parisuhteissa.
Kuulostaako tutulta:
"Töissä olen rohkea ja moderni nainen joka saavuttaa asioita eikä välitä stereotypioista..."
"...mutta kotona haluan käpertyä isomman, menestyneemmän ja älykkäämmän miehen kainaloon ja tulla seksissä otetuksi"
Ei kuulosta muuta kuin vastaavanlaisissa kommenteissa palstalla jotka ilmeisesti ovat miesten kirjoittamia.
Kerrotko missä tuota kuulee naisilta?
Mutta siinä olet oikeassa että kobservatiivisyys liittyy selvästi tähän. Se mikä jo artikkelissa mainittiin eli se kun osa yhä etsii paikkaansa eikä ole pystynyt sopeutumaan moderniin tasa-arvoiseen yhteiskuntaan.
Selvästi nähtävissä tässäkin keskutelussa noiden "ikisinkkumiesten" osalta tämä ettei osata ymmärtää ja nähdä naista tasa-arvoisena ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole pim ps aa saanut vaikka olen ollu t ystävällinen naisille. Tarjonnut treffeillä, kysellyt kuulumisia ja pitänyt ovea auki. Yhdenkin pakit antaneen naisen näin hullun sekopä än kanssa yhdessä, joka ha kkaa ja pieks ee. Olen menettänyt uskon naisiin ja kärsin mt ongelmista nykyään.
Miehet älkää ikinä luottaako naisiin.
Terveisin ikuisesti katkera
Mitä teit johdatellaksesi suhteita intiimille tasolle? Ei kai ovenavaamisesta sänkyyn mennä?
Mitä se sekopää mies teki? Veti naista turpaan
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin kertoo naisten prioriteeteista ja miesmausta se, että 100% varmasti löytää enemmän kokemattomia miehiä keskisuuresta insinööritoimistosta kuin keskisuuresta vankilasta.
Kaikenmaailman sarjakuristajat kylpee naisissa ja saa kosintakirjeitä vankilaan, mutta lainkuuliainen kiltti hyvä mies saa vain "olet kiva, mutta...."
Kyllä ne naispuolisetkin sarjamurhaajat ym mediassa olleet naisrikolliset saa rakkauskirjeitä miehiltä. Tiettyä kahjoa porukkaa sukupuolesta riippumatta kiinnostaa kuuluisat sekopäät.
Älä valehtele itsellesi. Sekopää mies kiinnostaa olipa kuuluisa tai ei, toki se kuuluisuus räjäyttää sekopäämiehen naistarjonnan vielä huomattavasti suuremmaksi. Tästä maasta ei löydy ainuttakaan väkivaltarikollista jolla ei olisi ollut naisia ja monilla on lapsiakin. Sen sijaan pillua koskaan saamattomia kilttejä insinöörejä meillä on pilvin pimein.
Sarjahukuttajalla ei ollut lapsia eikä käsittääkseni vaimoakaan.
Mutta miten selität, että naismurhaajat saavat rakkauskirjeitä miehiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä kumman toiveet ovat realistisempia. Sinun saada instabebe vai naisen löytää kunnollinen vakavarainen mies. Kumpiakohsn on tässäkin maassa enemmän?
Mitä tekemistä biologia ja evoluutiolla on realismin kanssa? Miksi miehen tulisi kiihottua jostain tavallaisesta naisesta?
Ei tarvitse ei mutta jokainen varmasti ymmärtää miten realistinen haave on että jokaiselle tavikselle riittäisi instabebe. Etenkin jos itsessään ei ole mitään mistä instabebe voisi kiinnostua. Ja silloin ei ole kyse naisten vaatimuksista vaan ihan omista jos ei saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vätysnaisen jonka kaussa on hauska juoda kaljaa kotona. Ei tarvitse täyttää edes "normaaleja" ulkonäkömittareita. Seksikään ei ole pakollista.
Oot samanlainen kuin eksäni. Valitettavasti ei mennyt yhtään yksiin.
Lisään edelliseen, että nahkahanskatyypillä ei myöskään ollut vaimoa eikä lapsia, itse asiassa vika uhri oli s e ks ityöläinen.
Miksi haluat juuri tuon naisen? Koska muunlaisia ei ole? Jos muunlaisia ei ole, niin miksi edes haluaisit naisen? Eikö olisi helpompaa vapauttaa energia ihan muihin juttuihin?