Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Sain kutsun oamk sairaanhoitajan valintakokeeseen. Sain pisteitä 66.3 eikö se todella riittänytkään tampereen valintakokeeseen :(
Paljonko sulla oli pisteet? Onnittelut!:)
Onko kellään tullu kutsua fysioterapiaan oamkiin tai jamkiin?
Ouluun kätilöopintoihin päässeeltä siis kyselin pisteitä?
Kysymys kirjoitti:
Sain kutsun oamk sairaanhoitajan valintakokeeseen. Sain pisteitä 66.3 eikö se todella riittänytkään tampereen valintakokeeseen :(
Mistä tiedät?
Siis voiko tulla useita valintakoe kutsua? Hain ekana tamperelee sitten ouluun
Kysymys kirjoitti:
Siis voiko tulla useita valintakoe kutsua? Hain ekana tamperelee sitten ouluun
Tampereelle voi tulla erikseen kutsu, niillä on käytössä keskinäinen valintakoeyhteistyö
Jodelissa oli että Metropoliasta tullut sh-kutsu.
Itse olen ymmärtänyt että jos olet hakenut samalle alalle eri kaupunkeihin jotka kuuluvat soteliin niin saat kutsun vain siihen korkeimpaan paikkaan mihin pisteesi riittää. Eli silloin tarkottaisi ettei riittänyt Tampereelle. Mutta voit vielä päästä Tampereelle jos saat korkeat pisteet pääsykokeista.
Itsekin ekana mulla Tampere ja pisteet 68.3 eli itsekin nyt kyllä jännitän.
Mut eikse ollu niin et siitä ylimmästä vaihtoehdosta, mihin pisteet riittää, niin tulee se kutsu?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ymmärtänyt että jos olet hakenut samalle alalle eri kaupunkeihin jotka kuuluvat soteliin niin saat kutsun vain siihen korkeimpaan paikkaan mihin pisteesi riittää. Eli silloin tarkottaisi ettei riittänyt Tampereelle. Mutta voit vielä päästä Tampereelle jos saat korkeat pisteet pääsykokeista.
Itsekin ekana mulla Tampere ja pisteet 68.3 eli itsekin nyt kyllä jännitän.
TAMPERE EI OLE MUKANA VALINTAKOEYHTEISTYÖSSÄ JOTEN HEILTÄ TULEE KUTSU ERIKSEEN SINULLE. SINULLA ON PISTEITÄ NOIN PALJON JOTEN TODELLAKIN SAAT KUTSUN.
yas kirjoitti:
Mut eikse ollu niin et siitä ylimmästä vaihtoehdosta, mihin pisteet riittää, niin tulee se kutsu?
Kyllä, jos tekevät yhteistyötä. Jos eivät tee valintakoeyhteistyötä voit saada useammasta paikasta kutsun.
Vierailija kirjoitti:
Ouluun kätilöopintoihin päässeeltä siis kyselin pisteitä?
Pisteitä tuli 68.3
Oamkkiin tuli fyssariks pääsykoekutsu. 70 pistettä esivalinta kokeesta
Tampere kuuluu valintakoeyhteystyöhön.
Onko kukaan saanut Laureaan pääsykoe kutsuja ? Tarkemmin niin fyssarin kokeisiin .
Onko kellekkään tullut kutsua JAMKiin toimintaterapiaan?
Alla olevasta linkistä löytyy valintakoeyhteistyöt ryhmittäin. Sieltä vaan täppäilemän ryhmiä auki, esim nelosesta löytyy mm. sosionomi ja geronomi.
https://www.tuni.fi/fi/tule-opiskelemaan/sosiaali-ja-terveysalan-valint…
VAMK tuli kutsu sairaanhoitajien pääsykokeeseen. Pisteitä mulla 62p.
Oamk terveydenhoitaja kutsu tuli! Pisteitä 70.5