Aikamoinen onni että Angelina Jolien biotytöt haluavat olla poikia/kasvaa miehiksi
Näin he tulevat välttymään sukurasitteelta (rintasyöpä ja muut gynekologiset syövät) mikäli kantavat äitinsä geenivirhettä.
Shilohilla on jo hormoniblokkaus aloitettu. Nuorempi tyttö vasta pukeutuu pojaksi, mutta eiköhän hänellekin aloiteta sama hoito aikanaan.
Kommentit (154)
Kaksi tällaista lasta samassa perheessä? Hämmentävää.
Tietysti jollain vanhemmilla voi olla ongelmia hyväksyä omaa sukupuoltaan, jolloin ehkä toinen sukupuoli nostetaan alttarille. Tällöin lastenkin saattaa olla hankala hyväksyä kasvua tähän biologiseen sukupuoleen.
Varmasti on taustalla tämä vakava sukurasite, suvun naiset kuolevat syöpiin. Angelina joutui poistattamaan rinnat ja ilmeisesti myös kohdun ja munasarjat. Kun hänen tytöistää kasvaakin poikia, poistuu tuo syöpäpelko.
Ai Viviennekin identifioituisi pojaksi? Ei kyllä kuvien perusteella näytä siltä. Shiloh taas on ollut taaperosta asti omasta mielestään John.
Eiköhän ole ihan itsejään ja omien päätöstensä summia eikä minkään sukupuolen edustajia. Kuten me kaikki. Miksi kaikesta pitää tehdä sukupuolikysymys kun se ei selitä mitään kuitenkaan.
Shiloh nyt on ollut tiedossa aina, mutta että myös Vivienne? Saiskos linkkiä, kiitos, muuten en usko!
Vierailija kirjoitti:
Ai Viviennekin identifioituisi pojaksi? Ei kyllä kuvien perusteella näytä siltä. Shiloh taas on ollut taaperosta asti omasta mielestään John.
Pari vuotta sitten hylkäsi mekot yms. ja on sen jälkeen pukeutunut poikien vaatteisiin.
https://i.ytimg.com/vi/uaVdmErLWEM/maxresdefault.jpg
https://www.closerweekly.com/wp-content/uploads/2019/03/Viv-6.jpg?fit=2…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten hylkäsi mekot yms. ja on sen jälkeen pukeutunut poikien vaatteisiin.
https://i.ytimg.com/vi/uaVdmErLWEM/maxresdefault.jpg
https://www.closerweekly.com/wp-content/uploads/2019/03/Viv-6.jpg?fit=2…
No pelkkä mekkojen hylkääminen ei vielä onneksi tarkoita, että tuntee itsensä pojaksi. Ehkä hän on vain ns. poikatyttö tai sitten ihailee isosiskoaan. Ei sillä, ettei kukaan saisi olla sellainen kun on, mutta 2 samassa perheessä olisi melko erikoista.
"Angelina Jolie, Brad Pitt Now Has TWO TRANSGENDER Daughters"
Vierailija kirjoitti:
Sitä ympäristön aivopesu teettää. Samasta syystä promilleluokan vähemmistö on kasvanut paljon suuremmaksi ja vastaavasti moni päätyy itsemurhaan turhan takia.
Vivienne käytti tyttöjen vaatteita n. 7-vuotiaaksi mutta nykyisin esim. juhliin pukeutuu aina poikien pukuun.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole ihan itsejään ja omien päätöstensä summia eikä minkään sukupuolen edustajia. Kuten me kaikki. Miksi kaikesta pitää tehdä sukupuolikysymys kun se ei selitä mitään kuitenkaan.
Minusta kuitenkin tuntuu siltä että haluan olla mitä en ole. En minäkään koe olevani jotain sukupuolta. En tule toimeen sukupuolen kanssa niinkuin oikeastaan kukaan ei suoraan tule. Minun on vaikea sanoa mitä juuri he tuntevat mutta minä en ainkakaan edusta mitään sukupuolta tai koe sukupuolta minua määritteleväksi asiaksi. Tunnen transgender ihmisiä eivätkä he minulle edusta sukupuolta vaan itsejään eivätkä edes minun nähdäkseni ole ratkaisseet mitään elämässään vaihtamalla sukupuolta. Toki saa vaihtaa sukupuolta mutta todellisuudessa kukaan ei edusta sukupuolta vaan sukupuoli on kaiken ja kaikkien summa eikä yksilö siinä ratkaise juuri mitään. Lähinnä sukupuolista puhuminen loukkaa minua koska se on niin kaukana minusta ja siitä mitä itse edustan, mitä sukupuolesta yleistetään. Sukupuoli ei edusta yksilöä eikä yksilö edusta sukupuolta.
No jos äitikin julkisesti tituleeraa itseään biksi, niin ei ole ihme että lapset menee ihan tillintallin sekaisin tällaisesta kasvatuksesta. Nyt voidaan sitten lasketella trendin aallonharjalla, kun lapsetkin on valjastettu höpöhommiin mukaan. Mitäs heidän mielenterveydestä!
Vierailija kirjoitti:
No jos äitikin julkisesti tituleeraa itseään biksi, niin ei ole ihme että lapset menee ihan tillintallin sekaisin tällaisesta kasvatuksesta. Nyt voidaan sitten lasketella trendin aallonharjalla, kun lapsetkin on valjastettu höpöhommiin mukaan. Mitäs heidän mielenterveydestä!
Et anna itsestäsi ainakan kovin terävää tai hyvinvoivaa, psyykkisesti ja älyllisesti tasapainoista kuvaa. Osaatko ajatella että heillä on oikeus omaan elämäänsä ilman sinun arvosteluasi? Mitä vähemmän sinun kaltaisiasi muiden asioista paremmintietäjiä jotka loukkkaavasti muista hölöttää ilman ymmärrystä sen parempi paikka tämä olisi. Mieti sitä ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut vieläkin väittää, ettei tämä ole muotijuttu, nuorten ja lasten päähänpisto, johon ovat saaneet idean ympäröivästä maailmasta.
Minulla on neljä veljeä ja ei-perinteisen naisellinen äiti, sellainen joka käytti kauluspaitoja ja farkkuja eikä koskaan meikannut. Meidät on kaikki kasvatettu tasa-arvoon ja siihen, että sukupuoli ei saa rajoittaa ihmistä, ja jokainen saa olla sellainen kuin tahtoo. Tähän on vaikuttanut paljon myös se, että ainoa serkkuni on transmies, josta jo lapsena tiesi ettei hän ole tyttö, vaikka hänellä olikin tytön sukupuolielimet. Pojan nimeä alettiin yleisesti käyttää kouluikäisenä. Olen siis kasvanut perheympäristössä, jossa maskuliniteetti on ollut vallitseva tyyli.
Pienenä pukeuduin mekkoihin, mutta noin 10-vuotiaana kun puberteetti alkoi tehdä tuloaan, halusin poistaa naiseuteen viittaavat asiat habituksestani. Pohdin paljon että olenko kuin serkkuni. Äiti ja isä antoivat minun olla rauhassa lyhyttukkainen ja kauluspaitainen, eivätkä tehneet mitään numeroa identiteetin etsinnästäni. Poikatyttövaihe kesti 7 vuotta, kunnes ensimmäisen poikaystäväni myötä aloin taas pukeutua hameisiin. Hän piti minusta olin minkä näköinen tahansa, ja se voimisti rakkaudellista suhdetta omaan naiseuteeni. Yksi veljistäni taasen tykkää pröystäillä vaatteilla, harrastaa burleskia ja saattaa juhliin laittaa kajaalia tms, mutta on silti heterosuhteessa ja arjessa ihan perusjantterin, tosin tyylikkään sellaisen, oloinen.
Kukaan meistä ei ole kärsinyt mielenterveysongelmista ja sanoisin, että minulla on astetta terveempi minäkuva kuin ystävilläni, jotka nuorempana sairastuivat syömishäiriöihin tai murehtivat nyt aikuisena ensimmäisiä ryppyjään.
Ei hitsit, oonko minäkin oikeasti mies? Pukeuduin löysiin t-paitoihin, shortseihin ja lökäpöksyihin lapsena. Mekkoa en olisi pukenut millään.
En tiennytkään että olenkin mies.
Angelina on aina ollut vähän epävakaa, en ihmettele jos antaa lastensa silvotuttaa itsensä ja pumpata itseensä hormoneita ym. sairasta, jos saavat vain päähänsä tehdä niin.
Onkohan lapsilla rajoja muutenkaan, vai päättävätkö itse kaikesta.
Angelinan lapset alkuvuonna
https://a57.foxnews.com/a57.foxnews.com/static.foxnews.com/foxnews.com/…