Johan on taas vaatimus miehellä treffipalstalla
Mies on itse 50 v täyttänyt ja etsii naista 30 v ylöspäin. Profiilissa sanoo, että mielellään ei enää asu lapsia kotona, vaan ovat jo muuttaneet omilleen.
Meinaakohan tämä heppu, että naiset ovat saaneet lapsensa 10 vuotiaina.
Kommentit (508)
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista lukea nuorten naisten mielipiteitä näistä nuorempaa hakevista miehistä. Taitaa olla niin, ettette yleisesti edes käy niiden profiileissa.
Mä ymmärrän kyllä nuorempaa hakevia miehiä. Itsekin naisena ottisin mieluummin nuoremman, omanikäiset tuntuvat niin vanhoilta henkisiltä ja fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Toki poikkeuksia löytyy, ja mieluiten olisin jonkun suht samaa ikäluokkaa olevan kanssa, mutta kuten tässä on aiemmin todettu, tarjonta alkaa heikkenemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista lukea nuorten naisten mielipiteitä näistä nuorempaa hakevista miehistä. Taitaa olla niin, ettette yleisesti edes käy niiden profiileissa.
Mä ymmärrän kyllä nuorempaa hakevia miehiä. Itsekin naisena ottisin mieluummin nuoremman, omanikäiset tuntuvat niin vanhoilta henkisiltä ja fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Toki poikkeuksia löytyy, ja mieluiten olisin jonkun suht samaa ikäluokkaa olevan kanssa, mutta kuten tässä on aiemmin todettu, tarjonta alkaa heikkenemään.
...ja omaa rupsahtamistanihan en tietenkään havaitse... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat miehet ja naiset täällä kilvan haukkuu toisiaan ja himoitsee nuorta lihaa. Hohhoijaa. Siitä puhe, mistä puute.
:D Vanhenevat tätinaiset ja setämiehet kilvoittelevat siitä, kummat rupsahtaa aiemmin ja kummilla on parempi vienti nuorison keskuudessa. Huutista. Ei ole ikä tuonut järkeä päähän, tai sitten keski-iän kriisiä pukkaa ja rajusti...
Tuo on minustakin noloa, että naiset tulevat lällättämään nuorilla miehillään tähän ketjuun ikään kuin kyse olisi kilpailusta kuka saa nuoria ja kuka ei. Oman ymmärrykseni mukaan kyse on vain siitä, millaisia ikäkriteereitä kannattaa käyttää deitti-ilmoituksessa. Jos haluaa nuoren, sinne kannattaa laittaa sellaiset kriteerit.
Lällättämään? Kun miehet kilvan toistelevat, ettei kaikki miehet löytävät nuoremman naisen eikä kukaan huoli vanhoja naisia. Mielestäni on hyvä kertoa miehille, mitä tuolla deittimaailmassa oikeasti tapahtuu. Lisäksi moni nainen varmasti rohkaistuu vastaamaan nuoremman miehen viesteihin, kun huomaavat, että niin voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat miehet ja naiset täällä kilvan haukkuu toisiaan ja himoitsee nuorta lihaa. Hohhoijaa. Siitä puhe, mistä puute.
:D Vanhenevat tätinaiset ja setämiehet kilvoittelevat siitä, kummat rupsahtaa aiemmin ja kummilla on parempi vienti nuorison keskuudessa. Huutista. Ei ole ikä tuonut järkeä päähän, tai sitten keski-iän kriisiä pukkaa ja rajusti...
Tuo on minustakin noloa, että naiset tulevat lällättämään nuorilla miehillään tähän ketjuun ikään kuin kyse olisi kilpailusta kuka saa nuoria ja kuka ei. Oman ymmärrykseni mukaan kyse on vain siitä, millaisia ikäkriteereitä kannattaa käyttää deitti-ilmoituksessa. Jos haluaa nuoren, sinne kannattaa laittaa sellaiset kriteerit.
Keskustelu on rönsyillyt, se on ihan luonnollista. Eipä tässä munkaan mielestä kukaan ole kieltänyt miehiä hakemasta nuorempia naisia. Päinvastoin, siihen on kannustettu. Ja on todettu, että myös naisilla on se sama mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lällättämään? Kun miehet kilvan toistelevat, ettei kaikki miehet löytävät nuoremman naisen eikä kukaan huoli vanhoja naisia. Mielestäni on hyvä kertoa miehille, mitä tuolla deittimaailmassa oikeasti tapahtuu. Lisäksi moni nainen varmasti rohkaistuu vastaamaan nuoremman miehen viesteihin, kun huomaavat, että niin voi tehdä.
No mutta mieti nyt hyvänen aika: jos miehellä kävisi flaksi minkään ikäisten naisten kanssa netissä, niin eihän hän viettäisi viikonloppuaan vauvapalstalla vanhoja naisia haukkumassa! Ihan itse he itsestään pellejä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole väittänyt, että vanhat miehet saavat 25-v naisia. Pointti on se, että 50-vuotiasta miestä kiinnostaa täsmälleen yhtä paljon tutustua romanttisessa mielessä yli nelikymppiseen naiseen kuin 25-vuotiasta naista viisikymppiseen mieheen. Mieluummin on vain omissa oloissaan. Kaipaa se vanha mieskin "kipinää", ennenkö ketään vaivoikseen ottaa. Oma (ex-)vaimo taas on eri asia, koska häneen on tullut tutustuttua 30 vuotta sitten hänen ollessaan hedelmällisessä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta huomattavasti nuorempaa kumppania tietoisesti etsivät eivät saa ymmärrystä. Suuri ikäero tekee parisuhteista riskialltiita ja ystävien ja lähipiirin kokemukset osoitavat, että ne loppuvat lyhyeen. Minä ainakin kaipaan jo tässä iässä seesteistä ja tasaista kumppanuutta, rauhallista yhdessä tekemistä ja sivistyneitä keskusteluja. Nuori mies ei tällaisesta innostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta mieti nyt hyvänen aika: jos miehellä kävisi flaksi minkään ikäisten naisten kanssa netissä, niin eihän hän viettäisi viikonloppuaan vauvapalstalla vanhoja naisia haukkumassa! Ihan itse he itsestään pellejä tekevät.
Jaa, kuitenkin nää aviossa ja parisuhteissa olevat mammat kirjoittelevat täällä. Mutta sehän on kai ihan eri juttu?
On mun tyttöystävä nytkin tuossa viereisessä vessassa. Enpä tiedä miten tuo nyt muka mua estäisi kirjoittelemasta tänne.
Ei hyvää päivää tän foorumin ja mammojen logiikan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittimaailmassa tapahtuu niin ettei tavismies saa juuri ketään. Ne miehet jotka saavat paljon naisia saavat myös nuorempia. Ihan tutkittu juttu että komea mies sai tinderissä todella paljon mätchejä kaikenikäisiltä riippumatta siitä laitettiinko iäksi 25, 35 tai 45.
Olen 22v nainen. Pari vuotta sitten 20vuotiaana mulla oli kuvaton ilmoitus suomi24 treffeissä. Ilmotin hakevani 20-25vuotiasta miestä tosi tarkoituksella, en pelkkää seksiä. Meni vain pari minuuttia ja sadat 50+ vuotiaat miehet alkoi pommittaa viesteillä !! Muutamille vastasin että olet liian vanha, mutta meni kun kuuroille korville ja pyysivät silti ulos !! Mikä vanhoja miehiä vaivaa ?! Miksi olisin viisikymppisen kanssa kun voin olla komean kaksikymppisen kanssa ?
Tästä ja monesta muusta syystä, esim siitä miten alentavasti vanhat ukot kirjoittaa vanhemmista naisista netissä, olen menettänyt toivoni miehiin. Entä sittenkun olen itse 50v ja minun 55v aviomieheni mielestä olen liian vanha hänelle ???
Tai entä jos joku 50v ukko oikeasti löytää vaikka 25vuotiaan naisen ja alkavat seurustella, mitä tapahtuu kymmenen vuoden kuluttua kun nainen on jo liian vanha tälle v*tun miehelle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittimaailmassa tapahtuu niin ettei tavismies saa juuri ketään. Ne miehet jotka saavat paljon naisia saavat myös nuorempia. Ihan tutkittu juttu että komea mies sai tinderissä todella paljon mätchejä kaikenikäisiltä riippumatta siitä laitettiinko iäksi 25, 35 tai 45.
Tämä
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt enää edes katselee jotain 30v plus tai yksinhuoltajien ilmoituksia kun ulkomailta saa kuka tahansa suomalainen mies kauniin lapsettoman parikymppisen?
Antaa vaan suomalaisten naisten maistaa sitä samaa ikärasismia kuin mitä ne itse harjoittaa, kaikenlaisesta tylyydestä ja muusta paskakäytöksestä puhumattakaan.
Yksi treffikumppanini juuri kertoi, ettei hän ilkeäisi ikimaailmassa hakea itselleen naista ulkomailta, koska ei halua leimautua reppanaksi ja sovinistiseksi naisten hyväksikäyttäjäksi.
Ettei vaan olisi ollut minä. Kyllä osaan sanoa suomalaisille tädeille mitä nekin haluavat kuulla. Ja ikähaitariksi oon laittanut max 5 vuotta nuorempi kiitos tämän palstan vinkkien.
Mutta joo, en minä oikeasti välitä teistä rupsahtaneista akoista jota puoli kylää on pannu. Pillun takia vaan sanon yhtä sun toista.
Ihan vaan vinkiksi että kannattaa jo nuorena ja kokemattomana asettua miehen kanssa. Ei enää sitten vanhempana löydä oikeata rakkautta.
Miksi kiusaat itseäsi vanhoilla rupsahtaneilla akoilla, jos ne kerran ovat noin vastenmielisiä mielestäsi? Ei ole sinullakaan kaikki inkkarit kanootissa.
Reikä kun reikä ja ei ole varaa asua ulkomailla.
Ei sinua kukaan tasokas nainen huolisikaan, joten pidähän hauskaa niiden rupsahtaneiden lylleröidesi kanssa.
Olen yhdessä mm. 18 vuotiaan kaunottaren kanssa. Jos tuo ei ole tasokas niin ei sitten varmaan mikään.
Suunnittelenkin ottavani sen suomeen ettei tarvitsisi enää olla suomalaisten naisten kanssa tekemisissä.
Ymmärrän kyllä miksi et ole tullut suomalaisten naisten kanssa toimeen: emme oikein kotieläimenä kohtelusta ja puhuttelusta. Koita nyt edes muistaa kysyä sen "kaunottaresi" mielipidettä asiaan, ennen kuin syyllistyt ihmiskaappaukseen.
Ihan ihme juttuja taas. Mistä sinä tiedä miten sitä kohtelen? Lääkkeet sulta ottamatta?
Sitä?! Tuo sana kertookin sinusta kaiken tarvittavan.
Ihan tavallinen puhekielen tapa mutta sherlokki mammat nyt tietenkin tuon perusteella päättelee että oon joku naisten hak kaaja, pe dari ja rai skaaja. 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen 22v nainen. Pari vuotta sitten 20vuotiaana mulla oli kuvaton ilmoitus suomi24 treffeissä. Ilmotin hakevani 20-25vuotiasta miestä tosi tarkoituksella, en pelkkää seksiä. Meni vain pari minuuttia ja sadat 50+ vuotiaat miehet alkoi pommittaa viesteillä !! Muutamille vastasin että olet liian vanha, mutta meni kun kuuroille korville ja pyysivät silti ulos !! Mikä vanhoja miehiä vaivaa ?! Miksi olisin viisikymppisen kanssa kun voin olla komean kaksikymppisen kanssa ?
Tästä ja monesta muusta syystä, esim siitä miten alentavasti vanhat ukot kirjoittaa vanhemmista naisista netissä, olen menettänyt toivoni miehiin. Entä sittenkun olen itse 50v ja minun 55v aviomieheni mielestä olen liian vanha hänelle ???
Tai entä jos joku 50v ukko oikeasti löytää vaikka 25vuotiaan naisen ja alkavat seurustella, mitä tapahtuu kymmenen vuoden kuluttua kun nainen on jo liian vanha tälle v*tun miehelle ?
Ymmärrän kyllä ongelmasi ja ajattelutapasi, mutta älä huolehdi muiden naisten asioista vaan itsestäsi.
Pidän kyllä tolloina vanhempia miehiä, jotka vastaavat vaikka olet laittanut ikärajoiksi nuo lukemat.
mies50v
Ihan kuin joku neli- tai viiskymppinen nainen enää haluaisi mitään miestä näiden ketjujen lukemisen jälkeen :)
Paritelkoot keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin joku neli- tai viiskymppinen nainen enää haluaisi mitään miestä näiden ketjujen lukemisen jälkeen :)
Paritelkoot keskenään.
No mutta mikä nyt tuli. Ei iällä ole väliä jos muuten tuntuu sopivalta. Vallan mainiosti kelpaa tuon ikäiset naiset jos kroppa on kohtuu kunnossa ja järki päässä.
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä ongelmasi ja ajattelutapasi, mutta älä huolehdi muiden naisten asioista vaan itsestäsi.
Pidän kyllä tolloina vanhempia miehiä, jotka vastaavat vaikka olet laittanut ikärajoiksi nuo lukemat.
mies50v
Fiksu kommentti. Ei kannata lähestyä sellaisia, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita. On tyhmää jahdata nuorempia. Noissa tapauksissa on fiksumpaa, jos antaa sen nuoremman tehdä lähestymisen. Itse en tarkoituksella etsinyt nuorempaa miestä ja hiukan naureskellen lähdin treffeille, kun 11 vuotta nuorempi mies pyysi. No osoittautuikin aivan huippumieheksi, jonka kanssa huumori, harrastukset ja arvot kohtaavat. Emme ole yhdessä ikäeron vuoksi vaan siitä huolimatta. Mielestäni nämä, jotka tarkoituksella etsivät ihmistä vain nuoren iän vuoksi ovat eri asia. Heillä on jokin haavekuva, joka välttämättä ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta: Joka ikinen palstamamma, joka asuu pääkaupunkiseudulla, saisi parissa tunnissa nuorta munaa menemällä Mummotunneliin. Ilmaiseksi. Tarjolla olisi niin nuorta ja komeaa kuin vain kehtaisi mukaansa ottaa.
Fakta: Suurin osa ketjussa keskustelevista miehistä ei saa minkään ikäistä naista tänään, huomenna, ensi viikonloppuna, tulevana kesänä ei ehkä ikinä. Paitsi rahalla, mutta kun he eivät edes uskalla lähteä ostamaan sitä.
Fakta: Keskustelussa olevista naisista monet ovat parisuhteessa ihan tavallisen pieruverkkarimiehen kanssa ja nämä uhoamiset siitä, kuinka mies kohta vaihtaa nuorempaan, korkeintaan hymyilyttävät.
Fakta: Keskustelussa olevat miehet ovat naisettomia miehiä, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteesta.
Näiden faktojen jälkeen menen itse tuon oman pieruverkkarileukamiljonäärikirurgini viereen silittelemään hänen iskämahaansa ja vähän sen mahan alapuolisiakin paikkoja. Aamulla herätään syömään aamiaista ja lukemaan Hesaria. En usko, että tuo mies olisi Demistä tai julkkisjuoruista kovin kiinnostunut.
Takaan sen että kuka tahansa suomalainen mies voisi olla parisuhteessa samana ilta kunhan vaan laittaa tinderissä sijainniksi filippiinit tai thaimaan.
Toki rahaa menee jos sen muijan sitten haluaa suomeen mutta varsinaista prostituutiota se ei ole.
Parisuhteessa? :DDDD (Itse ymmärrän parisuhteen sellaiseksi, missä ollaan vietetty yhdessä aikaa, tavattu molempien ystäviä ja sukulaisia, suunniteltu tulevaisuutta jne. Eli puhutaan viikoista tai kuukausista)
Voi reppanaa :DDDNiin sulle se merkitsee yhtä ja mulle jotain toista. Mulle se merkitsee sitä että ollaan sovittu että ollaan yhdessä eikä petetä.
Tuoko musta tekee sitten reppanan?
Tällaista sovitaan ihan ventovieraan kanssa? Kuulostaa joltain järjestettujen avioliittojen aikaiselta meiningiltä.
Pitääkö sopimuksesi muuten edelleen, kun se nuori ja timmi ulkkis vanhenee ja pyöristyy, vai onko sopimus vain yksipuolinen?
Ainakin aasialaisilla naisilla kroppa pysyy kunnossa jopa lapsen teon jälkeenkin. He tosin itse haluavat, että ovat miehelle seksikkäitä ja haluttavia. Suomalainen muijahan haluaa olla mahdollisiman iljettävä sekä päältä että sisältä. Sitten ulistaan kun kukaan ei köyri.
Minun lihava rikas setä haki 15vuotta sitten vaimon thaimaasta. Vaimo oli ihan todella kaunis, hoikka ja nuori ! Paljon nuorempi kuin setäni. Olin tällöin lapsi ja muistan kuinka ihailevasti katsoin hänen kauneutta. Luulin että setäni oli ollut thaimaassa lomalla ja olivat rakastuneet jossain rannalla sattumalta tms. Tuskinpa kuitenkaan meni noin.
Nykyään setäni epäterveelliset elämäntavat ovat tarttuneet tähän naiseen ja hän on myös lihonut huomattavasti sekä tietenkin vanhentunut 15vuotta ja heillä on myös yksi lapsi. Hän on edelleen mielestäni todella kaunis tietenkin ! Minun käy pikkuisen sääliksi häntä, koska näen kuinka alentavasti setäni kohtelee häntä nykyään. Vaikka setäni on itse paisunut varmaan tuplasti ja on vielä paljon vanhempikin.
Eli ihan yhtäläilla jokaisen ihmisen, katsomatta sukupuolta tai rotua, vartalo muuttuu iän tai raskauden myötä. Joillain enempi joillain vähempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin monien 40-50- vuotiaiden naisten miehet haaveilevat paljon nuoremmasta naisesta. Eihän sille minkään voi että nuori ja kiinteä nainen on kaunis ja saa aikaan panetusta.
Joten mitä väliä mitä ne miehet laittaa ikähaarukaksi kun totuus on kuitenki se että kaikkia kiinnostaa eniten nuori nainen.
Ps. Saa alapeukuttaa mutta se ei muuta faktaa.Ja me naiset haaveilemme isomunaisista miehistä. Mutta kun aikuisena ei ole tapana a) puhua haaveistaan ääneen ja b) heittää kaikkea menemään vain saadakseen kerran-pari isoa munaa.
Ööh miksi haaveista ei saa enää aikuisena puhua ääneen?
Ja jos se ison munan saanti on kuitenkin niin tärkeää niin anna palaa vaan:DMeillä päin on tapana ottaa puolison tunteet huomioon.
Eli tiedät että miehes haaveilee nuoremmasta naisesta ja sinä taas puolestaan isomunaisemmasta miehestä mutta niin kauan kun sitä ei sanota ääneen niin kaikki on hyvin:D
Ymmärrät kai, että 99 % ajasta ihmiset tekevät ihan muuta kuin haaveilevat? Niin sinkkuna kuin parisuhteessa. Miten se minun elämääni heilauttaa, jos miehelläni käväisee mielessä kauniin nuoren naisen nähdessään seksuaalisia ajatuksia? Tai hänen elämäänsä se, että minä katselen toisinaan pornoa ja sen jälkeen tyydytän itseni miettien isomunaista miestä panemassa itseäni?
Niin no jos mahiksia tulisi niin miehes ottaisi sen kauniin nuoren naisen. Naisilla ehkä vähän eri kun heillä ei ole niin suurta lisääntymisviettiä. Nuori hedelmällinen ja haluttava nainen on kumppanina jokaiselle miehelle kuin lottovoitto.
Harmi, vaan että hyvin harvaa nuorta naista kiinnostaa vanhat äijät. Vaikka palstan hopeaketut muuta väittävät. Muistan omasta nuoruudestani yhden tällaisen naisen, hänellä oli vaikea isäsuhde. Hänelle tosin kelpasi vanhojen miesten lisäksi kaikki muutkin miehet. Muistan kaverien miettineen säälivästi, että miksi se hengaa vanhojen ukkojen kanssa, kun saisi oman ikäistäänkin seuraa.
Kai ymmärrät, että sinulla ei naisena ole minkäänlaista oikeaa käsitystä siitä määrästä nuoria naisia, joita kiinnostaa vanhemmat miehet. Minä tiedän todellisuuden. Miehellä riittää ihan keskiverto ulkonäkö ja tietenkin pitää osata myös puhua sekä käyttäytyä fiksusti niin naista kaatuu todella helposti.
Monet naiset kertovat, miten seksuaalinen herääminen tuli 40-vuotiaana, mutta en minä ainakaan ole ikinä koskenut moisiin jälkeenjääneisiin.
Naisena tunnen aika paljon naisia ja tiedän, mitä he ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta huomattavasti nuorempaa kumppania tietoisesti etsivät eivät saa ymmärrystä. Suuri ikäero tekee parisuhteista riskialltiita ja ystävien ja lähipiirin kokemukset osoitavat, että ne loppuvat lyhyeen. Minä ainakin kaipaan jo tässä iässä seesteistä ja tasaista kumppanuutta, rauhallista yhdessä tekemistä ja sivistyneitä keskusteluja. Nuori mies ei tällaisesta innostu.
Miksi suhteen pitäisi välttämättä kestää pitkään? (Tiedän, että alapeukkuja satelee, mutta ei kai tässä ole mitään yksittäistä oikeaa tapaa elää. Lyhyemmätkin suhteet voivat olla varsin antoisia.) Mutta tosiaan, minä en vielä kaipaa seesteisyyttä, ja sen ehkä koen näissä vanhemmissa miehissä ongelmana. :D