Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metropolia toimintaterapia: alin pisteraja 68,3. Mulla pisteitä 68,2. Nyt kyllä itkettää.
Sellainen pistemäärä ei ole mahdollinen.
Oliko vielä jotain muuta?
Joku pettynyt trollaa, älä välitä. Mulla oli 66.2 pistettä ja helppo laskea, että 68.2 mahdollinen. Joku pettynyt purkaa kiukkuaan vaan nyt.
Aha, nyt Metrokin toimitti pisteet. Jamk herää nyt! Mutta Metron pisteet vahvisti, että kyllä Jamkiin on kutsu tulossa. Hain Metroonkin 2. vaihtoehtona ja pääsisin noilla rajoilla sisään. Kun nyt tulis vaan Jamkin kutsu :D Onko joku jo saanut?
Laurea estenomi pisteet? Miksei niitä julkisteta????
Vierailija kirjoitti:
Aha, nyt Metrokin toimitti pisteet. Jamk herää nyt! Mutta Metron pisteet vahvisti, että kyllä Jamkiin on kutsu tulossa. Hain Metroonkin 2. vaihtoehtona ja pääsisin noilla rajoilla sisään. Kun nyt tulis vaan Jamkin kutsu :D Onko joku jo saanut?
Täällä toinen odottava. Luottavaisin mielin minäkin.
Tsemppiä kaikille rannalle jääneille, itsekin aloin setvimään vaihtoehtojani jos Jamkin tie tyssää heti alkuunsa. Raastavaa odotella.
Vierailija kirjoitti:
Mihin puolelle hait ja mimmoset pisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metropolia toimintaterapia: alin pisteraja 68,3. Mulla pisteitä 68,2. Nyt kyllä itkettää.
Nyt kuule haet itsellesi kupin kahvia ja ajattelet, että tästä vaan eteenpäin. Polkuopintoihin on mahdollista hakea myös.
Haitko muihin tote-koulutuksiin? Itse hain fyssariksi moneen paikkaan, ja epäsopivin vaihtoehto tietysti tärppäsi valintakokeen sijainnin osalta mutta kaikkien pitää muistaa, että sillä samalla valintakokeella haetaan kaikkiin saman alan koulutuksiin! Kaveri kävi kokeissa viime vuonna Jamkissa mutta pääsi ykkösvaihtoonsa Metropoliaan. Tsemppiä! Olipa tilanne sit mikä hyvänsä! Kaikella on tarkoituksensa. Itsellä vuosi sitten sama tilanne ja tiedän tunteen. <3
Joo Oulun tote-kokeeseen tuli kutsu. Pitää nyt tosiaan sisäistää, että pääsy Metropoliaan on yhä mahdollinen. Nyt pitää vaan alkaa buukata Ouluun junaa tai lentoa ja majoitusta. Kyllä tää tästä. Eka reaktio oli vaan, ettei voi olla totta, 0,1 pisteestä kiinni! Kahvit juotu ja taidanpa keittää toiset kahvit ja tutkailla majoitusvaihtoehtoja. Kiitos tsempistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen odottava. Luottavaisin mielin minäkin.
Mikä ala ja mitkä pisteet?
No on törkeen korkeet pisteet Metropoliaan. Elättelin viimeiseen asti toivetta inhimillisestä erehdyksestä mutta radiografiankin pisteet yli 60. No enpä jäänyt kuin reilun pisteen päähän mut sillä pistesaaliilla olisin viime vuonna ollut kutsuttujen joukossa. Sentään pääsin sh-kokeeseen. Korkeat pisteet on sh-koulutukseenkin. Turha sanoa, että se olis ala jonne kaikki pääsee! Päivätoteutus 57,9 pistettä rajana.
Itsellä on se tilanne, että sain Metropolian toteen kutsun, mutta samana päivänä olisi myös toiset pääsykokeet ja näihin toisiin olen siis menossa. Eli mahdollisuudet päästä sisään paranee myös sen myötä, että kaikki meistä kutsun saaneista ei pääse syystä tai toisesta ottamaan osaa pääsykokeeseen.
Nyt päästiin ekaa kertaa yli 70 pisteen, tänä vuonna on kyllä ollut tosi motivoitunutta porukkaa sotelissa.
Estenomi monimuoto 67 pistettä
Estenomi pisteraja 67, plääh, en päässyt 😕
Itsellä jamkiin monimuoto fyssari 69,6 ja jännittää ihan vietävästi 😱
Toimivaa linkkiä Metropolian pisteisiin? Aikaisempi ei toimi enkä löydä haulla. Kiitos! :)
Onko koe ollut helpohko, ihmiset opiskelleet kunnolla vai hakijoita vaan mahottomasti enemmän, kun on näin kovat rajat :0
Haistakoon vtu koko Soteli! Luulin että mun esivalintakoe olis mennyt hyvin, hah! Tietty kaikki mun alan koulutukset nostaneet pisteitään niin ettei tullut kutsua MIHINKÄÄN. Viime vuonna olin fyssarin pääsykokeissa ja kutsu tuli hoitsun valintakokeeseen kans mut ne oli päällekkäin. Sanon vaan että vtu mitä paskaa. Ja täälläkin sitten on porukkaa jotka on saaneet vaikk kuin monta kutsuu ja silti on pettyneitä kun ei ykkösvaihtoehtoon kutsua tullut. Menkää itteenne ja aatellaa kaikkia niitä rannalle jääneitä!! Mullakin yli 10v kokemus hoitotyö, myös liikunnanohjaajana vapaa ajalla ja fitness, yo-paperit on ei tosin kaksiset. Milläs mä ens vuonna pääsen sisään kun iso osa todistus valinnalla menee suoraan. Ja näin tänä vuonna paljon vaivaa esivalintaan ja kaikki meni päin vtun silti. Että älkää valittaako te kutsuja SAANEET kiitos ja näkemiin
Vierailija kirjoitti:
Toimivaa linkkiä Metropolian pisteisiin? Aikaisempi ei toimi enkä löydä haulla. Kiitos! :)
Miten ihmeessä sait edes Sotelia suoritettua tuolla osaamistasolla?
Vierailija kirjoitti:
Kopioi tuo koko viesti leikepöydälle ja kopsaa linkki siitä?. Av katkoo linkkejä mut yritän:
https://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Kevät_2019…
Tulisiko kokonaan?
Aika korkeeet pisteet Metropoliaan. Pelkäsin jopa suurempaa nousua, kun monessa muussa koulussa kans kohonneet kovasti.