Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* TAMMIKUISET 2014 *

02.04.2013 |

Aloitanpas uuden pinon kun tänään itse tipahdin tuolta joulukuisten pinosta ja sieltä kautta tuli myös semmoinen hienovarainen vihjailu, että pino puuttuu ;D

Eli kaikki uuden vuoden vauvaa kuumeilevat tänne vaan!

Itse olen kohta 33 v. täyttävä neljän pojan äiti. Viidennestä ja VIIMEISESTÄ villahoususta kuumeilen=)

Nyt menossa siis kp 1/28-33 yk 5 lähti käyntiin. Toistaiseksi ei olla kovin tosissaan otettu. Oikeastaan tuo yk 4 oli ensimmäinen kierto, jossa todella koitettiin ässäillä oletetun  oviksen aikoihin... eipä onnistuttu ekalla yrittämällä.

Kommentit (364)

41/364 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille!

Jotenkin en osaa kommentoida mitään, muuta ku nauraa Lapinnoidan koukkuun jääneelle miehelle :D

Eli törkeästi omaa napaa, en tiedä oliko ovis jo, ehkä, oon niin huono bongaamaan, ei mitään hajua. Joka päivä kyllä hypätään sänkyyn jos vain työt ja lapset antaa myöden, niin eiköhän see nappaa jos nappaa. Ihme kyllä näin kymmene vuoden jälkeenkin vielä on halut tallella, kun pikkuvauva-ajoista on selvitty......

Hei mäkin on hevosihmisiä! Kiva kun muutkin.

Nyt sitten plussia vaan kaikille :) En tiedä, jotenkin tuntuu, että tammikuu on hirveen tylsä kuukausi syntyä? Helmikuu olis hirveen kiva ja jos sais oikein päättää niin kyllä toukukuu olis paras, luonto herää ja alkaa oleen lämmintä, mutta harmi, kun ei voi päättää.....

Marraskuu tuntuu kans tosi tylsältä ajalta syntyä, kun yksi lapsi syntyi meille silloin, mutta tää on mun omaa päähänpinttymää, en ees oikein osaa selittää mikä siinä kuukaudessa mättää, kai pimeys ja märkyys...

Kaikille matoa koukkuun nyt :)

Vierailija
42/364 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D Täällä hajoillaan myös Lapinnoidan päiväkahviseuralaiselle. 

Tellu samassa veneessä ollaan. Lumi on ihan yhtä ihmemaassa kuin Liisakin.

Olen myös ihan yhtä pihalla noista hoitosanoista, mutta yritän pysyä kärryillä :)

ON: Eilen tein elämäni ensimmäisen ovistestin. Ei viivan viivaa, mutta se oli odotettavissa kun päätin aloittaa tikuttelun ajoissa. Huomasin kyllä tehneeni ihan oikein tilatessani tikut. Olo on paljon rennompi ja stresstittömämpi, kun koko ajan ei tarvitse huolehtia siitä että pitää väkisin järjestää peiton heilutusta. Nyt vaan sitä viivaa odottelemaan :)

Ajattelin tärpätä tässä kierrossa. Edellisissä olen ollut aika negatiivisella mielellä ja ajatellut että ei sitä plussaa tule kuitenkaan. Pessimistisyydestä huolimatta pettymys on kova, joten vaihdan taktiikkaa ja yritän pysyä optimistisena. Jos plussa jää tulematta, petyn joka tapauksessa. Mielummin siis olen pettyneenä muutaman päivän, kuin koko kiertoa sillä oletuksella ettei tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/364 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tammikuiset 18.4.2013)

Rouva Puolukka kp 2/

Naspu kp 4/28 ja yk2

Metsätähti88 kp 7/30-38 yk 5

Orvokki80 tänään kp 8/25 yk 3

Karoliina89 kp 12/30

Marjana kp 12/

Pihlaja kp 13/28-30 yk6

Pimpelipom kp 14/31-33 yk 1=km + yk 15

Lumi86 kp 14/30

Nalle85 kp 14/26-28 ja yk 14

Tellu1980 kp 15/28-33 yk 5

Mannukka kp 16/ 26-28 yk 1

Kirsikkakarkki kp 16/28-33 yk 10

Maizaana kp 17/?

Serputin kp 21/29-32 ja yk3

Lapinnoita kp 22/27-28 yk3

Juoksujalka kp 25/? yk 8

Roxymamma kp 25/28-34

Pikkuinenmyy kp 27/~30 yk3 km:n jälkeen

@Karoliina kp 27/32 yk 5

Jonsteri kp 35/~34 yk 15

Mukana myös:

Mussuttaja yk 2

Siirinen

Katem

Jonsteri, mitenkäs siellä menee???

Lumi, tuo on juuri oikea asenne. Täytyy yrittää saada itsensäkin tuohon tilaan... Tärppi tulee siis tässä kierrossa ;) Muutaman päivän pettymys on tosiaan koko kiertoa parempi vaihtoehto!

Minullakaan ei nyt ole ihmeitä kommentoitavana, joten ).(

En ole tänään vielä testaillut ovista, mutta toisaalta ei tunnut yhtään ovuloivalta olotila tällä hetkellä. Ajoittain on pieniä nippailuja tai tuntemuksia, mutta ei niin selkeitä kuin mitä olen tuntenut viimekierroissa, testaan silti varmuuden vuoksi aamupäivän aikana.

44/364 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki...

Menkat alkoi eilen kp33:na, eli voi päivittää, että nyt mennään kp2/~34. Luteaalivaihe oli taas sen tasan 11pv. Eilen oli kovat kivut, mutta nyt helpottaa jo onneksi. Kipu on enää lievää ja mieli ei enää niin maassa, kun aurinko paistaa taas. Mies otti menkkojen alkamisen taas huomattavasti raskaammin, joten miehen lohdutteluksi meni taas. :( Ei auta kun yrittää uudelleen. Minä en lannistu!

Tässä kierrossa en pidä miestä tietoisena missä vaiheessa kiertoa mennään vaan viettelen salakavalasti miestä tehokkaammin sitten ovulaation aikoihin. Jos vaikka tuo suorituskykykin siitä paranisi taas, kun mieheltä paineet otetaan pois... ;)

45/364 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni näyttäis siltä että menkat alkais ihan ajallaan. Ei harmita yhtään =)

Tosi hämärästi ei tullut ovistakaan tässä kierrossa. Katotaan sitten seuraavassa uudemman kerran.

Sain tänään kesätyöpaikan omalta alalta suht fyysistä työtä, joten ehkä ihan hyvä, ei tartte jännittää että no mitäs sitten niin, viittinkö nostella ja miten paljon ja mitä häh. Voi ihan rauhassa harjoitella beben tekemistä ja nostella ihan rauhassa  ;) ja jos sattuu napsahtaa tässä kevään/kesän aikana, ei se vielä vaikuta kesäduunin suorittamiseen.

ja ehkä paremmin napsahtaakin kun ei jännitä senkään vuoksi. Ja hakusessa ois uus kesäharrastus. Ja ehkä hankin uudet pitkät hiukset ;) Tää vuosi on Mussuttajan hemmotteluvuosi <3 

Tämä kierto meni muutenkin tosi rennosti! jeejee. samaan tyyliin eteenpäin. Mutta joo, kyllä mä mieluummin odottaisin mammalomaa kuin "joululomaa" ;)

Ja oon saanut itseni kiinni puhumassa tulevalle lapselle. Höpsö hehe.

Mussuttaja siirtyy yk 3:een ;)

Vierailija
46/364 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan! 

