Aikamoinen onni että Angelina Jolien biotytöt haluavat olla poikia/kasvaa miehiksi
Näin he tulevat välttymään sukurasitteelta (rintasyöpä ja muut gynekologiset syövät) mikäli kantavat äitinsä geenivirhettä.
Shilohilla on jo hormoniblokkaus aloitettu. Nuorempi tyttö vasta pukeutuu pojaksi, mutta eiköhän hänellekin aloiteta sama hoito aikanaan.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä kaikki muunsukupuoliset lapset kasvaa aikuisiksi niin puolet näistä huomaa, että lapsuuden luulo ei olekaan niin kun on ja että ovatkin ihan perus naisia tai miehiä. Siinä sitä sitten ollaan syöty hormoneja ja tehty vaikka mitä korjausleikkauksia. Mielenterveys menee ja elämä pilalla.
Oliko omaa kokemusta. Ai niin ei. No ei ole muutenkaan sinun asia et vain ole niin viisas että sitäkään hahmottaisit. Ongelmista suurin jonka he kohtaavat on sinun asenteesi ei mikään muu. Joten peiliä kohti siellä.
Onhan esimerkkejä niistä, jotka olivat väärässä muunsukupuolisuudesta/transseksuaalisuudestaan. Aika paljonkin on tullut.
Montako kertaa olet itse vaihtanut? Ai niin et yhtään edelleenkään joten tietosi on selkeä scuuppi. Isoin asia jonka he joutuvat kohtamaan on sinun idioottimainen asenteesi joka ei hyväksy erilaisuutta.
Mitä oikeen vaahtoat siinä? Tottakai osa katuu. Joillakin on lopulta kyse ihan muista identiteetin ongelmista tai itsevihasta jonka vaan on jostain syystä linkittänyt sukupuoleensa
En tiedä kutsuisinko itse sitä vaahtoamiseksi se on aika tunneperäinen ilmaus ja kertoo kovasti tunnelatauksestasi, mutta kerron vain sinulle että heille isoin ongelma on joutua kohtaamaan sinunlaiset ennakkoluuloiset muiden asioista parmmintietäjät vaikka ovat tehneet itse päätökset elää elämänsä miten pahaaksi näkevät. Sinun asenne ei ainkaan auta tässäkään tilanteessa. Eikä sen pitäisi olla edes mahdollista, kun se asia ei ole sinun asiasi. Varmasti sinä saat heidät katumaan omalla huonolla käytökselläsi ja halveksunnalla, muttei se mitenköään hieno piirre sinussa ole.
Onko sinun tosiaan noin vaikea ymmärtää että jotkut todellakin katuu? Joskus prosessin jälkeen ja jotkut perääntyy jo ennen prosessiin lähtöä. Se on ihan fakta ja se ei ole millään tavalla minun syyni
Älytöntä, että lapsia aletaan leimaamaan transsukupuolisiksi, ennen kuin murrosikä on edes alkanut. Puhumattakaan hormonihoidoista. Eihän lapsella vielä edes ole kehittynyt sitä kehoa, jonka voisi joko hyväksyä tai olla hyväksymättä. Ajattelen, että ennen lopullisia sukupuolen muutoksia, tulisi hyväksyä ensin se poikkeava tila kokonaisuudessaan. Että on todella koettu ja eletty ne naiseuteen tai mieheyteen liittyvät asiat, ja vakaasti harkiten todettu että se ei vastaa omaa identiteettiä. Lapsella pitäisi olla tilaa kasvaa, kokeilla eri tyylejä ja harrastuksia sekä vapaus muuttaa mieltään kehityksen mukana. Sosiaalisesti ja julkisesti kun lämäytetään otsaan tällainen raskas transleima, siitä on vaikea pyristellä enää eroon. Onko varsinkaan tällä jolien isommalla tytöllä enää mahdollisuutta testata, mitä se naiseus oikeastaan omalla kohdalla olisi?
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut näiden elämää, mutta nyt katsoin että tuo Shiloh on vasta 13 ja hänellekö jo hormoneja syötetään, kun haluaakin olla poika, häh?
Tuon ikäisille ei syötetä vastakkaisen sukupuolen hormoneita, vaan heidän murrosikänsä (kehon muutokset)alkua siirretään lääkkeellisesti. Muutaman vuoden kuluttua murrosikä voidaan käynnistää oman sukupuolen mukaisesti tai sitten aloittaa hormonihoito vastakkaisen sukupuolen mukaisesti. Murrosiän myöhäistämisellä ns ostetaan lisäaikaa eikä siinä ole mitään peruuttamatonta.
On täyttä idiotismia aloittaa noita hoitoja ei edes murrosikäisillä LAPSILLA. Ihan sama mitä aikuinen tekee vartalolleen/mitä kokee olevansa, mutta ei lapsella ole vielä tarpeeksi käsitystä mistään tehdäkseen tuollaisia päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä kaikki muunsukupuoliset lapset kasvaa aikuisiksi niin puolet näistä huomaa, että lapsuuden luulo ei olekaan niin kun on ja että ovatkin ihan perus naisia tai miehiä. Siinä sitä sitten ollaan syöty hormoneja ja tehty vaikka mitä korjausleikkauksia. Mielenterveys menee ja elämä pilalla.
Oliko omaa kokemusta. Ai niin ei. No ei ole muutenkaan sinun asia et vain ole niin viisas että sitäkään hahmottaisit. Ongelmista suurin jonka he kohtaavat on sinun asenteesi ei mikään muu. Joten peiliä kohti siellä.
Onhan esimerkkejä niistä, jotka olivat väärässä muunsukupuolisuudesta/transseksuaalisuudestaan. Aika paljonkin on tullut.
Montako kertaa olet itse vaihtanut? Ai niin et yhtään edelleenkään joten tietosi on selkeä scuuppi. Isoin asia jonka he joutuvat kohtamaan on sinun idioottimainen asenteesi joka ei hyväksy erilaisuutta.
Sori, unohdin laitttaa, että olin eri kuin aiempi jonka kanssa juttelit.
Minulla on oikeastaan kokemusta. Kun olin nuori, kuvittelin, että minun olisi kuulunut olla mies. En kuitenkaan koskaan lähtenyt transitioitumaan, koska silloin tämä muusukupuolisuus/trans ei ollut niin iso asia. Luulen, että jos olisin syntynyt sellaiset 10v+ vuotta myöhemmin, olisin minäkin transitioitunut nuorena. Minä kuvittelin silloin, että kaikki ongelmani johtuivat siitä, että olin nainen ja että jos olisin ollut mies, ongelmani olisivat kadonneet. Nyt aikuisena olen vasta ymmärtänyt miten väärässä olin ja että onneksi en koskaan lähtenyt transitioitumaan, koska olisin tehnyt kropalleni sellaisia muutoksia, joita ei voi peruuttaa. Minä uskon, että minulla olisi ollut vielä suurempia ongelmia nyt aikuisena, jos olisin transitioitunut aikaisemmin, koska minä hyväksyn itseni naisena. Ei naiseuteni tee minusta tietynlaista, se vain on osa minua.
Todennäköisesti transhoitojen psykiatrinen seula olisi kyllä ohjannut sinut terapiaan, ja hoitoja et olisi saanut. Toki virheitä voi sattua ammattilaisillekin, mutta niinhän kaikessa, eikä se ole syy jättää aitoja transseksuaaleja ilman hoitoja.
Siis nämä lapset on aivan aivopestyjä. Äitinsä ajaa transgender- ideologiaa lapsiensa selkänahalla. Idea on aivopestä tavallisia pulliaisia ajattelemaan että tää on coolia, vaikkei tosiaan oo. Surullista, ihan kipeetä touhua. Ja juurikin nuo julkimot tekee tätä lapsiraukoilleen.
Onpa täällä aikamoisia spekulaatioita noiden lasten traumoista ja aivopesusta, kun palstan päivystävien tilastonerojen mielestä ei voi olla mahdollista, että samaan perheeseen syntyy 2 transsukupuolista lasta. Perinnöllisten (kuten transsukupuolisuus) ominaisuuksien todennäköisyyksiä ei voi laskea noin. Varsinkin samaa sukupuolta olevilla biologisilla sisaruksilla on ihan biologian ja genetiikan lainalaisuuksien mukaan suurempi todennäköisyys olla molempien transsukupuolisia verrattuna normipopulaatioon. Enemmän huolta herättäisi, jos useampi perheen eri biologista alkuperää olevista adoptoiduista lapsista olisi transsukupuolisia.
Ja en itsekään kannata vahvojen transleimojen antamista lapsille, kun suurin osa kuitenkin tutkimusten mukaan kasvaa siitä ohi. Mutta periaatteessa ei olisi mitenkään ihmeellistä, jos perheeseen syntyisikin kaksi transsukupuolista lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut näiden elämää, mutta nyt katsoin että tuo Shiloh on vasta 13 ja hänellekö jo hormoneja syötetään, kun haluaakin olla poika, häh?
Tuon ikäisille ei syötetä vastakkaisen sukupuolen hormoneita, vaan heidän murrosikänsä (kehon muutokset)alkua siirretään lääkkeellisesti. Muutaman vuoden kuluttua murrosikä voidaan käynnistää oman sukupuolen mukaisesti tai sitten aloittaa hormonihoito vastakkaisen sukupuolen mukaisesti. Murrosiän myöhäistämisellä ns ostetaan lisäaikaa eikä siinä ole mitään peruuttamatonta.
Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Heillä kaikki lähisuvun naiset ovat kuolleet nuorena syöpään ja Angelina tosiaan poistatti niin rinnat kuin munasarjatkin. Ehkä tytöt tajunneet jo pieninä, että olemalla poikia pysyvät terveenä.
Brad Pitt on varmaan sitten enemmän peppujen perään, kun ei ainakaan Angelinan tissejä voi räplätä. Vai onko ompeluttanut sisuksiinsa jotkut silikonipussit?
Sairasta sakkia. Yläpäästä sairasta. Sukupuolia on tasan kaksi ja niihin synnytään ja niiden muuttaminen on mahdotonta. XX ja XY.
Mitään "transsukupuolisuutta" ei ole edes olemassa vaan kyseessä on psykiatrian piiriin kuuluva ongelma. Voit toki luulla kokevasi olevasi vaikkapa delfiini, mutta ikävä kyllä tämä todellisuus osoittaa karusti että ethän sinä oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä kaikki lähisuvun naiset ovat kuolleet nuorena syöpään ja Angelina tosiaan poistatti niin rinnat kuin munasarjatkin. Ehkä tytöt tajunneet jo pieninä, että olemalla poikia pysyvät terveenä.
Brad Pitt on varmaan sitten enemmän peppujen perään, kun ei ainakaan Angelinan tissejä voi räplätä. Vai onko ompeluttanut sisuksiinsa jotkut silikonipussit?
Oletpa ajan tasalla. :D
Mä uskon, että osan näistä lisääntyvistä ongelmista selittyy kemikaaleilla, mitä äidit on käyttäneet tai mitä tunkee uusista sohvista, muovitavaroista ym. Myös e-pillerien hormonithan kulkeutuu vessan pöntöstä lopulta juomavesiin, onko ihme jos asiat on sekaisin niin monella.
Hyvä, että saavat elää haluamallaan tavalla eikä mikään moralisti- tai uskontohörhö rajoita heidän elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että osan näistä lisääntyvistä ongelmista selittyy kemikaaleilla, mitä äidit on käyttäneet tai mitä tunkee uusista sohvista, muovitavaroista ym. Myös e-pillerien hormonithan kulkeutuu vessan pöntöstä lopulta juomavesiin, onko ihme jos asiat on sekaisin niin monella.
Monet suomalaislapset ovat rumia ja käyttäytyvät huonosti. Uskon, että syy on vanhemmissa.
Höpönpöpö! Tuohan on vain ysärityyliä ilman olkatoppauksia :D. Minä olin pankissa työssä ja pukeuduin tummansiniseen housupukuun. Tukkakin oli välillä lyhyt. Enkä ole ikinä todellakaan halunnut mies olla. Vaikea se olisi D/E-kupeissa olutkin :D. Tyttäreni on paljon kauniimpi ja naisellisempi kuin minä, vaikka ala-asteiässä pukeutui kamalaan Adidaksen verkkariin aina ja kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei Vivienne ole trans. Shiloh-John saattaa olla. Vivienne on vain poikatyttö.
Mitään transeja ei ole olemassa, se on aina ihmisen oma päähänpisto, joka tuntuu kehittyvän pakkomielteeksi.
On mahdotonta "syntyä väärään kehoon", ei silloin syntyisi ollenkaan. Ei jäänyt "oikea keho" minnekään leijailemaan, kun nämä."trans" syntyi. Kyse on mielikuvituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "murrosiän myöhäistäminen" ja sen käynnistäminen myöhemmin mahdollisesti niillä vastakkaisen sukupuolen hormoneilla kuulostaa yhtä riskialttiilta. Silloin henkilö ei käy henkisesti koko prosessia lävitse, vaan häneltä ikään kuin otetaan pois jotakin, mitä hänelle ei koskaan ehtinyt edes kehittyä, mutkat vedetään suoriksi. Kyse ei kuitenkaan ole mistään ihan pikkujutusta, vaan isosta henkisestä ja psyykkisestä prosessista, joka olisi hyvä läpi käydä perin pohjin. myös kipeät tunteet kuuluvat siihen prosessiin, sillä onhan kyseessä erikoinen ja traumaattinen asia, ja traumat tulee aina käsitellä. Jos tällaisia hormonihoitoja annetaan lapsille, niin peruuttamaton muutos tehdään puhtaasti sen perusteella miltä henkilöstä lapsena tuntui. ja lapsena monetkin asiat saattaa tuntua vaikka miltä. Aikuisenakaan ei voi siis koskaan sanoa varmasti, että "naiselliset muodot olivat ahdistavat, nyt on parempi" kun niitä naisellisia muotoja ei koskaan ole ollutkaan. On vain ajatus siitä, että "lapsena ajatus naisellisten muotojen kehittymisestä tuntui ahdistavalta". Vaikka prosessi olisikin onnistunut, niin riski siihen että sen myötä kehkeytyy jonkinlainen henkinen kriisi on aika suuri, koska kyseessä on lapsena, ei täysivaltaisena aikuisena, tehdyt päätökset.
Minä tunnen itseni helikopteriksi.
Mielestäni todella hyvin tehty video.