Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme menoa Lahden koirapuistossa! (Launeella)

Vierailija
20.03.2013 |

Kävelin kyseisen puiston ohi ja jo kaukaa kuulin koirien vihaista huutoa ja pelokasta kiljuntaa.

Ilmeisesti kaksi mammaa piti tarpeellisena pitää kahta toisiansa vihaavaa koiraa samalla pläntillä, vaikka nää julmetun kokoiset otukset suunnilleen repivät toisiltaan kurkkuja auki. Karva pöllysi ja kauheat irvistykset molempien naamalla = tosissaan olivat. Omistajia ei kiinnostanut pätkääkään vaikka molemmat koirat huusivat kivusta ja rähisivät kuin mielipuolet.

Kiva siinä sitten ohikulkijoiden (tiellä paljon koulumatkalaisia) kuunnella ja katsoa tuollaista.

Kyllä, te snautserin ja sakemannin omistajat. Seuraavalla kerralla soitan poliisit. Ei taida olla ihan laillista järjestää pedoillanne koiratappeluja suomessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä "antaa koirien selvittää omat välinsä" -tyyppejä. Ei kiinnosta vaikka koira saisi elinikäiset traumat ja tilanne olisi muutenkin ihan kamala.

 

Miksi et soittanut poliiseja?! Luuletko että he kohtelevat koiriaan muuten hyvin jos koirapuistoilu on tälläistä?

Vierailija
2/4 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:16"]

Kävelin kyseisen puiston ohi ja jo kaukaa kuulin koirien vihaista huutoa ja pelokasta kiljuntaa.

Ilmeisesti kaksi mammaa piti tarpeellisena pitää kahta toisiansa vihaavaa koiraa samalla pläntillä, vaikka nää julmetun kokoiset otukset suunnilleen repivät toisiltaan kurkkuja auki. Karva pöllysi ja kauheat irvistykset molempien naamalla = tosissaan olivat. Omistajia ei kiinnostanut pätkääkään vaikka molemmat koirat huusivat kivusta ja rähisivät kuin mielipuolet.

Kiva siinä sitten ohikulkijoiden (tiellä paljon koulumatkalaisia) kuunnella ja katsoa tuollaista.

Kyllä, te snautserin ja sakemannin omistajat. Seuraavalla kerralla soitan poliisit. Ei taida olla ihan laillista järjestää pedoillanne koiratappeluja suomessa?

[/quote]

Liioitteletkohan nyt ihan vähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus koirapuisto menoa

koiran omistajat ovat hulluja

Vierailija
4/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkastooria 3 vuoden takaa; tappeleva koira ei huuda kivusta, se ei tunne kipua.

Launeen koirapuistossa olen käynyt 15 vuotta. Tuollaista siellä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän