Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa tilanteista milloin/miksi et ole tehnyt aloitetta, vaikka olet ihastunut

Vierailija
18.03.2019 |

Vai teettekö aina aloitteen?

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin köyhä.

Vierailija
2/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! Kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, antaa tulla miehet!

Vierailija
4/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttamassa ulkomaille, enkä halunnut etäsuhteeseen.

Vierailija
5/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. - No okei viimeksi jätin tekemättä aloitetta koska tunsin, että meillä saattaisi olla ehkä liikaa ikäeroa. - Vaikka toisaalta, mitä vanhemmaksi olen tullut, niin ikä on alkanut vaikuttaa vain suuntaa antavalta: minulla ja hänellä saattaa olla yhteistä tai sitten ei, eikä sitä enää määritä ensi-sijaisesti se kuinka vanhoja olemme. Toinen kerta, jolloin jätin tekemättä aloitetta kun aloin ajatella liian paljon välimatkaamme; ihastuin nettitreffiprofilin jonka haltija kertoi elävänsä satojen kilometrien päässä minusta.

Vierailija
6/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin naisen seurustelevan.

Vierailija
7/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu nainen.

Vierailija
8/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin naisen seurustelevan.

Olitko ihan kunnolla ihastunut?

Vierailija
9/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut työkaveriini Outiin. Hän oli hieman liian tasokas minulle joten ei siitä olisi mitään seksiä kummempaa kuitenkaan syntynyt. Mutta monet orgasmit sain aikanaan hänen kuvansa mielessäni.

Vierailija
10/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita aloitteita ole nuoruuden jälkeen tullut tehtyä, kun silloin kaikki meni mönkään ja otin sen melko raskaasti. Parempi vaan koettaa pitää se mielenterveys jotenkuten kasassa.

Vierailija
11/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin työtön, enkä muutenkaan kuulunut siihen top 1% miehistä, jotka voivat tehdä aloitteita naisille menestyksellä.

Vierailija
12/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.............................................................

En ole koskaan tehnyt aloitteita, ihastunut olen monesti.

Vierailija
13/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta minkä syyn takia? Ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
14/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta minkä syyn takia? Ja minkä ikäinen olet?

Olen varmaan vanhin tässä ketjussa. Syitä miksi en ole koskaan tehnyt aloitteita on mm. se, että en ole halunnut osallistua perinteisten sukupuoliroolien ylläpitämiseen, sekä se, että olen aina ajatellut että ansaitsisin aloitteen, jos kerran muutkin niitä saavat. Ylpeys.

Vierailija
15/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tunne olevani riittävä. Koska edellisten naisten kummitukset haahuilee mielessä. Koska tämä mies on pelkkää kovaa arpikudosta, niin mitä tästä enää kenellekään on. Koska halukkaita tuntuu riittävän ihan joka paikkaan, enkä kaipaa ketään elämääni, ennen kuin tunnen heitä paremmin. Koska pettymykset. Koska en ole ulkonäkökeskeinen ja se tuntuu kohdallani vetävän naisia puoleensa, vaikken edes ajattele olevani kovin hyvännäköinen, kaipaan silti enemmän henkistä yhteyttä ja ystävyyttä enemmän kuin mitään muuta. Koska en tiedä, haluanko silti mitään sen enempää.

Miksi, sinä, nainen, et tee aloitetta, jos olet ihastunut?

Vierailija
16/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en tunne olevani riittävä. Koska edellisten naisten kummitukset haahuilee mielessä. Koska tämä mies on pelkkää kovaa arpikudosta, niin mitä tästä enää kenellekään on. Koska halukkaita tuntuu riittävän ihan joka paikkaan, enkä kaipaa ketään elämääni, ennen kuin tunnen heitä paremmin. Koska pettymykset. Koska en ole ulkonäkökeskeinen ja se tuntuu kohdallani vetävän naisia puoleensa, vaikken edes ajattele olevani kovin hyvännäköinen, kaipaan silti enemmän henkistä yhteyttä ja ystävyyttä enemmän kuin mitään muuta. Koska en tiedä, haluanko silti mitään sen enempää.

Ei ole tarvinnut. Olen varmasti ollut onnekas, mutta miehet ovat aina tehneet aloitteen, ja ne ovat johtaneet pariin pitkään suhteeseen.

Vierailija
17/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olin työtön, enkä muutenkaan kuulunut siihen top 1% miehistä, jotka voivat tehdä aloitteita naisille menestyksellä.

Hmm. Kun katsoo katukuvassa millaisia pareja tai pareiksi luulemiaan näkee, niin ainakin minulla on pientä suurempia vaikeuksia päätellä sitä, että mikä yhdistäisi tuohon 1% kuuluvia miehiä, kun niin monta erilaista paria tai sellaiseksi olettamaani tai ainakin sellaista jotka -paremman termin puuttuessa- jotka vain viettävät aikaa tavalla toistensa seurassa olen kuitenkin ennättänyt nähdä.

Olisi toki mielenkiintoista tietää, että kuinka moni -yksinkertaistaen- pareista on saanut alkunsa naisen aloitteesta. Mutta onko sillä väljä kumman aloitteesta kaksi on erillista on halunnut ryhtyä ja ruveta viettämään aikaa keskenään tai "jopa" parisuhteeseen keskenään, sillä tuskin naisetkaan tekevät "alotteita" sellaisia miehiä (tai toisia naisia) kohtaan, joita kohtaan eivät koe minkäänlaista kiinnostusta

Vierailija
18/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut sopivaa tilannetta. Ihastus aina kovin kiireisen oloinen tai näköinen. Eikä baareissa juuri käy missä lähestyminen olisi luontevampaa kuin kahviloissa tai kokoustiloissa.

Vierailija
19/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jännittävä tilanne. Tulee varmaan itselle eteen varsin pian:-(, Muuten naisten kanssa pelailu ei ole ongelma, jopa helppoa, mutta kun tunteet pelissä yhteyden otto on vaikeampaa...

mies50v

Vierailija
20/189 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut. Olen varmasti ollut onnekas, mutta miehet ovat aina tehneet aloitteen, ja ne ovat johtaneet pariin pitkään suhteeseen.

Ihailtavaa, että tiedostat olevasi onnekas, koska aika moni niin mies kuin nainen ei saane koskaan haluamaansa ja toivomansa kaltaista seuraa, saati parisuhdetta elleivät itse ole aloitteellisia, eivätkä syystä tai toisesta monesti silloinkaan. - Eikä tähän ole olemassa niin yksinkertaista ja helppoa selitystä kuin, että vaatisivat ja/ tai odottaisivat liian paljon kykenemättä tai pystymättä antamaan itse vastineeksi vastaavasti, tai edes sinnepäin toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi