Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Jep itekki varasija 2 ja sitten vielä polkuopinnoista pihalle..... varmaaa alkio opisto viimene oljenkorsi
Polkuopintoihin ilmoittautuminen on vitsi, joko ne arvotaan suoraan tai sitten nopeus järjestyksessä mikä on ihan yhtä arpapeliä. Siihenkin voisi saada jonkun fiksumman systeemin tilalle...
Minulle kävi samoin Jamk:n kanssa, 10.01 painoin lähetä-nappia ja lopulta jouduin varasijalle 24. Osalla täytyi lomake täyttyä ainakin suurimmaksi osaksi itsestään. Hyvästi tältä vuodelta opiskelutoiveet.[/quote]
Miten sait tietää tuon varasijan, jolla olet?
Onpas ollut paljon hakijoita polkuopintoihin.. Itse sain viime vuonna paikan JAMK polkuopintoihin, muistaakseni pari minuuttia yli sen ilmoittautumisajan lähetin lomakkeen.. Mutta kannattaa jäädä odottamaan peruutuspaikkoja, meidänkin polkuryhmästä aika moni lopetti ja yksi sai ekana kontaktipäivänä tiedon muusta opiskelupaikasta.. (polkuryhmäämme kuului sairaanhoitajia, kunt.ohjaajia ja fyssareita) Varsinkin sairaanhoitajissa oli vaihtuvuutta, lisäksi kolme pääsi vielä tammikuussa yhteishaun kautta tutkinto-opiskelijaksi.
Minä hain polkuopintoihin Ouluun kätilöopintoihin. Onko muita?
Täällä myös yksi, joka ei päässyt Jamk:n polkuopintoihin. Hain sitten Xamkiin ja sinne pääsin monimuotototeutukseen. Mistä tuon varasijan olisi nähnyt, kun ei ainakaan siinä Jamk:n sähköpostissa ollut?
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi, joka ei päässyt Jamk:n polkuopintoihin. Hain sitten Xamkiin ja sinne pääsin monimuotototeutukseen. Mistä tuon varasijan olisi nähnyt, kun ei ainakaan siinä Jamk:n sähköpostissa ollut?
Milloin hait Xamkiin? Ja millon sait tiedon paikasta ? Että siis pääsit sisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin hait Xamkiin? Ja millon sait tiedon paikasta ? Että siis pääsit sisää?
Siis ilmoittauduin Mikkelin polkuopintoihin torstaina, kun varsinaiset hauthan on jo loppuneet. Tulin kiireessä kirjoittaneeksi vähän epäselvästi.
Tuleva kuntsari kirjoitti:
Onpas ollut paljon hakijoita polkuopintoihin.. Itse sain viime vuonna paikan JAMK polkuopintoihin, muistaakseni pari minuuttia yli sen ilmoittautumisajan lähetin lomakkeen.. Mutta kannattaa jäädä odottamaan peruutuspaikkoja, meidänkin polkuryhmästä aika moni lopetti ja yksi sai ekana kontaktipäivänä tiedon muusta opiskelupaikasta.. (polkuryhmäämme kuului sairaanhoitajia, kunt.ohjaajia ja fyssareita) Varsinkin sairaanhoitajissa oli vaihtuvuutta, lisäksi kolme pääsi vielä tammikuussa yhteishaun kautta tutkinto-opiskelijaksi.
Mites polkuopinnot? Pääsitkö sisään sitten yhteishaussa? Koitko polkuopinnon olevan jotenkin hyödyllinen?
Onko kukaan saanut kouluilta sähköpostia? Löysin netistä ohjeet uudelle opiskelijalle, mutta tuntuu hassulta ettei ole tullut edes sähköpostiin mitään. Kirjeitä ei varmaan kukaan enää lähetä :)
Vierailija kirjoitti:
Mites polkuopinnot? Pääsitkö sisään sitten yhteishaussa? Koitko polkuopinnon olevan jotenkin hyödyllinen?
Pääsin tänä keväänä lopulta tutkinto-opiskelijaksi avoimen väylän kautta, olin aluksi varasijoilla avoimessa väylässä ja yhteishaussa..
Vierailija kirjoitti:
Pääsin tänä keväänä lopulta tutkinto-opiskelijaksi avoimen väylän kautta, olin aluksi varasijoilla avoimessa väylässä ja yhteishaussa..
Mikset hakenut erillishaun kautta? Puhutaan että opintopolku opiskelijat hakee erillishaun kautta? Vai oliko helpompi yhteishaunkautta?
Onko täällä ketään, joka olisi ilmoittautunut Xamk:n sosionomin polkuopintoihin?
Yks täällä yhteishaussa ulos jäänyt ja xamkissa verkko-opinnoissa aloittava. Helpottunut fiilis
Vierailija kirjoitti:
Minä yritin päästä Jamkin sosionomin polkuopintoihin, mutta en ehtinyt saada paikkaa, vaikka jo minuutin yli kymmenen olin täyttänyt tiedot. Harmittaa kovasti, kun en yhteishaussakaan päässyt, niin en tiedä mitä sitä nyt alkaisi tekemään.
Minuutti on aika pitkä aika, siinä ajassa moni nopeampi meni edellesi. Eihän sen lomakkeen täyttämiseen nyt 10 sekuntia pitempään mene jos on valmistautunut ;)
Vierailija kirjoitti:
Jep itekki varasija 2 ja sitten vielä polkuopinnoista pihalle..... varmaaa alkio opisto viimene oljenkorsi
Alkion soteli on hyvä vaihtoehto myös ja Sonja siellä aivan huippu ope!
Vähän haikea fiilis kun tää keskustelu ei enää päivity ja uutta ei ole syksylle tulossa kun Soteli poistuu. Viime vuonna ja tänä vuonna on ollut mukava lukea näitä keskusteluja samalla kun on itsekin jännittänyt kouluun pääsemistä 😊
Mäkin täytin liian hitaasti Jamkiin kuntoutuksen ohjaajan polkuopintoihin sen kaavakkeen kun ilman paikkaa jäin. Onneksi soittivat seuraavana päivänä ja joku oli jo perunut paikkansa niin pääsin sittenkin. Nyt vaan kuumeisesti odotan että opiskelu alkaisi. ☺️
Mie pääsin saimiaan sosionomi polkuopintoihin😊
Minulle kävi samoin Jamk:n kanssa, 10.01 painoin lähetä-nappia ja lopulta jouduin varasijalle 24. Osalla täytyi lomake täyttyä ainakin suurimmaksi osaksi itsestään. Hyvästi tältä vuodelta opiskelutoiveet.