Aikamoinen onni että Angelina Jolien biotytöt haluavat olla poikia/kasvaa miehiksi
Näin he tulevat välttymään sukurasitteelta (rintasyöpä ja muut gynekologiset syövät) mikäli kantavat äitinsä geenivirhettä.
Shilohilla on jo hormoniblokkaus aloitettu. Nuorempi tyttö vasta pukeutuu pojaksi, mutta eiköhän hänellekin aloiteta sama hoito aikanaan.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tämä sukupuolikeskustelu. Olet kokenut aina itseni itsenäni yksilönä, en joko miehenä tai naisena. Olen nainen fyysisiltä olemukseltani, mutta en koe että olen jotenkin erilainen kuin mies. Minulla on rinnat ja olen synnyttänyt ja imettänyt, mutta en koe että tämä tekisi minusta erilaisen kuin miehen. Olen ihminen, en sukupuoli. Olen kokenut eri asioita kuin mies mutta niin on naapurin pirkkokin kokenut eri asioita kuin minä.
Jos sinua kutsuttaisiin pelkästään sukupuolesi takia, niin kai sinua silloin nimitettäisiin vaginaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi helv* mitä friikkejä. Ympäristönsä muokkaamia. Antaisivat lapsien olla lapsia eikä vanhempien jatkeita.
Ihan kuten sinunkin lapsesi, ympäristön muokkaamia ja samaa sukupuolta olevasta vanhemmastaan vaikutteensa ottaneita.
Muistahan sinäkin antaa lapsesi olla lapsi ja pikkupoikasi käyttää mekkoa jos hän niin haluaa, sillä muuten hän on vain sinun ja sinun rajoittuneen mielesi jatke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, miksi sukupuoli on joillekin niin iso juttu.
Ite oon munasarjallinen ja kohdullinen xx-ihminen, mulla on lisäksi vaalea iho, ruskeat silmät ja hiukset ja oon n. 160 cm pitkä. Tällaiset biologiset rakennuspalikat mä olen itselleni saanut.
Se millainen mä olen persoonaltani, mielenkiinnon kohteiltani, elämänvalinnoiltani ja miten käyttäydyn muita kohtaan kertovat minusta henkilönä paljon enemmän ja ovat identiteettini kannalta mielestäni paljon olennaisemmat.
Mä en ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka näkevät minut lähinnä vain sukupuoleni edustajana. Enkä osaa kuvitella tilannetta, jossa sukupuoleni olisi minulle itselleni keskeisin tekijä minussa itsessäni.
Ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat omista sukupuolistaan, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sukupuoliin liitetään niin paljon erilaisia ominaisuuksia ja miksi ne ovat niin tärkeitä. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en vain saa ilmiöstä minkäänlaista otetta. On ihan yhtä puulla päähän lyöty olo, kun yksi horoskooppeihin uskova ystäväni selitti itsestään kaikenlaista perustuen vain siihen, minä päivänä hän oli sattunut syntymään ja mitä muut ovat aikojen saatossa liittäneet hänen horoskooppiinsa ja mitkä hän niistä koki omakseen. Minä nyökyttelin kohteliaasti mutta en saanut lainkaan hänen ajatuksenkulustaan tai prioriteeteistaan kiinni.
Hienoa, että sinulla on näin! Kaikilla ei kuitenkaan ole, ja se selittää ilmiötä. On paljon perheitä, joissa lapsia kasvatetaan ja ohjeistetaan sukupuolen mukaan, ja se luo ahdistusta, rajoitteita, etuoikeuksia ja vihaa. Esimerkkejä: Tyttöjen pitää tehdä enemmän kotitöitä ja hoitaa pienempiä sisaruksia kuin poikien, pojat eivät saa itkeä ja näyttää tunteitaan vaan heidän käsketään lopettaa pillittäminen ja käyttäytyä kuin mies, tyttöjä kehutaan kiltteydestä ja poikia aktiivisuudesta... Ja näistä lapsista kasvaa sitten sukupuolistereotypioiden vankeja, mihin he havahtuvat ehkä vasta aikuisena.
ihan hyvä pointti, mutta sen sijaan, että me alkaisimme sanomaan, että olemme muunsukupuolisia, meidän pitäisi alkaa poistamaan sitä, että tyttöjen pitää olla tietynlaisia ja poikien toisenlaisia. Naiset voivat olla ihan minkälaisia haluavat olla. Miehet voivat olla juuri sellaisia, kuin haluavat olla. Nyt sanomalla olevanne jotain muuta sukupuolta periaatteessa sanotte, että nämä stereotypiat voivat jäädä. Jos joku kokee olevansa nainen, se tarkoittaa, että he pitävät siivoamisesta ja mekoista.
Olen ihan samaa mieltä, enkä itsekään oikein ymmärrä muunsukupuolisuutta, mutta kun luen tällaisia ketjuja, joissa tyttölapsen mielenterveys ja sukupuoli kyseenalaistetaan siksi, että tyttö käyttää neutraalin värisiä housuja ja paitoja eikä mekkoja, en yhtään ihmettele, miksi jotkut kokevat tarvetta luokitella itsensä muunsukupuolisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka näkevät minut lähinnä vain sukupuoleni edustajana. Enkä osaa kuvitella tilannetta, jossa sukupuoleni olisi minulle itselleni keskeisin tekijä minussa itsessäni.
Ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat omista sukupuolistaan, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sukupuoliin liitetään niin paljon erilaisia ominaisuuksia ja miksi ne ovat niin tärkeitä. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en vain saa ilmiöstä minkäänlaista otetta.
Koska ihmisen biologisen olemassaolon tarkoitus on tehdä jälkikasvua.
Mies tarvitsee naisen tehdäkseen jälkikasvua.
Nainen tarvitsee miehen tehdäkseen jälkikasvua.
Tämä on meihin kaikkiin koodattu perimän tasolle miljoonien vuosien aikana.
Sitten on hyvin pieni vähemmistö, joiden kohdalla signaalit menevät sekaisin, eivätkä he yritäkään luontaisesti tehdä jälkikasvua. Heidät evoluutio hoitaa pois jatkosta automaattisesti.
Evoluutio ei ole noin yksinkertaista kuin sinä ja selityksesi. Luepa homoseksuaalisuuden merkityksestä evoluutiossa. Ihan luonnollista sekin on.
Syöpäkin on luonnollista.
Ja kulkutaudit.
Eivät ne silti mitenkään auta ihmislajia menestymään yhtään paremmin.
Äh, oma tyttöni pukeutui pari vuotta pelkkiin poikien vaatteisiin ja inhosi mm. pinkkiä, nyt ekaluokan keväällä alkanut haluta kaikkea tyttömäistä ja oikein kunnon prinsessajuttuja. Kyse voi olla pelkästä vaiheesta. Nykypäivänä onneksi se että pukeutuu "pojaksi" ei vielä tarkoita etteikö tuntisi itseään tytöksi. Pukeudun itsekin välillä poikamaisesti ja koen olevani ihan tavallinen tylsä nainen kuitenkin.
Just esim juhliin olisi mahtavaa pukeutua miesten pukuun! Silloin kun kaikki odottaa että naisilla on mekko ja meikkiä. Muuten arkena sitten voisi olla naisellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon munasarjallinen ja kohdullinen xx-ihminen, mulla on lisäksi vaalea iho, ruskeat silmät ja hiukset ja oon n. 160 cm pitkä. Tällaiset biologiset rakennuspalikat mä olen itselleni saanut.
Se millainen mä olen persoonaltani, mielenkiinnon kohteiltani, elämänvalinnoiltani ja miten käyttäydyn muita kohtaan kertovat minusta henkilönä paljon enemmän ja ovat identiteettini kannalta mielestäni paljon olennaisemmat.
Ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat omista sukupuolistaan, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sukupuoliin liitetään niin paljon erilaisia ominaisuuksia ja miksi ne ovat niin tärkeitä. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en vain saa ilmiöstä minkäänlaista otetta. On ihan yhtä puulla päähän lyöty olo, kun yksi horoskooppeihin uskova ystäväni selitti itsestään kaikenlaista perustuen vain siihen, minä päivänä hän oli sattunut syntymään ja mitä muut ovat aikojen saatossa liittäneet hänen horoskooppiinsa ja mitkä hän niistä koki omakseen. Minä nyökyttelin kohteliaasti mutta en saanut lainkaan hänen ajatuksenkulustaan tai prioriteeteistaan kiinni.
Se, että sinua kutsutaan naiseksi ei tarkoita sitä, ettetkö olisi mitään muuta, kuin nainen. Oletko se sinä, joka länttää kaikki naiset samanlaisiksi, vai muut ?
En oikein tajua, mitä ajat takaa.
Kaikki naiset ovat samanlaisia siinä mielessä, että kaikilla on rinnat, munasarjat, kohtu ym. naaraille kehittyneet fysiologiset ominaisuudet. Eli kyllä, biologisesti länttään kaikki naiset samanlaisiksi.
Jokainen on silti oma yksilönsä. En hyväksy sitä, että naiset läntätään tietynlaiseen sosiaaliseen ja kulttuuriseen rooliin, joka on perustellaan randomisti sukupuolen perusteella.
Sama juttu miesten kohdalla.
Miltä se kuulostaisi, että kaikkien vaaleahiuksisten ja sinisilmäisten ihmisten pitäisi käyttää juhlissa pukua ja kravattia tai että he eivät ole kykeneväisiä loogiseen ajatteluun yhtä lailla kuin ruskeahiuksiset ja -silmäiset?
Sitten ihmiset ryntäisivät kampaamoihin värjäämään hiuksiaan ja kauppoihin ostamaan erivärisiä piilolinssejä, jotta ulkoinen habitus vastaisi mielivaltaisesti luotua käsitystä siitä, miltä tietyistä asioista kiinnostuneiden ja tietyllä tapaa käyttäytyvien tulisi fyysisesti näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jotenkin huvittavaa, että ihan kuin pukeutuminen olisi se, mikä määrittelee sukupuolen. Todella sairas mielikuva ja minusta on tosi surullista, että terveitä ihmisiä silvotaan ja pumpataan täyteen blokkereita ja hormoneja
Tässä tapauksessa se hormoniblokkaus ehkäisee vaaran sairastua rintasyöpään (90 % riski jos sama geeni kuin äidillä,) ja mm. munasarjasyöpään (50 % riski).
höpö höpö, paskat ehkäisee. Eihän ihmisen geenit miksikään muutu, syöpä iskee vain toiseen kohtaan jos on iskeäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Äh, oma tyttöni pukeutui pari vuotta pelkkiin poikien vaatteisiin ja inhosi mm. pinkkiä, nyt ekaluokan keväällä alkanut haluta kaikkea tyttömäistä ja oikein kunnon prinsessajuttuja. Kyse voi olla pelkästä vaiheesta. Nykypäivänä onneksi se että pukeutuu "pojaksi" ei vielä tarkoita etteikö tuntisi itseään tytöksi. Pukeudun itsekin välillä poikamaisesti ja koen olevani ihan tavallinen tylsä nainen kuitenkin.
Ero sinun ja "avaramielisen" perheen välillä on se, että sinä et ollut välittömästi pumppaamassa tyttöäsi täyteen testosteronia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero sinun ja "avaramielisen" perheen välillä on se, että sinä et ollut välittömästi pumppaamassa tyttöäsi täyteen testosteronia.
Mitä sinä mistää oikesti tiedät? Ero onkin vain siinä ettei sinulla ole harmainta haisua mitä tai miksi he elämällään tekevät mitä tekevät. Sinun maailmasi on ahdasmielinen ymmärtämätön sekä muita aivopesevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aivopesulta. Katsokaapa monien muidenkin Hollywood-julkkisten lapsia, heitä myös puetaan vastakkaisen sukupuolen edustajan vaatteisiin. Jokin tässä mättää ja pahasti.
Päinvastoin sinun asenteesi on sitä aivopesua jossa mitään erilaisuutta ei ymmärretä ja siksi ei myöskään haluta eikä hyväksytä, tuo mitä he tekevät on vapautta. Se joka mättää on sinun muiden asioihin puuttuminen.
juu eikä sen vuoksi kannata alkaa itseään kirurgisesti pahoinpitelemään.
Tollasta trans-trendistä pitää hankkiutua eroon, ja antaa ihmisten pukeutua sukupuoleen katsomatta kuten pukeutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ai Viviennekin identifioituisi pojaksi? Ei kyllä kuvien perusteella näytä siltä. Shiloh taas on ollut taaperosta asti omasta mielestään John.
Tätä kuvaa ennen en muista Viviennea nähneeni kuin mekoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä mistää oikesti tiedät? Ero onkin vain siinä ettei sinulla ole harmainta haisua mitä tai miksi he elämällään tekevät mitä tekevät. Sinun maailmasi on ahdasmielinen ymmärtämätön sekä muita aivopesevä.
Jos lasten suojelu on ahdasmielistä, sitten olen ylpeästi ahdasmielinen.
Jokainen täysi-ikäinen saa minun puolestani silpoa vartaloaan niin paljon kuin haluaa, mutta jätetään ne lapset rauhaan.
Lapsilla tulee erilaisia vaiheita ja suurimmalla osalla ne menevät ohi. Jos vaiheita aletaan sotkemaan ulkoisilla hormoneilla, saadaan tuloksena vain hämmentyneitä ja ahdistuneita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinua kutsutaan naiseksi ei tarkoita sitä, ettetkö olisi mitään muuta, kuin nainen. Oletko se sinä, joka länttää kaikki naiset samanlaisiksi, vai muut ?
En oikein tajua, mitä ajat takaa.
Kaikki naiset ovat samanlaisia siinä mielessä, että kaikilla on rinnat, munasarjat, kohtu ym. naaraille kehittyneet fysiologiset ominaisuudet. Eli kyllä, biologisesti länttään kaikki naiset samanlaisiksi.
Jokainen on silti oma yksilönsä. En hyväksy sitä, että naiset läntätään tietynlaiseen sosiaaliseen ja kulttuuriseen rooliin, joka on perustellaan randomisti sukupuolen perusteella.
Sama juttu miesten kohdalla.
Miltä se kuulostaisi, että kaikkien vaaleahiuksisten ja sinisilmäisten ihmisten pitäisi käyttää juhlissa pukua ja kravattia tai että he eivät ole kykeneväisiä loogiseen ajatteluun yhtä lailla kuin ruskeahiuksiset ja -silmäiset?
Sitten ihmiset ryntäisivät kampaamoihin värjäämään hiuksiaan ja kauppoihin ostamaan erivärisiä piilolinssejä, jotta ulkoinen habitus vastaisi mielivaltaisesti luotua käsitystä siitä, miltä tietyistä asioista kiinnostuneiden ja tietyllä tapaa käyttäytyvien tulisi fyysisesti näyttää.
Tottakai jokainen on oma yksilönsä. Siksi meidän pitäisi alkaa poistamaan stereotypioita ja yhdistää naisena oleminen pelkästään niihin fysiologisiin piirteisiin, ei persoonallisuuteen.
Taitaa matkia isosiskoaan tuo Vivienne! Kyllä siitä vielä nainen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lasten suojelu on ahdasmielistä, sitten olen ylpeästi ahdasmielinen.
Jokainen täysi-ikäinen saa minun puolestani silpoa vartaloaan niin paljon kuin haluaa, mutta jätetään ne lapset rauhaan.
Lapsilla tulee erilaisia vaiheita ja suurimmalla osalla ne menevät ohi. Jos vaiheita aletaan sotkemaan ulkoisilla hormoneilla, saadaan tuloksena vain hämmentyneitä ja ahdistuneita lapsia.
Sinultahan he suojelua selvästi kaipaavat. Sinulla ei ole mitään hajua tapauksesta, joten se ei ole kenenkään etu että sinä puutut ummikko hulluna asiaan, joka ei sinulle kuulu. Tiedä nyt paikkasi, lastensuojelu ei ole ahdasmielista, vaan perustuu oikeisiin tietoiin eikä tuollaiseen huuteluun se on ahdasmielistä. Edelleen sinunkaltaisilta tulee lapsia suojella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on taustalla tämä vakava sukurasite, suvun naiset kuolevat syöpiin. Angelina joutui poistattamaan rinnat ja ilmeisesti myös kohdun ja munasarjat. Kun hänen tytöistää kasvaakin poikia, poistuu tuo syöpäpelko.
Eihän se oikea sukupuoli miksikään silti muutu, vaikka itseään kuinka silvotuttaisi ja söisi hormoneita. Tytöksi syntynyt on nainen, vaikka miten roikottaisi housuissa tekomunaa ja poistaisi munasarjat.
Tai toisinpäin.Ei muutu, etkä sinä mutu sen sivistyneemmäksi käyttämällä tahallisesti loukkaavaa kieltä muista vain koska sinulla itselläsi on paha olla.
Toisten kokema on jotain mitä sinä et voi suoraan ymmärtää, kun sinä et sitä koe. Eikä se ole 100% tarpeenkaan, koska sinä et ole kysymyksessä. Riittää että ymmärrät kunnioittaa muiden elämää sellaisena kuin he itse sen pahaaksi kokevat. Ymmärrätkö tällaista? Mistä sinä oikein loukkaanut kun kimpoat tuomitsemaan tällaista? Puutut asioihin loukaten mitkä eivät kuulu sinulle mitenkään! Minkä se mielestäsi sinusta tekee? Miettippä tätä. Kuvittele vaikka joku kaverisi joka on hieman erilainen saisi kovan tylytyksen ja loukkaavan kohtelun vain koska on oma itsensä, sellaisilta ihmisiltä jotka eivät ole edes valmiit ottamaan asioista selvää tai ymmärtämään kyseisen henkilön taustoja.
Ketään minä nyt loukkasi, kun puhuin ilmiöstä, en henkilöstä.
Tottahan se oli mitä sanoin, joka sana, ihan turha vetää hernettä nenään ja uhriutua faktoista. Sukupuoli ei todellakaan leikkaamalla muutu miksikään.
T.se kelle vastasit
Kun nämä kaikki muunsukupuoliset lapset kasvaa aikuisiksi niin puolet näistä huomaa, että lapsuuden luulo ei olekaan niin kun on ja että ovatkin ihan perus naisia tai miehiä. Siinä sitä sitten ollaan syöty hormoneja ja tehty vaikka mitä korjausleikkauksia. Mielenterveys menee ja elämä pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos masennukseen suhtauduttaisiin samalla tavalla niin lääkäri määräisi viinaa ja kotona yksin ärvöttämistä. Masentunut on vain erilainen ihminen ja hänelle on luontevaa makoilla neljän seinän sisällä maaten sängyssä juoden viskiä ja polttaen tupakkaa. Mukaan voisi saada vielä parit partaterät että voi kirjoittaa masennuksestaan käsivarsiin.
🤣😁 hyvä idea
ihan hyvä pointti, mutta sen sijaan, että me alkaisimme sanomaan, että olemme muunsukupuolisia, meidän pitäisi alkaa poistamaan sitä, että tyttöjen pitää olla tietynlaisia ja poikien toisenlaisia. Naiset voivat olla ihan minkälaisia haluavat olla. Miehet voivat olla juuri sellaisia, kuin haluavat olla. Nyt sanomalla olevanne jotain muuta sukupuolta periaatteessa sanotte, että nämä stereotypiat voivat jäädä. Jos joku kokee olevansa nainen, se tarkoittaa, että he pitävät siivoamisesta ja mekoista.