Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungin asunnoissa on todella paljon pielessä!

Vierailija
20.04.2023 |

Jos maksaa vuokraa lähes 700€/kk kaksiosta, missä ei wc-toimi, ja lattiat huonosti tehty, jos keittiötä korjataan, niin eivät tee loppuun asti. On todella hävytöntä pyytää kaupungin vuokra asunnoista näin paljon, jos asunto on todella asumiskelvoton. Ja kaupunki rahastaa vuokrista näin paljon??!! En itse asu kaupungin vuokra-asunnossa, mutta huolestunut olen, miten kaupunki vetää rahaa itselleen, eikä välitä vuokralaisista lainkaan, ja kalliit vuokrat, ei edes korjaustöitä tehdä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut pitkään kaupungin asunnossa. Aina jos on joku vika, voi tehdä vikailmoituksen, ja vika korjataan pian.

Kallis vuokra on outo moite, kun kaupungin asunnot ovat halvempia kuin muut vuokra-asunnot.

Vierailija
2/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Jokin vika kaikessa on tosiaan. Onneksi olet hereillä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta et asu sellaisessa niin mitä se sun p*rsettä kutittaa millaisia ne on?

Vierailija
4/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä "ihmisiä", jotka niissä asuvat ei paljoa haittaa jos joku lista vähän repsottaa tai paketissa on pientä kulumaa.

Vierailija
5/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä rumaa kieltä. 

Vierailija
6/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut pitkään kaupungin asunnossa. Aina jos on joku vika, voi tehdä vikailmoituksen, ja vika korjataan pian.

Kallis vuokra on outo moite, kun kaupungin asunnot ovat halvempia kuin muut vuokra-asunnot.

Kaupungin vuokra-asuntojen hintataso vaihtelee ympäri maata. Monella paikkakunnalla eivät ole mitenkään edullisia verrattuna paikkakunnan muihin vuokra-asuntoihin.

Vierailija
7/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin vuokra-asuntojen hintataso vaihtelee ympäri maata. Monella paikkakunnalla eivät ole mitenkään edullisia verrattuna paikkakunnan muihin vuokra-asuntoihin.

En ymmärrä miksi ihminen ei muuttaisi muuhun vuokra-asuntoon, jos asunto on niin huonossa kunnossa ja vuokra on kuitenkin sama. 

Vierailija
8/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa yhtä kaupungin vuokra-asuntoa jokin aika sitten, ihan hirveä loukko, tummuneet seinät ja ankea muovimatto. Mitään valoa sinne kämppään ei kyllä päässyt vahingossakaan. Vuokra oli jotain yli 800e

Vierailija
9/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niitä "ihmisiä", jotka niissä asuvat ei paljoa haittaa jos joku lista vähän repsottaa tai paketissa on pientä kulumaa.

Sinä "ihminen" et taida ymmärtää mitään aiheesta. Kannattaa vain olla hiljaa ja kuunnella muita.

No eiköhän sen jokainen ymmärrä että jotain puliukkoa ei paljoa haittaa jos peilikaappi on millin vinossa. Todennäköisesti ei sitä edes huomaa.

Vierailija
10/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin sain ovilistan korjauksen ja vessaremontin kun asuin. 

Vierailija
11/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihminen ei muuttaisi muuhun vuokra-asuntoon, jos asunto on niin huonossa kunnossa ja vuokra on kuitenkin sama. 

Varmaan siksi kun sinne "muualle" muuttaessa tarkastetaan luottotiedot ;-)

Vierailija
12/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä "ihminen" et taida ymmärtää mitään aiheesta. Kannattaa vain olla hiljaa ja kuunnella muita.

No eiköhän sen jokainen ymmärrä että jotain puliukkoa ei paljoa haittaa jos peilikaappi on millin vinossa. Todennäköisesti ei sitä edes huomaa.

Mene takaisin kouluun.

Vierailija
13/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun saisit sisälukutaitoa jostain, niin hoksasit että niitä päihdeongelmaisia ei pienet puutteet haittaa. Varsin usein lisäävät niitä itse, kun sekopäissään potkivat oviin reikiä ja spraymaalilla koristelevat paikkoja.

Vierailija
14/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene takaisin kouluun.

Koulut on jo käyty, niin ei tarvitse asua missään kasarmikämpässä.

Vierailija
15/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun saisit sisälukutaitoa jostain, niin hoksasit että niitä päihdeongelmaisia ei pienet puutteet haittaa. Varsin usein lisäävät niitä itse, kun sekopäissään potkivat oviin reikiä ja spraymaalilla koristelevat paikkoja.

Ei ole oikein että kunnon veronmaksajia vertaillaan puliukkoihin. 

Vierailija
16/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä rumaa kieltä. 

Kerron äidille että sä kiroilit!! 😠

Vierailija
17/17 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein että kunnon veronmaksajia vertaillaan puliukkoihin. 

Kunnon veronmaksajia kaupungin asunnoissa?? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme