G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?
Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.
Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.
Kommentit (1403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello 21 jälkeen olin fillarilla polkemassa kotiin päin. Oli pimeää ja näin joitain valo-pilkkuja noin 20 metrin päässä talojen yläpuolella. Mahtoikohan olla helikopteri?
Jos oli se niin mitä hittoa se teki asutuksien yläpuolella ja niin lähellä kattoja?
En kyllä muista kuulleeni mitään ääntä siitä joten mikä lie ollut.Varmaan drone?
Mun on vaikea uskoa sitä droneksi, kun niitä valopilkkuja oli niin leveältä alueelta.
Se unohtui mainita, että jotain tähystys valoakin siitä lähti ja se valo liikkui edes takas aivan kuin etsisi jotain. En nähnyt sen jutun muotoja siinä pimeydessä. Ihmeelliseltä se vaikutti.
Asuin Lontoossa ja otin taksin, sellaisen tyypillisen mustan. Lähestyimme liikennevaloja ja pyöräilijä kiilasi taksin eteen. Taksi ja pyöräilijä pysähtyivät liikennevaloihin kun oli punainen valo.
Taksikuskini nousi autosta, käveli pyöräilijän luokse ja hakkasi häntä. Sitten tuli muina miehinä takaisin autoon ja jatkoimme matkaa.
Annoin reilut tipit ettei kuski taas hermostunut ja luikin tieheni.
Keskellä kirkasta päivää olin riippukeinussa ja ylitseni lensi iso kokoinen lepakko. En ollut uskoa silmiäni, että keskellä päivää näen sellaisen.
Istuin kotona sohvalla enkä jaksanut katsoa telkkaria enkä oikein keksinyt mitään muutakaan tekemistä. Päätin sitten tutkia mikä tämä vauva.fi oikein on kun siitä välillä jostain kuulee. Luin hetken aikaa eri otsikoita ja niihin jätettyjä kommentteja ja se jos mikä oli outoa. Siis onko nyt niin, että tänne oikeasti kokoontuu kaikki Suomen idiootit ja vähempiosaiset vai onko kaikki kommentit vaan jotain hassuttelua ja tajunnan(oksennusta) virtaa? Oli varmasti typerimmin käytetty tunti elämästäni. Never again. Kiitos ja näkemiin
Vierailija kirjoitti:
Työilmapiirikyselyn purkutilaisuudessa kiihtynyt pomo tivasi kaikilta, miksi olivat antaneet huonoa ja ihan väärää palautetta.
Kyselyn on tarkoitus olla anonyymi ja vastausten avulla kai kartoitetaan parannettavia kohtia, ei syyllistetä mielipiteistä.
.
Mulla pomo alkoi tiukkaamaan kehityskeskustelussa, miksi olin antanut niin tylyä palautetta työilmapiirikyselyssä. Meidänkin kyselyn piti olla anonyymi, mutta ei nähtävästi ollut, vaan kuponkiin merkittävä työsuhteen laatu oli paljastanut minut vastaajaksi.
Olin ihastunut yhteen naiseen, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Eräänä päivänä mä sitten näin hänet ja hän otti minuun kontaktia. En ole ikinä ollut niin hämilläni. En ollut uskoa silmiäni, että tämän naisen näkisin vielä ja olin aivan haltioissani nähdessäni hänet. Aivotoimintani oli sillä hetkellä täysi nolla ja töpeksin sen hetken täydellisesti. Se hetki oli minulle, kuin unesta.
Ikävöin häntä vieläkin.
.
.
.
.
.
.
Tämä kokemukseni on aivan täydellinen tämän ketjun aiheeseen, joten älkää pliis disliketkö.
Itse olen jo saanut aikaisemmin tajuttoman monta dislikeä (lähemmäksi 100), kun olen kertonut ihastumisesta. Pidetään tämä hyvän mielen ketjuna.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut yhteen naiseen, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Eräänä päivänä mä sitten näin hänet ja hän otti minuun kontaktia. En ole ikinä ollut niin hämilläni. En ollut uskoa silmiäni, että tämän naisen näkisin vielä ja olin aivan haltioissani nähdessäni hänet. Aivotoimintani oli sillä hetkellä täysi nolla ja töpeksin sen hetken täydellisesti. Se hetki oli minulle, kuin unesta.
Ikävöin häntä vieläkin.
.
.
.
.
.
.
Tämä kokemukseni on aivan täydellinen tämän ketjun aiheeseen, joten älkää pliis disliketkö.
Itse olen jo saanut aikaisemmin tajuttoman monta dislikeä (lähemmäksi 100), kun olen kertonut ihastumisesta. Pidetään tämä hyvän mielen ketjuna.
Sympatiat.
Siskoni lapsen ristiäiset oli kotona. Ristiäispappi siunasi kristallimaljassa olevan kasteveden.
Juhlan jälkeen siskoni mietti, mitä hänen pitäisi tehdä siunatulla kastevedellä? Ajatteli että ehkä sen kaataminen viemäriin ei ole soveliasta, joten hän kiireissään kaatoi pyhän veden minigrip pussiin ja laittoi sen pakasteeseen.
Vanhempani olivat babysitting siskoni lapsia. Isäni joi aina wiskiä jäiden kanssa. Kun sisko tuli kotiin hän kysyi, mistä isä oli löytänyt jäitä wiskiin kun hän ei muistanut niitä tehdä?
Isä sanoi, että pakasteessa oli minigrip pussi jäitä josta sitten lohko niitä wiskiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni lapsen ristiäiset oli kotona. Ristiäispappi siunasi kristallimaljassa olevan kasteveden.
Juhlan jälkeen siskoni mietti, mitä hänen pitäisi tehdä siunatulla kastevedellä? Ajatteli että ehkä sen kaataminen viemäriin ei ole soveliasta, joten hän kiireissään kaatoi pyhän veden minigrip pussiin ja laittoi sen pakasteeseen.
Vanhempani olivat babysitting siskoni lapsia. Isäni joi aina wiskiä jäiden kanssa. Kun sisko tuli kotiin hän kysyi, mistä isä oli löytänyt jäitä wiskiin kun hän ei muistanut niitä tehdä?
Isä sanoi, että pakasteessa oli minigrip pussi jäitä josta sitten lohko niitä wiskiinsä.
Sai siunatut jääpalat viskiin.
Kirkkaasti oudoin tilanne, missä olen ollut, on elämä. Ja jatkuu vain.
Vierailija kirjoitti:
tää on paras! kiitos. och god natt.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 22:54"]
Opettajalla naksahti päässä kesken tunnin ja hän alkoi syömään liituja. Söi paikallaan, luokan edessä seisten kaksi-kolme liitua ja totesi sitten, että tämä tunti oli tässä. Lähti tuon jälkeen muutaman kuukauden hermolomalle.
Oliko opetusaiheena Liitukausi?
Vierailija kirjoitti:
Oltiin miehen kanssa tilattu ikkunafirmasta edustaja meille omakotitaloon keskustelemaan ikkunoiden vaihdosta. Joku puolituntia ennenkuin tyypin piti ees tulla , säikähdin kun se hiippaili meidän puutarhassa ja kyyläs taloa. Sitte kun se suvaitsi tulla sisälle esittäytymään (oli vanhempi mies) , mies ensin kätteli sen kaa ja kun mä ojensin käteni niin tää kattoo mua oikeen halveksuen päästä varpaisiin eikä kättele vaan marssii olohuoneeseen. Tarjoilin kahvit jne. ja tyyppi ei kertaakaan sano mulle mitään, ei kiitostakaan. Eikä lähtiessä sano edes heitä. Se käyttäytyi mua kohtaan niinkuin olisin ollu ilmaa. Joku ihme sovinisti.
Ei otettu sen firmalta niitä laseja.
Savossa ainakin arkipäivää. Jos nainen yksin kotona on siltikin kuin ilmaa. Vain miehelle keskusteltaisiin.365
Eiköhän hämmentävin kokemukseni ole lapsena, kun olin Puuhamaassa. Puuha-nalle tuli vastaan ja olin aivan peloissani. Vieläpä piti kätellä sitä Puuha-nallea. Mä luulin sitä oikeaksi olennoksi silloin. Hyvin jäänyt muistoihini tuo kokemus, sillä ainaskin 20 vuotta siitä on aikaa. Olin hyvin nuori silloin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut gynellä tarkastuksessa ja samalla on tutkittu rinnat. Olen siis maannut siinä penkillä käytännössä alasti. Kun gyne (mies) alkoi tutkimaan rintojani ja pyysi nostamaan kättä ja jällene laskemaan sitä, laskin käteni vahingossa hänen lääkärin takkinsa sisään. Mieslääkäri tietysti nojasi tutkimuspöytään joten käteni oli jumissa lääkärin takin alla, suoraan hänen etumuksensa edessä. Samaan aikaan tietysti hänen kätensä olivat minun rinnoillani.
Mulle kävi näin: Olin asianajotoimistossa asiakkaana ja asianajajalta putosi pyyhekumi. Koska se häytti pomppivan mun luo sukelsinkin pöydän alle, mutta se kumi olikin mennyt sen äijän jalkojenväliin pitkälle. Just kun kurotin kumia niin tietysti paikalle pamahti sihteeri. Ilme oli kyllä tonninseteli :)
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta elokuvajutusta mieleeni. Olin aikanaan katsomassa Titanicia elokuvissa ja siellä oli vastaavanlainen itkumyrsky. Ihan mieletön ulina ja poru, varsinkin siinä vaiheessa kun Leonardo di Caprio vajosi mereen kädet ojossa. En ole vastaavanlaista ennen tai jälkeen kokenut.
hahaha "vajosi mereen kädet ojossa", siis ei se että vajosi naurata vaan se miten kerrot :D!
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui vuosia sitten. Olin pitkänmatkanjunassa. Istuin sellaiseen paikkaan, jossa on kaksi istuinriviä vastakkain ja pöytä välissä. Vastapäätä minua istui nuori nainen, jota tervehdin nyökkäämällä (minulla on tapana tervehtiä sillä tavalla "kanssani" istuvia). Vähän sen jälkeen kun minä olin istuutunut, viereeni istui nuori mies. Minä vilkaisin häntä ja nyökkäsin hänellekin. Vastapäätäni istuva nainen ei reagoinut mitenkään, tuijotteli vain ikkunasta ulos. Panin merkille, että hän näytti kiukkuiselta.
Aloin lukea kirjaa, ja ehdin lukea vajaan tunnin. Mies ja nainen olivat hiljaa, tuijottelivat ikkunasta ulos. Yhtäkkiä nainen sanoi todella kovaan ääneen: "MÄ OON VAAN NIIN TÄYNNÄ TÄTÄ!" Pelästyin ihan mielettömästi ja tottakai katsoin häneen. No, siinä sitten tajusin että tämä nainen puhuu vieressäni istuvalle miehelle. He alkoivat riidellä siinä pöydän ääressä hyvin estottomasti, ja puivat muun muassa miehen uskottomuutta (johon minäkin epäonnekseni ja tahtomattani liityin, koska mies istuutui minun viereeni eikä tämän naisen), KOVALLA ÄÄNELLÄ. Yritin sanoa, että menen käymään ravintolavaunussa, mutta nainen osoitti minua sormella ja huusi, että "Sinä istut nyt siinä!". Sitten hän alkoi syyttää minua miehelleen flirttailemisesta.
Ei sitä kestänyt kuin ehkä 10 minuuttia, kun ilmeisesti konduktööri puuttui tilanteeseen ja ohjasi naisen istumaan muualle.
Oli todella outoa, että melkein tunnin verran luulin istuvani kahden toisilleenkin tuntemattoman ihmisen seurassa, ja yhtäkkiä olinkin osallisena kolmannessa maailmansodassa...
Mulle on käynyt n 20 kertaa samanlaista enkä sano siksi että kohkaisin vaan hyvin surullisena. Eli on tultu kahvilan pöydässä rähjäämään kun ukko tuijottaa sua, on tultu naapurin muijan taholta puhumaan paskaa koska ukko tervehtii liian ystävällisesti. On tullut mannenainen miltei reiveliin kiinni kun äijä tuijottaa ja uskovien kahvilassa sama.
Kukaan ei usko jos sanon, että join vain kahvia. Omissa oloissani ja kuljin rapussa kuten muutkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin hirveässä pissahädässä metsätietä. Pysäytin auton ja hyppäsin äkkiä tien reunalle ja juoksin puskan taakse. Kun nousin kyykystä, iso hirvi tuijotti todella järkyttyneen näköisenä noin metrin päässä. Tuijoteltiin hetken toisiamme hölmöinä. Lähdettiin siitä sitten aika hätäseen omiin suuntiimme. Luulen että tämä oli ainakin oudoin tilanne jossa hirvi oli ollut, chillasi rauhassa puskassa kun joku ihminen yhtäkkiä juoksi pissaamaan sen viereen.
Ainakin kun se on reviirin merkitsemistä ja olit kai sen reviirillä.
Joskus 15 vuotta sitten IKEAssa katselin seinälle ripustettavia ruukkuja jotka halusin. Siihen viereen tuli joku n. 60v blondi nainen joka tuhahti ja kysyi "mitä noilla tekee" johon sanoin että "no näihin voi laittaa jotain niinkuin noissa malleissa " ja se taas sanoi "no mutta eipä noilla tee mitään " ja katsoi intensiivisen syvälle silmiin. Häkeltyneenä vielä sanoin että "no mutta minäpä haluan nämä" ja menin kauemmas tutkimaan toisia tavaroita ja se tuli taas lähemmäs ja puhui yksin "kaikenlaista turhaa sitä myydään" . Ja itse oli koko sen ajan kuin vailikoimassa kiinnostuneena itselleen jotain. Mielessäni kävi kyllä että onkohan sillä jotain mielenterveysongelmia vaikka normaalin ja siistin näköinen oli ja myöhemmin sen seuraksi liittyi normaalijärkisiltä vaikuttavia ihmisiä. Jospa ne oli ryhmä matkalla 🤔
Ja teininä oltiin serkun ja muutaman muun kanssa maalla sukulaisten luona ja minulla oli uusi turkoosi sormus joka hävisi saunomisen aikana pukuhuoneesta eikä löytynyt mistään. Kummallisesti parin viikon kuluttua serkkuni sormessa oli samanlainen sormus josta mainitsin hänelle ilman epäilysyytöksiä ja siitä se hieman kiehahti ja vihaisena vastasi että oli hänkin Kuopion torilta löytänyt sormuksen. Silloin kun minä ostin niin se oli ainoa sellainen. Vieläkin epäilyttää että varastiko se sen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 15 vuotta sitten IKEAssa katselin seinälle ripustettavia ruukkuja jotka halusin. Siihen viereen tuli joku n. 60v blondi nainen joka tuhahti ja kysyi "mitä noilla tekee" johon sanoin että "no näihin voi laittaa jotain niinkuin noissa malleissa " ja se taas sanoi "no mutta eipä noilla tee mitään " ja katsoi intensiivisen syvälle silmiin. Häkeltyneenä vielä sanoin että "no mutta minäpä haluan nämä" ja menin kauemmas tutkimaan toisia tavaroita ja se tuli taas lähemmäs ja puhui yksin "kaikenlaista turhaa sitä myydään" . Ja itse oli koko sen ajan kuin vailikoimassa kiinnostuneena itselleen jotain. Mielessäni kävi kyllä että onkohan sillä jotain mielenterveysongelmia vaikka normaalin ja siistin näköinen oli ja myöhemmin sen seuraksi liittyi normaalijärkisiltä vaikuttavia ihmisiä. Jospa ne oli ryhmä matkalla 🤔
Ja teininä oltiin serkun ja muutaman muun kanssa maalla sukulaisten luona ja minulla oli uusi turkoosi sormus joka hävisi saunomisen aikana pukuhuoneesta eikä löytynyt mistään. Kummallisesti parin viikon kuluttua serkkuni sormessa oli samanlainen sormus josta mainitsin hänelle ilman epäilysyytöksiä ja siitä se hieman kiehahti ja vihaisena vastasi että oli hänkin Kuopion torilta löytänyt sormuksen. Silloin kun minä ostin niin se oli ainoa sellainen. Vieläkin epäilyttää että varastiko se sen.
No varasti, se on siellä kromosomissa.
Ajoin hirveässä pissahädässä metsätietä. Pysäytin auton ja hyppäsin äkkiä tien reunalle ja juoksin puskan taakse. Kun nousin kyykystä, iso hirvi tuijotti todella järkyttyneen näköisenä noin metrin päässä. Tuijoteltiin hetken toisiamme hölmöinä. Lähdettiin siitä sitten aika hätäseen omiin suuntiimme. Luulen että tämä oli ainakin oudoin tilanne jossa hirvi oli ollut, chillasi rauhassa puskassa kun joku ihminen yhtäkkiä juoksi pissaamaan sen viereen.