Tänne ei kummosia, piinaviikkoja vietetään :) "oireita" on havaittavissa, mutta ne voivat olla myös merkkejä saapuvasta tädistä, eli oon ollu muutamana päivänä todella kiukkunen, vatsaa nippailee ja finnejä on puskenut naamaan enemmän, kun koskaan aiemmin ennen menkkoja ja ajoittain olo on myös ollut "turvonnut" ...toivottavasti nää tietää hyvää :)

47/364 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea näitä. Ootte kaikki kivoja ja söpöjä! Toivon kaikille paaljon suotuisia plussatuulia! En oikein osaa kommetoida kaikkea, mitä tekis mieli mutta eipä se haittaa. :))omiakaan juttuja ei nyt kauhiasti ole.. paitsi että pelottaa, että ovis menee jotenkin ohi ja inssi jää välistä :D!

<3

48/364 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinnoita: Hahhah, miehesi on tosiaan jäänyt koukkuun. :D

Ei se munasolujen kerääminen mitään hauskaakaan kyllä ole... Antavat onneksi rauhoittavaa suoraan suoneen ja kipulääkettä toimenpiteen aikana aina tarpeen mukaan. Pelkäsin viimeksi sitä ihan järkyttävästi, mutta ihan hyvin se meni. Toivottavasti menee yhtä hyvin nytkin.

Puolukka: Se olisikin hienoa tietää, että miksi sitä vauvaa ei kuulu, vaikka yritystä on. Se on turhauttava tunne, kun tietää kierrosta toiseen tehneensä kaikkensa, mutta mitään ei tapahdu. Mutta toivoa ei heitetä!

Lumi: Jes, juuri tuollaista asennetta tarvitaan! Aivan turha murehtia etukäteen asioita, kun voi olla onnellinen ja iloinen edes niinä päivinä, kun siihen on aihetta. Menkkojen tuoma alakulo on kuitenkin aina ohimenevä olotila.

Tellu: Onko ne viivat yhtään vahvistuneet vai pysyneet koko ajan samanlaisina?

Jonsteri, hienot suunnitelmat miehen kellistämiseksi tulevassa kierrossa. Tsemppiä teille!

Mussuttajalle myös pahoittelut menkoista, mutta hienon rennon asenteen olet löytänyt. Mukavaa hemmottelukesän odotusta!

Serputin: Pidetään peukkuja, että oireet ovat raskausoireita.

ON: Apua! Huomenna olisi aamulla ultra-aika. Minua suorastaan hirvittää! Oikea munasarja oli se aktiivisempi, mutta minulla on vasen munasarja vähintään yhtä arka kuin oikeakin. Montakohan niitä rakkuloita siellä vasemmallakin on ja miten isoja ne jo on... Rauhallisesti saa ottaa ja voimakkaampi askelluskin aiheuttaa hetkellisen kivun munasarjoissa. Muuten vointi on ihan hyvä ollut, mutta jännittää vähän se ylistimulaation mahdollisuus.

Toinen asia mikä vähän mietityttää, niin parina päivänä on nyt tullut valkovuotoa jonkin verran. En muista viimeksi sitä esiintyneen tässä vaiheessa. Huomisaamuna varmasti saan vastauksia näihinkin kysymyksiin.

Toivottavasti kaikki on kunnossa. Pitäkää minulle peukkuja!

Marjana

49/364 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinnoita: Hah! Ukkosi on tottunut nyt hyvälle :D Mutta mukavaa piristystä tuollainen varmasti on arkeen! :)

Marjana: Peukut on pystyssä ja toivon kovasti että kaikki menee ultrassa hyvin!!!! Nopeesti tämä aika vaan menee eteenpäin, nyt olet jo toiseen ultraan menossa! Että mä niin toivon että jatkossakin kaikki menee suunnitelmien mukaan! Ja mä todella toivon että oot saanu ny rauhas kasvatella niitä rakkuloita, koska mä täälä todellakin jännitän sun puolesta!

