Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
2001/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamk sosionomi, tänään tuli kutsu. 69,5 pistettä sain sotelista.

Vierailija
2002/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun toteen pisteraja oli 69,6. Uskaltaisin melkein väittää, että Metropoliassa pisteraja on vieläkin korkeampi. Niinku joku aikaisemmin sanoi, joku oli saanut Metropoliasta kutsun 69,9 pisteillä. Eli varmaan alimmat pisteet joilla päässy toteen Metropoliaan on juurikin tuo 69,9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onko diakkiin sh-linjalle hakeneita diakonin hoitotyöhön? Minkälaiset valintakokeita on ollut?

Vierailija
2004/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri tote ja fyssari ovat nousseet niin paljon?

Aika kovat pisterajat on melkein kaikkialle tällä kerralla.

Helpointa ois päästä sairaanhoitajaksi.

Vierailija
2005/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muista kouluista kuulunut mitään, esim Laurea?

Joo Laurean kaikki kutsut jo lähteneet. Itse sain kutsun perjantaina. Sh päivätoteutus Tikkurila. Pisterajatkin on jo julkistettu, googlaa Laurea pisterajat 2019.

Ei oo vielä estenomin pisteet julkistettu.

Vierailija
2006/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri tote ja fyssari ovat nousseet niin paljon?

Aika kovat pisterajat on melkein kaikkialle tällä kerralla.

Helpointa ois päästä sairaanhoitajaksi.

No tote ei oo ainakaan kauheen ”vanha” ala ja on kehittymässä koko ajan. Luulen vaan et ihmiset ei oo ollu niin tietoisia tosta alasta ku mitä nykyään ollaan.

Vierailija
2007/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko täällä jollain tietoa miten avoimeen oikeesti saisi paikan? Täällä avoimen ilmoittautuminen täyttyi viime syksynä 10 sekunnissa. Eli mitään toivoa ei ole ehtiä siihen porukkaan vaikka sitä niin mainostetankin :-(

Vierailija
2008/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu iso homma säästää avoimen maksut työmarkkinatuesta vailla takuuta opintoihin pääsystä siltikään...

Vierailija
2009/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko täällä jollain tietoa miten avoimeen oikeesti saisi paikan? Täällä avoimen ilmoittautuminen täyttyi viime syksynä 10 sekunnissa. Eli mitään toivoa ei ole ehtiä siihen porukkaan vaikka sitä niin mainostetankin :-(

Siinä pitää olla rämpyttämässä nappia just tasan sillä kellonlyömällä kun ilmo alkaa, ja olla siinä 10 sekunnin porukassa mukana.

Joku ne paikat aina saa ja se on sinulle ihan yhtä todennäköistä kuin kelle tahansa muulle sillä hetkellä olevalle.

Tiedän kotiäitejä, jotka ovat ottaneet kaverin hoitamaan lapsia just siksi hetkeksi kun ilmoittautuminen alkaa, että ei varmasti tule mitään häiriötä.

Vierailija
2010/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh, onko kaikkiin tote-koulutuksiin ennakkoaineisto? Oon kahlannu Jamkin sivut edestakas ja mitään tietoa en oo löytäny! Apuva!

Ei ole, riippuu paikasta jossa käyt kokeen tekemässä.

Vierailija
2011/4087 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin saimiaan koe, ketjussa sanotaan että pitää olla kone ja ei pidä olla. Viestissä ei mainintaa koneesta. Mitä kannattaa uskoa? Oma läppäri huonossa hapessa...

Vierailija
2012/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa JAMK lähettäisi kutsut tänään, kun yo-kokeiden tulokset julkaistaan. Olisi kiva nähdä pääsykoepäivän aikataulu, niin pääsisi varaamaan tarvittaessa hotellin jne.

Vierailija
2013/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa JAMK lähettäisi kutsut tänään, kun yo-kokeiden tulokset julkaistaan. Olisi kiva nähdä pääsykoepäivän aikataulu, niin pääsisi varaamaan tarvittaessa hotellin jne.

Peukut pystyssä, et tänään tulisi!! Onko kukaan saanu hakijapalveluihin yhteyttä, että milloin julkaisevat pisterajat? Tulee kiire saada työvuoroja vaihdetuksi..

Vierailija
2014/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä pitää olla rämpyttämässä nappia just tasan sillä kellonlyömällä kun ilmo alkaa, ja olla siinä 10 sekunnin porukassa mukana.

Joku ne paikat aina saa ja se on sinulle ihan yhtä todennäköistä kuin kelle tahansa muulle sillä hetkellä olevalle.

Tiedän kotiäitejä, jotka ovat ottaneet kaverin hoitamaan lapsia just siksi hetkeksi kun ilmoittautuminen alkaa, että ei varmasti tule mitään häiriötä.

Tiedän nuo kaikki ja olin juuri sillä kellonlyömällä eikä mitään häiriöitä ollut ja silti en ehtinyt. Tuntuu älyttömältä miksei avoimeen päästetä opiskelemaan kaikkia halukkaista kun muistelen että Hesassa ainakin avoimessa sai opiskella kaikki ketkä halusi.

Vierailija
2015/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2016/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tehnyt SUVAKE kokeen ja osaisi kertoo mitä siinä kysytään?

Vierailija
2017/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolia toimintaterapia: alin pisteraja 68,3. Mulla pisteitä 68,2. Nyt kyllä itkettää.

Vierailija
2018/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metropolia toimintaterapia: alin pisteraja 68,3. Mulla pisteitä 68,2. Nyt kyllä itkettää.

Sellainen pistemäärä ei ole mahdollinen.

Vierailija
2019/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuule haet itsellesi kupin kahvia ja ajattelet, että tästä vaan eteenpäin. Polkuopintoihin on mahdollista hakea myös.

Haitko muihin tote-koulutuksiin? Itse hain fyssariksi moneen paikkaan, ja epäsopivin vaihtoehto tietysti tärppäsi valintakokeen sijainnin osalta mutta kaikkien pitää muistaa, että sillä samalla valintakokeella haetaan kaikkiin saman alan koulutuksiin! Kaveri kävi kokeissa viime vuonna Jamkissa mutta pääsi ykkösvaihtoonsa Metropoliaan. Tsemppiä! Olipa tilanne sit mikä hyvänsä! Kaikella on tarkoituksensa. Itsellä vuosi sitten sama tilanne ja tiedän tunteen.

Vierailija
2020/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pistemäärä ei ole mahdollinen.

https://aijaa.com/Riow3T

Oliko vielä jotain muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä