Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
901/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, Vapulta meni nilkka. Mitenköhän ensi viikon kuvaukset sujuu 🤔

Vierailija
902/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on farmiviikon kuvausten päivämäärät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Joukolle kirjoittaneihin otettu edelleenkään yhteyttä? 🙈

Vierailija
904/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on turha kysellä että onko otettu yhteyttä koska Naantaliin kutsun saaneet ei siitä saa mitään kertoa.. yleensä uhkasakon uhalla.

Tuotannosta eivät kertoneet minulle edes että onko kyseinen maajussi jolle kirjoitin edes ohjelmassa, kertoivat vaan että minun ei tarvitse sen takia alkaa tekemään tilaa kalenterista 🤔 eli hyvin vähän antavat tietoa kuin vain Naantaliin kutsun saaneille...

Vierailija
905/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on turha kysellä että onko otettu yhteyttä koska Naantaliin kutsun saaneet ei siitä saa mitään kertoa.. yleensä uhkasakon uhalla.

Tuotannosta eivät kertoneet minulle edes että onko kyseinen maajussi jolle kirjoitin edes ohjelmassa, kertoivat vaan että minun ei tarvitse sen takia alkaa tekemään tilaa kalenterista 🤔 eli hyvin vähän antavat tietoa kuin vain Naantaliin kutsun saaneille...

Kysymys oli vaan siitä onko X maajussille kirjoittaneille tullut yhteydenottoa suuntaan tai toiseen. Siitähän ei voi päätellä vielä yhtään mitään; ei sitä onko yhteydenotto tullut tuotannolta vai maajussilta, ei sitä oliko yhteydenotto kielteinen vai myönteinen eikä sitä onko ko. maajussi päässyt Naantaliin vai ei 😊

Vierailija
906/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitettiinko tuotannosta ja kertoivat ettet pääse mukaan ohjelmaan vai tuliko viesti tai meili?

Vierailija
907/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais kyllä tietää ketkä 2 maajussia Juhon ja Laurin lisäksi menee Naantaliin 🤔

Vierailija
908/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Antti kun bändikavereilla on keikka 18.5 ja vetävät ilman Anttia

Vierailija
909/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä? Ja mistä niiden keikkojen aikatauluja näkee 🤔

Vierailija
910/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nicky Rothenilla julkisena facebook päivitykset niin sieltä bongasin

Vierailija
911/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmiviikolla näyttäis olevan Andykin keikalla.

Vierailija
912/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmiviikkojahan on useampi.

Vierailija
913/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Antin farmiviikko kuvataan viikolla 24 niin ehtii lauantaiksi keikalle. Jos se ois viikolla 23 niin olisi kiire jo perjantaina keikalle. Olettaen että farmiviikko on ma-pe 😅

Vierailija
914/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Antin farmiviikko kuvataan viikolla 24 niin ehtii lauantaiksi keikalle. Jos se ois viikolla 23 niin olisi kiire jo perjantaina keikalle. Olettaen että farmiviikko on ma-pe 😅

Pari kautta sitten farmiviikko oli viikon loppuun asti mut voihan se toki olla et on muuttunut 🤔

Vierailija
915/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kautta sitten farmiviikko oli viikon loppuun asti mut voihan se toki olla et on muuttunut 🤔

Viime kaudella Tuomo sanoi että ”Vappu kun lähti niin Marjo jäi vielä viikonlopuksi tilalle” jos morsmaikut tulee maanantaina, treffit ti, ke ja to ja perjantaina valinta 🤔😀

Vierailija
916/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi onko Laurille kirjoittaneet saaneet kutsuja. Ei ole, mutta vielä ehtii..

Vierailija
917/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kaudella Tuomo sanoi että ”Vappu kun lähti niin Marjo jäi vielä viikonlopuksi tilalle” jos morsmaikut tulee maanantaina, treffit ti, ke ja to ja perjantaina valinta 🤔😀

Niin taisikin sanoa. No silmät auki sitten lauantaina keikalla, että näkyykö morsmaikkua mukana 😄

Vierailija
918/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun oltiin yhteydessä tuotannosta jo huhtikuussa. Kyseltiin silloin kaikennäköistä ja kerrottiin Naatali viikonlopusta, joka on viikolla 20. Ei minua sinne kutsuttu, mutta järjestelin menoni niin, että olisin ollut silloin vapaana. Nyt kun olen miettinyt asiaa tarkemmin en lähde kuvauksiin, vaikka pyydettäisiin. Haluan tutustua miehiin ilman tv:n läsnäoloa. En lähde vanhoista, tuntemattomista miehistä kilpailemaan tv:ssä.  Ei esittelystä paljonkaan saanut ihmisestä  ja sen luonteesta selville. Itse kirjoitin rehellisen kirjeen, jossa kerroin itsestäni enemmän kuin mitä Jouko kertoi esittelyssä.  Nyt minulle riittäisi, että Jouko jollain tapaa reagoisi kirjeeseeni. Vaikka kiittämällä siitä joko puhelimitse tai kirjeitse. Joukon ikäiset miehet ovat  aika usein huonoja kirjoittamaan, joka minulle on taas eräs miehen "mittari" - ystävällisten silmien lisäksi.

Vierailija
919/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailijavain kirjoitti:

Minuun oltiin yhteydessä tuotannosta jo huhtikuussa. Kyseltiin silloin kaikennäköistä ja kerrottiin Naatali viikonlopusta, joka on viikolla 20. Ei minua sinne kutsuttu, mutta järjestelin menoni niin, että olisin ollut silloin vapaana. Nyt kun olen miettinyt asiaa tarkemmin en lähde kuvauksiin, vaikka pyydettäisiin. Haluan tutustua miehiin ilman tv:n läsnäoloa. En lähde vanhoista, tuntemattomista miehistä kilpailemaan tv:ssä.  Ei esittelystä paljonkaan saanut ihmisestä  ja sen luonteesta selville. Itse kirjoitin rehellisen kirjeen, jossa kerroin itsestäni enemmän kuin mitä Jouko kertoi esittelyssä.  Nyt minulle riittäisi, että Jouko jollain tapaa reagoisi kirjeeseeni. Vaikka kiittämällä siitä joko puhelimitse tai kirjeitse. Joukon ikäiset miehet ovat  aika usein huonoja kirjoittamaan, joka minulle on taas eräs miehen "mittari" - ystävällisten silmien lisäksi.

Eiköhän sieltä vielä vähintään kiitokset tule, kunhan "pöly laskeutuu" 😊 Olisihan se kohteliasta edes jotain vastata, omalla kohdalla ainakin omatunto kolkuttaisi jos en mitään kiitostakaan välittäisi kirjeestä. Hänen ikäisellä miehellä kuitenkin käytöstavatkin luulisi olevan kunnossa.

Vierailija
920/2225 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin odottelen, että maajussista jolle kirjoitin kuuluisi jotain. Mikäli ei ole valittuna ohjelmaan, odottaisin kyllä jonkinlaista reagointia pitkään kirjeeseeni minkä vaivalla ja tunteella kirjoitin. Toivotaan siis, että vaikka kutsua ei Naantaliin tullut, kuuluisi maajussista edes kiitoksen verran. 😊