On: No ei niin mitään! Rinnat läsähti löllöksi, joten kaippa se täti kurvasoo huomenna paikalle! Ei oo kyllä yhtään ollu nyt menkkakipuja, niiku paris viime kierros on ollu pari päivää ennen menkkoja :o... No, huomenna posti tuo rtestejä, jollei täti tulekaan! Tänään kaapissa ei ollu digi ja pakkohan se oli tehä, negaahan se näytti parin tunnin pisusta! Kyllä nää viimoset päivät on vaan niin raastavia :D

50/364 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tammikuiset 19.4.2013)

Mussuttaja kp 2?/? yk 3

Jonsteri kp 3/~34 yk 15

Rouva Puolukka kp 3/

Naspu kp 5/28 ja yk2

Metsätähti88 kp 8/30-38 yk 5

Orvokki80 tänään kp 9/25 yk 3

Karoliina89 kp 13/30

Marjana kp 12/

Pihlaja kp 14/28-30 yk6

Pimpelipom kp 15/31-33 yk 1=km + yk 15

Lumi86 kp 15/30

Nalle85 kp 15/26-28 ja yk 14

Tellu1980 kp 16/28-33 yk 5

Mannukka kp 17/ 26-28 yk 1

Kirsikkakarkki kp 17/28-33 yk 10

Maizaana kp 18/?

Serputin kp 22/29-32 ja yk3

Lapinnoita kp 23/27-28 yk3

Juoksujalka kp 26/? yk 8

Roxymamma kp 26/28-34

Pikkuinenmyy kp 28/~30 yk3 km:n jälkeen

@Karoliina kp 28/32 yk 5

Mukana myös:

Siirinen

Katem

Marjanalle isot tsempit ultraan!!!! Ja ei ne viivat ole yhtään vahvistuneet =/ Tänään en ole testaillut vielä, mutta ei ole kyllä taaskaan tuntemuksia oviksen suuntaan. Jääköhän kokonaan tulematta, hmmm. Koitan nyt kuitenkin stressata mahdollisimman vähän.

Pikkuinenmyy, minäkin heitän aina kirveen kaivoon heti kun tissit on ne kansallispuvun taskut. Se on mulla aina selvä merkki siitä, ettei tärppiä tule. Toivotaan sinulle kuitenkin plussaa vielä. Me naisethan olemme tosi erilaisia näissä asioissa=)

Serputtimelle peukutetaan täälläkin bd bd

Oma napa tulee myöhemmin, nyt täytyy aloittaa työt!

51/364 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten omaan napaan=)

Ei vahvistu viivat, ei! Sen yhden kerran kun olen testaillut ovistikuilla, niin minulla ei kyllä oikeastaan silloinkaan mitenkään selkeästi viivat vahvistuneet ovista kohti, vaan oli haaleat ja sitten yht´äkkiä PAM! Tasvahvat viivat. Tosin silloinhan minulla oli juuri kaksi päivää testaamisessa taukoa (kp 16 ja kp 17) . Lopetin kp 15 testaamisen, koska ajattelin, etten siinä kierrossa ovuloi. Sitten kp 18 tulikin tosi vahvat ovistuntemukset ja päätin testata ja sainkin siis sitten sen plussan. Silloin ovis vain tuli hieman myöhemmin kuin yleensä. Nythän minulla tuntuu olevan ihan tavallista se, että ovuloin vasta hieman myöhemmin... ainakin kiertojen pituuden perusteella. No jos jää ovis tulematta, niin sitten jää. Eipähän tarvitse kummemmin stressata tärppiä. Tosin sitten minua vaivaa se kierron venyminen.... se on minulle aina henkisesti tosi rankaa, jos kroppa ei toimi toivotuksi.

Minun äitini on tulossa meille viikonlopuksi, joten melkeinpä nyt toivonkin, että kierto venyisi ja ovis tulisi vähän myöhemmin;)

Missäs kaikki luuraa???

52/364 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikaON: Lapinnoita on ollu historian pahimmassa oksennustauissa. Siihen tämä kotihärdelli päälle ja mies työnpäälle illan kokouksessa, on hieman hutera elämä tällä hetkellä.. Mutta nyt elävien kirjoissa. 

Ei tuntemuksia.

Vierailija
53/364 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaita!!!!

Jee, se on viikonloppu käsillä. Ei kauheesti kerkee hengähtää mutta sentään nukkua ehkä voi enempi kuin arkena... Ihana ystävä tulee kylään ukkokultansa kanssa viikonloppuna ja sekös piristää mieltä. Hyvää ruokaa, saunaa, parit sidukat ja lautapelejä... =).

Marjana: Hienosti on sulla edennyt tuo homma. On varmasti tukala olo, voin vaan kuvitella. Itse olen ollut muka ihan hautomona kun kasvatin vasuriin neljä munasolua ja oikealla oli kaksi. Siinä mun maksimit ja olo oli tosi kipeä. Joten tuossa tilanteessa olet varmasti aika herkkänä. Toivotaan, että hyperi pysyy pois ja pääsette nätisti siirtymään sitten punktioon ja siirtoon. Hitsi vieköön kun on aika mennyt nopeasti! TSEMP!

Lapinnoidalle tsempit ökäilyn keskelle. Se on niiiiiin hirveetä, voi yök!

Tellu: toivottavasti saat taas ovisplussan, vaikka sit vähän myöhemmin. Se on totta, että kehon temppuilu ottaa kupoliin. Been there. Koeta jaksaa ressaamatta!

Pikkuinenmyy: pahoittelut negasta. Kirveitä ei kuiteska heitellä vielä, eihän!!? Tsemp testailuun!

Serputin: alapa sä veturiksi tän kuun plussajunalle. Hyvältä kuulostaa!

).( Täällä vaan elellään ihan muissa aatoksissa enkä mä tietäs edes mikä kp on ellen lunttais tuosta listasta. Mullahan nää luomukierrot voi olla kaikkea 21-34 väliltä ja varmaan sen ylikin, joten en voi kuin olla ja ootella. Jospa joskus ens viikolla tulis menkat...? Tai voihan ne alkaa vaikka nyt, mutta ei ainakaan vielä ole menkkaolo.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja testaajille malttia, hermoa ja tsemppiä!!!

RM

54/364 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen tilannepäivitys ennen kuin tulee vieraita:

Oikealla 12 rakkulaa (jotka 19-20millisiä) ja vasemmalla 7 rakkulaa (jotka hieman pienempiä). Vasen puoli ei siis ole reagoinut niin voimakkaasti kuin oikea.

Maanantaiaamuna munasolujen keräys. Hui apua! Nyt yritän vain unohtaa sen toimenpiteen. :D
Tänään pistän vielä Menopuria yhden annoksen ja huomisiltana Pregnyl-irrotuspiikki. Sitten toivotaan, että hyperi pysyy poissa ja maanantaina polille.

Vierailija
55/364 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Marjana!!! Hyvältä vaikuttaa. Voi kun nyt olisi monta siirtokelpoista niin saisitte vaikka pakkaseenkin tulevan varalle... Vaikka toki eka plussa tuleekin tästä tuoresiirrosta. Mutta kato pikkukakkosta varten =).

Tsemppiä kovasti viikonloppuun, koeta ottaa niin rennosti kuin ikänä kykenet. Tuu sit heti kertoon maanantaina miten operaatio meni!

T. RM *hengessä mukana*

Vierailija
56/364 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, paljon tsemppiä maanantaille!!! Ja nyt rentouttavaa viikonloppua ennen sitä. 

Peukut on pystyssä kaikkien plussailulle!! Mä oon vähä huono kommentoimaan, kun en ymmärrä noista ovistesteistä mitään, enkä oireista muista mitään.. Oliko jotain oiretta ennen plussan tekoa aiemmissa raskauksissa..? Molemmilla kerroilla kyllä "tiesin", että olen raskaana, eikä plussa ollut yllätys, mutta oireilua en muista.

Täällä on menossa se "paras aika kierrosta". Aktiivinen treenaus on siis aloitettu.. Mä en myöskään miehelle hirveästi ovis-asioista hehkuta, vaikka hän kyllä tietää, missä vaiheessa mennään.. Yleensä en ole erityisen aloitteellinen ja nyt erityisen :-) Vauvan kaipuu on kyllä valtava, ei ole off-nappulaa tässä asiassa ei.. Mietiskelen täällä JOS ja JOS tästä kierrosta nappais.. Ihana unelma!

Hyvä viikonloppua kaikille!

57/364 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Liityn nyt jo joukkoonne, jos sopii...Yrityskierto numero 1 takana, nyt uutta pukkaa...Mulla ei tosin menkat oo vielä alkaneet, mutta koska lämmöt tipahti eilen illalla niin radikaalisti alas, tiedän kropastani, että ne menkat alkaa ihan just...En siis todellakaan voi valitettavasti olla raskaana.

Nyt taaksepäin katsottuna, viime yk:ssa taisi mennä pieleen ajoitus (ja sille ei voinut mitään :(...); mies oli juuri strategisen ajan poissa kotoa...Eli todennäköisesti lauantaina-sunnuntaina  ovis, ja keskiviikkoiltana viimeisen kerran pystyttiin rakastelemaan :(. Eihän ne simpat varmaan sinne la-su asti eläneet mun sisällä. Tai sitten joku muu tökki, mut raskaana ei joka tapauksessa olla.

Mut voi tietty lisätä vasta sittenkin listoille, kun ne menkat oikeasti alkaa. Mut alkavat ihan varmasti viimeistään huomenna. Yleensä mulla ei nimittäin kauan mene siitä, kun lämmöt laskee että menkat alkaa.

Mulla oli kuparikierukka käytössä viime kiertoon asti, sen aikana kierto oli 28 pv, kun se ennen kierukkaa oli n. 30 pv. Nyt näyttäis olevan suunnilleen saman, 30-31 pv. Eli kierto näyttää päätyneen samoiihin "uomiin" taas kierukan jälkeen. Sinänsä ihan hyvä merkki.

Viime kierrossa oli muutenkin kaikenlaista; virtsatientulehduskin iski (varmaan liiallisesta seksistä :)) ja oltiin matkalla (positiivista stressiä...) ja vaikka mitä, ja tuntuu, etten tuntenut noita limoja ym. oviksen merkkejä niin selvästi kuin aiemmin (bongasin sen kyllä sitten tikulla just tuossa tasan pari vk sitten). Ilmeisesti liian erikoinen kuukausi sitten niin kroppa reagoi...Toivottavasti nyt, kun ollaan back to normal taas, alkais kierto toimia ihan normaalisti. Normaalisti tunnen oviksen tosi hyvin ja on sellainen "hedelmällinen" tunne...Sellaista ei ollut kyllä kunnolla tässä menneessä kierrossa. Voi tietty osittain johtua siitä kuparikierukan poistostakin. Joka tapauksessa, yritän ottaa kuumeilun rennosti, enkä tee enää ovistestejä...ne vaan hermostuttaa mua, joten parempi nyt ensin ainakin kuumeilun alussa yrittää ilman. Jos sitten tuntuu, ettei millään tärppää, otetaan sekin keino käyttöön!

Mulla on kaksi lasta edellisestä liitosta, olen melkein 40 v. jo. Kaksi edellistä saivat molemmat alkunsa melkein heti. Tosin ennen esikoistani mulla oli keskenmenoja ja sitten todettiin verenhyytymishäiriögeeni, ja joudun piikittämään verta ohentavaa lääkettä itseeni koko raskauden ajan ja sen jälkeenkin jonkin aikaa. Ennen toistakin lasta oli yksi keskenmeno. Joten hieman jännittävää tämä uuden lapsen alullesaannin yrittäminen...Uuden miehen kanssa ollaan oltu n. 1,5 v yhdessä ja nyt kovasti kuumeilemme yhteistä lasta. Mieskin haluaisi todella kovasti yhteistä, eli ihan tasapuolisesti kuumeillaan, mikä on ihanaa :).

Terveisin

Elli

58/364 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille, 

Karu todellisuus iski päin kasvoja, sitä punaista paholaista ei pysty pakenemaan vaikka kuinka toivoisi. Nyt alkaa pillereiden lopetuksen jälkeen toinen yk. Eilen iski kauhea suru kun tajusi ettei tää tärpännytkään ekasta kierrosta. Niin, eihän se yleensä tärppääkään, sitä raskautta vaan toivoo niin kovasti että sisimpään sattuu. 

Miehen kanssa ollaan kihlauduttu tuossa alkuvuodesta ja nyt on haaveissa se yhteinen lapsi. Molemmilla on entisistä suhteista kaksi lasta, itselläni jo 12v. ja 13v. ja miehellä 4v. kaksoset. 

Ei se auta muu kuin elää päivä kerrallaan ja katsoa kuinka käy. Yleensä tunnen koska ovuloin, mutta ihn mielenkiinnosta on tarkoitus tässä kierrossa alkaa tikuttamaan ja katsoa mitä se sanoo. 

Johanna81 kp 1/31 yk2

59/364 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tilaukseen meni uudet ovistikut Ebayn kautta. Hintaa 20 kpl paketille tuli sama kuin apteekissa myytävälle 7 kpl paketille =) jes sitten vaan alan tikuttelemaan ihan hulluna. Niin sitten kun ne tulee...saas nähä, oon ennenkin tilannut ebaystä, toimitus tuolloin kesti niin pitkään että unohdin koko asian hehe =)

Syökö teidän miehet muuten jotakin lisäravinteita tai vitamiineja hedelmällisyyden lisäämiseksi? Tosi hämärää, että Suomessa tätä ei ole nostettu esille, ja apteekista saa vain naisille tarkoitettuja raskauden ajan (sekä imettämiseen ja yrittämiseen) vitamiineja, mutta ihan samalla tavalla miesten siittiöt osallistuu tähän projektiin kuin naisen elimistökin. Mä oon netistä metsästelly sopivaa tuotetta, en ole löytänyt semmosta missä olisi kaikkia aineita sopivasti, yleensä määrät on liian pieniä. 

Miesten hedelmällisyysvitamiineihin lisätään normaalisti L-arginiinia, L-karnitiinia ja CoQ10-entsyymiä, mitä naiset ei tarvii. Jos joku on törmännyt johonkin hyvään vitamiiniyhdisteeseen, niin vinkatkaa!!

Mä oon syöttänyt mun miehelle RaskausMultiTabs, kalaöljyä, E-vitamiinia, sinkkiä, seleeni-ACE -kombinaatiota. Pillereitä on on 5 ja niistä puuttuu vielä nuo edellämainitut, mitä ei täälläpäin maailmaa ole myynnissä.

60/364 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Päätin lopultakin uskaltautua joukkoonne. Lyhkäinen esittely heti alkuun: oon 26v. mies 27v. yhdessä ollaan oltu 2,5 vuotta, josta naimisissa 1,5v. Minulla on aikaisemmasta liitosta 5v. tyttö ja yhteinen olisi nyt toiveissa. Minulla kuumeilua on kestänyt naimisiin menosta lähtien ja tuolla yksipuolisissa kuumeilijoissa olenkin joskus käynyt tuntojani purkamassa. Nyt oon saanut luvan kuumeilla ihan oikeasti ja viimeisiet pillerit on syöty joulukuussa. Olen lueskellut näitä juttujanne salaa, kun kuumeilu on ollut pahimmillaan ja tahdonkin kiittää avustanne kuumeilun kestämisessä! :) Paljon plussatuulia koko porukalle!

Laskeskelin tuossa, että mikäli tässä kuussa tärppää, menisi LA joulukuun loppuun, mutta olo on semmoinen, että taitaa menkat alkaa jo muutaman päivän sisällä, eli en vaivautunut enään tuonne joulukuisiin.

Anniggi kp 26/28 yk 1