Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että Patrick ei olis löytäny itelleen naista, tietääkö kukaan mikä on Antin ja Sarin laita?
Joo. Mä sanoin Patrikista. Kirjoittelin hänelle viime viikolla, ei kuulemma ole löytänyt naista. Meidän piti mennä kahville, mut muutaman viestin jälkeen ei sit enää vastannutkaan. Ett en sit tiedä mikä on totuus..
Jos olet kiinnostunut henkilöstä, niin opettele edes hänen nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että Patrick ei olis löytäny itelleen naista, tietääkö kukaan mikä on Antin ja Sarin laita?
Joo. Mä sanoin Patrikista. Kirjoittelin hänelle viime viikolla, ei kuulemma ole löytänyt naista. Meidän piti mennä kahville, mut muutaman viestin jälkeen ei sit enää vastannutkaan. Ett en sit tiedä mikä on totuus..
Trollihan tuo kirjoitus on selvästi. Ohjelman lopussa varmaan kerrotaan, mitä muillekin kuuluu.
Heidi on tottunut olemaan vammaisten kanssa....
Vierailija kirjoitti:
Heidi on tottunut olemaan vammaisten kanssa....
Nyt tuli väärään ketjuun, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, autocorrect oli näköjään korjannut nimen. 😡😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tuo kirjoitus on selvästi. Ohjelman lopussa varmaan kerrotaan, mitä muillekin kuuluu.
No ei oo. Mut kuvitelkaa mitä haluutte..
Vierailija kirjoitti:
Kaalikääryle-hepusta tulee mieleen Toni Nieminen, ei hyvä. Puhetapa outoa narinaa, ei kuitenkaan niin ärsyttävä kuin Maunolla viime kaudella.
Mikä sinua vaivaa? Luuletko, että ihmiset valitsevat omat äänensä? Todella töykeää arvostella toisia tuolla tavalla!
Ja itse kyllä tykästyin Juhon ääneen ja olemukseen välittömästi. Hän uskaltaa olla oma itsensä eikä häpeile jännittämistä!
Vähän hämmentää, että niiden kirjeitä ja video näytettiin jotka eivät edes Naantaliin asti päässeet (ainakin Joukon ja Artun ehdokkaat). Kuitenkin niin suosittu ohjelma että kyllähän kaikki nyt heidät näistä tunnistaa..
Vierailija kirjoitti:
Vähän hämmentää, että niiden kirjeitä ja video näytettiin jotka eivät edes Naantaliin asti päässeet (ainakin Joukon ja Artun ehdokkaat). Kuitenkin niin suosittu ohjelma että kyllähän kaikki nyt heidät näistä tunnistaa..
Mitäs hämmentävää siinä on?
Voi ei, tekeeköhän Lauri Antti-Jussit. Ensi viikon jaksossa täräyttää treffikumppanilleen, että saisiko tältä pienen pusun ja nainen näyttää jäätyvän. 😑
Ärsyttää kun tuo harakka sätkättää iholla ja ympärillä koko ajan tuossa.
Voi kristus tuota Joukoa....olipa jäykkää ja komentavaa meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tekeeköhän Lauri Antti-Jussit. Ensi viikon jaksossa täräyttää treffikumppanilleen, että saisiko tältä pienen pusun ja nainen näyttää jäätyvän. 😑
Mitä Antti-Jussi sit teki? En enää muista..
Joukolla on kyllä kovin käskyttävä puhetyyli. Jotenkin niin juntti ja kuiva.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan aiemmin seurannut tätä sarjaa, mutta eilen päätin kokeilla katsoa ja yllätyin positiivisesti. Kaikki maajussit vaikuttivat omalla tavallaan kiinnostavilta ja mukavilta.
Mua ei juurikaan kiinnosta tosi-tv, mutta tästä pidän, koska on aitoja ihmisiä.
Elviira ja Arttu näyttävät hämmentävän paljon toisiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Elviira ja Arttu näyttävät hämmentävän paljon toisiltaan.
Korjaan: melkein kaikki Artun ehdokkaat näyttävät hänen sikoiltaan.
Seur. Jaksossa joku Joukon naisista sanoo, ettei ole kohentanut lapsiaankaan samalla tavalla, eli ilm. Ukko pistää oikein kunnolla tuulemaan.