Johan on taas vaatimus miehellä treffipalstalla
Mies on itse 50 v täyttänyt ja etsii naista 30 v ylöspäin. Profiilissa sanoo, että mielellään ei enää asu lapsia kotona, vaan ovat jo muuttaneet omilleen.
Meinaakohan tämä heppu, että naiset ovat saaneet lapsensa 10 vuotiaina.
Kommentit (508)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies ei muka haluaisi nuorta naista jos saisi valita vanhan ja nuoren väliltä? Vastaus on aikalailla kaikkilla sama riippumatta mitä siihen ikähaarukkaan on rustannut.
Vertaa esim Catherine Zeta-Jones tai Kate Beckinsale kun olivat 40 vuotiaita johonkin Sanniin, kielinainen Saraan tai Jenny Vartiaiseen jotka kai edustuvat suomalaista keskitasoa tai hieman yli .
Eli vastaus on, jos nainen on tarpeeksi laadukas niin kyllä monet miehet valitsee sen vaikka nuorempiakin olisi tarjolla.
Sori mutta kyllä se nuoruus on valttia. Nuori hedelmällisessä iässä oleva nainen on jo lähtökohtaisesti se tavoitelluin,josnyt ei mikään suohirviö ole ja harvempi on.
Mitä keski-ikäinen mies tekee hedelmällisessä iässä olevalla naisella?
No mitäköhän;)
Samaa voi toteuttaa oman ikäisensä naisen kanssa. Ihan yhtä hyvää, ellei parempaakin. Ainakin oma seks uaalisuuteni on kasvanut iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies ei muka haluaisi nuorta naista jos saisi valita vanhan ja nuoren väliltä? Vastaus on aikalailla kaikkilla sama riippumatta mitä siihen ikähaarukkaan on rustannut.
Vertaa esim Catherine Zeta-Jones tai Kate Beckinsale kun olivat 40 vuotiaita johonkin Sanniin, kielinainen Saraan tai Jenny Vartiaiseen jotka kai edustuvat suomalaista keskitasoa tai hieman yli .
Eli vastaus on, jos nainen on tarpeeksi laadukas niin kyllä monet miehet valitsee sen vaikka nuorempiakin olisi tarjolla.
Sori mutta kyllä se nuoruus on valttia. Nuori hedelmällisessä iässä oleva nainen on jo lähtökohtaisesti se tavoitelluin,josnyt ei mikään suohirviö ole ja harvempi on.
Ja tästä on hyvä palata ketjun aiheeseen sellaisena kuin sen itse ymmärsin:
Jos miehellä on laaja ikähaarukka alaspäin, niin hänen on turha odottaa ikäisiltään vai vähän nuoremmilta naisilta yhteydenottoja. Juuri siksi, että kuten te miehet olette tässä muistuttaneet, se mies oikeasti haluaisi nimenomaan mahdollisimman nuoren nainen. Eli laittakaa sinne ilmoitukseen se todellinen ikähaarukka, oli se mikä tahansa. Säästyy kaikilta aikaa.
Mitenköhän toimis treffipalstat, jossa ylläpito ois määritellyt ikähaarukat? Samanikäiset sais hakee vaan samanikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on laaja ikähaarukka alaspäin, niin hänen on turha odottaa ikäisiltään vai vähän nuoremmilta naisilta yhteydenottoja. Juuri siksi, että kuten te miehet olette tässä muistuttaneet, se mies oikeasti haluaisi nimenomaan mahdollisimman nuoren nainen. Eli laittakaa sinne ilmoitukseen se todellinen ikähaarukka, oli se mikä tahansa. Säästyy kaikilta aikaa.
Mitenköhän toimis treffipalstat, jossa ylläpito ois määritellyt ikähaarukat? Samanikäiset sais hakee vaan samanikäistä.
Mitä järkeä siinä olisi? En itse ainakaan haluaisi miestä, joka hakee ikäistäni vain koska ei saa hakea nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäköhän;)
Samaa voi toteuttaa oman ikäisensä naisen kanssa. Ihan yhtä hyvää, ellei parempaakin. Ainakin oma seks uaalisuuteni on kasvanut iän myötä.
Niino ehkä naisen näkökulmasta seon ihan sama, mutta miehenä saakyllä eniten irti siitä nuoren kanssa. Vai että vielä parempaa sen takiahan vanhemmat naiset ovat halutumpia kuin nuoret vai miten se nyt menikään:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta: Joka ikinen palstamamma, joka asuu pääkaupunkiseudulla, saisi parissa tunnissa nuorta munaa menemällä Mummotunneliin. Ilmaiseksi. Tarjolla olisi niin nuorta ja komeaa kuin vain kehtaisi mukaansa ottaa.
Fakta: Suurin osa ketjussa keskustelevista miehistä ei saa minkään ikäistä naista tänään, huomenna, ensi viikonloppuna, tulevana kesänä ei ehkä ikinä. Paitsi rahalla, mutta kun he eivät edes uskalla lähteä ostamaan sitä.
Fakta: Keskustelussa olevista naisista monet ovat parisuhteessa ihan tavallisen pieruverkkarimiehen kanssa ja nämä uhoamiset siitä, kuinka mies kohta vaihtaa nuorempaan, korkeintaan hymyilyttävät.
Fakta: Keskustelussa olevat miehet ovat naisettomia miehiä, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteesta.
Näiden faktojen jälkeen menen itse tuon oman pieruverkkarileukamiljonäärikirurgini viereen silittelemään hänen iskämahaansa ja vähän sen mahan alapuolisiakin paikkoja. Aamulla herätään syömään aamiaista ja lukemaan Hesaria. En usko, että tuo mies olisi Demistä tai julkkisjuoruista kovin kiinnostunut.
Takaan sen että kuka tahansa suomalainen mies voisi olla parisuhteessa samana ilta kunhan vaan laittaa tinderissä sijainniksi filippiinit tai thaimaan.
Toki rahaa menee jos sen muijan sitten haluaa suomeen mutta varsinaista prostituutiota se ei ole.
Parisuhteessa? :DDDD (Itse ymmärrän parisuhteen sellaiseksi, missä ollaan vietetty yhdessä aikaa, tavattu molempien ystäviä ja sukulaisia, suunniteltu tulevaisuutta jne. Eli puhutaan viikoista tai kuukausista)
Voi reppanaa :DDDNiin sulle se merkitsee yhtä ja mulle jotain toista. Mulle se merkitsee sitä että ollaan sovittu että ollaan yhdessä eikä petetä.
Tuoko musta tekee sitten reppanan?
Tällaista sovitaan ihan ventovieraan kanssa? Kuulostaa joltain järjestettujen avioliittojen aikaiselta meiningiltä.
Pitääkö sopimuksesi muuten edelleen, kun se nuori ja timmi ulkkis vanhenee ja pyöristyy, vai onko sopimus vain yksipuolinen?
Tietenkin olisi voinut jompi kumpi aina erota sitten jos ei enää natsannut, niin kuin tapahtuikin. Ihan niin kuin missä tahansa muussakin parisuhteessa.
"järjestettyjen avioliittojen aikaiselta meiningiltä". Huh huh. Kaikenlaista piipertäjää täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vanhempana miehellä on varaa valita nuorempi ja hyvässä kuosissa oleva nainen".
Juu ei. Kuulun itse siihen miesjoukkoon joka saa nuorempia naisia, mutta jos alkaa haaveilemaan timmeistä kaunottarista (tai <25v, olen itse 39v) niin haaveeksi jääkin.
Juttu vain on siinä ettei myöskään oman ikäisiä timmejä naisia saa, he kun ovat tottuneet saamaan pideämpiä, komeampia ja rikkaampia. Elleivät saa enää, eivät laske rimaa.
Siiä on sitten vastakkain ei niin timmit oman ikäiset ja ei niin timmit nuoremmat. Useimmissa tapauksissa nuoremmat ovat nätimpiä ja hauskempia.
En silti rajaisi pelkästään nuorempiin, koska parasta olisi jos minun silmissäni nätti ja hauska nainen löytyisi omasta ikäluokasta.
Miksi se timmiys on niin tärkeää miehille? Ja vielä kun ottaa huomioon, miten paljon aikaa timminä oleminen vie, tuntuu aika uskomattomalle, että miehet vaativat tätä naisilta.
Voi se olla naiselle itsellekin tärkeää. Olen entinen kilpaurheilija ja nykyinen aktiivinen kuntoilija. Liikunta on mukavaa ja sivutuotteena pysyy kuosissa.
Nyt puhuttiin timmiydestä kriteerinä parinvalinnassa. Onko sinulle edellytys, että kumppanisi on timmi eli lihaksikas? Liikunta ei tee automaattisesti timmiksi eli täytyy nimenomaan harrastaa tietyn tyylistä liikuntaa.
Olen itsekin "timmi". Käyn salilla ja nostan raskailla painoilla. Siksi tiedän, miten rankkaa se on, enkä halua vaatia sitä keneltäkään. Minä pidän salilla käymisestä ja vaikka on ihan kiva, että on kiinteät pakarat, en tee sitä ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. Enpä ole lapsettomaan yli 30 vuotiaaseen ole törmännyt joka olisi laadukas. Sen takia kiinnostavat vain alle 25 vuotiaat vaikka teoriassa ihan hyvin kelpaisi vanhempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vanhempana miehellä on varaa valita nuorempi ja hyvässä kuosissa oleva nainen".
Juu ei. Kuulun itse siihen miesjoukkoon joka saa nuorempia naisia, mutta jos alkaa haaveilemaan timmeistä kaunottarista (tai <25v, olen itse 39v) niin haaveeksi jääkin.
Juttu vain on siinä ettei myöskään oman ikäisiä timmejä naisia saa, he kun ovat tottuneet saamaan pideämpiä, komeampia ja rikkaampia. Elleivät saa enää, eivät laske rimaa.
Siiä on sitten vastakkain ei niin timmit oman ikäiset ja ei niin timmit nuoremmat. Useimmissa tapauksissa nuoremmat ovat nätimpiä ja hauskempia.
En silti rajaisi pelkästään nuorempiin, koska parasta olisi jos minun silmissäni nätti ja hauska nainen löytyisi omasta ikäluokasta.
Näin se taitaa mennä. Kuulun itse joukkoon kauniskasvoinen ja timmi n. 40-vuotias, joka tulee vallan hyvin toimeen myös omillaan, ja rima mahdollisen uuden kumppanin suhteen on korkealla. JOS mä jostain tingin, niin mäkin tingin sitten vain nuoremman miehen kohdalla, koska mulla on vientiä myös niiden keskuudessa.
"Jos tekin suositte nuorempia niin sitten mekin!!!1"
Fakta nyt on että valtaosa naisista suosii oman ikäisiä tai hieman vanhempia miehiä. Se ei muutu sillä että vauvapalstalla yritetään tasoittaa puntteja.Tottakai mäkin suosin suurin piirtein oman ikäisiä :) Mutta kun ne mua kiinnostavat tyypit katselee nuorempia, niin mulle jää vaihtoehdoiksi joko ei-kiinnostava oman ikäinen tai ei-kiinnostava nuorempi. Ja kyllä, siinä tapauksessa preferoin nuorempaa - aivan kuten miehetkin.
Tämä puumajuttu alkaa olla väsynyttä kamaa.
Valtaosa naisista preferoi oman ikäistä tai vanhempaa, joka tapauksessa.
Tilanne nyt vaan ei muutu sellaiseksi että jos naisten markkina-arvo laskee iän myötä niin se on sama miehillekin.
Nykytilanne on erilainen kuin ennen. Kun nainen ei tarvitse elättäjää, hän voi katsella myös nuorempia. Ei nainen ensisijaisesti preferoi vanhempaa tai omanikäistä, vaan ajattelevat että näin kuuluu tehdä. Kun deittailin netissä, sain paljon vastauksia itseäni nuoremmilta miehiltä. Uteliaisuuttani kävin muutamilla treffeillä ja lopputulos on se, että seurustelen itseäni nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäköhän;)
Niino ehkä naisen näkökulmasta seon ihan sama, mutta miehenä saakyllä eniten irti siitä nuoren kanssa. Vai että vielä parempaa sen takiahan vanhemmat naiset ovat halutumpia kuin nuoret vai miten se nyt menikään:D
No joo, ehkä tämä on vain niitä asioita, mitä en vain naisena pysty ymmärtämään. Täytyy omalta mieheltä kysyä, että pa*nisiko mieluummin minua vai kymmenen vuotta nuorempaa. Heh, mitähän mahtaa vastata. Olen kyllä aika varma, että jos kysyisin harrastaisiko sek*iä mieluummin nykyisen vai kymmenen vuotta nuoremman minän kanssa, vastaisi nykyisen minän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se timmiys on niin tärkeää miehille? Ja vielä kun ottaa huomioon, miten paljon aikaa timminä oleminen vie, tuntuu aika uskomattomalle, että miehet vaativat tätä naisilta.
Voi se olla naiselle itsellekin tärkeää. Olen entinen kilpaurheilija ja nykyinen aktiivinen kuntoilija. Liikunta on mukavaa ja sivutuotteena pysyy kuosissa.
Nyt puhuttiin timmiydestä kriteerinä parinvalinnassa. Onko sinulle edellytys, että kumppanisi on timmi eli lihaksikas? Liikunta ei tee automaattisesti timmiksi eli täytyy nimenomaan harrastaa tietyn tyylistä liikuntaa.
Olen itsekin "timmi". Käyn salilla ja nostan raskailla painoilla. Siksi tiedän, miten rankkaa se on, enkä halua vaatia sitä keneltäkään. Minä pidän salilla käymisestä ja vaikka on ihan kiva, että on kiinteät pakarat, en tee sitä ulkonäön takia.
Ei se edellytys minulle ole, mutta ainakin osalle miehistä asia tuntuu olevan tärkeä. Miesten pakaralihaksia pidän kyllä seksikkäinä ja onhan se mukavaa silitellä litteää vatsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se edellytys minulle ole, mutta ainakin osalle miehistä asia tuntuu olevan tärkeä. Miesten pakaralihaksia pidän kyllä seksikkäinä ja onhan se mukavaa silitellä litteää vatsaa.
Niin, minäkin pidän kiinteistä pakaralihaksista miehillä. En kuitenkaan osaa liittää sitä kumppanin etsintään. Ehkä naisten ja miesten ero on, että naiset pystyvät miehiä paremmin irrottautumaan ja ottamaan etäisyyttä fantasioistaan mitä tulee ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin pidän kiinteistä pakaralihaksista miehillä. En kuitenkaan osaa liittää sitä kumppanin etsintään. Ehkä naisten ja miesten ero on, että naiset pystyvät miehiä paremmin irrottautumaan ja ottamaan etäisyyttä fantasioistaan mitä tulee ulkonäköön.
Tämä! En voisi kuvitella olevani parisuhteessa miehen kanssa, jota en haluaisi seksuaalisesti ja pitäisi hyvännäköisenä, mutta naisena ymmärrän, että pelkkä ulkonäkö ei riitä kovin pitkälle siihen, että onnistuu rakentaa onnellista yhteiselämää. Jotkut miehet tuntuvat kuvittelevan, että kunhan saisi sen jannihussin niin parisuhde olisi sitä, että häntä silittelee ja ihailee. Varmasti ihailisikin, onhan hän upea nainen, mutta aika pieni osa parisuhteesta etenkin pitemmän päälle on sitä silittämistä ja ihailemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman iän valehteleminen.
Eli sitä samaa mitä normiälyiset miehet tekee nykyisinkin sen laajan ikähaarukan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
mies voi olla 50 vuotiaana vielä hyvässä kuosissa, mutta nainen rupsahtaa yleensä siinä 40 vuotiaana ja rypyt ja sellusliitti ja kaikki
Tutkittu fakta on, että miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista. Naiset pitävät itsestään parempaa huolta.
Kun mennään ikäluokkaan 40+, niin treffipalstojen miehistä KAIKKI ovat ylipainoisia. Aluksi suhtauduin tähän hilpeydellä, mutta jossain vaiheessa pallomahat alkaa kyllästyttämään. Eikä luetun ymmärtäminen ole näiden omasta mielestään joka naisen unelmien vahvimpia puolia.
Minä olen treffipalstalla. Olen 40+ enkä ollenkaan ylipainoinen. Tosin en ole myöskään pitkä tai raamikas, mitkä vaikuttaisivat olevan aina ykkösvaatimuksina normaalipainoisuuden sijaan. En myöskään ole toimitusjohtaja tai kuuluisa taiteilija.
