Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ Ensikkojen viikot 30 & 31 +++

21.07.2008 |

Toivomme *Herra Haikaralta ensimmäistä nyyttilähetystä*, joten ole kiltti ja lennä tännepäin!

Tässä esittelymme! Kaikki uudet ovat tottakai tervetulleita mukaan joukkoomme.

* Ensikot *

*Ainoanis*

Mä olen 28 v ja mies 26 v.

*babydre@m*

Itse olen 30 v. Yritystä on takana tuolta lokakuulta 2007.

*baulie*

Olemme avopari Keski-Suomesta, kumpikin vm. -85. Itse opiskelen, mies on töissä. Ehkäisyn jätimme pois 4/2006. Mulla todettu 8/2007 monirakkulaiset munasarjat ja tarkempiin tutkimuksiin lähtemisestä on ollut puhetta, mutta vielä toistaiseksi se on ajatuksen asteella.

*Christina84*

Meidän vauvatoiveet siirtyivät joulukuulta varhaisen keskenmenon/kemiallisen raskauden vuoksi tammikuulle. Elämä alkaa taas pikkuhiljaa voittaa, kivut ja pahin suru helpottaa sekä edes ajatuksen tasolla alkaa taas miettiä uusien ovistestien ostoa.

*Irish79*

Olen siis 29 -vuotias ja aviomies saman ikäinen. Vauvakuumetta ollut mulla jo varmaan viimeset 10 vuotta =) Vauvalle annettiin lupa tulla viime kesänä ja syksyllä olikin jo vähän positiivisia tuulia. Rv 11 kuitenkin toi surun meille ja raskaus meni kesken. Nyt olemme taas uudella innolla mukana yrityksessä.

*Koiramamma*

Minä vm. -81 ja aviomies -80. Yritys aloitettu 11/2006 ja lääkärissäkin ollaan asian tiimoilta jo käyty, vielä ei kuitenkaan ihan tuonne l-puolelle uskalla siirtyä. Elämää sulostuttaa 2 koiruutta.

*Kitteni-81*

Olemme pariskunta Pohjois-Pohjanmaalta. Minä olen 26 ja mies 37.

Työskentelen aspa-alalla, mutta suunnitelmissa olisi lähteä jossain vaiheessa opiskelemaan, kun vain tietäisi mitä!

*lauroran*

Olen 23-vuotias tyttönen. Asustelen Keski-Suomessa ukkoni kanssa ja ekaa lasta tässä yritetään. Mulla on opiskelut loppusuoralla ja musta olis kans yks kansankynttilä lisää tulossa tähän maahan, jos nyt koskaan saan graduani valmiiksi... Meillä on kaksi koiraa, joihin voi purkaa hoivaviettiä... Jätin pillerit pois siis helmikuun alussa.

*Lorelai_79*

Olen 28-v, mies 29 -v ja Etelä-Suomessa asustellaan.

*Mareia*

Täältä mukaan ilmoitautuu nuoripari (mie 22 & ukko 29) etelä-suomesta. Varsinaista kuumetta (tai noh...) ei ole liiemmin ilmassa ollut, nyt kuitenkin pillerit jätetty poijes ja haikaraa odotellaan innoissaan=)

*marjapensas*

Täältä liittyy myös mukaan yksi ensikertalainen, yritetty on 03/08 alkaen. Olen 28 vuotias, ja asun pk-seudulla. Mieheni on 29.

*MaryRose*

Minä -88 (joo tiedän, junnu :P) ja miekkonen -86. Pk-seudulla elellään. Minä opiskelen amk:ssa ja käyn töissä samalla. Mies työelämässä. Kotona meitä pitää kiireisenä papillon ja doberman. Yritys alotettu 06/2006, taukoa 06-12/2007. Ehkäisy jätetty nurkkaan 01/2008.

*Menninkäinen85*

Siis vauva ois nyt meillekkin tervetullut.. minä -85 ja mies -83 ja esikoinen ois tulossa, jos nyt on tullakseen :)

*Nanuuk-85*

Pyörin näillä sivuilla enemmän viime syksynä kun 07/07 aloitettiin ensimmäisen yritys. Minä olen 23 v., mies 26. Vieläkään ei vaavia kuulu, kierto tasaantunut, on nyt ollut tänä vuonna joka kuukausi 29 päiv.

*neppis82*

Pillerit on jätetty pari viikkoa sitten ja nyt lähinnä odotellaan, kuinka epäsäännölliseksi kierto päätyy, kun ei ennen pillereiden aloittamista ollut koskaan kovin säännöllinen.

*Onnellinen84*

Me ollaan lopetettu ehkäisy maaliskuussa, joten ihan noviisina vielä näissä hommissa.

*shania07*

Täältä ilmoittautuu myös yksi tänä vuonna 30 täyttävä ensimmäistä yrittävä mukaan teidän joukkoon =) Tosiaan, aloiteltiin ensimmäisen yritys joulukuussa.

*syre*

Meillä siis ehkäisy pois vuoden alussa. Ollaan 24/21 ja ensimmäinen kyseessä. Ollaan vielä suuri osa ajasta opiskelujen takia eri paikkakunnilla.

*vauvahaaveita*

Yritys on aloitettu 12/07, ja sais pieni jo tulla =))

*zeria*

Olen siis 29v (heinäkuussa pyörähtää tosin seuraava kymmenluku iiiiiik) ja mieheni 33v. Pillerit jätin pois muistaakseni 08/06 ja heti kohta olinkin raskaana olisko ollut 1 vai 2 normaalikiertoa välissä. Ensimmäinen keskenmeno oli totaalinen järkytys, ei mitään ennakkovaroitusta, np-ultrassa se vain paljastui.. Toisessa raskaudessa oli sama kohtalo ja toinen kaavinta jouduttiin tekemään viime toukokuussa. Viimeisin keskenmeno tuli rv.10 viime lokakuussa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mennyt sekaisin :) Mä olin aamulla lenkilla, ja mä inhoan juoksemista. Olen viimeksi varmaan juossut muuten kuin bussiin viimeksi yläasteella, jos ei lasketa viime vuotista naisten kymppiä, minne joku sai mut huijattua. Sekin meni suurimmaksi osaksi kävellen :)

Mä puran pahaa oloa ja muutenkin tyhjennän pään liikunnan avulla, eli jos vauvaprojekti etenee tätä tahtia, niin taidan olla huippukunnossa jouluun mennessä ;) Vielä kun saisi syömisen kuriin...

Jatketaan tädin odottelua, vielä ei tuhruilu ole alkanut, mutta ehtiihän se tässä vielä.

-marjapensas-

Vierailija
42/47 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu taas ohi.

Tälle suunnalle ei paljon uutta kuulu. Odotellaan ekoja menkkoja alkaviksi todennäköisesti pian. Ainakin tuntemukset ovat sen oloiset. Kiukkua, itkuherkkyyttä ja alamahaa välillä juilii menkkamaisesti. Ei tainnut sit meille heti tärppiä tulla, vaikka ehkäisyä ei olla käytetty km jälkeen ollenkaan. Tosin aikas varovaista on ollut meidän makkarielämä vielä. Kohta alkaa taas päivien laskeminen ja hirveä kalenterin kyttääminen. Voi kun osais jättää ajatuksen taka-alalle. Edellinen plussa tulikin aikalailla puuntakaa, koska olin varma etten ovuloinut. Verikokeissa se näyttikin siltä=) ovis olikin vaan todella myöhään. Ja toisaalta mulla oli ajatukset ehkä enemmälti tuossa meidän pihamaaremontissa.

Taidan vielä tälle iltaa suunnitella ensiviikon ohjelmaa töihin ettei tule huomenna kiire.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja tälle kuulle toivotaan iso pino plussia!!

Irish

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan pelkästään odottavalla mielialalla. Nyt on KP16 ja eletään hilijaksiin ja odotellen seuraavat 9 päivää. Menkat on yleensä alkaneet KP26 . Mulla ei ole ollut mitään oireita ei suuntaan eikä toiseen. Tissejäkään ei vielä arista kuten yleensä oviksen ja menkkojen välissä.

AA KP 16/25

Vierailija
44/47 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Danja*: mikä teillä on tilanne?

*AA*: toivottavasti kaikki menee hyvin, toi piinailu on niin ihanankamalan tuskastuttavaa

..ja tässä on tapahtunut kaikenlaista taas.

Aloitetaan ikävistä uutisista: eli mulla on nyt menossa kp3, täti yllätti vaikka Clearblue ehti jo antaa pari pystyviivantapaista ja vaikka olin välillä niin totaalisen varma, että nyt olisi viimein onnistunut. Mutta ei kun ei. Välillä sitä kuvittelee, että km kanssa selviää jotenkin ja asian on jollain tavalla muka hyväksynyt, mutta sunnuntaina ja eilen maanantaina kaikki samat vanhat haavat oli auki ja samat fiilikset taas pinnassa. Ei vain auta muuta kuin yrittää ja toivoa.

Iloisempia uutisia: sovittiin miehen kanssa, että meidän häitä vietetään ensi vuonna alkusyksystä <3

Christina kp 3/28-33

Vierailija
45/47 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Christina*, onnittelut hääpäivän päättämisestä, on se kuitenkin aika iso juttu!! :) Onko kirkko jo päätetty, entä jotain toiveita juhlapaikan suhteen? Entä tuleeko teille kuinka isot juhlat? Ja pahoittelut tädistä, kyllä se pirulainen jaksaa reissata...

ON: Tuhruilu alkoi sunnuntaina, eli tännekin täti on matkalla, toivottavasti saapuu pian kun on kerta tullakseen. Ensi kierron ajattelin vielä tikuttaa, sitten meillä ainakin yritetään ottaa rauhallisemmin, ja lokakuussa onkin gynen kanssa sovittu, että katsotaan mikä tilanne on.

Mun tädiltä leikattiin eilen rintasyöpä, tuntuu jotenkin tosi pahalta, että oma elämä pyörii vain raskautumisen ympärillä, vaikka toisilla on vielä paljon rankempaa. Se laittaa asioille vähän perspektiiviä, että ehkä maailma ei lopu, vaikka vielä sitä nyyttiä ei olekaan tulossa, ja että pitää yrittää muistaa myös elää, eikä vain murehtia asiaa mihin itse pystyy vaikuttamaan loppujen lopuksi vain tiettyyn pisteeseen asti.

Alakuloisesta viestistä huolimatta hauskaa loppuviikkoa kaikille!

marjapensas, tädin saapumista odotellessa

46/47 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten tilanne selvisi lopullisesti. Hcg-arvot olivat aika radikaalisti pudonneet; olivat siis viikko sitten reilu 27 000 ja nyt reilu 16 000 :(

Ultrauksessa näkyi enää sikiöpussin riekaleet eli lähiaikoina tulisi varmaan itsestäänkin ulos mutta sain kuitenkin lääkkeet joilla "vauhditetaan" tyhjennys. Ensimmäiset otin sairaalassa ja seuraavat sekä kipulääkkeet sain kotiin mukaan. Fiilikset on nyt jotenkin osittain helpottuneet koska tämä oli jo 3vk sitten odotettavissa joten tässä on ollut aikaa ajatella ja sopeutua asiaan. Tuska ja itku saattaa vielä kerran tulla sitten kun tyhjennyslääkkeet alkavat vaikuttaa ja vuoto alkaa... Lääkärin tuomio oli siis tuulimunaraskaus koska mitään alkiota ei näkynyt.

(Se "kaiku" mikä viikko sitten näkyi oli siis hematoomaa).

Vierailija
47/47 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot pahoittelut. Voimia ja jaksamista, täällä ollaan hengessä mukana.

t. marjapensas