Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE:"Juha Sipilä: Nuoret istuttamaan lisähakkuiden vastineeksi 10 miljoonaa puuta"

Vierailija
21.03.2019 |

Miksi nuorten pitäis ne puut istuttaa?

https://yle.fi/uutiset/3-10692806

Mikä jeesus Juha luulee olevansa?

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korni ukko. Pistäköön lestakaverinsa istuttamaan lihasoppapalkalla.

2/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös ne nuoret nimenomaan vaadi niitä tekoja ja ilmastotalkoita? Piti koulustakin olla päivä pois viime perjantaina.

Tässä ois nyt tekojen paikka lapsille ja nuorille. Koulut voisivat vaikka järjestää kansallisen puidenistutuspäivän. Hyvä idea!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

No eikös ne nuoret nimenomaan vaadi niitä tekoja ja ilmastotalkoita? Piti koulustakin olla päivä pois viime perjantaina.

Tässä ois nyt tekojen paikka lapsille ja nuorille. Koulut voisivat vaikka järjestää kansallisen puidenistutuspäivän. Hyvä idea!

Eli vanhemmat saa porsastella menemään ja laitetaan lapset töihin?

Kuulostaa reilulta.

Ei ne alle 15-vuotiaat tyhjäkäytä autojaan landemarkettien pihoilla turhaan.

Vierailija
4/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti kyllä muakin tuo "pistetään nuoret istuttamaan puita".

Kansakunnan isä. :D

Vierailija
5/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lentää mahdollisimman kauas Suomesta vaalien jälkeen!

Ainiin, hänellä ON OMA LENTOKONE!

Vierailija
6/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Juhan lentokone lihoiks ja häkäpönttöautoille täyskielto.

7/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret vaativat tekoja, mutta sitten kun niitä ehdotetaan, niin ei käy.

Miten moni nuori on oikeasti valmis luopumaan autokyydeistä ja kävelemään kouluun ja harrastuksiin? 

Itselläni ei ole lapsia, mutta jos olisi ja minulle tultaisiin paasaamaan jostain ilmastoteoista, niin toteaisin että ok, meidän perhe luopuu sitten autosta. Nuoriso vai kulkea ihan miten itse pärjää sinne kouluun ja omiin menoihinsa. Minä selviän kyllä julkisilla töihin. 

Tämä on niin tätä, että on vaan kiva paasata itseään viisaammille ilmastoteoista, mutta kun itse perheen teinin pitäisi lakata tilaamasta Wishistä sitä hirveää saastuttavaa kiinaroskaa, niin voi hitto mikä poru siitä syntyy. Tai lopettaa se tupakointi tai luopua siitä saastuttavasta moposta. Eihän se nyt käy, kun pitäisi omasta mukavuudesta joustaa.

Se on niin helppo vaatia muilta, kun itse ei ole valmis luopumaan mistään.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
8/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lentää mahdollisimman kauas Suomesta vaalien jälkeen!

Ainiin, hänellä ON OMA LENTOKONE!

"Älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä sanon"

Eli tosiaan kuvittelee olevansa Jeesus.

Vierailija
9/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret vaativat ilmastotekoja. Mutta se ei tarkoita, että he erityisesti haluaisivat osallistua niiden tekemiseen itse.

Vierailija
10/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto älähtää, joutuuko tässä tekemään töitä?

Vierailija
11/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni nuori on oikeasti valmis luopumaan autokyydeistä ja kävelemään kouluun ja harrastuksiin? 

Itselläni ei ole lapsia, mutta jos olisi ja minulle tultaisiin paasaamaan jostain ilmastoteoista, niin toteaisin että ok, meidän perhe luopuu sitten autosta. Nuoriso vai kulkea ihan miten itse pärjää sinne kouluun ja omiin menoihinsa. Minä selviän kyllä julkisilla töihin. 

Tämä on niin tätä, että on vaan kiva paasata itseään viisaammille ilmastoteoista, mutta kun itse perheen teinin pitäisi lakata tilaamasta Wishistä sitä hirveää saastuttavaa kiinaroskaa, niin voi hitto mikä poru siitä syntyy. Tai lopettaa se tupakointi tai luopua siitä saastuttavasta moposta. Eihän se nyt käy, kun pitäisi omasta mukavuudesta joustaa.

Todella heikkoa argumentaatiota.

Vanhemmat niitä laiskoja on jotka haluaa autoilla jokapaikaan.

Lapsilla ei ole kiire mihinkään, voivat kulkea bussilla tai vaikka kävellen.

Ei ole (toivottavasti) vielä elintasomaha tiellä.

Vierailija
12/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä paras ehdokas pääministeriksi. Nuoret juuri pitäisi laittaa istuttamaan puita, sillä nuoret vaativat ilmastotekoja lakkoilemalla. Voisivat nuoret näyttää itse että ITSE tekevät niitä oikeita tekoja, eikä vain hauku toisia.

Vierailija
13/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis ilmastoteko, ja kait Sipilä tarkoitti, että hommasta maksetaan liksaa.

Vierailija
14/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ympäristö eniten saastuttava kansanosa, Sipilä&co, aio osallistua "talkoisiin"?

Vierailija
15/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin Juhan lentokone lihoiks ja häkäpönttöautoille täyskielto.

Onko palstalla tosiaan lentokoneen tai häkäpönttöauton omistajia alapeukuttamassa?

Vierailija
16/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetko sitä yksityisautoilua vaatii? Tiedät tämän vaikkei ole lapsia?

Loogista.

Vierailija
17/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnex loppuu sipilän poliitinen ura tuskin pääsee edes eduskuntaan.

Vierailija
18/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ympäristö eniten saastuttava kansanosa, Sipilä&co, aio osallistua "talkoisiin"?

kaiken maksaminen ei ole osallistumista?

Vierailija
19/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän myös tuosta ehdotuksesta. Jos todella on halua osallistua, toi on mainio ja kouriintuntuva tapa. Pääset istuttamaan taimen ja voit vuosia myöhemmin mennä katsomaan miten se on varttunut. Kun olet iäkäs on istuttamasi puu jo komea ja metsä humisee tuulessa. Itse istuttaminen ei edes ole kovin raskasta pottiputkella, ei tarvitse kumarrella ja homma sujuu jos jaksaa kävellä metsämaastossa. Kevyttä liikuntaa sanoisin. Huono juttu?

Sipilä on itsekin aikeissa istuttaa metsää eli ihan kelpo esitys Suomen nuorisolle.

Vierailija
20/125 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret vaativat ilmastotekoja. Mutta se ei tarkoita, että he erityisesti haluaisivat osallistua niiden tekemiseen itse.

Ei, vaan Sippe haluaa että lapset tekee hänenkin ympäristötekonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan