Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Uusintoja tulee avalta ties kuinka monta, useimmat kyllä työaikaan https://www.telsu.fi/maajussille+morsian
Kiitos paljon. Tämä Telsu oli hyvä! Kylläpä tuleekin monta kertaa. Ei mitään ongelmaa.
Teen epäsäännöllistä vuorotyötä, iltaa ja yötä. Ja aamupäivät olen kiinni 7/7, perhesyistä.
Oon niin väsynyt, että en tajunnut, edes googlata!
Kiitos kaikille!
Kaalikääryle-hepusta tulee mieleen Toni Nieminen, ei hyvä. Puhetapa outoa narinaa, ei kuitenkaan niin ärsyttävä kuin Maunolla viime kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä aina valitaan ohjelmaan ne jotka saavat paljon kirjeitä? Ihan sama se katsojan kannalta on, kuinka paljon ne on kirjeitä saaneet, kaikille kuitenkin vain neljä sinne farmiviikolle lähtee. Olisi ollut kiva katsoa Antin, Patrickin ja sen naisen farmiviikkoa myös!
No nähtiinhän se jo viime kaudella, kun Mauno sai vähän kirjeitä ja joutui ottamaan jotain ei niin mieleisiä naisia farmille, kun ei ollut varaa mistä valita sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Patrick ei ole löytänyt puolisoa.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama nainen oli just keväällä napakympissä.
Oikeesti?????
Siis Nina ja Teemu napakympissä? Vaikuttaa et samasta naisesta on kyse. Ulkonäkö täsmää.
Ei ole tuo. Oli mukana siinä jaksossa, jossa se Bacheloretessa kilpaillut Mikko oli herra x https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/eb7191b5-5b32-463e-95ed-748341d…
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin valkkaisin kaikki ulkonäön perusteella enkä lukisi riviäkään. Jutellessa kokeilisin kestääkö huumoria.
Kuulostaa tyhmältä. Entäs jos kirjeestä ilmenee heti, että toinen on vaikkapa hyvin mustasukkainen tai ihan eri aaltopituudella vaikka poliittisen tai uskonnollisen arvomaailmansa puolesta? Tai vaan selkeästi kyvytön sanomaan mitään. Tietty siitä pinkasta poimisi ekana tarkempaan syyniin ne, joissa kuva tekee positiivisen vaikutelman, mutta miksi jättää hommaa vain sen varaan?
Siis eikö teillä ole tietokonetta? Jaksothan on mtv.fissä.
Onkohan artikla ollut suyinoita sen pirtsakan naapurin tytön kanssa? Kelpaisi!
Vapulla päällä jokin kamala kauhtana!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan artikla ollut suyinoita sen pirtsakan naapurin tytön kanssa? Kelpaisi!
Saisko saman suomeksi?
Minua kiinnostaa eniten, kuinka Artulle ja Juholle käy, ovat nimittäin eniten minun makuun.
Jouko vaikuttaa äkkipikaiselta.
Juho narisee kun jännittää.
Arttu on supliikki ja viksu.
Lauri on itseään täynnä oleva macho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouko joutaa heivata "takavasemmalle", kuten kertoi itse naisia heivanneensa. Vaikuttaa ihmiseltä, joka jyrää kumppaninsa. Käynyt sadoilla nettitreffeillä eikä kenenkään kanssa ole "natsannut". Kuvittelee olevansa loistava "saalis" omaisuuksineen. Vaan ei ominaisuuksineen; en usko että tuollaisen miehen kanssa tulee kukaan toimeen. Vaikuttaa sovinistilta, ylimieliseltä etc. Itse en koskisi seipäälläkään.
Jouko on huvittava. Vaikuttaa jäykkikseltä, ainakin uuden jakson mukaan. Pikatreffit olivat supernoloa katsottavaa, kun Jouko tiukkaa vastauksia kuin tuleva appiukko sulhasehdokkaalta. :D Ensi jaksossa lisää Jouko-draamaa luvassa! Jee!
Hah-hah-haa! Voi kamala mikä "vääpeli"! Taitaa kaikista kaunein morsianehdokas lähteä karkuun ens jaksossa! Enkä yhtään ihmettele, niin läksisin minäkin.
Toivottavasti Lauri pudottaa Ainon pian pois. Ei tota narinaa kestä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vapulla päällä jokin kamala kauhtana!
Sopii hyvin Vapulle;D
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teillä ole tietokonetta? Jaksothan on mtv.fissä.
Ei, minä faksaan kommenttini Sanoma-konsernille ja ystävällinen mode puhtaaksikirjoittaa ne palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin valkkaisin kaikki ulkonäön perusteella enkä lukisi riviäkään. Jutellessa kokeilisin kestääkö huumoria.
Kuulostaa tyhmältä. Entäs jos kirjeestä ilmenee heti, että toinen on vaikkapa hyvin mustasukkainen tai ihan eri aaltopituudella vaikka poliittisen tai uskonnollisen arvomaailmansa puolesta? Tai vaan selkeästi kyvytön sanomaan mitään. Tietty siitä pinkasta poimisi ekana tarkempaan syyniin ne, joissa kuva tekee positiivisen vaikutelman, mutta miksi jättää hommaa vain sen varaan?
Katsoin jaksoa sivusilmällä, yhdessä kirjeessä oli nätti kuva ja kirjeessä jotain ”oon tamperelais daami” -tekstiä. Kannatti katsoa vain kuvaa,
Minusta Jouko jännittää miehistä selkeästi eniten. Mutta on silti tosi symppis ja ajattelee syvällisestikin. On kokenut elämässä jo kaikenlaista ja haluaa tuossa iässä toimivan parisuhteen, jossa molemmat ovat tasa-arvoisia eivätkä pomota toisiaan.
Minua Arttu kiinnostaa luonteensa puolesta eniten. Vaikuttaa siltä, että hän voisi oikeasti löytää kumppaninkin tuon ohjelman kautta. Kiinnostaisi vain tietää, minkä takia hän ei seurustele tuon ystävänsä kanssa. Joo miehet ja naiset voivat olla ystäviä keskenään, mutta noilla toimii kemia niin hyvin.
Minusta tuntuu, että Arttu ja Jouko ovat näistä eniten tosissaan hakemassa elämänkumppania.