Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkiä kirjeitä kirjoititte?
Itse kirjoittelin koneella ja pituus oli noin 1500 sanaa.
Käsin 4 x A4.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli suunnilleen myös 1500 sanaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoittelin koneella ja pituus oli noin 1500 sanaa.Käsin 4 x A4.
Käsin puolitoista A4:sta
Onko veikkauksia siitä, paljonko maajussit ovat saaneet kirjeitä tänä vuonna? Eikös se yksi mies saanut 2010- luvun alussa jonkun 120 mikä oli eniten koskaan 🤔
Torstai jo.... Ja ei mitään tietoa kumpaankaan suuntaan. Enhän ole ainoa ?!
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Laitoin jo eilen spostiakin mutta eivät vastanneet edes siihen. Turhauttaa jo koko juttu.
Oma aika vahva veikkaus on, että ne kelle eivät ilmoita ovat ns. ”varasijoilla” jos joku jo Naantaliin valittu peruu tai sitten niille maajusseille kirjottaneita jotka ei päädy seurattaviksi. Itsekin tosiaan sain vastauksen vähän yli-innokkaan kyselemisen kautta 😅
Mutta tosiaan, Naantaliin jos vielä ei ole kutsua tullut niin sitä on kyllä tässä vaiheessa turha odottaakkaan...
Vierailija kirjoitti:
Oma aika vahva veikkaus on, että ne kelle eivät ilmoita ovat ns. ”varasijoilla” jos joku jo Naantaliin valittu peruu tai sitten niille maajusseille kirjottaneita jotka ei päädy seurattaviksi. Itsekin tosiaan sain vastauksen vähän yli-innokkaan kyselemisen kautta 😅
Mutta tosiaan, Naantaliin jos vielä ei ole kutsua tullut niin sitä on kyllä tässä vaiheessa turha odottaakkaan...
No, miten kävi? 😊
Ei minullekaan ole tullut vielä tietoa. Toivottavasti en pääse Naantaliin. Tulisi kovin kiire ostaa vaatteet, käydä parturissa, hommata lapsille hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tosiaan, Naantaliin jos vielä ei ole kutsua tullut niin sitä on kyllä tässä vaiheessa turha odottaakkaan...No, miten kävi? 😊
Tuli hyvin ympäripyöree vastaus ettei tarvii tehdä ohjelman takia tilaa kalenteriin... 😅 tiedä sitten siitä mitä se tarkottaa
Eiköhän tuo ole selvä kielteinen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä sen ymmärrän, mutta eihän se sitä automaattisesti tarkota että kyseinen maajussi olisi ohjelmassa. Ilmoittivat vaan että Naantaliin ei tarvitse tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Laitoin jo eilen spostiakin mutta eivät vastanneet edes siihen. Turhauttaa jo koko juttu.
Ei mitään vielä. Pidän toivetta yllä ajatuksella että Naantaliin päässeille ilmoitetaan viime tipassa, jotta eivät ehdi olla yhteyksissä Maajusseihin ennen Naantalia. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä sen ymmärrän, mutta eihän se sitä automaattisesti tarkota että kyseinen maajussi olisi ohjelmassa. Ilmoittivat vaan että Naantaliin ei tarvitse tulla.
Aivan. Kas siinä pulma.
Sain spostin jossa kerrottiin että maajussin valinta osui toisaalle.
Noniin juuri tuli kielteinen sähköposti. Vihdoin. Sai mielenrauhan 😀
Kiitos kirjeestäsi Maajussille morsian –ohjelmaan. Hyviä kirjeitä oli tänä vuonna todella paljon, ja valintojen tekeminen oli vaikeaa. Tällä kertaa maajussin valinta osui toisaalle, mutta suurkiitos sinulle kirjeestäsi ja kiinnostuksestasi ohjelmaamme kohtaan!
Meidän koko porukkamme toivottaa ihanaa kesän odotusta ja erityisesti lykkyä rakkausrintamalle! J
Ystävällisin terveisin,
Maajussille morsian -tiimi
Farmitar kirjoitti:
Kiitos kirjeestäsi Maajussille morsian –ohjelmaan. Hyviä kirjeitä oli tänä vuonna todella paljon, ja valintojen tekeminen oli vaikeaa. Tällä kertaa maajussin valinta osui toisaalle, mutta suurkiitos sinulle kirjeestäsi ja kiinnostuksestasi ohjelmaamme kohtaan!
Meidän koko porukkamme toivottaa ihanaa kesän odotusta ja erityisesti lykkyä rakkausrintamalle! J
Ystävällisin terveisin,
Maajussille morsian -tiimi
Sama tuli mulle.. 😭😭😭
Kenelle olitte kirjoittaneet, jotka saitte sähköpostia?