Miksi musta tuntuu, että mitä pärjäävämpi ja sisukkaampi nainen, sitä harvempi "kunnollinen" mies on kiinnostunut?
Eli olen vajaa nelikymppinen, lapseton nainen. Olen tosi urheilullinen, hoikka, korkeakoulutettu ja oikeastaan aika kalassisen kaunis. En ole saanut kotoa eväiksi oikeastaan mitään ja itsetuntoni ei ehkä edelleenkään ole paras mahdollinen. Olen kuitenkin pärjännyt merkittävästi keskimääräistä ikäluokkani edustajaa paremmin ja elämäni on mallillaan (oma, kannattava yritys, kaunis koti, auto, varaa matkustaa).
Olen joutunut elämässäni opettelemaan kaikenlaista. Teininä ompelin vaatteet itse siksi, että kotona ei ollut rahaa minusta muodikkaisiin vaatteisiin. Olen remontoinut asuntoni itse (kyllä, googlannut ohjeet lattian hiomiseen, maalaamiseen, poraamiseen yms). Olen ostanut 18-vuotiaana ekan autoni Autotalli.netin halpisosastolta ja maksanut ajokorttini itse. Olen alkuun vaihtanut renkaat, öljyt yms. asiat alkuun autoihini itse siksi, ettei ole ollut rahaa ulkopuoliseenkaan palveluun. Vähitellen olen vaihtanut autoa halpiksesta ns. premium-merkkiin siksi, että elintasoni on noussut ja minusta on ollut mukavaa palkita itseni jostakin.
Mitä tulee miesrintamalle, siellä on kuollutta. Vedän puoleeni nyhverömiehiä, jotka unelmoivat äitihahmosta ja arjen tukikohtana. Vedän puoleeni epätasapainoisia loosereita, jotka olettavat minun ohjaavan heidätkin raiteilleen. Ne miehekkäät, elämässään pärjäävät miehet haluavat feminiinisen ja jotenkin "avustettavan" naisen.
Minun kanssani samasta taustasta tulleet miehet ovat 4-kymppisenä kuolleita, narkomaaneja tai vankilassa. Siltä ainakin tuntuu. En koskaan kohtaa kunnollista ja miehekästä miestä, jonka kanssa voisin taustani jakaa.
Ostanko suosiolla kissan ja käytän mieshuoraa seksuaalisiin tarpeisiini? Haluaisin oikean ihmissuhteen, jossa minut nähtäisiin sellaisena, kuin olen eli tuhannesta palasta itseni kokoamana mutta silti vakaasti ja omilla jaloillani seisovana.
Kommentit (531)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet ihmiset kaipaa kumppaniksi sellaista ihmistä, joka kokee ne hyödylliseksi itselleen.
Eli, voisit kokeilla avata elämääsi sellaiseksi mahdolliselle kumppanille, että se kokee olevansa sulle jollakin tavalla hyödyllinen.
Miehet varsinkin usein hakee sellaista arvostusta siitä miten "hyödyllisiä" ne on, varsinkin sun haluamat miehekkäät miehet.
Minä en ainakaan ala esittää avutonta naista, joka ei saa lamppua kattoon.
(En ap)Ei tarvitsekaan. Kuitenkin jos sinulla on lamppu vaihdettavana, niin kannattaa pyytää mies (josta olet kiinnostunut/jonka kanssa seurustelet) vaihtamaan sen. Se on miehen mielestä kivaa, että voi olla "hyödyksi" tällaisissa asioissa. Kyllähän jokainen osaa lampun vaihtaa, siitä ei ole kyse. Ei se vie sinua mihinkään alennustilaan, että tuotat miehelle mielihyvää "epärehellisesti".
Ohis. Millä tavalla miestä pyydetään vaihtamaan lamppu niin, että mies ei koe tulleensa käsketyksi ja naisen ei tarvitse tekeytyä osaamattomaksi?
Vaikka, että ”rakas, voisitko vaihtaa ton mun olohuoneen lampun sillä aikaa kun laitan meille kahvit ja pullat pöytään?”
Entä kun lamppu ei ole vielä puolen vuoden päästäkään vaihdettu?
Aika vaikea kuvitella ettei muka kukaan kunnollinen mies olisi aloittajasta kiinnostunut mikäli em. luonteen- ja fyysiset piirteet pitävät paikkansa. Tosin toi lapsettomuus voi olla miinus koska jos on päässyt jo nelikymmpiseksi ja ei ole lapsia niin moni samanikäinen mies joilla on jo lapsia saattaa kokea sen uhaksi jos eivät enää halua lisääntyä ja pelkäävät että aloittajaa haluaa vielä äidiksi.
Toisaalta aika moni lapsetn nainen joilla ei ole edes parisuhteita takana on aika hemmetin itsekäs ja elää omassa kuplassaan vailla aikomustakaan joustaa, mene ja tiedä onkotässä syy..
Kyllä suomalainen mies pitää sisukkaisista (ellei se nyt tarkoita veemäistä ja kontrollifriikkiä) ja älykkäisistä naisista, jos lisäbpnuksrna on vielä klassisen kaunis niin missä mättää..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet ihmiset kaipaa kumppaniksi sellaista ihmistä, joka kokee ne hyödylliseksi itselleen.
Eli, voisit kokeilla avata elämääsi sellaiseksi mahdolliselle kumppanille, että se kokee olevansa sulle jollakin tavalla hyödyllinen.
Miehet varsinkin usein hakee sellaista arvostusta siitä miten "hyödyllisiä" ne on, varsinkin sun haluamat miehekkäät miehet.
Minä en ainakaan ala esittää avutonta naista, joka ei saa lamppua kattoon.
(En ap)Ei tarvitsekaan. Kuitenkin jos sinulla on lamppu vaihdettavana, niin kannattaa pyytää mies (josta olet kiinnostunut/jonka kanssa seurustelet) vaihtamaan sen. Se on miehen mielestä kivaa, että voi olla "hyödyksi" tällaisissa asioissa. Kyllähän jokainen osaa lampun vaihtaa, siitä ei ole kyse. Ei se vie sinua mihinkään alennustilaan, että tuotat miehelle mielihyvää "epärehellisesti".
Ohis. Millä tavalla miestä pyydetään vaihtamaan lamppu niin, että mies ei koe tulleensa käsketyksi ja naisen ei tarvitse tekeytyä osaamattomaksi?
Vaikka, että ”rakas, voisitko vaihtaa ton mun olohuoneen lampun sillä aikaa kun laitan meille kahvit ja pullat pöytään?”
Mutta jos ei ole kahvia ja pullaa juuri tarjottavana?
Tämä on minulle teoreettinen kysymys, koska vaihdan poksahtaneen lampun heti itse enkä jää odottelemaan (ja olen sinkkukin). En ole ihan varma siitä, haluaisinko miehen, jonka miehisyyttä minun pitäisi hivellä jättämällä tekemättä yksinkertaisia askareita. Vielä omituisempaa olisi se, että mies tietäisi minun korvaavan lampunvaihtoa pullakahveilla ja minun silti pitäisi laitella hänelle sitä pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet yksinkertaisesti myöhässä. Huipputapaukset on jo rengastettu ja löydetty aika päiviä sitten yliopistosta tai duunista. Samalla niille niistä jäljelle jääneistä sinkuista taistelee verissä päin myös sinua 10 vuotta nuoremmat naiset. Elämän yksi tosi asia on valitettavasti se, että naisen markkina-arvo laskee tasaisesti sitä mukaa, kun ikää tulee. Miehille tätä markkina-arvon laskua ei tapahdu, arvo pikemmin nousee, jos on koulutettu, lapseton sinkku nelikymppisenä.
Tärkeintä sinulle olisi nyt vaa tunnustaa tosi asiat ja etsiä se kiva mies, joka ei välttämättä täytä sinun aiempia kriteereitä. Se on toki äärettömän hankalaa tunnustaa itselleen, että ei kuulu enää siihen ryhmää, joista sinkkumiehet ovat erityisesti kiinnostuneita.
Oletko ajatellut, ettei tuo ole minulle vaihtoehto? Minulle on paljon parempi vaihtoehto elää yksin.
Kuka sinä ylipäätään olet elämänviisauksia latelemaan? Kirjoitat huonosti etkä anna muutenkaan itsestäsi kovin skarppia kuvaa.
Oot vain katkera vanha nainen, jota vituttaa kuulla karu totuus anonyymin idiootin suusta. Olet täydellinen esimerkki naisesta, jota kohtaan on osoitettu kiinnostusta lähes koko aikuisikäsi ajan, mutta nyt olet vain katkeroitunut nainen, jonka parhaat vuodet ja viehätysvoima ovat enää vain kaunis muisto.
Takanasi on loistava tulevaisuus ja alamäkesi tulee tuosta vaan jyrkentymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee vieraasta kulttuurista tulevasta, miestään palvovasta naisesta "vahvan"? Miksei kukaan vastaa tähän?
Listauksesta tulee varmasti todella pitkä, jos kaikki ominaisuudet pitäisi luetella, mutta aloitetaan. Vahvan naisen yksi ominaisuus on se, että hän kunnioittaa toisia ihmisiä, eikä ryhdy välittömästi halventamaan varsinkaan toista naista vääristelemällä, kuten ryhtymällä puhumaan "palvomisesta" ja laittamalla vahvuuden lainausmerkkeihin.
Eikö hän osaa kirjoittaa?
Tämä oli mainio. Kiitos. Palautit hetkeksi ilon flunssaiseen perjantaihini.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea kuvitella ettei muka kukaan kunnollinen mies olisi aloittajasta kiinnostunut mikäli em. luonteen- ja fyysiset piirteet pitävät paikkansa. Tosin toi lapsettomuus voi olla miinus koska jos on päässyt jo nelikymmpiseksi ja ei ole lapsia niin moni samanikäinen mies joilla on jo lapsia saattaa kokea sen uhaksi jos eivät enää halua lisääntyä ja pelkäävät että aloittajaa haluaa vielä äidiksi.
Toisaalta aika moni lapsetn nainen joilla ei ole edes parisuhteita takana on aika hemmetin itsekäs ja elää omassa kuplassaan vailla aikomustakaan joustaa, mene ja tiedä onkotässä syy..
Kyllä suomalainen mies pitää sisukkaisista (ellei se nyt tarkoita veemäistä ja kontrollifriikkiä) ja älykkäisistä naisista, jos lisäbpnuksrna on vielä klassisen kaunis niin missä mättää..?
Vitsihän piilee siinä, että muutamia poikkeuksia lukuunottamatta netissä pyörivillä naisilla on todella vääristynyt omakuva. He kuvittelevat olevansa varsinaisia helmiä sekä ulkoisesti, että sisältä. Tuo johtunee siitä, että koska naiset ovat toisilleen susia, he joutuvat valheellisesti kehumaan ja ylistämään toisiaan, mikäli haluavat välttyä verisiltä riidoilta. Siksipä aivan mitättömän näköisetkin pottunokat kuvittelevat itsestään aivan liikoja ja olettavat, että niillä avuilla he ansaitsevat komean, pitkän ja varakkaan miehen.
Olen elämäni aikana ihan jo pelkästä uteliaisuudesta selannut ja keskustellut varmaan satojen naisten kanssa erilaisilla deittisivustoilla ja vain todella harvalla itsensä kuvailemat ominaisuudet pitää edes osittain paikkaansa. Käytännössä siis "kauniiksi kehuttu" onkin aivan järkyttävä ja epäsiisti s*tanorsu ja korkeasti koulutetuillakin käytöstavat kaipaavat todella paljon petraamista. Joskus tulin miettineeksi, että eikö naiset ole koskaan edes kuulleet käsitteestä ensivaikutelma. Ja ikävä kyllä, suomalaisen naisen sisukkuus on lähinnä sitä, miten kaikin mahdollisin keinoin voisi tehdä entisen miehensä elämästä mahdollisimman hankalaa ja silloin lapset ovat mitä mainioin lyömäase.
Aloittajassakin on taatusti jokin perustavaa laatua oleva paha vika, kun miestä ei ole vieläkään löytynyt, mutta hän, eikä kukaan toinenkaan nainen sitä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee vieraasta kulttuurista tulevasta, miestään palvovasta naisesta "vahvan"? Miksei kukaan vastaa tähän?
Listauksesta tulee varmasti todella pitkä, jos kaikki ominaisuudet pitäisi luetella, mutta aloitetaan. Vahvan naisen yksi ominaisuus on se, että hän kunnioittaa toisia ihmisiä, eikä ryhdy välittömästi halventamaan varsinkaan toista naista vääristelemällä, kuten ryhtymällä puhumaan "palvomisesta" ja laittamalla vahvuuden lainausmerkkeihin.
Siinä tuli ensimmäinen ominaisuus. Jatka pois vain.
Yksi kirjoittaja puhui palvomisesta ja pani "vahvuuden" lainausmerkkeihin. Suomessa on reilut kaksi miljoonaa aikuista naista, joten aika pitkä matka sinulla on kuljettavanasi ennen kuin pystyt tekemään tuosta yleistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän osaa kirjoittaa?
Vain kolmella eri kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kirjoittaja puhui palvomisesta ja pani "vahvuuden" lainausmerkkeihin. Suomessa on reilut kaksi miljoonaa aikuista naista, joten aika pitkä matka sinulla on kuljettavanasi ennen kuin pystyt tekemään tuosta yleistyksiä.
Kannattaa olla hiukan varovaisempi, ettet anna itsestäsi liian yksinkertaista kuvaa. Tuskin yksikään nainen tarkoittaa koko suomalaista miespopulaatiota, jos kertoo huonoista omista kokemuksistaan miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
fghfdgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran seurustella hieman kaltaisesi naisen kanssa mutta eihän siitä mitään tullut. Akateemisen naisen suorittajaelämä oli niin täyteen buukattu kaikkea tekemistä (urheilua, hyväntekeväisyyttä ja kolmannen tutkinnon opiskelua), että eihän se voinut onnistua. Aika ei yksinkertaisesti riittänyt ja tajusin hyvin nopeasti poistua takavasemmalle parin riidan jälkeen kun kaikki naisen omat menot, joita siis oli suunnilleen joka ilta, menivät minun edelle.
Naisen mukaan suhde kaatui minun mustasukkaisuuteen. Mielestäni taas ei ole tervettä, että seurustelukumppani on siellä tärkeyslistan häntäpäässä ja kukin oireilee siitä tavallaan.
Minuakin kammottavat nämä naiset, joille parisuhde on vain yksi harrastus muiden joukossa. Se pitää olla kun muillakin on ja sitä suoritetaan kulissimaisesti. Ilotonta touhua.
Miksi nykyaikana parisuhteen pitäisi olla elämäntehtävä tai -sisältö kenellekään? Sehän on vain elämää täydentävä bonus ,ei mikään välttämättömyys.
Eihän toki ole pakko lähteä parisuhteeseen ollenkaan. Mutta jos lähtee, niin pitää muistaa että siinä on kyseessä ihmissuhde ja myös sen toisen ihmisen elämä. Parisuhteessa yleensä pyritään lämpimään ja intiimiin rakkaussuhteeseen, jossa koetaan että se toinen ihminen on tarvittaessa myös tuki ja turva elämänmittaisella seikkailulla, jossa kukaan ei välty kolhuilta. Se työpaikkasi ei tule tekemään sinua lopulta onnelliseksi. Tutkimusten mukaan naisten onnellisuus on lasekunut kuin lehmän häntä siitä asti, kun he tulivat mukaan työelämään täysipainoisesti ja jättivät perhe-elämän kakkossijalle. Toiset hoksaavat sen ennemmin ja toiset liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
No mietitäänpä asiaa hetki.
Mainitsemasi feminiiniset kodin hengettäret haluavat maskuliinisia ja työelämässä hyvin pärjääviä miehiä, koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Sinun kaltaisesi pärjääjänaiset haluavat maskuliinisia ja työelämässä hyvin pärjääviä miehiä, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Pähkinänkuoressa: haluat maskuliinisen miehen, vaikka et ole feminiininen nainen.
Kaikille ei riitä maskuliinisia ja työelämässä hyvin pärjääviä miehiä (tai feminiinisiä kodin hengettäriä).
ps. miehille koulutuksella, palkkatasolla tai premium-merkkisellä autolla leveilevä nainen on valtava turn-off. Ei ihme että vedät puoleesi epätasapainoisia luusereita jotka kaipaavat hoivaajaa ja elättäjää.
Ilman tätä voisit hyvinkin löytää mukavan pehmomiehen joka kuitenkin hoitaa asiansa.
Kaipaan miehestä arjen lisäksi myös rakastajaa. Pehmomiehestä ei sellaiseksi valitettavasti mieltymysteni takia ole.
Ilmeisesti ainoa keinoin on muuttaa itseni feminiinisemmäksi (=avuttomammaksi), näinkö siis mielestäsi?
-ap
Feminiinisyys ei tarkoita avuttomuutta. Olet niin pihalla omasta naiseudestasi, ettei ihmekään että sinulla on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla joku? Ihan tosissaan kysyn, sillä olen elämäni aikana tehnyt myönnytyksen kahteen kertaan tällaisena ''vahvana naisena'' ja heittäytynyt avuttomaksi mekkosankariksi joka pärjää kuitenkin elämässään. Mitä sain kiitoksena? Yhden petturin joka ravasi naisissa ja toisen joka odotti minun pitävän huolta kodista samalla kun kehitti jotain mustasukkaisuus draamaa ympärilleen. Osasi sotkea, naida ja käydä töissä muttei kiittää.
Nämäkin kaksi oli aluksi kunnollisia joidenka takia olin valmis heittämään kilven kehään saadakseni rakkautta.
Koiralta ei saa toki samoja asioita mitä ihmiseltä, mutta se on paljon lojaalimpi ja kiitollisempi.
Olet niin huonojen kokemuksien katkeroittama, että et näe enää metsää puilta.
Nöyryys on hyve mikä AP:lta puuttuu kokonaan. Menestyvänä miehenä minulla on myös paljon kavereita jotka ovat vähemmän menestyneitä, ihmiskohtaloita joita elämä on potkinut päähän. Siinä jos nainen rupeaa sitten haukkumaan heitä luusereiksi niin eipä siitä naisesta kovin mairittelevaa ja ystävällistä kuvaa saa.
Vierailija kirjoitti:
ertert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäävät naiset ovat valitettavan usein v*ttumaisia. Tietämättään.
Kateellisten panettelua.
Ei se ole. Harva mies haluaa kumppanikseen vttumaisinta kaveriaan. Sori.
Eli nainen on vmäinen kun on omillaan pärjäävä ja itsenäinen? Tokihan se munattomien vetelysten näkökulmasta on noin.
Ei välttämättä ole, mutta joillakin ihmisillä tuo pärjäämisen yrittäminen on vienyt kaiken huomion ja energian niin pitkään, että elämänilo on hautautunut jonnekin aika syvälle. Koko elämästä on tullut pelkkää pärjäämistä, ja pärjäämisestä on tullut ainoa nautinnon lähde elämässä. Huumori ja kyky nauraa itselle, rentoutuminen, pikkuasioille nauraminen, harrastukset joissa ei ole sen kummempaa tavoitetta kuin hetken nautinto, ja kyky rötvätä sunnuntaisin sohvalla tekemättä mitään kummempaa, pääsevät joskus unohtumaan ihmiseltä jonka elämässä keskeistä on suorittaminen ja pärjääminen. Siinä voi olla syy, miksi menestyvät ja itsenäiset miehet eivät kiinnostu, mutta apua ja pärjäämiskoulutusta tarvitsevat miehet kiinnostuvat.
t. Eri vastaaja (nro 35)
Entäpä kun ihmisellä se elämänilo ilmenee juuri itsenäisyytensä , pärjäämisenä jne eikä laiskottelua ja tyhjännauramisena? Miksi jotain vetelehtimistä pidetään millään tasolla hauskana?
Jos olet pelkkä pärjääjä, mikä sinut erottaa miehen työkavereista tai naapurin Pentistä? Missä on se naiseus, kepeys, pehmeys, ilo, elämästä nauttiminen ihan vain olemalla? Sitä me teistä haemme, emme mitään suorituskumppania.
Eli naisen pitää olla tyhjäpäinen riippakivi ja pelle viehättääkseen miehiä? Pystyvä ja pärjäävä ihminen ei kelpaa kuten apkin toteaa. Miehet ovat kyvyttömiä tasavertaiseen kumppanuuteen.
Tyhjäpäinen riippakivi? Mistä sinä tuollaiset oikein repäisit kun ei noilla ole mitään tekemistä mainittujen asioiden kanssa? Naisen pitäisi heijastaa ensisijaisesti naiseutta, eikä mitään pärjääjää. Ovatko nykyajan naiset oikeasti noin hukassa oman itsensä kanssa? Elämästänne on kadonnut ilo ja naisellinen energia. Hyvin teidät on ohjelmoitu pärjäämisyhteiskunnan tarpeisiin. Onneksi olkoon, teitä ei enää erota naapurin Pentistä, ellei vedä housuja kinttuun. Sitten halveksitte niitä luonnollisia naisia, jotka vetävät miehiä puoleensa kuin kevätaurinko. Surkeaksi on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla hiukan varovaisempi, ettet anna itsestäsi liian yksinkertaista kuvaa. Tuskin yksikään nainen tarkoittaa koko suomalaista miespopulaatiota, jos kertoo huonoista omista kokemuksistaan miesten kanssa.
Ei varmaankaan tarkoita. Sinä nyt kuitenkin yleistät kokemuksesi kaikkiin suomalaisiin.
Kerro lisää niistä vaimosi ominaisuuksista, joita suomalaisissa ei ole. Hän ei välittömästi ryhdy halventamaan varsinkaan toista naista, mutta mitä muuta?
56754756 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fghfdgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran seurustella hieman kaltaisesi naisen kanssa mutta eihän siitä mitään tullut. Akateemisen naisen suorittajaelämä oli niin täyteen buukattu kaikkea tekemistä (urheilua, hyväntekeväisyyttä ja kolmannen tutkinnon opiskelua), että eihän se voinut onnistua. Aika ei yksinkertaisesti riittänyt ja tajusin hyvin nopeasti poistua takavasemmalle parin riidan jälkeen kun kaikki naisen omat menot, joita siis oli suunnilleen joka ilta, menivät minun edelle.
Naisen mukaan suhde kaatui minun mustasukkaisuuteen. Mielestäni taas ei ole tervettä, että seurustelukumppani on siellä tärkeyslistan häntäpäässä ja kukin oireilee siitä tavallaan.
Minuakin kammottavat nämä naiset, joille parisuhde on vain yksi harrastus muiden joukossa. Se pitää olla kun muillakin on ja sitä suoritetaan kulissimaisesti. Ilotonta touhua.
Miksi nykyaikana parisuhteen pitäisi olla elämäntehtävä tai -sisältö kenellekään? Sehän on vain elämää täydentävä bonus ,ei mikään välttämättömyys.
Eihän toki ole pakko lähteä parisuhteeseen ollenkaan. Mutta jos lähtee, niin pitää muistaa että siinä on kyseessä ihmissuhde ja myös sen toisen ihmisen elämä. Parisuhteessa yleensä pyritään lämpimään ja intiimiin rakkaussuhteeseen, jossa koetaan että se toinen ihminen on tarvittaessa myös tuki ja turva elämänmittaisella seikkailulla, jossa kukaan ei välty kolhuilta. Se työpaikkasi ei tule tekemään sinua lopulta onnelliseksi. Tutkimusten mukaan naisten onnellisuus on lasekunut kuin lehmän häntä siitä asti, kun he tulivat mukaan työelämään täysipainoisesti ja jättivät perhe-elämän kakkossijalle. Toiset hoksaavat sen ennemmin ja toiset liian myöhään.
Tuo on täysin totta ja siitäkin on tutkimus olemassa, että naisten seksuaalinen halukkuus miestä kohtaan laskee myös sitä mukaa, mitä enemmän mies osallistuu kotitöihin. Essu päällä touhuileva mies ei ole naisen alitajunnassa mitenkään kiihottava ilmestys. Meidän perheessä mennään perinteisten sukupuoliroolien mukaan ja peitto heiluu edelleen yhtä usein ja kiihkeästi kuin alkuaikoinakin. Tosin vaimoni kulttuuritaustan vuoksi hänellä on paljon parempi suhtautuminen siihen, että kumpikin tarvitsee rakkautta ja hellyyttä ja hellyydestä on hyvin lyhyt matka rakasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan tarkoita. Sinä nyt kuitenkin yleistät kokemuksesi kaikkiin suomalaisiin.
Kerro lisää niistä vaimosi ominaisuuksista, joita suomalaisissa ei ole. Hän ei välittömästi ryhdy halventamaan varsinkaan toista naista, mutta mitä muuta?
Osoita ihmeessä, miten yleistän kaikkii suomalaisiin naisiin, niin jatketaan sitten keskustelua.
rwrwe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ertert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäävät naiset ovat valitettavan usein v*ttumaisia. Tietämättään.
Kateellisten panettelua.
Ei se ole. Harva mies haluaa kumppanikseen vttumaisinta kaveriaan. Sori.
Eli nainen on vmäinen kun on omillaan pärjäävä ja itsenäinen? Tokihan se munattomien vetelysten näkökulmasta on noin.
Ei välttämättä ole, mutta joillakin ihmisillä tuo pärjäämisen yrittäminen on vienyt kaiken huomion ja energian niin pitkään, että elämänilo on hautautunut jonnekin aika syvälle. Koko elämästä on tullut pelkkää pärjäämistä, ja pärjäämisestä on tullut ainoa nautinnon lähde elämässä. Huumori ja kyky nauraa itselle, rentoutuminen, pikkuasioille nauraminen, harrastukset joissa ei ole sen kummempaa tavoitetta kuin hetken nautinto, ja kyky rötvätä sunnuntaisin sohvalla tekemättä mitään kummempaa, pääsevät joskus unohtumaan ihmiseltä jonka elämässä keskeistä on suorittaminen ja pärjääminen. Siinä voi olla syy, miksi menestyvät ja itsenäiset miehet eivät kiinnostu, mutta apua ja pärjäämiskoulutusta tarvitsevat miehet kiinnostuvat.
t. Eri vastaaja (nro 35)
Entäpä kun ihmisellä se elämänilo ilmenee juuri itsenäisyytensä , pärjäämisenä jne eikä laiskottelua ja tyhjännauramisena? Miksi jotain vetelehtimistä pidetään millään tasolla hauskana?
Jos olet pelkkä pärjääjä, mikä sinut erottaa miehen työkavereista tai naapurin Pentistä? Missä on se naiseus, kepeys, pehmeys, ilo, elämästä nauttiminen ihan vain olemalla? Sitä me teistä haemme, emme mitään suorituskumppania.
Eli naisen pitää olla tyhjäpäinen riippakivi ja pelle viehättääkseen miehiä? Pystyvä ja pärjäävä ihminen ei kelpaa kuten apkin toteaa. Miehet ovat kyvyttömiä tasavertaiseen kumppanuuteen.
Tyhjäpäinen riippakivi? Mistä sinä tuollaiset oikein repäisit kun ei noilla ole mitään tekemistä mainittujen asioiden kanssa? Naisen pitäisi heijastaa ensisijaisesti naiseutta, eikä mitään pärjääjää. Ovatko nykyajan naiset oikeasti noin hukassa oman itsensä kanssa? Elämästänne on kadonnut ilo ja naisellinen energia. Hyvin teidät on ohjelmoitu pärjäämisyhteiskunnan tarpeisiin. Onneksi olkoon, teitä ei enää erota naapurin Pentistä, ellei vedä housuja kinttuun. Sitten halveksitte niitä luonnollisia naisia, jotka vetävät miehiä puoleensa kuin kevätaurinko. Surkeaksi on mennyt.
Lisäisin tuohon vielä, että oikein vahvalla ja itsenäisellä naisella on isompi klitoris kuin Penan pippeli. Tosin haisee kyllä väkevämmälle hielle Penaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
56754756 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fghfdgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täysin totta ja siitäkin on tutkimus olemassa, että naisten seksuaalinen halukkuus miestä kohtaan laskee myös sitä mukaa, mitä enemmän mies osallistuu kotitöihin. Essu päällä touhuileva mies ei ole naisen alitajunnassa mitenkään kiihottava ilmestys. Meidän perheessä mennään perinteisten sukupuoliroolien mukaan ja peitto heiluu edelleen yhtä usein ja kiihkeästi kuin alkuaikoinakin. Tosin vaimoni kulttuuritaustan vuoksi hänellä on paljon parempi suhtautuminen siihen, että kumpikin tarvitsee rakkautta ja hellyyttä ja hellyydestä on hyvin lyhyt matka rakasteluun.
Keksit ihan omasta päästäsi juttuja. Tutkimusten mukaan naiset ovat onnellisempia parisuhteessa, jossa mies tekee paljon kotitöitä ja näillä pareilla on myös vireämpi seksielämä.
Eihän tämänKÄÄN keskustelun tarkoitus ole puhua minusta. Sinun kannattaisi yrittää löytää joku ystävä tai vaikka ihan oikea mies, jolle voit esittää suoria kysymyksiäsi.