Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Huvittaa, että se Lauri on morsiantreffeillä kotikaupungissaan. Parturikin muutama sata metriä kylpylästä.
Paras kohta jaksossa oli, kun Lauri vitsaili Joukolle illallispöydässä: "Siinä on varmaan syy miksi sä ajelet Valmetilla yksin peltoja pitkin" (tms.) ja Jouko kiirehti korjaamaan, että John Deerellä hän ajaa. Sen verran mitä konemiehiä tunnen, niin tarkkoja ovat traktorimerkeistään. :D Ja tämä siis ihan hyvässä hengessä sanottuna, ei ilkeilynä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin valkkaisin kaikki ulkonäön perusteella enkä lukisi riviäkään. Jutellessa kokeilisin kestääkö huumoria.
Minä myös. Tai siis kiva tietää jotkut perustiedot kuten ikä, ammatti, asuinpaikka, lyhyesti harrastuksista ja mahdollisista lapsista, mutta ei mitään pitkiä sepustuksia luonteenpiirteistä. Mutta katsoin jo cmoresta tuon Naantali-jakson ja ihmetytti kun monet naiset näytti ihan erilaisilta kuin niissä kirjeissä olleissa kuvissa. Aika paljon sitä kuvaa pystyy muokkaamaan nykyään.
Jouko ainakin tuo jotain hauskuutta tähän ohjelmaan, en tiedä on tahallista vai tahatonta, mutta kiva kun on huumoria. Viime kaudet on olleet aika puuduttavia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jouko meni aivan hämilleen, kun sai niin paljon kirjeitä. Hänellä meni pasmat sekaisin. Hän vaikuttaa itsevarmalta ja oman tiensä kulkijalta, mutta minusta on silti symppis enkä saanut hänestä mitenkään ylimielistä kuvaa. Hänellä vaan on jo ikää ja on kertaalleen eronnut, deittaillut ja tietää, millaisen naisen haluaa. Ei siinä ole minusta mitään pahaa, että sanoo suoraan, mitä ajattelee. Sittenpä ei kenenkään tarvitse arvailla. Minusta oli hienoa, kun hän sanoi, että kaikkiin kirjeisiin täytyy todella paneutua niin kuin niiden kirjoittajatkin ovat tehneet.
Minusta Jouko on a i v a n k a m a l a, sori siitä. Ne täytetyt eläimet ja eläinten päät 🤮
Oma puolisoni on saman ikäinen mutta habitukseltaan 10 vuotta nuorempi - jopa silloin kun on pakko pukeutua kauluspaitaan.
Jos Arttu asuisi jossain ihan muussa suunnassa kuin Laurin ja Naantalin naapurissa, niin olisikohan hänen sijasta jatkoon mennyt Antti? Minusta Antin treffailut ja farmiviikko olisi ollut just mielenkiintoista seurattavaa, Arttu ei oikein jää edes mieleen.
Jouko joutaa heivata "takavasemmalle", kuten kertoi itse naisia heivanneensa. Vaikuttaa ihmiseltä, joka jyrää kumppaninsa. Käynyt sadoilla nettitreffeillä eikä kenenkään kanssa ole "natsannut". Kuvittelee olevansa loistava "saalis" omaisuuksineen. Vaan ei ominaisuuksineen; en usko että tuollaisen miehen kanssa tulee kukaan toimeen. Vaikuttaa sovinistilta, ylimieliseltä etc. Itse en koskisi seipäälläkään.
En ymmärrä, kun moni on viittaa Joukon huumorintajuun.
Joko en ymmärrä sitä itse tai olen itse sitten huumorintajuton, mutta minusta hän on tylsä, puiseva ja ei yhtään huumorintajuinen.
Tosiaan, sorry myös siitä, että oma mieheni on vanhempi ja paljon poikamaisempi ja pilkettä silmissä.
Voi olla tietty myös, että jotkut naiset tykkää tuollaisesta miestyypistä. En kyllä tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Juhosta tulee edelleen bi/gay-vibat.
Eikä tule :D Se on vain "liian kaupunkilaismainen" tuohon rooliinsa maajussina - matkustellut, kulturelli ja hyväkäytöksinen. Vastaavia on Helsinki ja Turku pullollaan, niillä vaan ei ole maatilaa. Todennäköisesti mun ja mun kavereiden miehistä tulisi sulle myös vastaavat "bi/gay-vibat" :D
Todella herttainen se Joukon kukkakauppatäti! Hyvännäköinen ja symppiksen oloinen. Varmaan liian hyvä Joukolle.
Vierailija kirjoitti:
Todella herttainen se Joukon kukkakauppatäti! Hyvännäköinen ja symppiksen oloinen. Varmaan liian hyvä Joukolle.
Pysyisi tämä Jouko vaan yksin. Vaikuttaa siltä, että hänelle ei kelpaa mikään nainen. Maksetut naiset eivät perään itke eivätkä käy tapetteja suunnittelemaan.
UHG!
En myöskään tykkää Joukosta, ihmetytti kun häntä oli täällä hehkutettu.
Miksi tässä aina valitaan ohjelmaan ne jotka saavat paljon kirjeitä? Ihan sama se katsojan kannalta on, kuinka paljon ne on kirjeitä saaneet, kaikille kuitenkin vain neljä sinne farmiviikolle lähtee. Olisi ollut kiva katsoa Antin, Patrickin ja sen naisen farmiviikkoa myös!
Oonkohan ainut jonka mielestä Patrick oli aika söpö.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan ainut jonka mielestä Patrick oli aika söpö.
No jaa, vaikuttaa ainakin kiltiltä, mutta ei ole mun tyyppiä. Ainakin vahvistaa sitä stereotypiaa mitä suomenkielisillä on ruotsinkielisistä: että ovat rahakkaita ja aina osaavat suomea.
T. suomenruotsalainen joka asuu ummikkoruotsinkielisen kanssa ja on köyhä
https://www.is.fi/viihde/art-2000006221931.html
Nyt iltasanomatkin uutisoi siitä Ensitreffit alttarilla -Marin kirjeestä...😅
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006221931.html
Nyt iltasanomatkin uutisoi siitä Ensitreffit alttarilla -Marin kirjeestä...😅
Onneksi Patrick on varmaan törmännyt elämänsä aikana monenlaisiin onnenonkijoihin ja osaa erottaa nämä vilpittömistä naisista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-jouko-huolestui-nettikirjo…
Onkohan Jouko kenties vieraillut tässäkin ketjussa? 😁
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-johan-loysi-kirjeistaan-ra…
"Ohjelmassa ei nähdä maajussi Johanin taivalta, mutta hänen tarinansa sai silti onnellisen lopun: mies löysi kirjoittaneiden naisten joukosta rakkauden, ja suhde on voimissaan.
– Tuossa tuommoinen Nina-niminen nainen istuu vieressä, Johan kertoo puhelimitse tyytyväisenä."
Johanilla ainakin näyttäisi menevän kivasti, toivottavasti muillekin jusseille rakkautta riittää :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-johan-loysi-kirjeistaan-ra…
"Ohjelmassa ei nähdä maajussi Johanin taivalta, mutta hänen tarinansa sai silti onnellisen lopun: mies löysi kirjoittaneiden naisten joukosta rakkauden, ja suhde on voimissaan.
– Tuossa tuommoinen Nina-niminen nainen istuu vieressä, Johan kertoo puhelimitse tyytyväisenä."
Johanilla ainakin näyttäisi menevän kivasti, toivottavasti muillekin jusseille rakkautta riittää :)
Kaunis morsian ja nyt Johanillakin on perhe kun naisella on 2 lasta ennestään :)
Hei äläs jaa henkilötietoja! Kirjoitin ton alkuperäisen viestin, mutta ei oo kiva, jos noiden elämää jaellaan täällä. On kuitenkin ohjelmassa tukemassa ystävää eikä itse esiintymässä. Kunhan vaan ihannoin miehen olemusta. :)