Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Juuri se 1,3 pistettä multakin puuttuu omien laskujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta tuntuu puuttuvan mystiset 1,3 pistettä pl. selkeät laskuvirheet (esim. 5 pisteen heitto kielii siitä, että vääristä vastauksista on unohdettu ottaa miinukset mukaan).
itse oon mielestäni miinustanut kaikki pois mut jos viittit noista laskee et onko mulla muka mennyt joku väärin laskuissa ni olisin kiitollinen :)
Multa kanssa puuttuu se 1,3p. T. Se 14 väärin
Ihmettelijävaan laskin, että sait 46,8 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
mistä sait ne miinukset?
ihmettelijävaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä sait ne miinukset?
Sulla oli 54 oikein ja 24 väärin ja 2 en tiedä mistä ei mennyt miinuspisteitä.
Eli vääristä 24×0,3=7,2 eli 54-7,2=46,8
Vierailija kirjoitti:
Missä on oikeat vastaukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä sait ne miinukset?
Eli vääristä 24×0,3=7,2 eli 54-7,2=46,8
Anteeksi, korjaan!! Olin laskenut yhen korjatun tuloksen vääräksi vastaukseksi!
Kyllä, pisteesi on 48,1 eli 55 oikein 23 väärin ja 2 en tiedä.
Te joilta puuttuu 1,3 pistettä, otittehan huomioon että korjatuissa oikeissa vastauksissa suomen kielen viimeisen tehtävän vastaus on vaihdettu. Alunperin oikeaksi ilmoitettu vastaus lasketaan siis vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä sait ne miinukset?
Eli vääristä 24×0,3=7,2 eli 54-7,2=46,8Anteeksi, korjaan!! Olin laskenut yhen korjatun tuloksen vääräksi vastaukseksi!
Kyllä, pisteesi on 48,1 eli 55 oikein 23 väärin ja 2 en tiedä.
No sitä minäkin et en mää niin tampio oo etten osaa laskea pisteitä mut silti mulle on ilmoitettu pisteiksi tuo 46,8.. pitää laittaa viestiä sinne tai soittaa..
Vierailija kirjoitti:
Te joilta puuttuu 1,3 pistettä, otittehan huomioon että korjatuissa oikeissa vastauksissa suomen kielen viimeisen tehtävän vastaus on vaihdettu. Alunperin oikeaksi ilmoitettu vastaus lasketaan siis vääräksi.
Mulla meno piste siinä äikässä pois mut sit taas sain ennakkomateriaalissa siinä missä oli kolme oikeeta vastausta niin siitä tuli piste. silti mulla puuttuu 1.3 pistettä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä sait ne miinukset?
Eli vääristä 24×0,3=7,2 eli 54-7,2=46,8Anteeksi, korjaan!! Olin laskenut yhen korjatun tuloksen vääräksi vastaukseksi!
Kyllä, pisteesi on 48,1 eli 55 oikein 23 väärin ja 2 en tiedä.No sitä minäkin et en mää niin tampio oo etten osaa laskea pisteitä mut silti mulle on ilmoitettu pisteiksi tuo 46,8.. pitää laittaa viestiä sinne tai soittaa..
15. Mikä on tekstin pääsanoma?
- Tietosuojan noudattaminen on mahdotonta, jos halutaan asettaa etusijalle alaikäisen oikeus päättää omista asioistaan.
Laskitko em. kohdan oikeaksi vai vääräksi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla meno piste siinä äikässä pois mut sit taas sain ennakkomateriaalissa siinä missä oli kolme oikeeta vastausta niin siitä tuli piste. silti mulla puuttuu 1.3 pistettä..
Onhan niille voinut sattua sen ennakkomateriaalin korjatun kohdan kanssa virhe pisteiden laskussa, jos monella on sama ongelma.
No sitä minäkin et en mää niin tampio oo etten osaa laskea pisteitä mut silti mulle on ilmoitettu pisteiksi tuo 46,8.. pitää laittaa viestiä sinne tai soittaa..[/quote]
- Tietosuojan noudattaminen on mahdotonta, jos halutaan asettaa etusijalle alaikäisen oikeus päättää omista asioistaan.
Laskitko em. kohdan oikeaksi vai vääräksi?[/quote]
Vääräksi sen jälkeen kun se muutettiin.
sekä tästä
29. Mitä ikääntyneiden hoidon osaa EI mainita Pitkälän ja Strandbergin artikkelissa?
- primääripreventio
sain pisteen kun oli aiemmin merkattu vääräksi mutta vaihtui oikeaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä sait ne miinukset?
Kyllä, pisteesi on 48,1 eli 55 oikein 23 väärin ja 2 en tiedä.No sitä minäkin et en mää niin tampio oo etten osaa laskea pisteitä mut silti mulle on ilmoitettu pisteiksi tuo 46,8.. pitää laittaa viestiä sinne tai soittaa..
- Tietosuojan noudattaminen on mahdotonta, jos halutaan asettaa etusijalle alaikäisen oikeus päättää omista asioistaan.Laskitko em. kohdan oikeaksi vai vääräksi?
Itse olin vastannut tähän alunperin ihan oikein niin kuin se korjattu vastaus. Onko niillä jäänyt sitten joku huomioimatta kun 1,3p uupuu.
Älkää nyt saatana jaksako inistä niistä pisteitä. Mä sain just sen verran pojoja kuin olin itse laskenut näiden korjausten jälkeen, enkä usko että näitä laskettaisiin hutiloiden sinne tänne.
Hyväksykää se fakta, että joko olette laskeneet pisteet väärin tai vastaus on ollut väärä.
Ihmettelijävaan sulla oli väärin kohdat:
Ennakko:
4.
5.
7.
8.
23.
25.
26.
33.
35.
36.
39.
Englanti:
2.
4.
6.
10.
Matematiikka:
1.
8.
11. en tiedä
12.
13. en tiedä.
15.
Suomenkieli:
2.
5.
9.
14.
15.
=54 oikein, 24 väärin, 2 en tiedä =46,8 pistettä
Vierailija kirjoitti:
laskin korjattujen oikeiden vastausten mukaan. Äikän viimeiseen olin vastannut alunperin oikein, eli vastauksen joka vaihdettiin oikeaksi korjatuissa. onkohan ne itse tarkistaneet alkuperäisten oikeiden vastausten mukaan nuo...
Kaikilta tuntuu puuttuvan mystiset 1,3 pistettä pl. selkeät laskuvirheet (esim. 5 pisteen heitto kielii siitä, että vääristä vastauksista on unohdettu ottaa miinukset mukaan).