Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
1341/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo saamasi kutsu myös ole soteli-paikka?

Vierailija
1342/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kirjoitti:

Eikö tuo saamasi kutsu myös ole soteli-paikka?

Ei kuulu yhteistyöpaikkoihin. Poriin otettiin kaikki soveltuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hamkiin sosionomi monimuotoon ollenkaan etukäteismateriaalia? En löydä sivuilta mitään...

Salon monimuotoon oli etukäteismateriaali ja se löytyykin TAMKin sivuilta.

Luulin että Hämeenlinnaankin oli, mutta taisin olla väärässä....

Vierailija
1344/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ne kutsut muuten kotiin vai sähköpostilla? - Turku amk

Vierailija
1345/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko ne kutsut muuten kotiin vai sähköpostilla? - Turku amk

Sähköpostia itse odottelen...?

Vierailija
1346/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että hieman ottaa päähän! Olen ilmeisesti tyhmä koska nyt tuli minulle viesti että en ole hakukelpoinen SAMK:iin ja tälläisen syy: Tutkintosi ei vastaa pohjakoulutusvaatimuksia tähän hakukohteeseen.

Tarkoittaako tämä nyt sitä että en ole hakukelpoinen mihinkään mihin olen hakenut sosionomiksi!? Olen siis käynyt koulutuksen eri alalta.

Vierailija
1347/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että hieman ottaa päähän! Olen ilmeisesti tyhmä koska nyt tuli minulle viesti että en ole hakukelpoinen SAMK:iin ja tälläisen syy: Tutkintosi ei vastaa pohjakoulutusvaatimuksia tähän hakukohteeseen.

Tarkoittaako tämä nyt sitä että en ole hakukelpoinen mihinkään mihin olen hakenut sosionomiksi!? Olen siis käynyt koulutuksen eri alalta.

Täytyy tietää mitä kouluja olet käynyt peruskoulun jälkeen, jotta voi vastata kysymykseesi.

Vierailija
1348/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muunkin SAMK:in sivuilta että näin asia on. Mutta onko muissa sama!?

1349/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tietää mitä kouluja olet käynyt peruskoulun jälkeen, jotta voi vastata kysymykseesi.

Tein nyt tilin jotta on helpompi tähän vastata. Eli olen käynyt kaksoistutkinnon hotellivirkailija/yo. SAMK:iin monimuotoinen hain mutta tuli viesti etten ole hakukelpoinen. Ja kävin nyt katsomassa sivuilla ja siellä lukee näin: Sosiaalialan monimuotokoulutuksen pohjakoulutusvaatimuksena on sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammatillinen perustutkinto, opistotutkinto tai korkeakoulututkinto.

MUTTA ONKO NÄIN JOKA PAIKASSA!? Olen tyhmä, tiedän 😂

Vierailija
1350/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa.

Alalla ei ole väliä. Kestolla on. Yleisen korkeakouluhakukelpoisuuden saa lukiosta, vähintään 3-vuotisesta ammatillisesta perustutkinnosta tai ammattitutkinnosta (=oppisopimus).

1351/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa.

Alalla ei ole väliä. Kestolla on. Yleisen korkeakouluhakukelpoisuuden saa lukiosta, vähintään 3-vuotisesta ammatillisesta perustutkinnosta tai ammattitutkinnosta (=oppisopimus).

Olen siis käynyt 3-vuotisen ammatillisen perustutkinnon ja lukion. Eli se ei riitä vai? Olen siis hakenut kuuteen eri paikkaan ja muut kuuluvat soteliin. Eikä muissa ole lukenut tuosta pohjakoulutuksesta mitään. Tai siis siitä että se pitää olla juuri tuolta alalta. Voiko olla että juuri sen takia tuo SAMK ei kuulu siihen koska siihen tarvitaan tuo tietty pohjakoulutus?

Voinko siis vielä odottaa kutsua pääsykokeisiin vai enkö ole ollenkaan hakukelpoinen!?

Vierailija
1352/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin Samkin monimuotoihin vaaditaan sos alan koulutus. Joitain muitakin oli ainakin vielä vuosi sitten. Itse hain HAMKin monimuotoon ja Turun verkko-opintoihin, näihin ei ainakaan vaadittu.

Vierailija
1353/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkohan kutsut tulee? Kokemuksia viime keväältä?

Vierailija
1354/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oamkilta tulee kutsut tällä viikolla ja Saimia kirjotti että ens viikon aikana viimeistään 

Vierailija
1355/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään kokemusta ensihoidon pääsykokeista? En osaa mitään 

Vierailija
1356/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kellään kokemusta ensihoidon pääsykokeista? En osaa mitään 

Mikä koulu? Vaihtelee niin paljon riippuen koulusta

Vierailija
1357/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä amk on ihan amis touhua. Mun mielestä lähäri koulu oli tasokkaampi ja melkeen vaativampi kuin turun amk:n sairaanhoitaja tutkinto. Tosin vasta vuosi takana.

Vierailija
1358/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Opetuksen taso laskenut kuin lehmän häntä.

Vierailija
1359/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28264 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein nyt tilin jotta on helpompi tähän vastata. Eli olen käynyt kaksoistutkinnon hotellivirkailija/yo. SAMK:iin monimuotoinen hain mutta tuli viesti etten ole hakukelpoinen. Ja kävin nyt katsomassa sivuilla ja siellä lukee näin: Sosiaalialan monimuotokoulutuksen pohjakoulutusvaatimuksena on sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammatillinen perustutkinto, opistotutkinto tai korkeakoulututkinto.

MUTTA ONKO NÄIN JOKA PAIKASSA!? Olen tyhmä, tiedän 😂

Ei hätää, olet hakukelpoinen muihin.

Vierailija
1360/4087 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita Laurean sosinomin monimuoto- ja verkko-opintoihin hakeneita? Mitä pisteitä olette saaneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä