Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Miten kirjoitti:
Kiitos kaikille jotka laski tuon mulle oikein 😊
Laskin sen väärin tyylillä 59- 0,3 x 21
Okei en tiedä miten laskin sen enään kun nyt saan pelkästään oikeeta vastausta
Onko joku ollut joskus Samkin pääsykokeissa, tai tietääkö millaisilla pisteillä on päässyt mukaan pääsykokeisiin. Ei tunnu löytyvän mistään minkään vuoden pisterajoja.. 😅
No esimerkiksi mulla ennakosta 15 väärä enkusta 5 väärä äikkä täydet pisteet, matikasta 3 väärä ja sain 48,8 vaik ite laskin 54,4, huoh
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi mulla ennakosta 15 väärä enkusta 5 väärä äikkä täydet pisteet, matikasta 3 väärä ja sain 48,8 vaik ite laskin 54,4, huoh
Siis yhteensä 23 väärää ja ei yhtään en tiedä? Siitä tulee tuosta välistä 50,1 pistettä.
Olethan huomioinut korjatut vastaukset? Esim. se äikän vika muuttui päinvastaiseksi.
Mä hain kans Laurean monimuotoiseen verkko-opetukseen! Sain 65,7 pistettä ja jännittää riittääkö..
Katsoin, et olisko viime vuonna ollut sosionomi monimuotoinen verkko-opinto pisteraja 67 pistettä, vaikka muutoin pitäs ehdottomasti päästä näillä pisteillä. Jännittää :D
Hei mistä voi löytää oma hakijanumero ?
Vierailija kirjoitti:
Hei mistä voi löytää oma hakijanumero ?
Opintopolun sähköpostista.
Kyllä, viimenen äikän tehtävä oli mulla alussa väärin mut sitte ku se oli korjattu meni oikeeks, eli täydet pisteet ja tosissaan se ennakon tetriääri mulla meni kans oikein. Laskin että ennakosta mulla ois mennyt väärin 15 pistettä ja sain 23 oikein enkusta meni 5 oikein ja miinustin väärät sain 3,5/10 matskusta meni 3 väärin ja laskin et 11,1/15 mut en tosiaan laskenut ennakon väärät vastaukset tohon. Mut eihän se silti voi olla 48,8
Vähän kuulostaa siltä, että Sotelilla on itse pisteytetty joku väärin. Joko tuo preventio - käsittämätöntä, että siinä hyväksyttiin kaikki - tai äikän vika.
Vierailija kirjoitti:
48.8 Metropolia/ osteopatia. Muita jotka haki samaan? Pistemäärät?
Mulla 69,6
Minulla oli aluksi 4 väärin, mikä muuttui Suomen kielen osion muutoksen jälkeen 3 vääräksi vastauksesi. Sain pisteitä tämän mukaan eli minulle ainakin oli huomioitu pisteisiin se, että olin vastannut oikein alunperinkin Suomen kielen viimeiseen kysymykseen. Johtuisikohan osalla 1.3 pisteen ero jostain muusta sitten.
Eihä opintopolulla ole sähköpostia?🧐
Vierailija kirjoitti:
Eihä opintopolulla ole sähköpostia?🧐
Opintopolku lähetti sinulle sähköpostissa hakemusvahvistuksen.
Mulla ainakin on sähköpostiin tulleet pisteet ihan oikein. Äikästä ja matikasta kaikki oikein, enkussa kaksi väärin ja aineistossa kaksi väärin. Itselläni oli äikän viimeisessä vastattuna: "Ristiriita tietosuojan ja lapsen hyvinvoinnin välillä pitäisi aina ratkaista tapauskohtaisesti”. Ja korjauksen jälkeen tämä kohta on ihan oikein huomioitu yhteispisteissäni, eli korjattuna toi minulle yhden pisteen lisää. Näin ollen pisteeni on 74,8.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, viimenen äikän tehtävä oli mulla alussa väärin mut sitte ku se oli korjattu meni oikeeks, eli täydet pisteet ja tosissaan se ennakon tetriääri mulla meni kans oikein. Laskin että ennakosta mulla ois mennyt väärin 15 pistettä ja sain 23 oikein enkusta meni 5 oikein ja miinustin väärät sain 3,5/10 matskusta meni 3 väärin ja laskin et 11,1/15 mut en tosiaan laskenut ennakon väärät vastaukset tohon. Mut eihän se silti voi olla 48,8
Eli tarkoitatko, että sait ennakosta oikein 23/40, englannista 5/10, suomenkielestä 15/15 ja matematiikasta 12/15?
Oliko matematiikassa en tiedä vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitatko, että sait ennakosta oikein 23/40, englannista 5/10, suomenkielestä 15/15 ja matematiikasta 12/15?
Jos ennakossa väärin 15 ja sait 23pistettä oikein, jäikö 2 vastaamatta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun pisteet selittyisi sillä, että olet saanut oikein 56/80. Eli 24 väärin= - 7,2pistettä.
Eli 56-7,2=48,8
Jos ennakosta meni 15 väärin, niin 40-15=25 ?
Itelläni oli kans pisteet ihan samat mitä olin itse laskenut. Jos ne korjatut vastaukset sekoittaa.
Tuleeko kutsut pääsykokeisiin tosiaan vasta puolen kuun paikkeilla. Niitä ei siis ennen tiedä. Tiukille menee. Varmaan tartteis alkaa lukemaan vaan varoiks...
Mitä luulette, nouseeko pisteet huimasti joka paikassa? Vai onko se kuitenkin sitä samaa luokkaa mitä ennenkin. Kuinka moni on varma pääsystään pääsykokeisiin. Millä pisteillä ootte melko varmoja. Sosionomiksi itse hakemassa.
Kiitos kaikille jotka laski tuon mulle oikein 😊
Laskin sen väärin tyylillä 59- 0,3 x 21