Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Mietin omalle kohdalle, että jos miehet olis nähny vaivaa, kirjottanu pitkiä kirjeitä sydän auki varta vasten minulle, niin kyllä haluaisin heistä jokaista itse henkilökohtaisesti kiittää. Jää kyllä todella harmittamaan jos ei mitään kuulu maajussista jolle kirjoitin.. 😕
Vierailija kirjoitti:
Mietin omalle kohdalle, että jos miehet olis nähny vaivaa, kirjottanu pitkiä kirjeitä sydän auki varta vasten minulle, niin kyllä haluaisin heistä jokaista itse henkilökohtaisesti kiittää. Jää kyllä todella harmittamaan jos ei mitään kuulu maajussista jolle kirjoitin.. 😕
Mä mietin ihan samaa. Näin suurta vaivaa että sain kirjoitettua kirjeen maajussille, ja olisin toivonu edes kiitosta kirjeestä. Jos itse saan viestejä miehiltä, joista en oo kiinnostunut, kiitän heitä kohteliaasti silti. Miehiltä toivoisin samaa. Tollanen ”katoaminen” tuntuu aika lapselliselta ja ikävältä. 🙄
Ja kun en edes tiedä, onko valitsemani maajussi pääsemässä ohjelmaan vai ei. Jos hän on pääsemässä, ymmärrän viel jotenkuten, että vain tuotantoyhtiö ilmoittaa että Jussi ei ollut täl kertaa kiinnostunut juuri sinusta, mut jos hän ei edes päässyt ohjelmaan ja laittoi tuotantoyhtiön ilmoittamaan asiasta, niin sit kyllä suututtaa. 😳
Nyt sain minäkin sähköpostia että maajussille morsian ehdokkaat on valittu, ja kiitos kiinnostuksesta ohjelmaa kohtaan 😔
T. Antille kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain minäkin sähköpostia että maajussille morsian ehdokkaat on valittu, ja kiitos kiinnostuksesta ohjelmaa kohtaan 😔
T. Antille kirjoittanut
Mä sain saman, mut tekstarilla. Vaikea päätellä sen viestin kirjoitusasusta et päätyykö Antti Naantaliin vai ei. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Antille kirjoittanutMä sain saman, mut tekstarilla. Vaikea päätellä sen viestin kirjoitusasusta et päätyykö Antti Naantaliin vai ei. :D
Mä en kans pysty päättelemään saamani viestin perusteella, päätyykö Arttu Naantaliin vaiko ei.
Eli jos oikein muistan aiempia kommentteja, niin Juholle, Laurille, Antille ja Artulle kirjoittaneille on tullut jonkinlainen viesti tuotannolta. Siitähän tulisi sopivasti 4... vai onko täällä joku muu saanut viestiä? Esim. Joukolle tai Johanille kirjoittanut?
Suututan varmaan monia, mutta oon kyllä eri mieltä tosta, että maajussien pitäisi reagoida/kiittää kaikkia kirjottaneita henkilökohtaisesti. Millaisen kiitoksen oikein haluaisitte heiltä? "Kiitos kiva kirje, mutta et nyt silti oikein vaikuta riittävän kiinnostavalta ihmiseltä, että haluaisin jatkaa juttelua kanssasi" -tyylisiäkö kiitoksia odotatte?
Koska helposti, kun kiität muutamaa kymmentäkin kirjeen kirjoittanutta naista, useat heistä ymmärtää kiitoksen väärin ja yrittää jatkaa juttelua. Ja sittenpä vasta maajussi vaikuttaisikin tylyltä, kun ei jaksa kaikkien kymmenien naisten kanssa pitää viestittelyä yllä.
Mutta tämä nyt oli vain oma henkilökohtainen mielipiteeni, kaikki saa olla mitä mieltä haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
Suututan varmaan monia, mutta oon kyllä eri mieltä tosta, että maajussien pitäisi reagoida/kiittää kaikkia kirjottaneita henkilökohtaisesti. Millaisen kiitoksen oikein haluaisitte heiltä? "Kiitos kiva kirje, mutta et nyt silti oikein vaikuta riittävän kiinnostavalta ihmiseltä, että haluaisin jatkaa juttelua kanssasi" -tyylisiäkö kiitoksia odotatte?
Koska helposti, kun kiität muutamaa kymmentäkin kirjeen kirjoittanutta naista, useat heistä ymmärtää kiitoksen väärin ja yrittää jatkaa juttelua. Ja sittenpä vasta maajussi vaikuttaisikin tylyltä, kun ei jaksa kaikkien kymmenien naisten kanssa pitää viestittelyä yllä.
Mutta tämä nyt oli vain oma henkilökohtainen mielipiteeni, kaikki saa olla mitä mieltä haluaa :)
En oo samaa mieltä. Totta kai on aina ne muutamat stalkkerit, jotka ei kertakaikkiaan tajua, ettei niillä ole chancejä, mutta normaalit ihmiset niin kuin sinä ja minä ymmärtää yhdestä kohteliaasta viestistä, että kyseinen henkilö ei ole kiinnostunut. Itse vastaan aina niille miehille, jotka lähettävät kivoja viestejä ja pyytävät treffeille. Vastaan että kiitos kivasta viestistä mutta anteeksi en ole tarpeeksi kiinnostunut. Siitä jää hyvä mieli molemmille. 🥰
Mmm, tuokin totta! :)
Mutta ainakin jos maajussit lukevat tätä keskustelupalstaa, huomaavat he kuinka paljon näitä hulluja stalkkereita (kyllä, mukaan lukien minä) onkaan olemassa :D
Vierailija kirjoitti:
Mmm, tuokin totta! :)
Mutta ainakin jos maajussit lukevat tätä keskustelupalstaa, huomaavat he kuinka paljon näitä hulluja stalkkereita (kyllä, mukaan lukien minä) onkaan olemassa :D
Joo kyllä tässä omakin käytös alkaa stalkkausta muistuttamaan 😂
Saiko eilen muut tiedon kuin Artulle ja Antille kirjoittaneet?
Vierailija kirjoitti:
Eli jos oikein muistan aiempia kommentteja, niin Juholle, Laurille, Antille ja Artulle kirjoittaneille on tullut jonkinlainen viesti tuotannolta. Siitähän tulisi sopivasti 4... vai onko täällä joku muu saanut viestiä? Esim. Joukolle tai Johanille kirjoittanut?
Joukolle kirjoittanut saanut kielteisen viestin, valinta mennyt toisaalle
Onko kukaan saanut maajussilta itseltään yhteydenottoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukolle kirjoittanut saanut kielteisen viestin, valinta mennyt toisaalle
Lukiko siinä nimenomaan niin, että valinta osui muualle vai oliko tuo oma toteamuksesi? Kun omassa viestissäni luki, että "kiitos mielenkiinnosta ohjelmaa kohtaan, osallistujat on nyt valittu"?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut maajussilta itseltään yhteydenottoa?
Taitaa lukema täällä olla edelleen 2, vai onko niitä tullut lisää?
Vierailija kirjoitti:
No tämä ja vielä isompana asiana se, että hetikö sen maajussin olisi pitänyt alkaa kiitos-viestejä väsäämään? Eikö ole mahdollista että myöhemmin vielä kiittääkin kaikkia? Ohjelmaan päätyvät eivät ylipäätään saa olla yhteydessä kirjoittaneisiin ohjelman ulkopuolella, ei ne voi alkaa teille jokaiselle viestejä laittamaan nyt.
Tämän kauden kirjepotti tulee olemaan aivan järjettömän suuri (vrt. monta edellistä kautta).
Mä kirjoitin Joukolle ja mun vastaus oli nimenomaan "tällä kertaa valinta meni toisaalle"
Oon alkanut epäilemään sitä vaihtoehtoa, että entä jos Naantalissa ei olekaan tuota Juho&Lauri kaksikkoa. En sano mistä moinen epäilys on tullut, mutta näin päättelin että toinen sieltä puuttuisi. 🤔
Mut täällä joku Joukolle kirjoittanut just sanoi ettei ole kuulunut mitään tuotannosta eikä koko miehestä 🤔 Vai onkohan nyt kuulunut?