Luetun ymmärtäminen on vahvimpia puoliani, ja keskustelutaito myös. Heikkoutena on että jos tarvitset jonkun kokoamaan huonekaluja tai korjaamaan vuotavan hanan, se joku en ole minä.
Mihin tämä riittää?
Parikymppisille naisille olen liian vanha. Viime vuonna yksi 23v opiskelija teki aloitteen, mutta kuultuaan ikäni kertoi että ikäeroa on liikaa. Kolme edellistä treffeille pyytäjää olivat ikäluokassa 26-29v, sitä edellinen minua pari vuotta vanhempi.
Mikä treffipalstalle tulisi mielestänne laittaa ikähaarukaksi?
Itse sanoisin, että 10 vuotta molempiin suuntiin on aika maksimi, minkä itse pystyisin "hyväksymään" miehen toiveena. Sitä nuoremmat ikätoiveet eivät vain kuulosta riittävän kypsältä.
Nii no kukaan ei sinun hyväksyntää kysykään.
Se kenelle vastasin nimenomaan kysyi, mitä tulisi laittaa treffipalstalle ikähaarukaksi. Vastasin hänelle ja uskon, että aika moni nainen ajattelee näin. Treffipalstoilla on paljon tarjontaa ja pienet yksityiskohdat merkitsevät paljon. Jos täytyy valita kahden yhtä kiinnostavan henkilön väliltä, joista toisen ikätoive on nuorempiin naisiin painottuva, niin kyllä se aika monen naisen silmissä laskee hänen pisteitään.
En voi kuvitella vastaavani koskaan ikäiselleni miehelle, jonka ikähaarukkaan mahtuu myös tyttäreni.
Tämä. Puistattava ajatuskin.
Tiiättekö papat mihin hommaan sen 20 vee misun kanssa pääsee? Vaipanvaihtoon. Mutta kyllä hän sitten heti kohta varmaan vaihtaa ne vaipat teillekin. Tai sitten esperi care.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
mies voi olla 50 vuotiaana vielä hyvässä kuosissa, mutta nainen rupsahtaa yleensä siinä 40 vuotiaana ja rypyt ja sellusliitti ja kaikki
Tutkittu fakta on, että miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista. Naiset pitävät itsestään parempaa huolta.
Kun mennään ikäluokkaan 40+, niin treffipalstojen miehistä KAIKKI ovat ylipainoisia. Aluksi suhtauduin tähän hilpeydellä, mutta jossain vaiheessa pallomahat alkaa kyllästyttämään. Eikä luetun ymmärtäminen ole näiden omasta mielestään joka naisen unelmien vahvimpia puolia.
Minä olen treffipalstalla. Olen 40+ enkä ollenkaan ylipainoinen. Tosin en ole myöskään pitkä tai raamikas, mitkä vaikuttaisivat olevan aina ykkösvaatimuksina normaalipainoisuuden sijaan. En myöskään ole toimitusjohtaja tai kuuluisa taiteilija.
Luetun ymmärtäminen on vahvimpia puoliani, ja keskustelutaito myös. Heikkoutena on että jos tarvitset jonkun kokoamaan huonekaluja tai korjaamaan vuotavan hanan, se joku en ole minä.
Mihin tämä riittää?
Parikymppisille naisille olen liian vanha. Viime vuonna yksi 23v opiskelija teki aloitteen, mutta kuultuaan ikäni kertoi että ikäeroa on liikaa. Kolme edellistä treffeille pyytäjää olivat ikäluokassa 26-29v, sitä edellinen minua pari vuotta vanhempi.
Mikä treffipalstalle tulisi mielestänne laittaa ikähaarukaksi?
Itse sanoisin, että 10 vuotta molempiin suuntiin on aika maksimi, minkä itse pystyisin "hyväksymään" miehen toiveena. Sitä nuoremmat ikätoiveet eivät vain kuulosta riittävän kypsältä.
Nii no kukaan ei sinun hyväksyntää kysykään.
Se kenelle vastasin nimenomaan kysyi, mitä tulisi laittaa treffipalstalle ikähaarukaksi. Vastasin hänelle ja uskon, että aika moni nainen ajattelee näin. Treffipalstoilla on paljon tarjontaa ja pienet yksityiskohdat merkitsevät paljon. Jos täytyy valita kahden yhtä kiinnostavan henkilön väliltä, joista toisen ikätoive on nuorempiin naisiin painottuva, niin kyllä se aika monen naisen silmissä laskee hänen pisteitään.
En voi kuvitella vastaavani koskaan ikäiselleni miehelle, jonka ikähaarukkaan mahtuu myös tyttäreni.
Tämä. Puistattava ajatuskin.
No suunnilleen kaikkien miesten ikähaarukkaan mahtuu myös ne tyttäret, koska miehet nyt sattuvat pitään nuorista naisista. Kaikki eivät vaan edes ole laittaneet sitä ikäkriteeriä niin alas kuin oikeasti mieli tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt enää edes katselee jotain 30v plus tai yksinhuoltajien ilmoituksia kun ulkomailta saa kuka tahansa suomalainen mies kauniin lapsettoman parikymppisen?
Antaa vaan suomalaisten naisten maistaa sitä samaa ikärasismia kuin mitä ne itse harjoittaa, kaikenlaisesta tylyydestä ja muusta paskakäytöksestä puhumattakaan.
Yksi treffikumppanini juuri kertoi, ettei hän ilkeäisi ikimaailmassa hakea itselleen naista ulkomailta, koska ei halua leimautua reppanaksi ja sovinistiseksi naisten hyväksikäyttäjäksi.
Ettei vaan olisi ollut minä. Kyllä osaan sanoa suomalaisille tädeille mitä nekin haluavat kuulla. Ja ikähaitariksi oon laittanut max 5 vuotta nuorempi kiitos tämän palstan vinkkien.
Mutta joo, en minä oikeasti välitä teistä rupsahtaneista akoista jota puoli kylää on pannu. Pillun takia vaan sanon yhtä sun toista.
Ihan vaan vinkiksi että kannattaa jo nuorena ja kokemattomana asettua miehen kanssa. Ei enää sitten vanhempana löydä oikeata rakkautta.
Miksi kiusaat itseäsi vanhoilla rupsahtaneilla akoilla, jos ne kerran ovat noin vastenmielisiä mielestäsi? Ei ole sinullakaan kaikki inkkarit kanootissa.
Reikä kun reikä ja ei ole varaa asua ulkomailla.
Ei sinua kukaan tasokas nainen huolisikaan, joten pidähän hauskaa niiden rupsahtaneiden lylleröidesi kanssa.
Olen yhdessä mm. 18 vuotiaan kaunottaren kanssa. Jos tuo ei ole tasokas niin ei sitten varmaan mikään.
Suunnittelenkin ottavani sen suomeen ettei tarvitsisi enää olla suomalaisten naisten kanssa tekemisissä.
Ymmärrän kyllä miksi et ole tullut suomalaisten naisten kanssa toimeen: emme oikein kotieläimenä kohtelusta ja puhuttelusta. Koita nyt edes muistaa kysyä sen "kaunottaresi" mielipidettä asiaan, ennen kuin syyllistyt ihmiskaappaukseen.
Ihan ihme juttuja taas. Mistä sinä tiedä miten sitä kohtelen? Lääkkeet sulta ottamatta?
Sitä?! Tuo sana kertookin sinusta kaiken tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat miehet ja naiset täällä kilvan haukkuu toisiaan ja himoitsee nuorta lihaa. Hohhoijaa. Siitä puhe, mistä puute.
:D Vanhenevat tätinaiset ja setämiehet kilvoittelevat siitä, kummat rupsahtaa aiemmin ja kummilla on parempi vienti nuorison keskuudessa. Huutista. Ei ole ikä tuonut järkeä päähän, tai sitten keski-iän kriisiä pukkaa ja rajusti...
Olisi mielenkiintoista lukea nuorten naisten mielipiteitä näistä nuorempaa hakevista miehistä. Taitaa olla niin, ettette yleisesti edes käy niiden profiileissa.
Mutta miten juuri voi valita niistä nuorista. Nuorissa ikäluokissa n paljon enemmän naisia kuin miehiä eli nuoristakn ylitarjontaa. M8nä sain naisena paljon yhteydenottoja itseäni nuoremmilta miehiltä, jotka sanoivat, että on todella vaikeaa löytää edes tavallista mukavaa naista omanikäisistä.