* TAMMIKUISET 2014 *
Aloitanpas uuden pinon kun tänään itse tipahdin tuolta joulukuisten pinosta ja sieltä kautta tuli myös semmoinen hienovarainen vihjailu, että pino puuttuu ;D
Eli kaikki uuden vuoden vauvaa kuumeilevat tänne vaan!
Itse olen kohta 33 v. täyttävä neljän pojan äiti. Viidennestä ja VIIMEISESTÄ villahoususta kuumeilen=)
Nyt menossa siis kp 1/28-33 yk 5 lähti käyntiin. Toistaiseksi ei olla kovin tosissaan otettu. Oikeastaan tuo yk 4 oli ensimmäinen kierto, jossa todella koitettiin ässäillä oletetun oviksen aikoihin... eipä onnistuttu ekalla yrittämällä.
Kommentit (364)
Heipsan vaan kaikki!
olen taas viettänyt hiljaiseloa täällä, kun on ollu joka päivä niin paljon ohjelmaa, ettei oo oikeen ehtinyt koneelle rauhassa...teidän viestejä olen kyllä käynyt puhelimella selaamassa :)
Täällä on peittoja heiluteltu ahkerasti ja sama jatkuu vielä muutaman päivän, koska ovis varmana melko myöhään, koska kierron ovat olleet piiitkiää...jotain limoja tosin bongailin tossa alkuviikosta, mutta en jaksa uskoa, että olisi ollut ovis kuitenkaan niin aikasin ja nyt juuri hieman koskee oikealle puolelle lantioon...eli oisiko tämä nyt sitä oviskipuilua...tiedä sitä :)
tsemppiä kaikille!
harmi metsäntähti, kun taisit olla jo lupaavasti myöhässä.
mulla ei täällä mitään uutta. Yksi klomi vielä ottamatta ja sit taas oottelua ultraan. :)
oli kyllä huono se wihtarin ikuisesti kahdestaan vai mikä se oli.. Jotenkin se kuulosti siltä, että lapsettomuus ois menetys vaan parisuhteessa. Vähän niinku "ei haittaa jos ei saada lasta, rakastan sua silti". ja aika vähän sanoja ylipäätään..
(Tammikuiset 13.4.2013)
Karoliina89 kp 7/30
Marjana kp 7/
Pihlaja kp 8/28-30 yk6
Pimpelipom kp 9/31-33 yk 1=km + yk 15
Lumi86 kp 9/30
Nalle85 kp 10/26-28 ja yk 14
Tellu1980 kp 10/28-33 yk 5
Mannukka kp 11/ 26-28 yk 1
Kirsikkakarkki kp 11/28-33 yk 10
Maizaana kp 12/?
Serputin kp 16/29-32 ja yk3
Lapinnoita kp 17/27-28 yk3
Juoksujalka kp 20/? yk 8
Pikkuinenmyy kp 22/~30 yk3 km:n jälkeen
Jonsteri kp 30/~34 yk 15
Mukana myös:
Mussuttaja yk 2
Naspu
Siirinen
Jonsteri, sullahan on jännät ajat menossa, HUI! Hyvältä ainakin vaikuttaa=)
).( Meillä mies lähti TAAS esikoisen kanssa lätkäturnaukseen ja minä jäin loppulauman kanssa kotiin. Harmaata on ulkona, joten ulkoilupäivää tästä ei ainakaan saa tekemälläkään=( Saattaa olla, että lähdetään joku ottelu katsomaan, kun turnaus on vain n. tunnin ajomatkan päässä... tulisi edes jotain tekemistä tähän sadepäivään.
Suunnittelin huomenna aloittavani tikuttelun, mutta katsotaan nyt... Saattaa olla, että siirrän sitä parilla päivällä.
Heipsan, tänne minäkin sitten putosin :) yöllä heräsin pikkuhousut veressä ja tänään on sitten kp 1.
Taustaa sen verran uusille: olen 25 ja mieheni myös. Esikoinen olisi haaveissa :) yk 5 lähtee nyt käyntiin. Kaksi viimeisintä kiertoa ovat olleet 38 päivää, joten en aio nytkään hätäillä testaamisen suhteen. Ovistikkuja löytyy laatikosta mutta katsotaan nyt otanko ne tässä kierrossa käyttöön. Häämme lähestyvät, enää 2kk ja muutama päivä jäljellä. Alkaa jo vähän jännittämään :) ihan lähimmät ystäväni tietävät tästä kuumeilustani, mutta ystäväpiirissäni muilla ei ole lapsia, joten heille en kauheasti tästä aiheesta puhu. Ihanaa kun täällä saa vertaistukea teiltä :) nyt vaan itseä niskasta kiinni ja uuteen nousuun :)
Metsätähti88 kp 1/30-38 yk 5