Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö taikoja?

Vierailija
20.03.2013 |

Hyviä tai pahoja? Jokapäiväisessä elämässä tai erityistilanteissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ihan kokoajan. Paras taika on muuttaa inhottavat naapurit rupisammakoiksi, hähhähhää! Tässä on loitsu :

MILAMASSA SARAGOSSA KANNELOORUN LOM BARBAROSSA TILLINTALLIN TILULILULAA

 

Tässä taas loitsu millä pahan ruuan saa hyvänmakuiseksi:

VOI MAVON SILIMÄ KU ON PAHHOO

VAAN ÄLLÖS OO PAHHOO OLLOS HYVVÖÖ

 

Näillä sanoilla saa luudan lentämään:

LENNÄ LENNÄ LUUTA VAIKKA OOKKIN PUUTA

Samalla pitää räpytellä ja korviin ja nenään pitää laittaa porkkanat, se on semmoinen kasvi mikä auttaa lentämisessä.

 

 

 

 

Vierailija
2/2 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. ;) Jollakin tapaa loihdin usein itseni ja usein seuranikin sellaiseen aika positiiviseen mielentilaan melkeinpä vailla huolen häivää -olotilaan, vaikka kylmät faktat eivät aina todellakaan jaksaisi niin ilahduttaakaan. Sen täytyy olla taikuutta (joo joo, ihan varmasti) tai sitten se on vaan tyhmyyttä(ni), tai en enää edes tiedä mitä, mutta joka tapauksessa niin se elämä soljuu mukavammin eteenpäin. Ja jotten nyt vaikuta ihan bimbolta, niin olen kyllä joskus koettanut kantaa harteillani melkeinpä kaikkia maailman murheita, joten totesin ettei se sellainen oikein vetele, siitä tulee melko paska olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi