Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
1041/1403 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut kenenkään huutavan unissaan, mutta niin on käynyt minulle. Porukat heräsi siihen ja tuli vauhdilla luokseni, kun luulivat minulla olevan hätä. Itselläni ei ollut mikään hätä vaan olin nähnyt jotain unta, josta sitten huusin. Näin arvelen, en ole varma.

Oudolta tuntuu, että olen huutanut unissani.

Vierailija
1042/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo kauan aikaa mutta kerron silti.

Asuin ja opiskelin Nizzassa. Lähdin marraskuussa talviloman viettoon Suomeen. Lensin Nizzasta Pariisiin, josta välilaskun jälkeen jatkettiin Helsinkiin.

Istuin koneen ensimmäisessä penkissä. Pariisissa alettiin jo valmistelemaan lähtöä ja viereinen penkki oli tyhjä. Ajattelin että kiva kun sain kaksi paikkaa.

Viime tingassa koneeseen juoksi pitkä komea mies. Hänellä oli lähes hartioille ulottuva musta tukka, täysipitkä susiturkki ja kasa tennismailoja kainalossa. Lentoemännät ohjasivat hänet viereeni istumaan.

Tämä mies sitten alkoi juttelemaan kanssani ranskaksi niitä näitä. Pohdiskelin että minulla taitaa olla liikaa alkoholia ( tämä tapahtui ennen EU) ja hän ystävällisesti tarjoutui viemään osan tullin ohitse. Hän myös laveasti kehuskeli ulkomuotoani ja ihaili pitkiä jalkojani tms. Kyseli mitä aion tehdä kun saavumme Helsinkiin...Jossain vaiheessa hän sanoi olevansa väsynyt ja kysyi voisiko lepuuttaa päätään hartiaani vastaan. Muut lentomatkustajat kävivät ottamassa meistä kuvia...

En koskaan ole seurannut urheilua enkä tunne ketään urheilijoita. Kysyin sitten josko hän on tennispelaaja ja hän sanoi että näin on ja menossa Suomeen johonkin turnaukseen.

Kun laskeuduimme Helsinkiin ja tulimme vastaaottoaulaan vastassa odottamassa oli televisio ja lehdistö, jotka räpsivät kuvia ja alkoivat haastattelemaan seuralaistani. Minä poistuin paikalta kun isä odotti ajaakseen minut kotiin.

Kun tulimme kotiin äitini, joka oli tennisfani, katseli televisiosta urheiluruutua ja huusi että tule katsomaan se ihana Ilie Nastase on tullut Suomeen. Sanoin että katsopa kuka kulkee siinä vierellä...

Monelle ei nimi Ilie Nastase sano mitään mutta hän oli aikoinaan tenniksen paha poika. Kvg Ilien nuoruuskuvat. Muutin sittemmin New Yorkiin ja hän myös siirtyi Amerikkaan. Näin häntä joskus Manhattanilla mutta en mennyt moikkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä Euroopan maassa asuessa mulla oli lyhyt suhde erään maailman silloisen huippupoliitikon henkivartijan kanssa. Kävin pari kertaa paikassa jossa hän majaili, joka oli aivan huikea ylimmän kerroksen asunto kaupungin keskustassa. Siellä ollessa tuli ihan, epätodellinen ja pelottavakin olo, asunto oli iso ja sisustus viimeisen päälle, mutta minimalistinen, eikä missään ollut mitään jälkiä että asunnossa asuisi kukaan.

Ja siis tiedän että tämä mies tosiaan oli mitä väitti olevansa koska hän näytti kuvia, joissa oli samassa seurueessa mm. USA:n silloisen presidentin kanssa.

Tämä mies oli minusta enemmän kiinnostunut kuin minä hänestä. Outoa on myös se, että kun olin ilmaissut etten halua jatkaa tapailua, törmäilin edelleen tähän mieheen milloin missäkin, eri puolilla suurkaupunkia. Jäi vähän creepy olo koko tapauksesta.

Vierailija
1044/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan Prisman parkkipaikalla joku pirinisti haukkui vanhaa äitiäni huoraksi ja yritti lyödä nyrkillä. Muuten vaikutti sen verran mukavalta tyypiltä, että pyysin tyttäreni kummiksi.

Vierailija
1045/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän hämmentävin kokemukseni ole lapsena, kun olin Puuhamaassa. Puuha-nalle tuli vastaan ja olin aivan peloissani. Vieläpä piti kätellä sitä Puuha-nallea. Mä luulin sitä oikeaksi olennoksi silloin. Hyvin jäänyt muistoihini tuo kokemus, sillä ainaskin 20 vuotta siitä on aikaa. Olin hyvin nuori silloin.

Hellyyttävä muisto, mutta sinulla ei taida elämässä kovin paljon tapahtua?

Vierailija
1046/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän hämmentävin kokemukseni ole lapsena, kun olin Puuhamaassa. Puuha-nalle tuli vastaan ja olin aivan peloissani. Vieläpä piti kätellä sitä Puuha-nallea. Mä luulin sitä oikeaksi olennoksi silloin. Hyvin jäänyt muistoihini tuo kokemus, sillä ainaskin 20 vuotta siitä on aikaa. Olin hyvin nuori silloin.

Hellyyttävä muisto, mutta sinulla ei taida elämässä kovin paljon tapahtua?

Kyllähän tapahtumia tapahtuu, mutta tuota oudompia ei varmana tule mieleen, jos kuvittelee tilanteen noin 5 vuotiaan silmin. Ei se nyt näin aikuis-iällä enää säpsäytä, mutta silloin se on ollut outoa. Kuvittele itse olevasi 5v ja vastaan tulee karhu joka haluaa heittää ylävitoset.

Vierailija
1047/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin keski-euroopassa luokkakaveriin koulustani aasiassa, käveltiin melkein toisiamme päin ostoskeskuksessa.

Vierailija
1048/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoin hirveässä pissahädässä metsätietä. Pysäytin auton ja hyppäsin äkkiä tien reunalle ja juoksin puskan taakse. Kun nousin kyykystä, iso hirvi tuijotti todella järkyttyneen näköisenä noin metrin päässä. Tuijoteltiin hetken toisiamme hölmöinä. Lähdettiin siitä sitten aika hätäseen omiin suuntiimme. Luulen että tämä oli ainakin oudoin tilanne jossa hirvi oli ollut, chillasi rauhassa puskassa kun joku ihminen yhtäkkiä juoksi pissaamaan sen viereen.

Ainakin kun se on reviirin merkitsemistä ja olit kai sen reviirillä.

Reviirin merkkaaminen olisi mennyt hirveen täydestä sitten, jos kertoja olisi kaivanut kuopan, pissannut siihen ja sen jälkeen piehtaroinut kuopassa.

Vierailija
1049/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin pääsyä keskussairaalan erikoislääkärille( sisätaudit) kun vastapäätä ollut siisti n.60v nainen kysi minulta " häiritseekö sinua jos tanssin? ". Häkeltyneenä vastasin, että ei. Hän laittoi kännykästään hiljaisella musiikkia soimaan, ja alkoi tanssahdella. Olimme pienessä odotusaulassa kaksin.

Vierailija
1050/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 70-luvulla matkustin yöjunalla Hki-Rovaniemi.

Vaunu oli aika tyhjä ja parin penkkirivin päässä istui vanhempi pariskunta vähän ränsistyneen oloisina.

Nuokkuivat puhumattomina, mutta Tampereen kohdalla nainen sai sätkyn.

Pomppasi penkille ja alkoi raastamaan miestä hiuksista haukkuen uskottomaksi. Siinä nainen mätki aikansa ja mies yritti rauhoitella naista.

Nainen lopettikin ja loppumatka meni hiljaisuudessa ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Samaan junaan sattui junahulluksi nimetty vanhempi nainen.

Nainen hiippaili kassinsa kanssa, josta otti jotain räsyjä ja kävi pyyhkimässä kaikki ikkunat.

Olipahan vähän äksöniä matkalla :D

Vierailija
1051/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme mieheni kanssa kaupasta ja minulla oli Lapin Kulta sixpäkki kädessä.

Vastaamme hoiperteli humalainen mies, joka kähisi kohdallani, että jätä tuo mies!

Olis varmaan pitänyt jättää, vain muutaman kaljan tähden ; D

Vierailija
1052/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli menossa luento Helsingin yliopistossa. Luennoitsijana keski-ikäinen mies. Kesken luennon saliin astui nuori mies kitaran kanssa. Hän etsi salista erään nuoren naisen, meni hänen luokseen ja soitti kitaralla kappaleen Päivänsäde ja Menninkäinen. Luennoitsija näytti hieman hämmentyneeltä, mutta kuunteli keskeyttämättä nuorukaisen esityksen. Soitettuaan kappaleen nuorukainen poistui.

Vierailija
1053/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni lapsen ristiäiset oli kotona. Ristiäispappi siunasi kristallimaljassa olevan kasteveden.

Juhlan jälkeen siskoni mietti, mitä hänen pitäisi tehdä siunatulla kastevedellä? Ajatteli että ehkä sen kaataminen viemäriin ei ole soveliasta, joten hän kiireissään kaatoi pyhän veden minigrip pussiin ja laittoi sen pakasteeseen.

Vanhempani olivat babysitting siskoni lapsia. Isäni joi aina wiskiä jäiden kanssa. Kun sisko tuli kotiin hän kysyi, mistä isä oli löytänyt jäitä wiskiin kun hän ei muistanut niitä tehdä?

Isä sanoi, että pakasteessa oli minigrip pussi jäitä josta sitten lohko niitä wiskiinsä.

Tähän väliin repesin huuto nauramaan ja toteamaan että voi luoja:D

Vierailija
1054/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä noin viikko sitten tapahtui yksi omituinen asia. Kävelin joen vartta pitkin ja mietin miestä johon olen vähän salaa ihastunut. Mietin että olisipa jännä, jos hän olisi seuraava ihminen joka tulee vastaan. No, seuraava pyöräilijä oli juuri tämä mies ja hän meni niin hirveällä kiireellä ohi, ettei kerennyt edes huomata minua. Asutaan vielä isossa kaupungissa, niin oli melkoinen ”sattuma.”

Vierailija
1055/1403 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keskellä sairasta ja väkivaltaista henkeen käyvää uhkailua. Kohdistui tyttäreeni, joka ei ole ollenkaan ns. riskiryhmää eli ei käytä päihteitä, urheilee ym. Pahuus osui omalle kohdalle ja siitä tuli opittua paljon.

Vierailija
1056/1403 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla vastaan kävellyt mies pysähtyi, kertoi tuntevansa Pekka Autiovuoren ja iski silmää. Meitä oli kaksi ja molemmat kuulivat samoin.

Vierailija
1057/1403 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadulla vastaan kävellyt mies pysähtyi, kertoi tuntevansa Pekka Autiovuoren ja iski silmää. Meitä oli kaksi ja molemmat kuulivat samoin.

Onko Pekka julkkis teillä päin vai olettikohan teidän tuntevan hänet? Menolippu piireihin hänelle? Kun ei Ismo Alankoa tms. tunne. "Tunnen Bob Marleyn." "Tunnen Dannyn."

Vierailija
1058/1403 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ”puheenpitojonoon” eikä minulla ollut mitään sanottavaa. Jonosta ei pässyt poiskaan. Kaikki puheet olivat erittäin tunteellisia, itse tunsin lähinnä pakokauhua.

Vierailija
1059/1403 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut kenenkään huutavan unissaan, mutta niin on käynyt minulle. Porukat heräsi siihen ja tuli vauhdilla luokseni, kun luulivat minulla olevan hätä. Itselläni ei ollut mikään hätä vaan olin nähnyt jotain unta, josta sitten huusin. Näin arvelen, en ole varma.

Oudolta tuntuu, että olen huutanut unissani.

Huusin viimeksi viime yönä unissani, kun näin painajaisia. Puoliso herätti. Aika perus minusta.

Vierailija
1060/1403 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Ruotsissa työkomennuksella joskus 20-vuotta sitten ja meille oli vuokrattu asunto kerrostalosta jossa ei asunut kuin yksi Andersson ja loput nimet viittasi lähi-itään ja Balkanille. Eräs aamu samaan hissiin änkäsi kaksi naista (ehkä) sellaiset umpinaiset mustat kaavut päällä ja polkupyörät kainalossa. Ja ristus kun ne haisi pahalle. Ei kai tämä tilanne kestänyt kuin kymmeniä sekunteja mutta jäi kyllä mieleen.