Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
2081/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko han sellainen mahdollista että kävisi tekemässä toisen alan kokeen mutta pääsisi sittenkin siihen 1.hakutoiveeseen sisään jos on käynyt ylipäätään siellä sote-alan valintakokeissa..Muistan että joskus aikoinaan kaveri pääsi ihan eri alalle sisään kun minkä kokeissa oli käynyt...Saman koulun ja toimipisteen sisällä siis

https://www.tamk.fi/sosiaali-ja-terveysalan-valintakoeyhteistyo

Jos on täällä merkitty samaan ryhmään niin on, muuten ei. Vähän oma-aloitteisuutta ja maalaisjärkeä nyt hei.

Vierailija
2082/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköhermo kirjoitti:

Kutsu tuli, Jamk, tote, pisteet 68.3.

Onnea!!!

Sekä Merropolian että Jamkin toten pisteraja siis 68.3. Terveisin se 68,2 pistettä saanut. Onneksi Oulun koe kutsuu!

Kiitos ja pahoittelut sinun puolesta. Luin ketjua aiemmin ja juuri sinun pisteet jäivät mieleen ja olin jo ihan varma, että en saa itse kutsua Jamkiin, kun oli näin pieni ero.

Onnea sinulle kokeisiin, toivottavasti saat perheenne kannalta sopivan opiskelupaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaas joku tyhmää... hain 3 samaan valintakoeyhteisöön kuuluvaan amk:hon ja sain pääsykoe kutsun 3. hakutoiveeseeni. Eli mulla olis vielä mahdollisuus päästä ylimpiin hakutoiveisiini, jos tekisin valintakokeen. Jäi siis mietityttämään, että jos onnistaisi ja pääsisin todistusvalinnan perusteella tähän kolmanteen vaihtoehtooni niin saisinko paikan vai onko haku vielä kesken? Valintakokeen tekemällä ois kuitenkin mahdollisuus päästä ylimpiin vaihtoehtoihin.

Vierailija
2084/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköhermo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköhermo kirjoitti:

Kutsu tuli, Jamk, tote, pisteet 68.3.

Onnea!!!

Sekä Merropolian että Jamkin toten pisteraja siis 68.3. Terveisin se 68,2 pistettä saanut. Onneksi Oulun koe kutsuu!

Kiitos ja pahoittelut sinun puolesta. Luin ketjua aiemmin ja juuri sinun pisteet jäivät mieleen ja olin jo ihan varma, että en saa itse kutsua Jamkiin, kun oli näin pieni ero.

Onnea sinulle kokeisiin, toivottavasti saat perheenne kannalta sopivan opiskelupaikan.

Kiitos! joo joskus se on tosiaan sitä 0,1 pisteestä kiinni. Onnea myös sinulle kokeisiin.

Vierailija
2085/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAMK monimuotosairaanhoitaja pisteitä 52, kutsu tuli. Jee!

Vierailija
2086/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2087/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamkiin kuntoutuksen ohjaajaksi hakeneita ja pääsykoekutsun saaneita? Millä pisteillä kutsu tuli?

Vierailija
2088/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisteet 65,7 ja toten monimuotoon odottaisin kutsua Jamkiin mut ei oo tullu. Hämmentävää et joku on saanu samoilla pisteillä.

Kutsu tuli kuntoutuksen ohjaajan monimuotoon.

Todistusvalintaa ajatellen pisteet 29/30.

Milloinkohan siitä voisi odotella tietoa? En oo ensikertalainen joten voipi viuhua sivu suun kaikki paikat.

Vierailija
2089/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusmoka: en toteen vaan sosionomin monimuotoon toki. Toteen ei riitä pisteet nyt.

Vierailija
2090/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pisteet fyssarin monimuodossa Jamkissa? :)

Vierailija
2091/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisko kirjoitti:

JAMK monimuotosairaanhoitaja pisteitä 52, kutsu tuli. Jee!

Huh eli luulisi tännekkin kutsun tulevan 64,4 pisteellä. Vielä ei ainakaan ollut tullut sähköpostiin mitään!

Vierailija
2092/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä ihmettelen että joku on samoilla pisteillä saanut kutsun sosionomin monimuotoon.

Hämmentävää.

Vierailija
2093/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamkiin kuntoutuksen ohjaajaksi hakeneita ja pääsykoekutsun saaneita? Millä pisteillä kutsu tuli?

61.1 ja kutsu tuli äsken 😊

Vierailija
2094/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Turkuun toimintaterapiaan tullu jo kutsut vai odottelen koska turhaan. Mistä tietää tän kevään pisterajat?

Pisterajat tiedettiin jo maanantaina ja ne löytyvät Turun AMK:n nettisivuilta.

Vierailija
2095/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääköhän 25p todistusvalintaan Oamkis tai Jamkis?

Vierailija
2096/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla pisteet 68,3!

Vierailija
2097/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisteet 60,5 ja kutsu tuli jamkiin kuntoutuksen ohjaajan pääsykokeisiin

Vierailija
2098/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tote ja Metropolia Jodelissa:

https://aijaa.com/oqF6Up

Jodelissa varsinkin on niin helppo jakaa kuviakin, että suhtautuisin HYVIN suurella kriittisyydellä noihin, jotka vaan heittävät jotain pistemääriä...

No minä tiedän omat pisteeni ja tiedän, etten saanut Metropoliasta kutsua 68,2 pisteillä. Enkä Jamkistakaan, kun kerran Oulusta tuli jo kutsu.

Voin ottaa kuvakaappaukset näistä tiedoista mutta nekin voi sanoa feikiksi. Sanonpa vaan, että Metropolian toten pisteraja on ainakin 68,3. Saattaa olla yli 69 myös.

Sinulta meni nyt pointti täysin ohi. Tarkoitin, että odottakaa valintakoekutsua tai pisterajoja kouluilta, ne ovat ainoat, joihin voi luottaa.

Vierailija
2099/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä pisteet fyssarin monimuodossa Jamkissa? :)

67 tuli tutulle kutsu.

Vierailija
2100/4087 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tote ja Metropolia Jodelissa:

https://aijaa.com/oqF6Up

Jodelissa varsinkin on niin helppo jakaa kuviakin, että suhtautuisin HYVIN suurella kriittisyydellä noihin, jotka vaan heittävät jotain pistemääriä...

No minä tiedän omat pisteeni ja tiedän, etten saanut Metropoliasta kutsua 68,2 pisteillä. Enkä Jamkistakaan, kun kerran Oulusta tuli jo kutsu.

Voin ottaa kuvakaappaukset näistä tiedoista mutta nekin voi sanoa feikiksi. Sanonpa vaan, että Metropolian toten pisteraja on ainakin 68,3. Saattaa olla yli 69 myös.

Sinulta meni nyt pointti täysin ohi. Tarkoitin, että odottakaa valintakoekutsua tai pisterajoja kouluilta, ne ovat ainoat, joihin voi luottaa.

No ainakin tuo henkilö oli täsmälleen oikeassa, nimittäin Metropolian toten pisteraja juurikin tuo 68,3 :) Mulla pisteet vähän päälle 60, ei tullut kutsua yhteenkään toteen. Mut nyt sitten bioanalytiikan kokeisiin valmistaudutaan, kutsu tuli Metropoliaan :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi