Lue keskustelun säännöt.
Mikä olisi hyvälipittelyviini? Punaviini. Kalsarikänneihin?
27.03.2013 |
Pitää olla sellaista pehmeää ja helposti juotavaa.
Kommentit (5)
Katso alkon tuotehausta jotain chileläistä Merlota
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhalta mantereeleta bujoleet Ranskasta ja riojat Espanjasta, chileläiset merlotit tuossa tuli jo mainittuakin ja sitten aussien shirazit.
Vaikka Gallo laatikossa. Riittoisaa ja helppoa juotavaa :)
Gato Negro on ainakin ihan just hyvä tuohon tarkoitukseen eikä kovin kalliskaan.