Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Onko täällä muita jotka aloittavat opinnot monimuotona ja aikovat tehdä töitä samalla? Millaisia tuntimääriä ajattelitte viikossa tehdä? Ei ole enää kauaa opintojen alkuun ja pian pitäis alkaa viikkoja hahmottelemaan. Itse en ole siis oikeutettu aikuiskoulutustukeen, enkä myöskään omaehtoisten opintojen tukeen. Keikkatyötä ajattelin opintojen rinnalla tehdä, lähiopetuspäiviä meillä on ennakkotietojen mukaan kaksi viikossa.
Uskomatonta!
Olin Tamk kätilö-linjalle 7. varasijalla kun tulokset julkaistiin, pari päivää sitten oli 6. varasijalla, ja eilen aamulla PÄÄSIN SINNE SISÄÄN!!!
VOI LUOJA ❤🤩😍
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta!
Olin Tamk kätilö-linjalle 7. varasijalla kun tulokset julkaistiin, pari päivää sitten oli 6. varasijalla, ja eilen aamulla PÄÄSIN SINNE SISÄÄN!!!
VOI LUOJA ❤🤩😍
Tosi paljon onnea ❤️❤️ Tuli ittellekin hyvä mieli tämmösestä ja antaa uutta toivoa omaan tilanteeseen ❤️
Mä olin alunperin 8. varasijalla sosionomiks ja tänään tuli opintopolkuun että opiskelupaikka myönnetty!! Oon niin ilonen!!!
Oon niin onnellinen teidän puolesta!! ❤️ Ihanaa tulevaa lukuvuotta!
Vierailija kirjoitti:
Mä olin alunperin 8. varasijalla sosionomiks ja tänään tuli opintopolkuun että opiskelupaikka myönnetty!! Oon niin ilonen!!!
Mikä koulu? Itsekin pääsin tänään samaiselta varasijalta! Ihan epätodellista kun olin jo luopunut toivosta!
Mihin vipusessa pitää mennä että näkyy nuo paikan vastaanottaneet? Entä näkyykö jossain millaisia pistemääriä ihmiset ovat saaneet? Eli siis että esimerkiksi kuinka paljon on ollut parhaimmat pisteet. Ja esimerkiksi että kuinka moni on saanut jotain tiettyjä pisteitä?
Onko ketään saanut koululta sähköpostia vielä? Turku AMKin sivuilta löysin ohjeet uudelle opiskelijalle, mutta jäin miettimään tuleeko sieltä vielä jotain sähköpostiin? Kirjoja tai muuta ostettavaa, ohjeistusta. Viimeksi kun olen opiskellut tuli paksu kirje postiluukusta missä oli info :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulu? Itsekin pääsin tänään samaiselta varasijalta! Ihan epätodellista kun olin jo luopunut toivosta!
No niin mäkin olin! Monta päivää olin varasijalla 2 ja ajattelin että tää oli sitten tässä, ja yhtäkkiä olin pompannutkin kouluun! Ja Lapin AMK kyseessä :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääähäää onnea paljon!!!
Mut mikä kaupunki, ite nimittin varasijalla 6 alunperin ja nytten vasta 4 sijalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääähäää onnea paljon!!!
Mut mikä kaupunki, ite nimittin varasijalla 6 alunperin ja nytten vasta 4 sijalla...
Kiitos! Toivottavasti säkin saat vielä ilouutisia. Helsinki mulla.
mä en ymmärrä mikä siinä kestää, kun kauan on olleet 3-4 paikkaa vastaanottamatta mitä olen hakenut opiskelemaan. miksi ihmiset eivät voi vastata kyllä otan paikan vastaan tai en ota, niin pääsisi varasijajono liikkumaan tai ei tarvitsisi enää jännittää. kumminkin enää tän kuun loppuun jakavat varasijapaikkoja. kohta jää ne loput paikat ilman opiskelijoita.
Mikä se toimiva linkki vipuseen on? Tällä katsellut, mutta mulle ei tietokoneella näytä että kuinka moni vastaanottanut paikan:
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
Pari päivää riittäis et pitää hyväksyä se varasija, ja sitten voisi jo tarjota seuraavalle:)
Jos ne sun jonottamat paikat on niitä, missä on alun perin valittu ylimääräisiä (vaikka 20 alotuspaikkaa, 25 valittu, 23 vastaanottanut), niin niitä varasijoja ei välttämättä ole tarjottu yhtään kellekään.
Päivityykö Vipunen vielä? Ainakin JAMKin osalta tilastosta puutuu koulutusohjelmia. :(
Vierailija kirjoitti:
Päivityykö Vipunen vielä? Ainakin JAMKin osalta tilastosta puutuu koulutusohjelmia. :(
Valinnat on siis tehty!
Täällä Savonia ja noi samaiset Opintopolun viestit tuli.