Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
2041/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tullut, sori. ^Mut kopioi vaik wordiin tai kännykällä muistikirjaan ja sit kopsaa vaan tuo linkin osa ja liitä se selaimen osoiteriville = toimii.

Vierailija
2042/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakoon vtu koko Soteli! Luulin että mun esivalintakoe olis mennyt hyvin, hah! Tietty kaikki mun alan koulutukset nostaneet pisteitään niin ettei tullut kutsua MIHINKÄÄN. Viime vuonna olin fyssarin pääsykokeissa ja kutsu tuli hoitsun valintakokeeseen kans mut ne oli päällekkäin. Sanon vaan että vtu mitä paskaa. Ja täälläkin sitten on porukkaa jotka on saaneet vaikk kuin monta kutsuu ja silti on pettyneitä kun ei ykkösvaihtoehtoon kutsua tullut. Menkää itteenne ja aatellaa kaikkia niitä rannalle jääneitä!! Mullakin yli 10v kokemus hoitotyö, myös liikunnanohjaajana vapaa ajalla ja fitness, yo-paperit on ei tosin kaksiset. Milläs mä ens vuonna pääsen sisään kun iso osa todistus valinnalla menee suoraan. Ja näin tänä vuonna paljon vaivaa esivalintaan ja kaikki meni päin vtun silti. Että älkää valittaako te kutsuja SAANEET kiitos ja näkemiin

Ensi vuonnahan ne kaikki sinua paremmat menevät suoraan todistuksella eivätkä ole kilpailemassa sinun kanssasi kokeessa.

Rajat muodostuvat joka vuosi hakijoiden tason mukaan. Ei koulut niitä rajoja nosta tai laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2044/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakoon vtu koko Soteli! Luulin että mun esivalintakoe olis mennyt hyvin, hah! Tietty kaikki mun alan koulutukset nostaneet pisteitään niin ettei tullut kutsua MIHINKÄÄN. Viime vuonna olin fyssarin pääsykokeissa ja kutsu tuli hoitsun valintakokeeseen kans mut ne oli päällekkäin. Sanon vaan että vtu mitä paskaa. Ja täälläkin sitten on porukkaa jotka on saaneet vaikk kuin monta kutsuu ja silti on pettyneitä kun ei ykkösvaihtoehtoon kutsua tullut. Menkää itteenne ja aatellaa kaikkia niitä rannalle jääneitä!! Mullakin yli 10v kokemus hoitotyö, myös liikunnanohjaajana vapaa ajalla ja fitness, yo-paperit on ei tosin kaksiset. Milläs mä ens vuonna pääsen sisään kun iso osa todistus valinnalla menee suoraan. Ja näin tänä vuonna paljon vaivaa esivalintaan ja kaikki meni päin vtun silti. Että älkää valittaako te kutsuja SAANEET kiitos ja näkemiin

Tämmöisellä henkilöllä kymmenen vuoden kokemus hoitotyöstä? Säälin asiakkaita. Esivalintakokeen osalta on siis niin, että muut olivat sua parempia. Ei se ole koulusta kiinni, että he nostaisivat ja laskisivat pisterajoja, vaan sen mukaan muodostuu pisteraja, paljonko otetaan sisään pääsykokeisiin ja mikä oli viimeisen kutsutun pistemäärä. Se pisteraja kuvaa alalle hakeneen porukan tasoa, eikä ole niinpäin, että koulu etukäteen päättää, että juu, tänä vuonna pisteraja 65.2 ja kaikki sen saaneet kutsutaan.

Vierailija
2045/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvake koe. Onko kokemuksia? Tehdäänkö koulun koneella? Koekutsussa ei mainittu että täytyisi oma kone olla mukana..

2046/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä huomio kaikille: AJOKORTTI EI KÄY HENKILÖLLISYYDEN TODISTAMISEEN PÄÄSYKOKEESSA.

Terveisin minä, joka olen uutta passia hankkimassa, koska passi on mennyt vuosi sitten vanhaksi 😁

Vierailija
2047/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla kävi vanhentunutkin passi, kunhan on tunnistettavissa kuvasta ongelmitta.

Vierailija
2048/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28264 kirjoitti:

Tärkeä huomio kaikille: AJOKORTTI EI KÄY HENKILÖLLISYYDEN TODISTAMISEEN PÄÄSYKOKEESSA.

Terveisin minä, joka olen uutta passia hankkimassa, koska passi on mennyt vuosi sitten vanhaksi 😁

Metropolian siin infoviestis luki et ajokorttikin kävis.

Vierailija
2049/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Metropolian pisteistä, nyt näkyy. :) Ei tärpännyt tällä kertaa.

Vierailija
2050/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, onko polkuopintoina voinut missään suorittaa totea monimuotona? Syksyn opintokokonaisuuksia ei ole vielä julkaistu.

Vierailija
2051/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkohan tulee todistusvalinnan tuloksia...?

Vierailija
2052/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa minkälainen laurean fysioterapian pääsykoe on?

Vierailija
2053/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan, onko polkuopintoina voinut missään suorittaa totea monimuotona? Syksyn opintokokonaisuuksia ei ole vielä julkaistu.

Niitähän ne pääasiassa on. Halvempaa pitää verkko-opetuksena...

Vierailija
2054/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millonkohan tulee todistusvalinnan tuloksia...?

Viime vuonna tuli ennen pääsykokeita. Kannattaa tiedustella suoraa hakijapalveluista.

Vierailija
2055/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku auttaa ensikertalaista? Sain kutsun Diak sosionomi päivätoteutukseen mutta ensimmäinen vaihtoehto oli JAMK. Onko mahdollista minun vielä saada kutsu jamkiin kunhan aloittavat lähettämään kutsuja? Kiitos etukäteen!

Vierailija
2056/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku auttaa ensikertalaista? Sain kutsun Diak sosionomi päivätoteutukseen mutta ensimmäinen vaihtoehto oli JAMK. Onko mahdollista minun vielä saada kutsu jamkiin kunhan aloittavat lähettämään kutsuja? Kiitos etukäteen!

Diak ja Jamk tekevät valintakoeyhteistyötä, eli koe sun on suoritettava nyt Diakilla, koska olet jäänyt Jamkin pisteiden alapuolelle. On kuitenkin mahis, että Diakin kokeessa nappaat paikan Jamkissa.

Vierailija
2057/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAMK:n kutsu tuli. :)

Vierailija
2058/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JAMK:n kutsu tuli. :)

Onnea! Kerrotko vielä linjan ja omat sotelipisteesi, niin siitä alkaa hahmottua JAMKn rajat.

Vierailija
2059/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaas joku tyhmää... hain 3 samaan valintakoeyhteisöön kuuluvaan amk:hon ja sain pääsykoe kutsun 3. hakutoiveeseeni. Eli mulla olis vielä mahdollisuus päästä ylimpiin hakutoiveisiini, jos tekisin valintakokeen. Jäi siis mietityttämään, että jos onnistaisi ja pääsisin todistusvalinnan perusteella tähän kolmanteen vaihtoehtooni niin saisinko paikan vai onko haku vielä kesken? Valintakokeen tekemällä ois kuitenkin mahdollisuus päästä ylimpiin vaihtoehtoihin.

Vierailija
2060/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysse tuli 😁 jamk monimuoto fyssari 69,6

Ketju on lukittu.