Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Mikä on ouluun fyssariksi tänä vuonna alhasin pisteraja? Voiko olla et on noussu yli 10 pisteellä.. mulle ei oo vielä tullu kutsua..
Hätä kirjoitti:
Mikä on ouluun fyssariksi tänä vuonna alhasin pisteraja? Voiko olla et on noussu yli 10 pisteellä.. mulle ei oo vielä tullu kutsua..
Voi olla, että on noussut tai sitten lähettävät porrastetusti kutsuja. Eli ei kaikille samaan aikaan, mutta saman päivän aikana kuitenkin. 🤔
Jamkista kukaan saanut vielä kutsua?
Hätä kirjoitti:
Viime vuonnakin on tarvittu 50,7p ja nyt oli helppo koe. On hyvin voinut nousta.
Onko metropolian ensihoitoon tullut kutsuja?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, onko muutkin koulut kuin Oulu lähettänyt jo kutsuja?? 52 pisteellä hain fyssariksi Oulu, Pori, Kuopio, Lahti, Jamk ja Tampere. Ja nyt kun näitä muiden pisteitä katsoo niin eipä taida tänä keväänä tärpätä..
On SeAMK ainakin ja sinne on vaadittu 61,4p
SH kutsu tuli Laaureasta! :) 69,3p
Täälläkin odotellaan Jamkista tietoa.
Onko Lappeenrannasta kukaan saanut vielä ensihoitoon kutsuja?? Vai onko tämän alan kutsuja ylipäätään lähetetty vielä.
Sain myös kutsun Lahteen fysioterapeutiksi, pisteet 68.3.
Tietääkö kukaan - onko jotain takarajaa mihin mennessä kaikki kutsut on lähetetty?
Kutsu tuli: Toimintaterapeutti monimuoto Oulu, 68,2 pistettä oli mulla. Kutsu tuli myös Laurean sh-päivätoteutukseen. Harmi vaan kokeet samana päivänä.
Ilmeisesti sit Metropolian ja Jamkin toimintaterapeuttiin ei pisteet riittäneet, molemmat oli mulla Oulua ennen.
Hain myös röntgenhoitajaksi Metropoliaan ja Tampereelle, ei ole kuulunut mitään niistä :/
Mistä näkisi pisterajat, onko ne jo julkaistu?
Onko fyssariin tullut kellään kutsuja metropoliaan, turkuun, laureaan tai jamkiin? Tää on ihan kauheeta tää odottelu!!
Vierailija kirjoitti:
Onko sosionomi kutsuja tullut vielä kelleen?
Onko tullut tänään kenellekään sosionomi kutsuja. Kiinnostaa erityisesti hamk ja Turku.
Vierailija kirjoitti:
Onko fyssariin tullut kellään kutsuja metropoliaan, turkuun, laureaan tai jamkiin? Tää on ihan kauheeta tää odottelu!!
https://www.laurea.fi/koulutus/hakeminen/valintakokeet/ siellä alimmat pisteet
Lauren rajat: https://www.laurea.fi/koulutus/hakeminen/valintakokeet/
Fyssari 69,2p. Muualle paitsi Lohjalle +50p tarvittu. Sosionomin valintakokeen kutsut viikon 20 aikana.
Siis mitä, onko muutkin koulut kuin Oulu lähettänyt jo kutsuja?? 52 pisteellä hain fyssariksi Oulu, Pori, Kuopio, Lahti, Jamk ja Tampere. Ja nyt kun näitä muiden pisteitä katsoo niin eipä taida tänä keväänä tärpätä..