Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
1221/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ihmettelen missä luuraa ” maajussi” Sari.? En löydä mistään tietoa, mitä hänelle on tapahtunut.

Kertokaa ihmeessä.

Vierailija
1222/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua Arttu kiinnostaa luonteensa puolesta eniten. Vaikuttaa siltä, että hän voisi oikeasti löytää kumppaninkin tuon ohjelman kautta. Kiinnostaisi vain tietää, minkä takia hän ei seurustele tuon ystävänsä kanssa. Joo miehet ja naiset voivat olla ystäviä keskenään, mutta noilla toimii kemia niin hyvin.

Arttu kun selasi sen ystävän kanssa niitä kirjeitä niin tämä ystävä kehaisi jotain kuvaansa lähettänytta naista kauniiksi. Tuo kuvan nainen näytti ihan tältä ystävältä itseltään. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri EI ole tuossa ohjelmassa tosissaan. Jos tuntisitte niin muuttuis ääni kellossa. On sellainen pelimies.

Hän ei ole vaan vielä rakastunut keneeenkään oikeasti. Minäkin olin pelinainen, todella, kunnes PAM ja nyt ollaan kymmeniä vuosi oltu yhdessä. Rakkaus on sellainen voima. Kaikki ei kohtaa sitä koskaan.

Vierailija
1224/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vähän hassua, miten vahvasti Arttu painottaa, että morsianehdokkaan on tultava kavereiden kanssa toimeen. Eilisessäkin ohjelmassa taisi kahteen kertaan mainita asiasta. Toki se on tärkeää, mutta ei sitä kirjeistä pysty päättelemään eikä pikatreffeistäkään. Ja eikö aikuiset ihmiset keskimäärin tule keskenään ihan sujuvasti toimeen? Harvemmin on kenenkään uuteen tyttö- tai poikaystävään ainakaan mun kaveripiirissä suhtauduttu torjuvasti tai riitaa haastaen.

Vierailija
1225/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua Arttu kiinnostaa luonteensa puolesta eniten. Vaikuttaa siltä, että hän voisi oikeasti löytää kumppaninkin tuon ohjelman kautta. Kiinnostaisi vain tietää, minkä takia hän ei seurustele tuon ystävänsä kanssa. Joo miehet ja naiset voivat olla ystäviä keskenään, mutta noilla toimii kemia niin hyvin.

Kiinnostaisiko itseäsi seurustella kaverisi kanssa, jonka olet tuntenut tyyliin 20 vuotta?

Vierailija
1226/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö Antti morsiamen, tietääkö kukaan?

Vierailija
1227/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on vähän hassua, miten vahvasti Arttu painottaa, että morsianehdokkaan on tultava kavereiden kanssa toimeen. Eilisessäkin ohjelmassa taisi kahteen kertaan mainita asiasta. Toki se on tärkeää, mutta ei sitä kirjeistä pysty päättelemään eikä pikatreffeistäkään. Ja eikö aikuiset ihmiset keskimäärin tule keskenään ihan sujuvasti toimeen? Harvemmin on kenenkään uuteen tyttö- tai poikaystävään ainakaan mun kaveripiirissä suhtauduttu torjuvasti tai riitaa haastaen.

Kiinnitin samaan huomiota, ehkä siksi että kokemukseni mukaan tollanen asenne on merkki huonosta. Sillä luodaan pahimmillaan paineita ja uhkakuvia morsianehdokkaille ennenkuin mitään mistään toimeentulemisista voidaan edes tietää.

Vierailija
1228/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysi sulhasen. 

Vierailija
1229/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusintoja tulee avalta ties kuinka monta, useimmat kyllä työaikaan https://www.telsu.fi/maajussille+morsian

Tähän on pakko kommentoida, että hyvin monille virka-aika ja työaika eivät ole sama asia.

Vierailija
1230/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin samaan huomiota, ehkä siksi että kokemukseni mukaan tollanen asenne on merkki huonosta. Sillä luodaan pahimmillaan paineita ja uhkakuvia morsianehdokkaille ennenkuin mitään mistään toimeentulemisista voidaan edes tietää.

Kyllä tuossa ihan tuotanto tekee työtään.

Vierailija
1231/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukolla on aika töksäyttelevä keskustelutyyli.

Vierailija
1232/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä tuo on ihan normaalia, jos ystävät ovat tärkeitä, miksi sitä ei saisi tuoda esille? Monta hyvää ystävyyssuhdetta on mennyt karille myös itselläni sen takia että ystävän uusi puoliso on vaikka mustasukkainen toisen ystävistä, se vasta on merkki huonosta.

Vierailija
1233/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysi sulhasen. 

Hahaha, oletpa hauska.

Vierailija
1234/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu kun selasi sen ystävän kanssa niitä kirjeitä niin tämä ystävä kehaisi jotain kuvaansa lähettänytta naista kauniiksi. Tuo kuvan nainen näytti ihan tältä ystävältä itseltään. :D

Jospa ystävä on lepakko?

Vierailija
1235/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukolla on aika töksäyttelevä keskustelutyyli.

Luulen, ettei Joukon kanssa kauheasti keskustella. KomproMissit heivataan takavasemmalle. Se on Jouko's way or highway. Noinhan sitä voi esiintyä lupsakkana, mutta todellinen luonnea ja yhteistyökyky punnitaan parisuhteessa.

Kyllä Joukolla periaatteessa on ollut monta ottajaa aiemminkin. Joku vain on tökkinyt, mutta mikä. Selviääkö se tässä ohjelmassa?

Vierailija
1236/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka superosaaja löytäisi mulle Maajussille morsian maailmalla Matthewn sukunimen? <3 Telkkariin en työn takia halua lähteä, mutta sydän läpätti, kun katsoin videon... help me!

Vierailija
1237/2225 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka superosaaja löytäisi mulle Maajussille morsian maailmalla Matthewn sukunimen? <3 Telkkariin en työn takia halua lähteä, mutta sydän läpätti, kun katsoin videon... help me!

Googlettelin sitä aikani kuluksi yks päivä. En löytänyt..

Vierailija
1238/2225 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen kommentti. Ikäänkuin kaikkien sinkkujen pitäisi ottaa aina joku tuntemansa mukava vapaa ihminen. Jos näin olisi, ei olisi paljon sinkkuja. Onko mieleesi tullut että nainen ei ehkä ole vapaa tai että kumpikaan ei ole toisesta kiinnostunut sillä tavalla? Pitäisikö sinkkumiehen heti käydä kiinni kaikkiin tuntemiinsa naisiin työpaikalla, naapurustossa, hyviä serkkujakin voisi olla vapaana?

Vierailija
1239/2225 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aiemmin seurannut tätä sarjaa, mutta eilen päätin kokeilla katsoa ja yllätyin positiivisesti. Kaikki maajussit vaikuttivat omalla tavallaan kiinnostavilta ja mukavilta. 

Vierailija
1240/2225 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että Patrick ei olis löytäny itelleen naista, tietääkö kukaan mikä on Antin ja Sarin laita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä