Aikamoinen onni että Angelina Jolien biotytöt haluavat olla poikia/kasvaa miehiksi
Näin he tulevat välttymään sukurasitteelta (rintasyöpä ja muut gynekologiset syövät) mikäli kantavat äitinsä geenivirhettä.
Shilohilla on jo hormoniblokkaus aloitettu. Nuorempi tyttö vasta pukeutuu pojaksi, mutta eiköhän hänellekin aloiteta sama hoito aikanaan.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo vain siitä, kuinka paljon lapset ottavat vaikutteita ympäristöstään ja kuinka sukupuoli on suureksi osaksi vain sosiaalinen konstruktio. Kun tässä tapauksessa tyttölapsella ei ole vain sellaista perinteistä sukupuolista esikuvaa äideistä, iseistä ja sisaruksista, ei lapsesta välttämättä kasva "naisellista naista", joka käyttää mekkoja ja tykkää koruista, "koska kaikki naiset ja naiseuteen kuuluu sellainen ja tällainen..."
Kun lapsella on muunkinlaisia esikuvia, hän ottaa vaikutteet niistä, ja kasvaa ahtaiden sukupuolistereotypioiden ulkopuolella. Tästä sitten jotkut ahdasmieliset henkilöt repivät pelihousunsa kun eivät voi käsittää, että perheessä on kaksi tyttöä, jotka eivät tykkää mekoista, vaan housuista, ja jotka jo kiireen vilkkaa keittiödiagnosoivat näille lapsille siitä syystä mielenterveyden häiriöitä, kun äitikin on hyvänen aika sentään bi-seksuaali!
Niin, tai: Olisiko tässä perheessä hyväksyttävää olla herkkä "runotyttö", joka pukeuttuu vaalenpunaisiin prinsessamekkoihin ja tykkäisi koruista ym.!?Tällainen äiti, niin tytöistä tulee "poikia" ja rohkeita ja vahvoja suunnannäyttäjiä muille..stereotypiat ne on toistekkin päin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on seuraava trendi? Synnytyksen jälkeen heti muutetaan vauvan sukupuoli?
Tai otetaan kaikki pois ettei vaan lokeroitais?
Vanhemmista kaikki lähtee ja nyt odotetaan innolla kun nuo lapset pääsevät julkisuuteen avautumaan. "Äiti pakotti", "isin luona oli aina rentoa" jne.
Oletteko muuten huomanneet, että yleensä tälläiset höpötykset on äidistä lähtöisin?
Jos olisin Brad,mäkin ryyppäisin hullun muijan takia.Sinä olet sen seuraavan trendin ytimessä koko ajan tai oikeastaan tämän päivän trendin joka on narputtaa muiden asioista. Oletko ylpeästi nykypäivän trendipelle?
Ottaako sulla noin koville, kun ei ollakaan samaa mieltä?
Tätä kutsutaan keskusteluksi ja ajatustenvaihdoksi. Sinä sen sijaan et anna tilaa muille ajatuksille kuin omallesi. Yrität olla trendikkäästi suvaitseva etkä huomaa että suvaitset vain oman kantasi.
Rauhoitu nyt ja mene vaikka ulos hetkeksi.Katsoppa peiliin vaihteeksi ja mieti elämääsi. Sinulla ei mielestäni ole varaa arvostella muita. Kaikki huomaavat kyllä mikä on lähtökohtainen asenteesi keskustelussa ja jos siitä koituu sinulle jotain takaisin niin alat itkemään muista. Noloa.
Hei, samat sulle. Mikä ihme kuvittelet olevasi arvostelemaan ja aukomaan päätäsi, jos ihmiset eivät jaa kanssasi samoja arvoja.
Oletko aina noin ahdasmielinen, asiasta riippumatta?
Edelleen, haukkaa vähän happea ja keskustellaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo vain siitä, kuinka paljon lapset ottavat vaikutteita ympäristöstään ja kuinka sukupuoli on suureksi osaksi vain sosiaalinen konstruktio. Kun tässä tapauksessa tyttölapsella ei ole vain sellaista perinteistä sukupuolista esikuvaa äideistä, iseistä ja sisaruksista, ei lapsesta välttämättä kasva "naisellista naista", joka käyttää mekkoja ja tykkää koruista, "koska kaikki naiset ja naiseuteen kuuluu sellainen ja tällainen..."
Kun lapsella on muunkinlaisia esikuvia, hän ottaa vaikutteet niistä, ja kasvaa ahtaiden sukupuolistereotypioiden ulkopuolella. Tästä sitten jotkut ahdasmieliset henkilöt repivät pelihousunsa kun eivät voi käsittää, että perheessä on kaksi tyttöä, jotka eivät tykkää mekoista, vaan housuista, ja jotka jo kiireen vilkkaa keittiödiagnosoivat näille lapsille siitä syystä mielenterveyden häiriöitä, kun äitikin on hyvänen aika sentään bi-seksuaali!
Niin, tai: Olisiko tässä perheessä hyväksyttävää olla herkkä "runotyttö", joka pukeuttuu vaalenpunaisiin prinsessamekkoihin ja tykkäisi koruista ym.!?Tällainen äiti, niin tytöistä tulee "poikia" ja rohkeita ja vahvoja suunnannäyttäjiä muille..stereotypiat ne on toistekkin päin..
Olet sekaisin ja me hyväksymme sen, miksi et hyväksyisi sitä, että jos kerran noin vapaasti saa olla mitä haluaa, niin silloin on juuri niin päin, että muutkin saavat olla vapaasti ihan runotytöstä ppoikatyttöön tai mihin vaan. Tässä tapauksessa ne stereotypiat näyttävät keskustelunkin pohjalta toimivan vain yhteen suuntaan. Umpimieliset eivät hyväksy vapaata valintaa millaiseksi kukin haluaa kasvaa.
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, miksi sukupuoli on joillekin niin iso juttu.
Ite oon munasarjallinen ja kohdullinen xx-ihminen, mulla on lisäksi vaalea iho, ruskeat silmät ja hiukset ja oon n. 160 cm pitkä. Tällaiset biologiset rakennuspalikat mä olen itselleni saanut.
Se millainen mä olen persoonaltani, mielenkiinnon kohteiltani, elämänvalinnoiltani ja miten käyttäydyn muita kohtaan kertovat minusta henkilönä paljon enemmän ja ovat identiteettini kannalta mielestäni paljon olennaisemmat.
Mä en ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka näkevät minut lähinnä vain sukupuoleni edustajana. Enkä osaa kuvitella tilannetta, jossa sukupuoleni olisi minulle itselleni keskeisin tekijä minussa itsessäni.
Ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat omista sukupuolistaan, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sukupuoliin liitetään niin paljon erilaisia ominaisuuksia ja miksi ne ovat niin tärkeitä. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en vain saa ilmiöstä minkäänlaista otetta. On ihan yhtä puulla päähän lyöty olo, kun yksi horoskooppeihin uskova ystäväni selitti itsestään kaikenlaista perustuen vain siihen, minä päivänä hän oli sattunut syntymään ja mitä muut ovat aikojen saatossa liittäneet hänen horoskooppiinsa ja mitkä hän niistä koki omakseen. Minä nyökyttelin kohteliaasti mutta en saanut lainkaan hänen ajatuksenkulustaan tai prioriteeteistaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on seuraava trendi? Synnytyksen jälkeen heti muutetaan vauvan sukupuoli?
Tai otetaan kaikki pois ettei vaan lokeroitais?
Vanhemmista kaikki lähtee ja nyt odotetaan innolla kun nuo lapset pääsevät julkisuuteen avautumaan. "Äiti pakotti", "isin luona oli aina rentoa" jne.
Oletteko muuten huomanneet, että yleensä tälläiset höpötykset on äidistä lähtöisin?
Jos olisin Brad,mäkin ryyppäisin hullun muijan takia.Sinä olet sen seuraavan trendin ytimessä koko ajan tai oikeastaan tämän päivän trendin joka on narputtaa muiden asioista. Oletko ylpeästi nykypäivän trendipelle?
Ottaako sulla noin koville, kun ei ollakaan samaa mieltä?
Tätä kutsutaan keskusteluksi ja ajatustenvaihdoksi. Sinä sen sijaan et anna tilaa muille ajatuksille kuin omallesi. Yrität olla trendikkäästi suvaitseva etkä huomaa että suvaitset vain oman kantasi.
Rauhoitu nyt ja mene vaikka ulos hetkeksi.Katsoppa peiliin vaihteeksi ja mieti elämääsi. Sinulla ei mielestäni ole varaa arvostella muita. Kaikki huomaavat kyllä mikä on lähtökohtainen asenteesi keskustelussa ja jos siitä koituu sinulle jotain takaisin niin alat itkemään muista. Noloa.
Hei, samat sulle. Mikä ihme kuvittelet olevasi arvostelemaan ja aukomaan päätäsi, jos ihmiset eivät jaa kanssasi samoja arvoja.
Oletko aina noin ahdasmielinen, asiasta riippumatta?
Edelleen, haukkaa vähän happea ja keskustellaan sitten.
Oleko kuullut koskaan sellaista miten metsään huutaa siten kaiku vastaa. Siitähän sinä tässä loukkaanuit kun et itse ole asiallinen ja sait suun täyteen samaa paskaa mitä aloit latomaan muiden päälle. Joka leikkiin lähtee se leikin kestäkööt. Ai niin sinusta on muiden vikaa kaikki, todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka näkevät minut lähinnä vain sukupuoleni edustajana. Enkä osaa kuvitella tilannetta, jossa sukupuoleni olisi minulle itselleni keskeisin tekijä minussa itsessäni.
Ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat omista sukupuolistaan, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sukupuoliin liitetään niin paljon erilaisia ominaisuuksia ja miksi ne ovat niin tärkeitä. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en vain saa ilmiöstä minkäänlaista otetta.
Koska ihmisen biologisen olemassaolon tarkoitus on tehdä jälkikasvua.
Mies tarvitsee naisen tehdäkseen jälkikasvua.
Nainen tarvitsee miehen tehdäkseen jälkikasvua.
Tämä on meihin kaikkiin koodattu perimän tasolle miljoonien vuosien aikana.
Sitten on hyvin pieni vähemmistö, joiden kohdalla signaalit menevät sekaisin, eivätkä he yritäkään luontaisesti tehdä jälkikasvua. Heidät evoluutio hoitaa pois jatkosta automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jotenkin huvittavaa, että ihan kuin pukeutuminen olisi se, mikä määrittelee sukupuolen. Todella sairas mielikuva ja minusta on tosi surullista, että terveitä ihmisiä silvotaan ja pumpataan täyteen blokkereita ja hormoneja
Tässä tapauksessa se hormoniblokkaus ehkäisee vaaran sairastua rintasyöpään (90 % riski jos sama geeni kuin äidillä,) ja mm. munasarjasyöpään (50 % riski).
Jos mulla ois tuo geeni mäkin oisin ties millä blokkareilla ja poistattaisin kaiken. En edes haluais biologisia lapsia siinä kohtaa.
Perhe ei koskaan ole sanonut että olisivat transsukupuolisia. Luulen että ovat ottaneet isänsä ja isoveljensä roolimalleiksi ja heillä on vapaus olla sellaisia kuin haluavat. Rahaakin tulee olemaan joten ei tarvitse taipua mihinkään odotuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat omista sukupuolistaan, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sukupuoliin liitetään niin paljon erilaisia ominaisuuksia ja miksi ne ovat niin tärkeitä. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en vain saa ilmiöstä minkäänlaista otetta.
Sitten on hyvin pieni vähemmistö, joiden kohdalla signaalit menevät sekaisin, eivätkä he yritäkään luontaisesti tehdä jälkikasvua. Heidät evoluutio hoitaa pois jatkosta automaattisesti.
No, minut evoluutio hyvin todennäköisesti poistaa geenipoolista sillä en ole hankkimassa lapsia. Omasta mielestäni signaalit sukupuolestani eivät kuitenkaan ole menneet itselläni sekaisin. En ole kovinkaan "naisellinen" nainen, mutta olen ilman muuta naarasihminen.
Ja saammehan myös lukea säännöllisen epäsäännöllisesti "synnyttävistä isistä", eli osa mieheksi itsensä kokevista haluaa kuitenkin pitää naisen synnytyselimet ja käydä läpi raskauden & synnytyksen (mikä lienee biologisen naiseuden kovinta ydintä).
Lähinnä sitä ihmettelen, että miksi kummassa joku haluaa yhdistää sukupuoleen tietynlaisen pukeutumis- tai laittautumistyylin (tytöt pukeutuvat mekkoon, pojat housuihin ja kauluspaitaan) tai ajattelu/käyttäytymismallit (miehet eivät itke, naiset eivät ymmärrä loogista ajattelua) jotka ovat aivan käsittämättömiä jos niitä hetkeksikään pysähtyy ajattelemaan.
Eihän nyt minun veriryhmänikään kerro yhtään mitään minusta yksilönä, miksi ihmeessä kromosomini sen määrittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, myös tämä ”vähemmistö” haluaa usein saada omia biologisia lapsia.
Ihmisen tarkoitus tehdä jälkikasvua? Ehkäisy on muuttanut kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelinahan on itse hyvin ns naisellinen nainen: pukeutuu mekkoihin ja hameisiin, käyttää lähes aina meikkiä, omaa pitkät kauniit hiukset, on vieläpä naisellinen, hento kroppa. Luonteeltaankin vaikuttaa lempeältä ja tekee paljon mm hyväntekeväisyystyötä, mikä kielii empatiasta.
Blondi pikkutyttö (nuorempi?) ottanee tässä tapauksessa vaikutteensa isosiskolta, joka mahdollisesti saattaa olla trans? Ja tuohan sekin vapautta ilmaista itseään ja käyttää millaisia vaatteita haluaa, kun vanhemmat ovat fiksuja ja avarakatseisia maailmankansalaisia, joista ahdasmielisyys loistaa poissaolollaan. Kyllä siellä mukaan mahtui ainakin yksi tumma pikkutyttö, jolla näkyi olevan mekkoja ja olikohan korujakin, joten voit huokaista helpotuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstisi oli kuin Raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon munasarjallinen ja kohdullinen xx-ihminen, mulla on lisäksi vaalea iho, ruskeat silmät ja hiukset ja oon n. 160 cm pitkä. Tällaiset biologiset rakennuspalikat mä olen itselleni saanut.
Se millainen mä olen persoonaltani, mielenkiinnon kohteiltani, elämänvalinnoiltani ja miten käyttäydyn muita kohtaan kertovat minusta henkilönä paljon enemmän ja ovat identiteettini kannalta mielestäni paljon olennaisemmat.
Ihan sama minulle, mitä muut ajattelevat omista sukupuolistaan, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, miksi sukupuoliin liitetään niin paljon erilaisia ominaisuuksia ja miksi ne ovat niin tärkeitä. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en vain saa ilmiöstä minkäänlaista otetta. On ihan yhtä puulla päähän lyöty olo, kun yksi horoskooppeihin uskova ystäväni selitti itsestään kaikenlaista perustuen vain siihen, minä päivänä hän oli sattunut syntymään ja mitä muut ovat aikojen saatossa liittäneet hänen horoskooppiinsa ja mitkä hän niistä koki omakseen. Minä nyökyttelin kohteliaasti mutta en saanut lainkaan hänen ajatuksenkulustaan tai prioriteeteistaan kiinni.
Se, että sinua kutsutaan naiseksi ei tarkoita sitä, ettetkö olisi mitään muuta, kuin nainen. Oletko se sinä, joka länttää kaikki naiset samanlaisiksi, vai muut ?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että sinulla on näin! Kaikilla ei kuitenkaan ole, ja se selittää ilmiötä. On paljon perheitä, joissa lapsia kasvatetaan ja ohjeistetaan sukupuolen mukaan, ja se luo ahdistusta, rajoitteita, etuoikeuksia ja vihaa. Esimerkkejä: Tyttöjen pitää tehdä enemmän kotitöitä ja hoitaa pienempiä sisaruksia kuin poikien, pojat eivät saa itkeä ja näyttää tunteitaan vaan heidän käsketään lopettaa pillittäminen ja käyttäytyä kuin mies, tyttöjä kehutaan kiltteydestä ja poikia aktiivisuudesta... Ja näistä lapsista kasvaa sitten sukupuolistereotypioiden vankeja, mihin he havahtuvat ehkä vasta aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio ei ole noin yksinkertaista kuin sinä ja selityksesi. Luepa homoseksuaalisuuden merkityksestä evoluutiossa. Ihan luonnollista sekin on.
Voi helv* mitä friikkejä. Ympäristönsä muokkaamia. Antaisivat lapsien olla lapsia eikä vanhempien jatkeita.
Minua ihmetyttää tämä sukupuolikeskustelu. Olet kokenut aina itseni itsenäni yksilönä, en joko miehenä tai naisena. Olen nainen fyysisiltä olemukseltani, mutta en koe että olen jotenkin erilainen kuin mies. Minulla on rinnat ja olen synnyttänyt ja imettänyt, mutta en koe että tämä tekisi minusta erilaisen kuin miehen. Olen ihminen, en sukupuoli. Olen kokenut eri asioita kuin mies mutta niin on naapurin pirkkokin kokenut eri asioita kuin minä.
Mä taidan olla samaan aikaan sekä mies että nainen. Käytän huppareita ja farkkuja. Pitkät hiukset ja koruja.
Ehkä mulla on jotain traumoja.
A P U A.
Vierailija kirjoitti:
Voi helv* mitä friikkejä. Ympäristönsä muokkaamia. Antaisivat lapsien olla lapsia eikä vanhempien jatkeita.
Sinähän heitä fiikeiksi haukut, muille he ovat lapsia, jotka saavat olla juuri niitä lapsia joita haluavat olla, katsoppa nyt ihan oikeasti peiliin kuka siellä aivopesee ketä'kin. Kun sinä et elä heidän elämäänsä niin sinun kompetenssi kertoa kuinka friikkejä he ovat puuttuu kokonaan.
En ole seurannut näiden elämää, mutta nyt katsoin että tuo Shiloh on vasta 13 ja hänellekö jo hormoneja syötetään, kun haluaakin olla poika, häh?