Johan on taas vaatimus miehellä treffipalstalla
Mies on itse 50 v täyttänyt ja etsii naista 30 v ylöspäin. Profiilissa sanoo, että mielellään ei enää asu lapsia kotona, vaan ovat jo muuttaneet omilleen.
Meinaakohan tämä heppu, että naiset ovat saaneet lapsensa 10 vuotiaina.
Kommentit (508)
Kuka nyt enää edes katselee jotain 30v plus tai yksinhuoltajien ilmoituksia kun ulkomailta saa kuka tahansa suomalainen mies kauniin lapsettoman parikymppisen?
Antaa vaan suomalaisten naisten maistaa sitä samaa ikärasismia kuin mitä ne itse harjoittaa, kaikenlaisesta tylyydestä ja muusta paskakäytöksestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Seuraava katsomani mies on myös 50 v ja naisten ikähaarukka on herralla 24-50 v. Ei jatkoon. ap
Mikä ristiriitaisuus tässä ilmenee?
Minua ei kiinnosta miehet, jotka etsivät parisuhdetta omien lastensa ikäisten naisten kanssa. ap
Kukaan ei vaadi sinua etsimään suhdetta isäsi ikäiseen mieheen. Sinun kantasi ei estä viisikymppistä hakemasta 24-vuotiaan seuraa. On olemassa nuoria naisia, jotka nimenomaan etsivät itseään vanhempia. Heidän määrällistä osuuttaan en tiedä, mutta olen kohdannut.
Sinulta kysyttiin ristiriitaa. Et vastannut kysymykseen. Et jatkoon.
Miksi siinä pitäisi mitään ristiriitaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 v ylöspäin? Ei siis alaspäin. Mitäs kummallista tuossa on? Esim nelikymppisellä voi ihan helposti olla lapset jo muuttaneet kotoa pois tai ainakin lähivuosina. Nelikymmpinen käsittääkseni on yli 30-vuotias.
30 vuotiaalla tuskin on lapset muuttaneet pois kotoa, eivätkä ole ihan heti muuttamassakaan, ellei kyseessä ole teiniäiti.
Niin, entä sitten? Oliko tuossa sitten ehdoton vaatimus, että niitä lapsia pitää olla ja pitää olla tasan 30 vuotias eikä yhtään yli? minusta ei.
Jos etsii yli 30-vuotiaita naisia, niin sehän tarkoittaa 30-120 vuotiaita tai mikä lienee maailman vanhimman naisen ikä. En ymmärrä aloituksen logiikkaa. Miehelle saattaisi siis kelvata esim. 40-vuotias nainen, ja on ihan selvää että sen ikäisen naisen lapsi tai lapset saattaisi jo olla pois muuttaneita.
50 v miehellä ei toimi elin. 50 v naiselka toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Seuraava katsomani mies on myös 50 v ja naisten ikähaarukka on herralla 24-50 v. Ei jatkoon. ap
Se että miksi ikähaarukka on ylipäänsä laitettu? Jos 24v kelpaa niin luuletko että mies sanoo ei 23-vuotiaalle? Tai jos 50v käy niin olisko 51v maailmanloppu?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt enää edes katselee jotain 30v plus tai yksinhuoltajien ilmoituksia kun ulkomailta saa kuka tahansa suomalainen mies kauniin lapsettoman parikymppisen?
Antaa vaan suomalaisten naisten maistaa sitä samaa ikärasismia kuin mitä ne itse harjoittaa, kaikenlaisesta tylyydestä ja muusta paskakäytöksestä puhumattakaan.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että miksi ikähaarukka on ylipäänsä laitettu? Jos 24v kelpaa niin luuletko että mies sanoo ei 23-vuotiaalle? Tai jos 50v käy niin olisko 51v maailmanloppu?
Ymmärrän pointtisi, mutta tämä esiintyy likimain kaikissa ilmoituksissa liittyen esim. ikään, pituuteen tai painoon. Jos poikkeaa pyydetyltä väliltä epsilonin verran, niin sitten ei enää voikaan kelvata?
Välittömästi tän palstan haukkujat menis treffeille dubaihin ton kanssa jos paljastus että paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tällä palstalla vietät lauantai-iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa tähän, että heteronaisena luet vain miesten ilmoituksia. Samanlaisia helmiä löytyy myös nainen etsii miestä-ilmoituksista, okei, ehkä hieman vähemmän...
Älä höpötä😆
Siis ei voi edes samana päivänä puhua miesten ja naisten vaatimuksista😂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
30 v. Ylöspäin on aika laaja käsite :D
Onkohan miehet ronkeleita? Olen 27-vuotias nainen, jos olisin sinkku laittaisin ikähaarukan varmaan 20-40, olisiko se miehille kauhistus? Vai pitäisikö olla vain 25-30? Ymmärrän kyllä että on vähän ärsyttävä jos mies laittaa maksimi-iän oman iän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin seuranhaku ilmoituksen niin muotoilisin näin. Etsin naista vaatimuksena täysi-ikä. Toisena kertoisin varoituksen haluan seksiä ettei ainakaan pihtarit vastaile. Huumorina voisi lisätä omat hampaat plussaa. Kaksi rajoitusta, ei uskovaisia eikä hiihtäjiä.
M47.
Hiljaista olisi sun profiilissa.
Meinaatko että treffipalstat on täynnä hampaattomia uskovaisia :D
Vierailija kirjoitti:
Minulle laittoi Suomi24-deiteissä yksi tuollainen sankari viestiä. Eipä siinä auttanut muu kuin todeta, että jos haussa on noin paljon nuorempi nainen, niin ei kannata oman ikäiselle laittaa viestiä. Ei yhdellekään miehelle ole oikeasti ihan sama, löytyykö 25- vai 52-vuotias nainen, kyllä he todellisuudessa hakevat nuorta ja vanhemmat hyväksytään vain paremman puutteessa. Sen takia kannustan miehiä laittamaan rohkeasti sen todellisen ikähaarukan, olkoon se sitten vaikka 18-25.
No jos hakee 30 v YLÖSpäin niin on lapset voineet muuttaa jo kotoa!
Saa hakea minkä ikäistä tahtoo, kunhan on täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
No hänhän hyväksyy myös ikäisensä naiset, eli mikä on ongelma ap:n mielestä? Itse en keski-ikäisenä naisena näe tuossa ongelmaa.
Saahan sitä hakea vaikka kuuta taivaalta, kunhan ymmärtää realiteetit eikä sitten syytä ronkeleiksi niitä, jotka eivät ilmoitukseen vastaa.
Oikeestihan säälittävimpiä ovat just 50-v. plösähtäneet ja itsestään huolehtimattomat perusjampat, jotka etsivät 20-30 v. missinaista. Sitten haukutaan naisia ja valitetaan ettei kumppania löydy.
Ai että vähemmän? Naisillahan kun se on vara valita niin niitä kaikenlaisia varsin tarkkoja vaatimuksiakin alkaa Pirkolla kuin Pirkolla olemaan, että saa jyvät eroteltua akanoista.