Vauvat eivät kuulu julkiseen liikenteeseen.
Kommentit (181)
Toisaalta jos kuskin keskittyminen oikeasti herpaantui, niin tekihän silloin oikein. Olisiko ollut hyvä, että olisi vaan jatkanut ajamista ja pahimmillaan kolaroinut ja koko bussin matkustajat hengenvaarassa. Ehkä tuo "hengähdys" auttoi häntä.
En siis puolustele tässä ketään, mutta kun ei voi tietää tilannetta.
Tietenkin vauvatkin kuuluvat julkiseen liikenteeseen.
Bussikuskille on myös annettava työrauha.
Mistä tää nainen vaati rahallisia korvauksia? Toi nyt meni jo vähän yli 😂
Ei sitä nyt joka asiasta rahaa jaella. Vähän sama homma kun se mamma jonka lapsi kaato itse nuudelit päälleni. Olisi halunnut lentoyhtiöltä korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kyllä ihme maa. Missään muussa maassa vihata vauvoja näin paljon 😄 ihan sairasta. Ja olen vieläpä vela itse, en vaan voi ymmärtää tällaista vauva-ja äitivihaa mitä Suomessa on. Ihan hullua.
Kuljettaja ei ollut suomalainen.
Mutta nämä kirjoittajat tässä ketjussa ovat. Ja aloittaja myös. Pelkkää vihaa huokuu.
Yleensähän nää ulkomaalaiset bussikuskit on kuulokkeet päässä tai pälättää puhelimeen. Luulis etteivät edes kuule matkustajien ääniä 😂
Olisinpa ollut bussissa niin oisin sanonut että jatka matkaa. Vauvat itkee välillä ja bussissa saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kyllä ihme maa. Missään muussa maassa vihata vauvoja näin paljon 😄 ihan sairasta. Ja olen vieläpä vela itse, en vaan voi ymmärtää tällaista vauva-ja äitivihaa mitä Suomessa on. Ihan hullua.
Kuljettaja ei ollut suomalainen.
Mutta nämä kirjoittajat tässä ketjussa ovat. Ja aloittaja myös. Pelkkää vihaa huokuu.
Miten niin? Eihän tässä ketjussa ole paljoa yhtään vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole varaa ostaa autoa, jonka lisäks pitäis ostaa bensaa välillä eli tankata, ja muutwnkin se auton ylläpito maksaa. Miksi omistaa autoa jos asuuu sellaisella paikalla justiinsa missä kulkee buseeja, tms?
Jos häirittee, et joku ottaa vauvan kukaan julkiseen nii kannattasko itte vaa yrittää miettii mitä ja miten kantsis itte suhtautuu asiaan? Sitä paitsi, esim. Bussilla kulkeminen tulee jopa halvemmaksi jos mahdollista jos kulkee siellä päin missä asuu, kjin se että hankit aton, se maksaa, sit se että jos tarvii korjata, taas maksaa, jne. Et jos ajatellaan rahalliselta kannalta, nii kyl jos mahis on nii järkevämpää käyttää julkisia.
Vihreiden vuoksi ei voi ostaa autoa.
Ymmarra kuljettajaa vaikka hoitanut kolmea omaa vauva a ja kuljettanut bussissa. Mulla oli aina jotain vauvan ruokaa tai vauvalla sopivaa juotavaa tuttipullossa. Ei saa pitaa vauvaa nalkaisena. Ehka rouva bussissa oli joku imettajafanaatikko joka imettaa lapsia kouluun asti eika siksi saa antaa tuttipulloa eika voinut itkevaa yhtakkia imettaakaan bussissa ja lapsi oli ilman ruokaa.
Lasu Asia Jos lapsi. Oin huutaa
Nimenomaan vauvaperheiden kannalta julkinen liikenne on hyvä juttu. Usein saattaa vanhempien unet jäädä vähiin, joten parempi ja turvallisempi kulkea julkisilla, kuin lähteä rättiväsyneenä autoilemaan, ja vaarantaa niin oma kuin muiden henki.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin vauvatkin kuuluvat julkiseen liikenteeseen.
Bussikuskille on myös annettava työrauha.
Äänet kuuluvat elämään. Jos bussikuski on niin heikkohermoinen, ettei kestä niitä, niin hänelle voisi hankkia sellaiset korvatulpat. Vaimentaa vähän ääntä, mutta silti kuulee tarpeellisen verran.
”Hetken kuluttua vauvan itkun vain jatkuessa, kuljettaja päätti pysäyttää bussin ja nousi pois ohjaamosta.
– Hän astui siihen bussin käytävälle ja ilmoitti kovaan ääneen, ettei pysty keskittymään enää ajamiseen, eikä jatkamaan matkaa, vauvan itkun takia, äiti kertaa tilannetta.
Hän kertoo vastanneensa kuljettajalle epätoivoisena, ettei voi jäädä poiskaan kyydistä, sillä kotiin on päästävä. Bussi oli tuolloin Vantaan Tammistossa ja matkaa kotipysäkille oli vielä reilusti.”
On tuo äidillekin ollut ahdistava ja nolo tilanne. Bussikuski olis voinut käyttää saman ajan vaikka siihen, että olis pyytänyt lapsen käymään bussin kuskinpaikalla äitinsä kanssa ja näyttänyt niitä vipuja yms. Lapsia tuollaiset kiinnostaa, kaikki uusi ja jännä. Olis voinut hyvin nopsaa rauhoittua.
Jos bussikuski on itse kovaan ääneen mesonnut, se ei taatusti ainakaan ole lasta rauhoittanut. Varmaan kahta kauheempi huuto pelon takia.
Ton ikäistä imetin vielä. Olisin jäänyt pois bussista, imettänyt ja mennyt seuraavalla. Enkä oikein usko että alle vuoden ikäinen uhmaa??
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää nainen vaati rahallisia korvauksia? Toi nyt meni jo vähän yli 😂
Ei sitä nyt joka asiasta rahaa jaella. Vähän sama homma kun se mamma jonka lapsi kaato itse nuudelit päälleni. Olisi halunnut lentoyhtiöltä korvauksia.
Joo minäkin voisin seuraavalla lennolla vahingossa"kaatua". Sitten vaadin lentoyhtiöltä jättikorvauksia liukkaista lattioista.😂
Pelkältä rahastukselta tuo vaikuttaa - ensin yritetään rahallisia korvauksia bussiyhtiöltä ja sitten asia myydään rahasta lehdistölle....
Palstalla vouhotetaan kokoajan ympäristöasioista ja maailman pelastamisesta, mutta nyt kaikkien vauvaperheiden pitääkin ajaa autolla eikä saa käyttää julkisia😂
Tai jos ei imettäis niin pullosta ruokkinut. Joku syyhän siihen itkuun on.
Vierailija kirjoitti:
Pelkältä rahastukselta tuo vaikuttaa - ensin yritetään rahallisia korvauksia bussiyhtiöltä ja sitten asia myydään rahasta lehdistölle....
No oisko pitäny vaan tyytyä olemaan hiljaa? Onneksi teki asiasta ison numeron, niin pitääkin. Ei tuollainen käytös ole todellakaan ok.
Tommosen tyypin kannattais hakea ennemmin vaikka veturinkuljettajaksi, saa olla rauhassa eikä tarvitse matkustajia kuunnella.
NIIN KAUAN KUN SYNTYVYYS VÄHENEE JA VAUVAT/PIKKULAPSET OVAT HARVINAISIA KATUKUVASSA NIITÄ VIHATAAN .
Kaikki synnytystalkoisiin!!!!