Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä apua masennkuseen/ongelmiin tikkurilassa/vantaalla?

Vierailija
05.03.2013 |

olen 21 ja en kestä enää, en halua kuolla mutta en jaksaa enää yrittää elää. ollesani 17v mulla todettiin keskivaikea masennus. mulle tarjottiin apua ja lääkkeitä, mutta en halunnut vaan otin itseäni niskasta kiinni ja parnsin elämäni. pari vuotta olin onnellinen ja olen aina yrittänyt tehdä parhaani, ollut hyvä ihminen ja antanut itsestäni kaiken mun läheisille. mutta vaikka miten yritän ei mikään ikinä mene niin kuin toivoisin. olen niin kauan ajatellu että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita, mutta en jaksa enää yrittää, koska vaikka mitä teen lopputulos on aina se että kaikki mun elämässä menee päin helvettiä, istun yksin kotona itkemässä ja miettimässä jos mun pitäis vaan antaa periksi ja tappaa itseni. ei kukaan auta mua tai ymmärrä miten mulle sattuu. 

aina mulla on ollut suunnitelmia ja unelmia, mutta mä en enää jaksa olla vahva, mun pää on tyhjä, enää en keksi ratkaisuja, en jaksa olla yksin, tarvitsen apua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä ihan terveyskeskukseen lääkärille. Sieltä ohjataan eteenpäin. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä