Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes kutsu tuli valintakokeeseen rovaniemelle!!
Etkö sä väsy noihin trollausyrityksiin, joihin ei oikein lähde mukaan?
Ei ollut trolli! Sain myös kutsun vierumäelle liikunnanohjaajaksi juuri :)
Vierailija kirjoitti:
Epistä! Rovaniemi lähetti Vakavassakin kutsut ekana.
Ei me kaikki voida lapissa asua.
Haha jep kunpa asuisinkin lapissa :D etelässä asun ja rovaniemelle hain
Tietääkö joku milloin kajaanin kutsut tulee? En löydä sitä tietoa mistään?
Metropolia sh kutsuja alkanut tulemaan!
Itse sain pääsykoekutsun tänä aamuna Turun Diakin viittomakielen tulkiksi. Sairaanhoitaja kuitenkin ykkösvaihtoehto joten peukut pystyyn että saisin sinne kutsun.
Onko sosionomi kutsuja tullut vielä kelleen?
Vierailija kirjoitti:
Onko sosionomi kutsuja tullut vielä kelleen?
Ei mulle ainakaan.
Vuosi sitten tullu Oulusta valintakoekutsu klo 15:15. Olisko samoihin aikoihin tänäki vuonna🤔
Onko kellään antaa tietoa minkä tyyppisiä kysymyksiä (esim. Turussa) materiaalin pohjalta tulee? Aiheena Sote-tieto hyötykäyttöön ja monimuotoinen kuntoutus?
Onko samanlaisia kuin esivalinnassa?
Jännittää paljon mennä kokeeseen ilman materiaalia. Mietin tässä onko kysymykset avoimia, essee tyylisiä, että pitää kertoa kuntoutuksen historiasta tähän päivään ja ne ns kriittiset tärkeät vaiheet vai onko nippelitieto tarpeen, muistaa yksityiskohtaisesti miten jokin asia on tai miten se menee.
Opettajan haastattelu. Millaisiin kysymyksiin kannattaa varautua. Itsellä mielessä asioita, jotka haluan kertoa ja heidän/hänen tietävän minusta ja motivaatiostani. Kaipaan silti vinkkejä. Oisko joku ystävällinen tsemppari täällä?? :')
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten tullu Oulusta valintakoekutsu klo 15:15. Olisko samoihin aikoihin tänäki vuonna🤔
Niihin aikoihin kaikki kutsut tulevat
Kutsu tuli Oamk ensihoidon pääsykokeisiin!! :) Pisteitä esivalinnasta reilu 68.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu tuli Oamk ensihoidon pääsykokeisiin!! :) Pisteitä esivalinnasta reilu 68.
Tänne tuli myös! Jee!
Seamkin sh pääsykokeisiin myös tuli kutsu!
Voitteko laittaa, kun laitatte et tuli kutsu, että minne ja mikä ala ja millä pisteillä? :D
Aika jännittävää, ite oottelen metropolian ja diakin kutsua :D
Rolloon fyssariksi kutsu tuli. 63,4p :)
Mulle tuli kutsu Lahden AMK fysioterapeutti pisteet 67.3 ensisijaisesti hain Turkuun ja harmittaa jos sinne ei nyt pisteet riittäneetkään kun olen jo materiaaliakin alkanut lukemaan ja Turussa olisi mielestäni ollut itselleni soveltuvammat pääsykokeet:( harmittaa niin paljon ja en usko että Turussa olisi noussut pisteet 10 pistettä viimevuodesta, onko mitään mahdollisuutta saada vielä Turkuun kutsua?
Oamkiin ensihoitoa ja 67p esivalinnasta.
Oamkiin kätilöksi ja kutsuhan se sieltä napsahti! Minkähänlainen koe tulossa kun ei mitään ennakkoaineistoa? Eikai tässä lukiolainen osaa valmistautumatta minnekkään mennä xD
Ei Turun amk:sta vielä ole mitään kutsuja tullut? Sivuilla luki että aikaisintaan 10.5 aletaan lähettämään niitä.