Brunon siskolle nimi
Me ei olla päästy tästä vielä sopuun, Stella tähän mennessä ainut mikä jotenkuten miellyttää molempia, mutta ei olla täysin tyytyväisiä siihen.
Kommentit (107)
Bertta! Siis ihan ehdottamasti Bertta:) Sointuu Brunon kanssa niiiiin hyvin.
Nimen ei missään nimessä tarvitse alkaa B kirjaimella. Näistä ei mikään kolahtanut kummallekkaan meistä, eli olisiko lisä ehdotuksia?
AP
Minun pahalla oli liuta sisaruksia ja yhden veljen nimi oli Bruno, neljän siskon nimet olivat Adele, Elna, Edla, Margit. Löytyykö näistä sopivaa... Ylempänä oli Frida. Sekä ois nätti, vaikka Fridasta Adele?
Olipas ennakoiva tekstinsyöttö muuttanut sanoja... Mutta myös Annabella olisi kaunis nimi ja sittenhän hänellä olisi oma suomenkielinen laulukin!
Biret, Piret, Briitta, Brita, Bella, Bettina...
T: Pigga-tytön äiti
Mies ehdotti nyt Tovea ja kuulostaa ainakin tällä hetkellä suht hyvält myös mun korvaan. Mitä AV-raati sanoo?
AP
Toivottavasti ette päädy Tove nimeen....
Suurin osa suomalaisista ei tunnista Tove-nimeä naisennimeksi, huolimatta Janssonista.
Eikö oikeasti suurin osa suomalaisista tiedä että Tove on naisen nimi? Itse olen törmännyt tähän luuloon viimeeks joskus ala-yläasteen välillä
AP
Petronella, Beatrix, Ursula, Bea, Li, Izabella, Flavia; Letitia.
Missä kaikki tavalliset nimet? Tuntuu että täällä ehdotellaan vaan nimiä joista on kuultu, mutta ainakaan kumpikaan meistä ei tunne oikein tämän nimisiä ihmisiä. Haussa siis suht tavallinen nimi, esim. Brunoa ei tarvitse selitellä, ei ihan joka pojalla, mutta kaikki osaavat kirjottaa sen ja menee perille ekalla sanomalla. Saa olla myös muu pohjoismaalainen kuin suomalainen, sillä mies on tanskasta.
No nyt pääsen kerrankin ehdottamaan suosikkinimeäni, jota en itse koskaan voinut antaa lapselleni: Bella :).