Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* TAMMIKUISET 2014 *

02.04.2013 |

Aloitanpas uuden pinon kun tänään itse tipahdin tuolta joulukuisten pinosta ja sieltä kautta tuli myös semmoinen hienovarainen vihjailu, että pino puuttuu ;D

Eli kaikki uuden vuoden vauvaa kuumeilevat tänne vaan!

Itse olen kohta 33 v. täyttävä neljän pojan äiti. Viidennestä ja VIIMEISESTÄ villahoususta kuumeilen=)

Nyt menossa siis kp 1/28-33 yk 5 lähti käyntiin. Toistaiseksi ei olla kovin tosissaan otettu. Oikeastaan tuo yk 4 oli ensimmäinen kierto, jossa todella koitettiin ässäillä oletetun  oviksen aikoihin... eipä onnistuttu ekalla yrittämällä.

Kommentit (364)

1/364 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei ja ensikertalaisen tervehdys kaikille! Olen jo jonkin aikaa seuraillut sivusta näitä vauvakuumekeskusteluja, mutta ajatellut että en itse rekisteröidy. Toisin kävi.

Meilläkin on kova vauvatoive. Olemme +30v molemmat ja esikoista toivomme. Ehkäisy on ollut poissa jo pidempään (eikä raskautta), mutta varsinaisista yrityskerroista on menossa nyt numero 2. Siirryin suoraan tänne tammikuisiin, koska kuukautiset antoivat tänään merkkejä itsestään, eikä jouluvauvasta tarvitse enää unelmoida. Tänään kuitenkin menossa kp 24/27-28.

Vaikuttaa siltä, että kuukautiskierrossani on jotain vialla. Ennen varsinaisia kuukatisia tulee aina 8-3 päivää verta tai tuhrua. Tämä ehkäpä viittaa siihen, että keltarauhashormonia ei erity kunnolla? Onko muilla samaa ongelmaa?

2/364 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa puolukka! tervetuloa :) Kannattaa kyllä varmaan kysyä lääkäriltä asiasta, ettette odota turhaan. Kun eikö alhaseen progesteroniin oon aika helppo lääkkeillä vaikuttaa? En nyt ihan varma oo.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/364 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin joo ja jännittää kovin. Ensimmäinen klomikuuri syöty ja keskiviikkona on folliultra.

Vierailija
4/364 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Ihan uutena palstailijana päätin rohkaistua ja änkeä ekaa kertaa I K I N Ä mukaan ihmettelemään :) 

Ikää on 26, elokuussa 27, ja mies on 32. Ekasta rakkaudenhedelmästä haaveillaan ja YK 5 menossa, tarkemmin kp 23/32, ja eilen tikutettiin ovisplussa! Talletteluja siis tehty ahkerasti viime viikosta alkaen joka toinen päivä -taktiikalla ja nyt viikonloppuna päivittäin ;p että nyt sitten vaan herran haltuun ja piinaviikot alkakoon FINGERS CROSSED :)

Tuntuupa vapauttavalta kirjoittaa näitä juttuja itse, kauan sivusta seuranneena! 

Aurinkoista kevätsunnuntaita kaikille kuumeilijoille! <3

5/364 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi86, minä olen aloittanut oviksen tikuttamisen kp 12. Kierron pituudestahan se riippuu, mutta oman mielenrauhan takia olen aloittanut ajoissa, ettei tarvitse miettiä ainakaan sitä, että joko se ovis meni.

PikkuinenMyy, mielenkiintoisia kyllä nuo sinun unesi. Pitäisi ihan jonkun asiaan perehtyneen mielipidettä joskus kysyä. :) Ja tuo suihkuitkeminen oli ajatuksena oikeasti hyvä! Puhtaana pois suihkusta ja itkut itkettyinä. Täytyy pitää tuo mielessä, jos oikein ahdistaa. Mutta viikonloppuna ei tullut onneksi sitä pelättyä ahdistusta. :)

Puolukka, tuollainen vuoto voi johtua monestakin asiasta. Kannattaa ottaa yhteyttä omaan terveyskeskukseen, jos ne ottaisivat ainakin nuo hormoniverikokeet. Onko sinulla papa otettu?

Karoliina89, tsemppiä follikkeliultraan. Toivottavasti on vaikuttanut, mutta rakkuloita ei ole liikaa, että pääsette inssiin. :)

@Karoliinalle, tervetuloa!

ON: 4 päivää on pistelty Menopuria ja tänään ensimmäisen kerran rupesin tuntemaan, että jotain siellä munasarjoissa tapahtuu. Oikealla puolella tuli tuntemuksia ja oikealla nimenomaan olikin niitä rakkuloita enemmän. Huomisaamuna on ensimmäinen kontrolliultra ja kuulee miltä siellä todella näyttää.

Jännittävää tämä kyllä on, kun asiaan ei voi itse mitenkään vaikuttaa ja kaikki voi mennä vikaan missä hetkessä tahansa. Lisäksi hieman jännittää, kun miehellä on yövuoroa ensi viikko ja joutuu olemaan sitten yöt yksin. Viimeksi minulla tuli yhtenä yönä kovat vatsakivut ja mietin jo hetken, että joudunko lähtemään päivystykseen. Silloinkin mies oli töissä yön ja kovin orpo olo oli yksinään. Mutta ei tässä auta kuin pärjätä nyt itsekseen.

Mieliala on onneksi pysynyt nyt kohtuullisen hyvänä. :)

Marjana kp 8

6/364 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Jännää Marjaana! Onko menopur vähän niinkuin vahva clomi vai? Onnea ultraan! Eikös se ole niin, että ivf:n halutaan mahdollisimman monta follia vai heikkeneekö laatu jotenkin. Sori :) olen vähän tietämätön..

ON: clomeista tullut alavatsa kipuja ja pahoinvointia ja oli ovismaisia tuntemuksia. Vähän pelottaa, että ovis livahtaa ennen ultraa.. Huomenna alan tikuttaa kp.8. Normaalisti mulla ovis n. kp 15. ultra kp 11. Aikaistuiko täällä jollakulla klomeista ovis?

7/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina89, no ei ne ihan sama asia ole (Clomi ja Menopur), mutta tietyllä tavalla idea on sama. Clomifenilla on tarkoitus tehostaa yhden tai korkeintaan kahden follikkelin riittävää kasvua ja kehittymistä, ja usein sen jälkeen ovulaatio varmistetaan Pregnyl-pistoksella.

Menopurin (ja muidenkin vastaavien) idea on kasvattaa paljon rakkuloita, joista munasolut sitten kerätään. Viimeksi minulla tuli rakkuloita jotain reilu 20 kappaletta, kun käytettiin Gonal F:n pistosta. Se oli miedompi kuin Menopur, joka sisältää nyt kahta eri hormonia, joten hieman jännittää miten tämän lääkkeen kohdalla käy. Clomeilla kehittyi 2 rakkulaa. Eli on idea sama toisaalta, mutta moninkertainen teho.

Minulla nuo Clomifenit aikaisti ovulaatiota noin 4 päivää. Se ei kyllä tapahtunut ensimmäisen Clomi-kierron kohdalla, mutta parin kierron jälkeen eron huomasi selvästi. Mutta tuo kp 11 ultra on varmasti ihan hyvässä kohtaa. Ei ne yleensä ota sitä riskiä, että ovis ehtisi tulla ennen ultraa, koska lääkärin pitää varmistaa, ettei niitä rakkuloita ole liikaa. Jos niitä on liikaa, niin sieltähän tulee kondomin käyttö ohjeistus ja uusi yritys seuraavassa kuussa. Joten älä huoli. :) Ne vatsaoireet liittyy varmaan ihan tuohon lääkkeen haittavaikutuksiin.

Marjana

8/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tammikuiset 15.4.2013)

Metsätähti88 kp 4/30-38 yk 5

Karoliina89 kp 9/30

Marjana kp 9/

Pihlaja kp 10/28-30 yk6

Pimpelipom kp 11/31-33 yk 1=km + yk 15

Lumi86 kp 11/30

Nalle85 kp 12/26-28 ja yk 14

Tellu1980 kp 12/28-33 yk 5

Mannukka kp 13/ 26-28 yk 1

Kirsikkakarkki kp 13/28-33 yk 10

Maizaana kp 14/?

Serputin kp 18/29-32 ja yk3

Lapinnoita kp 19/27-28 yk3

Juoksujalka kp 22/? yk 8

Pikkuinenmyy kp 24/~30 yk3 km:n jälkeen

@Karoliina kp 24/32 yk 5

Jonsteri kp 32/~34 yk 15

Mukana myös:

Mussuttaja yk 2

Naspu

Siirinen

Rouva Puolukka

Tervetuloa uusille!

Nyt vain nopsasti lähinnä omaa napaa, kun kuopus roikkuu lahkeessa.

En ehtinyt eilen koneelle lasten harkkojen yms. takia, mutta nyt taas päivittelin listan. Koitin lisätä myös uudet, mutta jos joku jäi huomaamatta pois, niin älähtäkää... lisäilen kyllä sitten=)

En aloittanut vielä tikuttelua. Toivottavasti ei vain ovis sujahda ohi! Minä kun en tosiaan voi olla ihan varma näistä kiertopäivistä, kun aloitin laskemisen vasta sitten kuin jo vuoto oli edes vähän lisääntynyt. Nuo viimeiset menkathan jäivät erittäin niukoiksi kaikin puolin :O

Aamulla ennen miehen töihin lähtöä piti vähän ässäillä ihan omaksi iloksi vain ja alakerran tuntemukset olivat kyllä sen suuntaiset, ettei ovis ainakaan vielä olisi käsillä;) 

Nyt puuhaamaan kuopuksen kanssa!

9/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää ja kivvaa alakanutta viikkoa!!!! Nyt on vieropalakisilta palattu kotitunturin juurhen....

Pikkuinenmyy: ...sammaa mieltä Wiskarin biisistä, en vain osannu sitä selittää ko tulen vain niin vihaseksi siitä....

Ja kiitos Petiloma onnistui yli odotusten, eli en itkeny koti-ikävää kertaakhaan, vaikka olin pienimmäisestä ekakertaa erossa... Ja mie olen kans vähän semmonen unennäkijä......

Heippa kaikki uuet ja varsinki tet enskertalaiset!!! :D

Marjana: tällä kertaa onnistuu, ihan varmasti :D Ihanasti sie jaksat!!

Ja ON: alavattassa menkkamaisia tuntemuksia. En siis tikuttanu ovista tässä kierrossa, mutta yks löyty kaapinpohjalta joten huvikseni pissasin tikkuun, jos tämä olis vaikka myöhänen ovis.. No ei siihen tikkuun piirtyny ko kontrolliviiva joten ovis ollu ja menny :D Jospa nämä oireet olisikki merkkejä jostain muusta.... ;DD

Siis oviksen tienoille tällätty tunturiloma oli ihana, ajatukset on sielä vieläki... Suosittelen kaikille... Ja revontulet oli mitä mahtavimmat.. Sitähän net kiinalaiset tullee tänne Lappiin kattomhaan ja rakastelemhaan revontulien alla ko se muka tietää lapsilykkyä... :D

Nyt kovasti onnea ovistelijoille ja tsemppejä jo piinaileville. MIe tässä edelleen ihan rauhallisin mielin.. en aijo piinata ittiäni enkä vahtaa kalenteria... 

Lapinnoita vishin kp19

10/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinnoita, teillä on kyllä ollut ihana loma. :) Toivottavasti oireet on merkkejä hyvin hyödynnetystä oviksesta.

ON: Nyt on ultrassa käyty ja olihan siellä taas niitä rakkuloita... Oikealla puolella 8 isompaa (10-12mm) ja vasemmalla ainakin 4 isompaa. Lisäksi paljon paljon pieniä. Varsinkin oikea munasarja on taas hyvin aktiivisen näköinen. Lääkäri selvästi pelkää ylistimulaatiota. Varmistelivat vielä, että muistan varmasti ottaa edelleen sitä nenäsumutetta, joka puolestaan hieman jarruttaa hormonitoimintaa. Olen kyllä muistanutkin ottaa sen joka aamu ja ilta. Annos jatkui pistoksissa kuitenkin samana ja perjantaina seuraava ultraus.

Lääkäri epäili, että maanantaina on sitten se munasolujen keräyspäivä, mutta se varmistuu perjantain ultrassa. Liikuntakielto tuli sitten nyt. Odottelinkin sitä jo, mutta harmittaahan se silti, kun on tottunut joka päivä urheilemaan vähintään 1-2 tuntia. Nyt sitten vain ihan rauhallisia kävelyjä koiran kanssa.

Marjana kp 9

11/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille piinailemaan :) Tämä on todellista piinailua joten toivon teille kassillista kärsivällisyyttä  :)

Marjana: Voi, kyllä sulla on jännät ajat menossa. Omasta mielestäsi ne ei varmaan oo jännät, mutta kovasti mua täälä jännittää sun puolesta. Koita sä olla sressaamatta, me muut voidaan jännätä ja sressata sun puolesta, eikö? Pidän peukkuja et juuri oikea määrä tulee rakkuloita ja pääsette aikataulunmukaisesti tekemään asioita :)

Lapinnoita: Vai on nippailut alkanu :) Noniih, ehkä ne revontulet teki taikojaan ;) Tuo sinun murre on kyl niin mahtava ja niin tsemppaavasti kerrot asiat, toivon kyllä että plussa pärähtäis sun kans samaan aikaan.. Ois kiva olla odottajis, sulta sais varmasti paljon lohduttavia sanoja milloin mihinkin pelkoon! :)

ON: eipä mitään erikoista. Kyljissä jomottele, niiku joka kierros tähän aikaan. Keltarauhaset taitaa työskennellä... Menkkakipuilua ei oo vielä ollu, mikä on ny viime kierrois näillä päivillä ollu. Jotenkin ootan niitä menkkoja, kun kahen viikon päästä oon ulkomailla ja vaikka menkat tuliskin, ehtis seuraava kierto hyvin pysyä tammikuisis :) Koska mä haluan lapinnoidan ja marjanan ja tellun ja ja ja teidän kaikkien kans plussata.. Oon päättäny et te kaikki plussaatte tammikuisis :D

12/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille uusille ja vanhoillekin!

Mä päivitän tilannetta tässä nopeasti, kun töissä olen ja pitäis hommiakin tehdä. :)

).(

Menossa siis kp 32/~34 ja jos luteaalivaihe on taas se tasan 11pv, niin menkkojen pitäisi alkaa juuri tuolloin kp34:nä. Rinnat on vielä kipeät, mutta kipu ehkä laantunut hieman, joka valitettavasti mulla on merkki aina menkkojen alkamisesta. En kuitenkaan luovu toivosta vielä. Perjantaina kp 36:na testaan, jos ei menkat vielä silloin ole alkanut. Saas nähdä!

Arttu Wiskarin biisistä. Piti juuri kuunnella se, koska en ollut kuullut enkä löytänyt sanoja netistä. Tykkäsin kyllä biisistä ja tippa tuli linssiin, vaikka muuten en kovin välitä Arttu Wiskarin äänestä ja hänen musiikistaan. Herää vaan kysymys, onkohan Arttu itse kirjoittanut tekstin ja onko omakohtaista kokemusta tästä lapsettomuusasiasta. Jos omakohtainen teksti, jota pystyy laulamaan suurelle yleisölle murtumatta, niin nostan hattua. Rohkea mies.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
13/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan pitkästä aikaa!

Tutuille ISO MOI ja tuntemattomille terve vaan =). Mulla on ollut vähän erikoista äksöniä tässä elämässä, joten on jäänyt palstailu tosi vähälle. Lukemassa olen käynyt välillä, mutta enpä ole aktivoitunut kirjoittamaan.

Marjana: Sun hoitosi etenemistä olen salaa taustalla seurannut ja sehän näyttää hyvältä. Se hoito siis! Komeasti on rakkuloita tulossa, toivotaan tosiaan, ettei mene hyperin puolelle. Muista ottaa rennosti ja rauhassa ja juoda paljon vettä!!! Tsemppiä ihan hirveesti!

Muidenkin kuulumisia olen kyllä lukenut, mutta täällä on tapahtunut niin paljon, että en osaa lähteä kommentoimaan. Jospa tästä pääsis vauhtiin taas...

Minusta sen verran, että luomukiertoa mennään ja tän jälkeen olis tarkoitus aloittaa taas clomifen+pregnyl hoito. Ajatukset ovat olleet ihan muualla, koska vaihdoin duunia ja niitä häitä ollaan järjestelty. Pää on saanut levätä ihanasti! Meillä siis kolme lasta täällä jo ilona, mutta mun neljättä ja avomiehen ekaa biologista tässä toivotaan. Yritystä oli viime vuonna muutama kuukausi ja raskaus lähtikin alkuun päättyen kkm:oon rv10. Nyt sitten uusin voimin aloitetaan taas, kunhan tää luomukierto joskus loppuu... Nyt on kp 22/28-34.

Aurinkoisin terkuin plussatuulia puhallellen,

RM

14/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana kiitos avaavasta vastauksesta ja paljon onnea folleista! tsemmpiä urheilemattomuuteen. Mulle kyllä tällä hetkellä kelpais tuollanen kielto, ku on niin väsyneenä.

Roxymamma Hei jatoivottavasti teille se neljäs pieni pian ilmaantuisi! Hienoa, että joku täällä on saanut ajatukset muualle välillä. :))

ON: Soitan hoitajalle ja ultra siirtyi kuitenkin varmuuden vuoksi huomiselle kp. 10, ku ovistesti näytti, että ovis olis enään vaan nurkan takana. Normaalisti mulla kp. 15 ovis.Hassua! :) pitää vaan toivoa, ettei mitään ole vialla. Huomenna se selviää siis.

15/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Nyt on menossa kp 22 ja oviksen epäilen olleen viime tiistainta tai keskiviikkona eli kp 16 tai 17. Mun kierto on 31-35 päivää, joten kohta alkaa piinaviikot :S Mutta yritän ottaa ihan rennosti. Oon nyt varannu lääkärille ajan, kun epäilen, että mun kilpirauhasarvoissa on jotain häikkää ja sehän voi vaikuttaa tähän raskautumiseen. Kylläpäs muuten ärsyttäisi, jos kaikki olisikin siitä kiinni!

Tiedän, että pitäis keskittyä positiiviseen ajatteluun, mutta mulla on ollu tän kierron alusta asti jotenkin tympääntynyt ja epäileväinen olo. Sama meininki jatkuu, valitettavasti!

Jonsterille tsemppiä! Kaikille muillekin tietty myös ;)

16/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei taas!

Lueskelin teidän viestejä ja täytyy sanoa, että olen kyllä aivan totaalisen pihalla, enkä ymmärrä puoliakaan sanastosta :D Sen ymmärrän, että on kyse erilaisista hedelmöittymisavustushoidoista. Tsemppiä hurjasti niihin.

Minulla tällä hetkellä menossa kp 26/27-28. On jo ollut merkkejä ja tuntemuksia kuukautisista, eli eiköhän ne ole tulossa.

Vierailija
17/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiphei alkohan se uusi kierto ja pääsen pois tuolta mukana myös -listalta :)) Oon niin oottanut tätä että pääsee oikein yrittämällä yrittää kun tuo esikoinen tuli vähän niin ku vahingossa :D 

kp 1/28 ja yk2

18/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille, mä oon ollut enemmän taustalla tässä kierrossa, katotaan kauanko vielä maltan pysyä pois ;)

Oon tikutellut ovista menkkojen jälkeen joka toinen päivä ja nyt ois alle viikko menkkoihin eikä ovista sitten tullut. Höh. 

Miten teillä, onko ovis ollut aina suht samaan aikaan? Lähteiden mukaan sen pitäis olla joka kierrossa esim. 12 pv ennen menkkoja.

Noh katellaan. Ihmismieli on kumma. Mä oon päässäni keksinyt jo kymmenen syytä miksi ovista ei näkynyt (digitaalisessa) tikussa mutta varmasti se siellä oli. jepjep ;)

19/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikkuinenMyy, voi kuule kuinka mielelläni jätän jännittämisen teille ja keskityn itse kasvattamaan näitä folleja :D Ja selviämään jotenkin siitä punktiosta ensi viikolla. Sellainen joukkoplussaus tammikuisissa olisikin huikea aloitus vuoden 2014 kuumeilijapinoille. :) Voitaisiin näyttää seuraaville esimerkkiä.

Jonsteri: Toivottavasti saadaan sinusta veturinkuljettaja tälle pinolle. Tsemppiä, pysyköön täti poissa!

RM: Oi sinulla on ollut paljon puuhaa työpaikan vaihdoksen ja häiden järjestelyjen kanssa. Ehkä hermolepo tästä kuumeilusta nyt auttaa seuraavassa kierrossa plussaan asti. :)

Karoliina89, tulehan sitten kertomaan mitä ultrassa näkyi.

Juoksujalka: Nenä pystyyn vaan. Vaikka varmasti taustalla painaa koko ajan tuo epäily noista kilppariarvoista. Milloin sinulla on se lääkäri?

Puolukka: Kyselet vaan sitten, jos joku juttu menee täysin yli hilseen. Meitä on tässä pinossa nyt näköjään hyvin eri vaiheissa olevia kuumeilijoita, kun on about ekakertalaisia ja sitten on meitä, joilla on jokin hedelmöityshoitovaihe menossa. Toivon, ettet koskaan joudukaan mitään näistä ymmärtämään. Kenellekään ei toivo sitä, että joutuu lääketieteeseen turvautumaan näissä asioissa.

Mussuttaja: Kyllä minulla ainakin oviksen ajankohta vaihtelee. Pahimmillaan jopa yli viikon heittojakin on ollut. Lyhyimmillään se on ollut kp 11- 12 ja pisimmillään kp 24-25... Tuo tosin johtuu lievästä monirakkulaisuudesta todennäköisesti, mutta kuitenkin.

ON: Ihan täysin en malttanut olla tekemättä mitään. Kävin hevosen kanssa maastokävelyllä, mutta ihan vain käveltiin, ettei tulisi sitä tärinää munasarjoihin. Mutta tämän jälkeen en mene hevosen selkään ennen kuin tämä hoitoprosessi on saatu päätökseen. Lupasin sen itselleni. Miehelle en edes uskaltanut tunnustaa sortuneeni tähän maastolenkkiin. :D

Rinnat on aivan järkyttävän arat! Nimenomaan nännit. Peittoakaan ei kärsi liikuttaa rintoja pitkin, kun meinaan hypätä metrin ilmaan. Ja mikä mahtavinta... tämähän vain pahenee ensi viikkoa kohti mennessä. Saatte kuunnella näitä tilannepäivityksiä sitten jatkuvasti. :D

Marjana

20/364 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Marjana! Olen kauan lukenut tätä palstaa taustalta ja sinun kirjoitteluasi.Halusin kertoa,että yritimme mieheni kanssa 4 vuotta lasta tuloksetta,kunnes päädyimme hoitoihin.Sinun ensimmäinen IVF/ICSI (en muista kumpi sinulle tehtiin) ja minun ensimmäinen ICSI oli samoihin aikoihin ja seurasinkin mielenkiinnolla miten sinun käy!.Meidän hoidot meni metsään,eikä onnistunut tuoresiirto eikä 2 PAS:ia sen jälkeen. Tammikuussa alkoi toinen piikittely ja ensimmäinen siirto tuotti toivotun tuloksen.

Toivon sinulle sydämmestäni voimia toiseen koitokseen ja ennenkaikkea sitä parasta lopputulosta <3