Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Sama nainen oli just keväällä napakympissä.[/quote]
Oikeesti?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-johan-loysi-kirjeistaan-ra…
"Ohjelmassa ei nähdä maajussi Johanin taivalta, mutta hänen tarinansa sai silti onnellisen lopun: mies löysi kirjoittaneiden naisten joukosta rakkauden, ja suhde on voimissaan.
– Tuossa tuommoinen Nina-niminen nainen istuu vieressä, Johan kertoo puhelimitse tyytyväisenä."
Johanilla ainakin näyttäisi menevän kivasti, toivottavasti muillekin jusseille rakkautta riittää :)
Kaunis morsian ja nyt Johanillakin on perhe kun naisella on 2 lasta ennestään :)
Ihanaa, että on löytänyt kumppanin. Nyt kiinnostaakin, että miten on käynyt muiden ketä ei seurata ohjelmassa. Mitä kuuluu Sarille, Antille ja Patrickille?
Patrick ei ole löytänyt puolisoa.
Pitipäs ihan katsoa tämän illan jakso ennakkoon. En sen suuremmin lähde spoilaamaan jakson tapahtumia, mutta vaikka en itse kenellekään maajusseista kirjoittanut, niin ärsyttää tuo tapa, miten osa jusseista nakkaa sen suuremmin miettimättä koko kirjepinkan kavereilleen luettavaksi.
Moni on varmasti avannut sydäntään oikein kunnolla nuihin kirjeisiin, kirjoittanut henkilökohtaisen "rakkauskirjeen" valitulleen. Ja sitten se pistetään kiertämään kourasta toiseen, tutkitaan ja analysoidaan, revitään kaikki asiat läpi ja kummastellaan toisten lähettämiä kuvia.
Ymmärtäähän sen toki, että haluaa kavereiltaankin mielipidettä ja vinkkiä kuulla, mutta eikö olisi mukavampaa vaan vaikkapa itse lukea otteita näille ystävilleen ja jakaa omia tuntojaan ja ajatuksiaan?
En kyllä jatkossakaan tohtisi kirjoittaa kenellekään kirjeen kirjettä, kun tätä katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Sama nainen oli just keväällä napakympissä.
Oikeesti?????
Siis Nina ja Teemu napakympissä? Vaikuttaa et samasta naisesta on kyse. Ulkonäkö täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Jouko joutaa heivata "takavasemmalle", kuten kertoi itse naisia heivanneensa. Vaikuttaa ihmiseltä, joka jyrää kumppaninsa. Käynyt sadoilla nettitreffeillä eikä kenenkään kanssa ole "natsannut". Kuvittelee olevansa loistava "saalis" omaisuuksineen. Vaan ei ominaisuuksineen; en usko että tuollaisen miehen kanssa tulee kukaan toimeen. Vaikuttaa sovinistilta, ylimieliseltä etc. Itse en koskisi seipäälläkään.
Jouko on huvittava. Vaikuttaa jäykkikseltä, ainakin uuden jakson mukaan. Pikatreffit olivat supernoloa katsottavaa, kun Jouko tiukkaa vastauksia kuin tuleva appiukko sulhasehdokkaalta. :D Ensi jaksossa lisää Jouko-draamaa luvassa! Jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouko joutaa heivata "takavasemmalle", kuten kertoi itse naisia heivanneensa. Vaikuttaa ihmiseltä, joka jyrää kumppaninsa. Käynyt sadoilla nettitreffeillä eikä kenenkään kanssa ole "natsannut". Kuvittelee olevansa loistava "saalis" omaisuuksineen. Vaan ei ominaisuuksineen; en usko että tuollaisen miehen kanssa tulee kukaan toimeen. Vaikuttaa sovinistilta, ylimieliseltä etc. Itse en koskisi seipäälläkään.
Jouko on huvittava. Vaikuttaa jäykkikseltä, ainakin uuden jakson mukaan. Pikatreffit olivat supernoloa katsottavaa, kun Jouko tiukkaa vastauksia kuin tuleva appiukko sulhasehdokkaalta. :D Ensi jaksossa lisää Jouko-draamaa luvassa! Jee!
Samaa katselin juuri. Ihan järkyttävä mies..
Olipas turha täytejakso tämä tämänpäiväinen :(
Miksi Arttu ei ota tota ihanaa Eveliinaa, jonka kanssa selailee kirjeitään?
Voisiko joku olla kiltti ja kertoa tän kauden television esityspäivät ja -kanavat?
Tällä mammalla on nyt vähän kiire syksy. En saa katsoa tv-ohjelmia kuin vain televisiosta.
Kiitos paljon!
Arttu on symppis, mutta kovin nuori. Jouko on tosissaan syventynyt kirjeisiin ja miettinyt niiden sanomaa, kyyneliä tullut silmään, hän on paneutunut kirjeisiin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku olla kiltti ja kertoa tän kauden television esityspäivät ja -kanavat?
Tällä mammalla on nyt vähän kiire syksy. En saa katsoa tv-ohjelmia kuin vain televisiosta.
Kiitos paljon!
Avaa nyt televisio, tulee mtv3:lta klo 20 maanantaisin.
Ihan harmittaa, että olen niin kotiseuturakas, muuten tekisi mieli tutustua tuohon Lauriin. Siinäpä juuri sellainen mies, jonka kanssa minulla synkkaisi.
Missä kaikki muut vapaat Laurin kaltaiset nallekarhut oikein piileskelee?
Lauri EI ole tuossa ohjelmassa tosissaan. Jos tuntisitte niin muuttuis ääni kellossa. On sellainen pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon!
Kiitos sulle! Ei oo täällä kaikki ilkeilemässä.
Tämän näinkin, että nyt on menossa, mutta mun on pakko laittaa viikon ruokia. Kun ehdin vilkaiseen niin tulee vaan mainoksia.
Milloin tulee uusintoja?
Sanoiko toi Jouko tosissaan että mikä naisissa on vikana kun ovat vapaita? Onhan hän itsekin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon!
Kiitos sulle! Ei oo täällä kaikki ilkeilemässä.
Tämän näinkin, että nyt on menossa, mutta mun on pakko laittaa viikon ruokia. Kun ehdin vilkaiseen niin tulee vaan mainoksia.
Milloin tulee uusintoja?
Uusinta tulee heti ensimmäisen esittämisen jälkeen Avalla, eli maanantaina klo 21:00. Muita uusintoja en ole ainakaan itse bongannut.
Uusintoja tulee avalta ties kuinka monta, useimmat kyllä työaikaan https://www.telsu.fi/maajussille+morsian
Saa vaikutelman, että Juhon naikkoselle tulee olemaan tärkeintä että Juhon sisko kelpuuttaa hänet.
Sama nainen oli just keväällä napakympissä.